center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, octobre 06, 2006

Right click to change the topic

"Τα cliche ειναι ο θανατος του πνευματος".
Αυτο που μολις ειπα ειναι ενα κλισε και παρα το οτι τωρα ψυχορραγαει η σκεψη μου θα συνεχισω. Αν ολα εχουν ειπωθει, ειναι ματαιο να προσπαθουμε να ειμαστε πρωτοτυποι.

Και, κατα την αλλη μια απο τις τετριμμενες αποψεις μου, οταν δεν ειμαστε πρωτοτυποι κομιζουμε μπαμπακι στην Nοτια Kαρολινα, μπουγατσα στις Σερρες, χαλβα στα Φαρσαλα, το κοβω εδω γιατι πεινασα.

Δεν μου αρεσουν τα σοβαρα θεματα συζητησης. Το να μετατρεπομαι σε κοινωνικο μυρικαστικο αναμασωντας αποψεις δεν ειναι πολυ σικ, προτιμω να μασαω μπιγκ μπαμπολ που ειναι πιο ηρωικο γιατι εχω τσακωθει γι' αυτο πολλες φορες με τη μανα μου επειδη μασαω τσιχλα στην εκκλησια (τελικα εκοψα την εκκλησια, οχι τις τσιχλες).

Βεβαια, δεν ειμαι αμωμη.
Θα αναπαραγω φιξαρισμενες ατακες ψελλιζοντας την κραταιά
αποψη (γαμώ, τι ωραιες λεξεις βρισκω σημερα) σε συγκεκριμενες περιπτωσεις.

Π.χ. μιλαω με την κομμωτρια μου και λεμε ποσο σημαντικο πραγμα ειναι η υγεια, να απλωνω λαδακι στις ακρες για την ψαλιδα, ο καιρος που τρελλαθηκε, τετοια, επειδη δεν θελω να της προκαλεσω καμια αποτομη κινηση εκπληξης με τα θεματα συζητησης και τις αποψεις μου. (Κραταει ψαλιδι, ειναι τα μαλλακια μου,you know?).


Ή στην γιαγια μου δεν θα πω καταμουτρα οτι δεν ειναι κακο να εισαι gay, γιατι κανεις οικονομια και στο πετρελαιο (ο ηλιος καιει για παρτη σου με ιδιαιτερη ενταση αν εισαι ομοφυλοφιλος).

Μια αλλη περιπτωση ειναι να κανω την φιοριτουρα μου και να υποστηριξω μια θεση η οποια παει αντιθετα στο ρευμα, για παραδειγμα, "η Αθηνα ειναι ωραια τον Αυγουστο, ο μαλακας ο Τσιπρας ειναι αριστερος απο τα 14 αρα η πρωτη γκομενα που θα του κατσει θα την παντρευτει, ο πρωθυπουργος δεν εχει διοικησει ουτε περιπτερο". Συνηθως το χιουμοριζω λιγο το θεμα, αλλα απο την αλλη, ακομα και η αντιθετη αποψη , οσο πρωτοτυπα δωσμενη και αν ειναι, στο κοινο που απευθυνομαι εκεινη τη στιγμη, ειναι η επικρατουσα.

Και τελικα μηπως καπου τα εχω ξανακουσει ΚΑΙ αυτα?

Ακρη λοιπον δεν βγαζω. Διαπιστωνω ομως οτι η πρωτοτυπια στις αποψεις ειναι τοσο σπανιες οσο οι τριχες στο στηθος ενος μοντερνου αντρα (πολυ). Επειδη ειμαι της ησσονος προσπαθειας, αποφασισα αντι να βρω αλλες αποψεις, να βρω αλλα θεματα συζητησης. Προτιμω ο Μανωλιος να αλλαξει τελειως γκαρνταρομπα και οχι απλα να βαλε
ι το πισω-μπρος, το μεσα-εξω.

Προτεινω για αρχη τα παρακατω θεματα, τα οποια ειναι παρθενο εδαφος και η οποιαδηποτε αποψη δεν εχει ματακουστει σ'αυτη τη γης, οποτε το κλισε ειναι ουτοπια, οποτε το πνευμα μπορει να συνεχιζει να ζει μεσα στους αιωνες.


1.Αφηγηση τυχαιων συναντησεων μας στο δρομο με τον Τσακωνα. Περιεργως οι περισσοτεροι εχουν μια τετοια. (..και του λεω "Τσακωνα, εισαι θεος!" και τι μου απανταει? "Μπα, δεν εγινα τελικα Θεος, κοπηκα στα θαυματα...").


2. Γκαλοπ για το τι απεγινε ο Γαρδελης, μεχρι να βρεθει ενας απο την παρεα οποιος ξερει τι εγινε, να το αναφερει και επισης να προσθεσει την γαργαλιστικη λεπτομερεια οτι ο Γαρδελης και ο Κοκλας (συνδεση παλιας-νεας φρουρας) ειναι οι πιο "προικισμενοι" της ελληνικης show-biz.

3. Αναζητηση ηθοποιων και σκηνοθετη για μια πιθανη κινηματογραφικη μεταφορα των Thundercats. Χωρις σχολια.

4. Αντι για τι ζωδιο εισαι, ποσα βγαζεις ,ποσο την εχεις, προτεινεται το "αν ησουν φαγητο τι θα ησουν".


Ο καταλογος ειναι μακρυς αλλα πρεπει να τελειωνω καπου εδω το ποστ, γιατι πρεπει να ετοιμαστω για την βραδινη μου εξοδο. Σημερα θα προσπαθησω με την παρεα μου να βρω μια ικανοποιητικη μεταφραση της λεξης serendipity. Μπορει να αναλυσουμε και τη σημειολογια των μπλογκς (οσο ειναι ακομα καινουργια, τα θεματα και οι προσεγγισεις αυτων ειναι απολαυστικες, σηκωνουν κουβεντα).

Αλλα μεταξυ μας, μαλλον στο οτι ολοι οι αντρες ειναι γουρουνια και ολες οι γυναικες καριολες θα καταληξουμε παλι. Και θα αναρωτηθουμε για αλλη μια φορα αν ο Ρεμος ειναι τελικα gay.
Misirlou Oubliez, 7:50 PM

13 Comments:

Afou enoxleisai toso apo ta cliché na mi se ksanakouso na les "de to vriiiiisko" (nudge nudge) kai fisika de tha mou ksanapeis na grapso comment gia to pos mou fainetai to blog sou. Ego apo tin alli eksakoloutho na eimai iper tis katepsigmenis atakas, kai tha perioristo sta cliché "psakse stin ntoulapa sou" kai "teleio, eksairetiko, pneumatodes".
Anonymous Anonyme, at 7/10/06 03:22  
Πολύ μου αρέσει να σε διαβάζω ρε γμτ.

:-)

Σε ότι θέμα και αν ανεβάσεις εδώ, θα έχεις πάντα τουλάχιστον έναν αναγνώστη πρόθυμο να συζητήσει για τον Τσάκωνα, τη Ζωζώ σαπουτζάκη, τις παλιές καφέ παντοφλες του στρατου που φορουσαν οι οικοδομοι στα γιαπιά αλλά έχουν εξαφανιστεί πια και άλλα τέτοια ενδιαφέροντα.


(Μολις συνειδητοποίησα οτι δεν ειμαι πλεον μοντέρνος)
Blogger Lex_Luthor06, at 7/10/06 09:14  
Τελικα με το Ρέμο κανα νέο?
Εγώ είμαι υπερ των κλισε και βρισκω και τη μανιώδη αναζήτηση της πρωτοτυπίας κουραστικη.
Παρολαυτα διατίθεμαι να αναλάβω το κάστινγκ (sic) για την Chittara.
Blogger Fight Back, at 7/10/06 12:20  
@eks_aimatos
Akou edw "aderfara", prosexe ta sxolia sou giati 8a exoume asxima kseberdemata (8a ta pw ola sti mama)

@lex,
Νομιζω οτι εμενα μου αρεσει πιο πολυ να σε διαβαζω. Εισαι ετη φωτος (και αρκετα ναυτικα μιλια λογω Κρητης) μακρια.
Δεν ξερω πως το εκανες αυτο το κολπο, αλλα οι καφε παντοφλες οικοδομου μιλησαν κατευθειαν στην καρδια μου και ενιωσα φτερουγισματα στο στομαχι (εφαγα χαλασμενο κολατσιο στο γιαπι μαλλον).
Αγορινα μου, μη μασας, εσυ εισαι κλασσικά διαχρονικός, ντανταιστής του κερατα και χωμένος στο κινημα του μπάουχαους μεχρι τον λαιμο-κεφαλι (δεν ξεχωριζουν).

@fight-back
Εκει που τον ειχαμε δεμενο χειροποδαρα, ολογυμνο, να ουρλιαζει σε λα # και να παλλονται μεχρι και τα @@ απο την ενταση...
χαλασε το κωλοβυθομετρο!
Γκαντεμια, το πειραμα δεν εγινε, θα στειλουμε μια σωσια της Μαρινελλας σε ενα μηνα να ξαναπροσπαθησει.
Η τσιταρα δικια σου, μην την ξεπατωσεις μονο και αντι για την γατα, παιξει το ψοφιμι.
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/10/06 12:32  
Εκει που τον ειχαμε δεμενο χειροποδαρα, ολογυμνο, να ουρλιαζει σε λα # και να παλλονται μεχρι και τα @@ απο την ενταση...
χαλασε το κωλοβυθομετρο!
.......................

xaXAXaxXAXxXAXxaxAXxa

Συγνώμη αλλά αν αυτό δεν είναι το σχόλιο της δεκαετίας τοτε δεν ξέρω ποιο είναι.

χαχΧΑΧχαΧΑΧχαΧΑΧχαΧΑΧαχΧΑΧαχΧΑ
Blogger Lex_Luthor06, at 7/10/06 13:07  
Re si lex mazi me to kwlovi8ometro xalase kai to mail sou?
Prospa8w na sou steilw kati close up apo to kwlon endero kai tpt.
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/10/06 13:09  
ποσα μεγκαπίξελς βγάζει η κάμερα της κωλονοσκόπησης;

Δεν χάλασε το mail Μου. Το δικο σου χάλασε.
Blogger Lex_Luthor06, at 7/10/06 13:25  
κανω κομεντ χωρις να εχω διαβάσει το κείμενο πέραν της πρώτης "παραγράφου". πάει να πει πως πιθανότατα θα επιστρέψω, αλλα λόγω της ώρας προτιμώ το κρεββάτι μου κι ας είν και άδειο. αυτό που ήθελα εξ αρχής να σου πω είναι, το δικό σου τάργκετ γκρούπ το κοίταξες?
Anonymous Anonyme, at 8/10/06 04:24  
Ναι το εχω εντοπισει το προβλημα και κανουμε target-group-therapy.
Blogger Misirlou Oubliez, at 8/10/06 10:23  
μ' αρέσουν τα θέματα συζήτησης που θέτεις.. όμως επειδή φέρω στήθος δασύτριχο (δείγμα σπανιότητας) έχω τη δυνατότητα να λέω και για τον τσιπρα!
Anonymous Anonyme, at 8/10/06 15:05  
Συνειδητοποιησα το εξης, ενα "ι" παραπανω μεταφραζεται σε εκατομμυρια θηλακες τριχας και τους αντιστοιχους αναστεναγμους γυναικων.
Σπανιοτητα-σπανοτητα 1-0, παρα τριχα νικησαμε.
Blogger Misirlou Oubliez, at 8/10/06 18:01  
Αφού το Serendipity προέρχεται από τοπωνύμιο, νομίζω ότι θα ήταν άσχετη οποιαδήποτε μετάφραση που δε θα φέρει το συνθετικό Serendip (νυν Sri Lanka) μέσα της. Στην αρχαία Ελλάδα, η περιοχή ονομαζόταν Ταπροβάνη (βλέπε και Καββαδία – Κοσμά του Ινδικοπλεύστη) οπότε ότι πιο κοντά σε απόδοση θα ήταν το ρήμα ταπροβανίσκω το οποίο κλίνεται
ταπροβανίσκω
ταπροβανίσκεις
ταπροβανίσκει
ταπροβανίσκουμε
ταπροβανίσκετε
ταπροβανίσκουν
με προφανή ερμηνεία «ταπροβανίσκω: εύρεση αντικειμένου πολύτιμου άνευ συνειδητής διαδικασίας αναζητήσεως»

Είναι ότι καλύτερο μου ήρθε δεδομένου του ακατάλληλου της ώρας για τέτοιου είδους πνευματικές ασκήσεις...
Απαιτώ συνεπώς επιείκεια. :-Ρ
Anonymous Anonyme, at 15/10/06 05:47  
@tasos
Νομιζω tasos οτι προσπαθωντας να γραψεις ενα σχολιο, ταπροβάνισες (μεταφραση για τους Λαρ'σαιους αναγνωστες μας: "ταπρουβαν'σες" ή αλλιως "ταπρρρρ")τον ορισμο της λεξης!
Απιστευτο! It works!
Blogger Misirlou Oubliez, at 16/10/06 02:00  

Add a comment