center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, juin 11, 2007

Οι ακριβες ντοματες του Γεναρη (*)

Ο παππους μου ο Περικλης ειχε προβατα πολλα, ηταν αρχιτσελιγκας και τετοια, του ανηκε ενα ολοκληρο οικοδομικο τετραγωνο στο κεντρο της πολης, εχτισε ενα απο τα πρωτα διωροφα μπετονενια σπιτια εδω στο χωριο μου, οι μπαμπας μου ειχε παει τα πρωτα χρονια του δημοτικου σε ιδιωτικο σχολειο, μεγαλες χλιδες.

Εκανε ενα ανοιγμα καποια εποχη και αγορασε, let's say, χιλια προβατα, αλλα Μαη μηνα που αυτα γεννοβολουσαν και θελανε χερια να ασχοληθουν, επεσε και σπαστηκε ολοκληρος και εμεινε ενα χρονο στον γυψο καλυμμενος απο πανω ως κατω. Τα εμπιστευτηκε σε καποιον, αυτος του τα εκλεψε και τα πηγε στην Σαμο, εστειλε καποιον αλλον να τα φερει πισω αλλα τα προβατα εντωμεταξυ πεθαναν απο αφθωδη πυρετο, οποτε κακακια ο παππους την πουτσισε. Μολις ειχε γεννηθει το τεταρτο αγορι, πως να το θρεψει, το εδωσε για υιοθεσια, και τον μπαμπα μου τον εστειλε στο Αγιο Ορος στον αδερφο του που ηταν καλογερος, για να γινει και αυτος καλογερος, ενα στομα λιγοτερο, και να μην πεινασει κιολας το παιδι. Αρχιδια καταστασεις δηλαδη τι να λεμε. Τελικα ο μπαμπας μου δεν εμεινε στο Αγιο Ορος, για καποιους λογους γυρισε, θα στα πω σε αλλο κειμενο αυτα, και περασαν οικογενειακως του σκυλου, απο το οικοδομικο τετραγωνο τους εμεινε τελικα και ευτυχως μονο το υπεροχο σπιτι, βλεπω κατι φωτογραφιες τον πατερα μου και τους θειους μου με σκισμενα τρυπια παντελονια, αθλια παπουτσια, παλι καλα που ειχαν δηλαδη, τι να κανουν αναγκαστηκαν να φυγουν και να πανε να μεινουν σε κατι βαλτους στη Ζαχαρω, εκει ζουσαν σε ενα καλυβι ή κατι τετοιο, ο αδερφος του, ο θειος μου ο Βακος, ειχε για καλυτερο του φιλο ενα γουρουνι, επειδη το κοντινοτερο σπιτι με ανθρωπους και παιδακια ηταν δυο ωρες περπατημα, σχολειο μη τα συζηταμε, μια φορα το μηνα -και αμα- παταγανε. Και ειναι εξυπνος ο πατερας μου διαολε, απλα δεν εκατσε να σπουδασει, εχει διαβασει ομως ολη την Ιστορια του Ελληνικου Εθνους και ξερει απο αστρονομια, μηχανολογια, ποιηση, ροκεντρολ, τα παντα, και να σου πω και κατι, μπορει να μην σπουδασε αλλα ειναι μαγκακι πρωτο και τα καταφερε μια χαρα στη ζωη του.

Και μια φορα μου εχει πει για ενα περιστατικο, οτι του ειχε δωσει ο πατερας του λεφτα να παει να παρει ρυζι στον μπακαλη, και αυτος με τα ρεστα πηρε ενα κιλο αχλαδια, και τα εφαγε, που ειναι Θαναση τα λεφτα; Αγορασα αχλαδια και τα εφαγα, και να το ξυλο, κωλοπαιδο δεν εχουμε να φαμε και συ θελεις πολυτελειες. Τι να λεμε τωρα, δυσκολα χρονια.


Με φωνη Κωσταλα: "Αγοραστε τωρα τα εισιτηρια σας η ζηστε με το παραπονο οτι το χασατε."


Και βλεπω εγω τις συναυλιες του καλοκαιριου και θελω να παω σε ολες, ποπο ακριβες που ειναι, θελω τοσα πολλα λεφτα, οι πουστηδες, οι ετσι οι μπηξε οι δειξε, κωλοντιντι μιουσιζ σε μισω παλιο πορνη, τι το καναμε εδω μεσα, εξηντα ευρω ταριφα;

Και μετα σκεφτομαι, ναι ρε, καλα κανουν και βαζουν ακριβο εισιτηριο, ειδος πολυτελειας ειναι αυτες οι μεγαλες οι συναυλιες, για χορταση ειναι, για ολη την ωρα; Απο ποτε δηλαδη εχω την απαιτηση το δευτερευων να ειναι προσιτο; Και αν η μουσικη ειναι η ζωη μου, τοτε ζω απο αυτο, τοτε εχω τις ακρες μου να κονομησω κανα εισιτηριο. Ολοι οι υπολοιποι εχουμε τις μανιες μας, σε αυτες θα ενδωσουμε, απο κει και περα, ενταξει δε θα τρελλαθουμε κιολας. Θες να πας ρε φιλε; Να το φραχιστηθεις; Θα υποφερεις, θα κανεις τις επιλογες σου, ετσι να εχει και νοστιμαδα, και αν θες τεχνη και μουσικη και την θες συνεχεια, εχει και αλλες συναυλιες με γαματα συγκροτηματα και φτηνο εισιτηριο, φεστιβαλ τζαζ με τζαμπα εισοδο, εκθεσεις, τα βραχακια στον Λυκαβηττο, με μια μπυρα εξω απο το Θεατρο Βραχων μια χαρα ακους, μην το κανεις θεμα.

Ελεγα να παω Μπιτσι Μπιτσι Μποης και Μεταλικα, ετσι για την εμπειρια, καλη ιδεα ακουγοταν, αλλα εχω αλλες προτεραιοτητες, με τα ιδια λεφτα μπορω να παω σε τεσσερεις συναυλιες πιο αρτιστικ, καλλιτεχων που ξερω εξισου -λιγα- τραγουδια τους, και να το ευχαριστηθω εξισου, περισσοτερο, λιγοτερο. Και τελικα απο ποτε εγινα φρικιο της καθε ειδους μουσικης να ψωλαρω απο συναυλια σε συναυλια ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ και να μου λειπει και να υποφερω που δεν μπορω να παω; Και τελικα, το χειροτερο απο ολα, το θεμα της μιρλας για τις συναυλιες ειναι κλισε. Μπλιαχ.

Ασε που με πηρε τηλεφωνο ο "Κοφιμαν", ο συμφοιτητης μου και παντρευεται εσπευσμενως σε 20 μερες στη Σαλονικη. Η καλυτερη συναυλια του καλοκαιριου θα γινει στο γλεντι του γαμου του.


(*) Και μη σε ξανακουσω να παραπονιεσαι για την τιμη της ντοματας και εξω να ριχνει χιονι.



Misirlou Oubliez, 11:11 AM

13 Comments:

Ρε κοπελιά, και με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά αφού δεν θα πας στον Γιώργο Μιχαήλ -μήπως έχεις χρόνο να γράψεις τη συνέχεια της Καπελοϊστορίας; Σε έχει βγάλει εδώ και καιρό η Μανταλένα και σε περιμένουμε σαν τον Ιησού Χριστό υπέρλαμπρο άστρο (σε διασκευή Μίμη Πλέσσα).
Blogger The Motorcycle boy, at 11/6/07 13:26  
Ποπο αυτο το ειχα ξεχασει τελειως. Υποσχομαι οτι μεχρι τη συναυλια Πλέησμπο μεθαυριο θα την εχω γιορ ντεσκ τεν ο κλοκ τουμορο μορνιγκ.
Blogger Misirlou Oubliez, at 11/6/07 13:44  
kai egw kana gamo perimenw na glentisw. ase.
Blogger lazinio, at 11/6/07 14:26  
ΤΟΣΟ ΑΡΓΑ; ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΧΤΕΣ!
Υ.Γ.: Μήπως έχω τη νόσο του αρχισυντάκτη; Απαπα -δε νιώθω καλά!
Blogger The Motorcycle boy, at 11/6/07 18:24  
κι εμενα η οικογενεια μου τα περναγε δυσκολα. ραβονταν στα παρισια και καμια φορα βουλιαζαν τα καραβια και χαναμε τα τοπια με το μεταξι.
τα ειχαμε ασφαλισει βεβαια, αλλα ξερεις, μεχρι να παρεις λεφτα απο την αποζημιωση εκεινα τα χρονια σου ετρωγε το 1/5 ο πληθωρισμος.

κωλοεποχη, τι να λεμε
Blogger Fight Back, at 11/6/07 20:13  
Τομάτα "Μπατάλα" από Μαραθώνα.1,10-1,30/κιλό
Blogger mc, at 11/6/07 20:58  
ο δικος μου παπούς ήταν επαναστάτης ποπαλάρος στην Κεφαλονιά. Δύσκολα χρόνια. Που να κάνεις κοφτή τρίπλα με σκαρπίνι και κάλτσα εως το γονατο; Ετρωγες την σαβούρδα στο φτερο. Ο κόσμος αναγκάστηκε να δίνει την μπάλα με τη μία. Το καλό ήταν βέβαια οτι η περιοχη έβγαλε τα καλύτερα κεντρικά χαφ εκτοτε.
Δυσκολοι καιροί. Μου έλεγε μια ιστορια ο παπούς που ο πρόεδρος της αντιπλαης ομάδας έβαλε τον Μπράβο-αυτός-είναι-καφές τον Αυγουστή να του σπάσει το κεφάλι πριν το ντέρμπι που θα έκρινε την θέση στο ουέφα επτανησων. Δύσκολοι καιροί. "Πατέρα όχι τον Αυγουστή" εκλιπαρούσε η κόρη του και μετέπειτα γιαγιά μου. Δύσκολη καιροί. Τελικά για να σωθεί ο παπούς από τον Μπράβο-αυτός-είναι-καφές (καμία σχέση με τον διεθνή παίκτη της ΑΕΚ) Αυγουστή αναγκάστηκε να πάρει μεταγραφή στην Φιορεντίνα του Λεβάντε. Δύσκολοι καιροί. Ούτε μασερ δεν είχε η κωλομάδα. Δύσκολοι καιροί.
Τελικά ο παπούς μου κρέμασε τα παπούτσια του και κρεμάστηκε. Και έζησε αυτος καλά και εμείς καλύτερα.
Blogger Lex_Luthor06, at 12/6/07 09:24  
Και στα δικά σου βρε!!!!

Και μην άγχεσαι στη συναυλία του γάμου σου θα καλέσω guest την Φιλιώ Πυργάκη.
Blogger bbchris, at 12/6/07 10:50  
oxi pes mou ti akrivws tha kaneis esy tin wra pou oi beastie tha paizoun live. oxi pes mou pou tha eisai kai ti tha kaneis. kai meta pes mou kai ti tha les sta paidia sou otan se rwtisoun "pou isoun tin prwti fora pou paiksane oi beastie stin athina?"

ase pou aftoi den einai apatewnes san tous Beach Boys pou den kseran mpanio
Blogger Rayman, at 12/6/07 15:18  
Όλα του γάμου δύσκολα.. ;)
Blogger I.P.Potis, at 12/6/07 18:34  
Εδώ που τα λέμε για τους Beastie θα ξεπούλαγα και τις 847 μαξιλαροθήκες μου (προίκα χωρίς τα σεντόνια -έτσι)συν τις 352 κουβέρτες μου, αλλά επειδή είμαι αναγκασμένη να μένω κρεβάτι και σκέφτομαι και ότι χειμώνας έρχεται, άσε...αλλά όταν βλέπω τη διαφήμιση στην τιβί αισθάνομαι φτωχή και καταφρονεμένη και πολύ κακιά και ωστόσο υπερήφανη που είχα την ψαγμένη τύχη να δω την τελευταία συναυλία των Les Negresses Vertes χα!
Blogger Sisyfina, at 12/6/07 19:00  
Αυτά είναι... Αυτά πρέπει ν' ακούμε απ' τους γονείς και τους παππούδες μας και να λέμε δόξα το θεό. Κι η μάνα μου κι ο πατέρας μου (νέοι άνθρωποι - 41 και 43 χρόνων)περάσανα τρελά παλούκια σαν παιδιά. Γι' αυτό και λέω καλά να μ' έχει ο θεός να κάνω αυτά που θέλω κι ότι αν ζορίζομαι, υπάρχουν άλλοι που ζορίζονται περισσότερο.
Όσο για τις συναυλίες... Καλά είναι, χαβαλέ κάνεις, αλλά να σκας του κόσμου τα λεφτά ρε γαμώτο κάθε τρεις και λίγο; Καλά, εμένα λόγω έλκους με ενοχλεί κι η "ηχορύπανση" και τ' αποφεύγω, αλλά για τους Metallica έσκασα 80,00€. Δεν είναι και λίγα για το μισθό που πέρνω. Κι όλες οι καλές συναυλίες γίνονατι καλοκάιρι, που ετοιμαζόμαστε για διακοπές. Γι' αυτό κράτη, άντε σε μία και καλά είναι.
Blogger Γιώτα Παπαδημακοπούλου, at 13/6/07 09:10  
ti na poume kai meis ta kakomoira pou mazi me to eishthrio tarifa 60 e prepei na ta xwsoume kai sto eishthrio tou g@#$ploiou :(
Blogger Bitch Girl, at 14/6/07 23:55  

Add a comment