center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, avril 16, 2010

Μαχαιροβγαλτης

Working title: ΤΣΟ ΚΑΙ ΛΟ

Και βγαινει που λες η αδεια καταστηματος και παω εγω να παρω τα λεφτα τα ψιλολογια απο την αλληνε και αντι για την αλληνε που το παιζε ιστορια και τυπου να μου βαφτισεις το παιδι, βγαινει στα τηλεφωνα ο αντρας της ο Ρωσσος και μου λεει στα Ρωσσικα, ή Αγγλικα απο την συγχιση μονο ενα λαρυγγι που ηθελα να πνιξω εβλεπα, οτι οχι δε σε πληρωνω επειδη ξερω γω, τι ξερεις δηλαδη;, και μετα παω απο το μαγαζι για να τα ζητησω ηρεμα και ειναι αυτη κρυμμενη στο παρασκευαστηριο και ξαναβγαινει ο Ρωσσος με σορτσακι και σαγιοναρες με ασπρη καλτσα, και μου λεει κατι παπατζιλικια και αρχιδιες και του λεω ηρεμα θα ερθω να παρω τα λεφτα μου την αλλη βδομαδα και εξακολουθει να λεει παπαδες και εγω ηρεμα και αργα βιδωνω εξολοκληρου και καθηλωτικα και παει να μου κοψει και 50 ευρω απο την αμοιβη μου και του λεω ακου να δεις τα λεφτα μου μεχρι την αλλη βδομαδα γιατι οτιτι δηλαδη, να τονισω ολα αυτα στα Αγγλικα με ρουσικη προφορα, και να ειναι η δικια σου να εχω χρησιμοποιησει οτι ατακα εχω δει απο μαφιοζικη ταινια αμερικανικη, με ιταλικη μαφια, αλλα οπου μακαροναδες το αντικατεστησα με σαμοβαρι και τελος παντων για το γαμωτο θα τα διεκδικησω αυτα τα λεφτα θα του πρηξω τον ρωσσικο μπουτσο και αυτηνης οτι ελληνικο εχει, δε πα να ειναι και ιερο απευθειας απο τον αφαλο της Γης στους Δελφους, περισσοτερο σαν προπονηση διεκδικησης, ακου ρε μαλακα η μαφια που ξηγιεται ετσι και ναουμ και στο δηλαδη, σωπα ρε κωλωνω ρε και οποτε θελει να τα στησουμε να φαει τη σκονη μου. Και τελος παντων γαμω τα πτυχια μου και γαμω τους μαλακες ολου του κοσμου, απο τις στεππες της Ρωσιας μεχρι τις υψικαμινους της Αφροδιτης Μανου που ξεφτυλιζομαστε για τρακοσα ευρω. Και μιας και σκεφτηκα τον Ταϋγετο ενω πληκτρολογουσα την προηγουμενη προταση, μοιραζομαι μια σκεψη, ο Λιαντινης ειναι ο Ελληνας Γιέτι, or what?

Σημερα ευχηθηκα να ημουν μαφια και να ειχα δυο ντουλαπες στη δουλεψη μου για να μου εισπρατουν τα λεφτα. Προβληματιστηκα.
Misirlou Oubliez, 1:12 PM

19 Comments:

μην μπαίνεις στη λούμπα. καλά είσαι κι έτσι με τον κούφιο τσαμπουκά
Blogger Σούλα Φρίκη, at 16/4/10 18:20  
Να κατεβάσω παρέα?
Anonymous Anonyme, at 16/4/10 19:57  
σπάστους.
Anonymous gogo, at 16/4/10 23:50  
ρωσια δεν ηθελες στη γιουροβιζιο?φατη τωρα!

παω να διαβασω και τις υπολοιπες 199 μισιρλου που εχουν μπλογκ
Blogger Fight Back, at 19/4/10 09:55  
pata to f9. pou 8a paei. kapou 8a ton petyxeis ton alhth. kai meta apeilhse oti 8a kykloforhseis tis fwtografies sto kentro ths kokkinhs plateias.
Anonymous Downhill, at 21/4/10 11:30  
στειλ'του γκομενακι φινο να του παρει πιπα και φωτογραφισε τον, μετα απειλησε τον οτι θα το πεις στο ιερο μουνι και ζητα του οσα σου λειπουν για να παμε 4 μηνες διακοπες με τον υπερσηβιρικο (ετσι γραφεται αραγε?)
Blogger satya, at 22/4/10 16:01  
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_13/02/2010_390736
Blogger YO!Reeka's, at 28/4/10 11:11  
2 μήνες μετά πρόσεξα το τέρας από το sesame street στη φωτογραφία...
Anonymous Anonyme, at 13/6/10 20:05  
αα φαινεται πως η κριση σου εχει κανει καλο, ωραια κειμενα τα 2 τελευταια. παντα τετοια!
Anonymous Anonyme, at 24/6/10 19:07  
Hello. Τωρα ειδα το σχολιο σου Μιρσι. Δε μπορω να σου στειλω το email μου για trollικους λογους. Αντ' αυτου, στειλε μου εσυ το δικο σου mail η τηλεφωνο σε comment στο τελευταιο αρθρο και θα το διαβασω χωρις να το εκδοσω. Οκ;
Blogger Mikeius, at 9/7/10 22:52  
Φοβερά άδικο από κάθε άποψη
Anonymous Anonyme, at 26/7/10 09:34  
Eίναι πολλά τα λεφτά Άρη.
Blogger civil, at 3/10/10 23:48  
Hello, my friend Mirsilou!
Really great posting.
Have a nice weekend.
Blogger david santos, at 9/10/10 01:53  
νυχτερίδες κ αράχνες.
παράτα το τουίτερ!
(φατσούλα που γελάει με μεγάλα φρύδια και ακούει στο όνομα στελάρας)
Anonymous Anonyme, at 22/12/10 12:07  
σε ένα μήνα περίπου κλείνει χρόνος. αν δεν γράψεις έστω και μία λέξη (πχ μπαλότσα), θα μπω εδώ μέσα και θα τα κάνω λίμπα (που σημαίνει ότι το επόμενο ποστ μου θα το κάνω εδώ).
Anonymous Anonyme, at 12/3/11 19:45  
καλά τα λέει ο από πάνω, άσχετα αν δεν τηρεί τις υποσχέσεις του.
Anonymous TimosZed, at 29/7/11 12:28  
ώπα! μπαίνει κι άλλος εδώ μέσα εκτός από μένα? φίλε τίμο, έχεις δίκιο. το είπα και δεν το έκανα. τώρα όμως θα το κάνω. έχω μπύρες και αϋπνίες. ξεκινάω...
Anonymous Anonyme, at 3/8/11 03:41  
Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!
Anonymous Anonyme, at 30/4/14 21:39  
Ονομάζομαι Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και της Νικολέττας και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι μόνιμο μέλος της Χρυσής Αυγής (Πυρήνας Κορίνθου), καθώς από Κόρινθο κατάγεται και διαμένει η οικογένειά μου που άλλωστε κατέχει τους Αλευρόμυλους Μάρρα. Θέλω να καταγγείλω τις διώξεις που υφίσταται η Χρυσή Αυγή, το μοναδικό αυθεντικό εθνικιστικό κίνημα από το σιωνιστικό αριστερό παρακράτος του Σαμαρά, συνεπικουρούμενο από μπάτσους & δικαστές. Προσπαθούν να φιμώσουν την φωνή της αλήθειας και να μολύνουν την Ελλάδα με τα αλλοδαπά λαθρο-ορκ, τους ανώμαλους ομοφυλόφιλους και τα υπόλοιπα όργανα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (αναρχοκομμουνιστικοαριστερά σκουπίδια). Δεν θα τους περάσει! Ψηφίζουμε όλοι Χρυσή Αυγή.
Anonymous Katerina Kaskantiri, at 17/5/14 19:01  

Add a comment