center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, mars 24, 2010

Τα ορφανα


Λοιπον, δυο σκεψεις απο το περσινο καλοκαιρι για τραγωδιες. Η πρωτη λεγεται "Οιδιπους Τυρανοσαυρος Ρεξ", προκειται για προϊστορικη τραγωδια με πρωτογονα κροκοδειλια κλαμματα. Η δευτερη λεγεται Θησεας και θα εχει να κανει με την σχεση παιδιου και γονιου, θεματακι πιασιαρικο και διαχρονικο, τι στο διαολο απορω γιατι δεν ασχοληθηκε κανενας αρχαιος με αυτο το θεμα, γαμωτη μου και αυτο το ειχαν λυμμενο οι αρχαιοι; Τελος παντων.

Κατα τ'αλλα, τα παιδια μας θα ειναι καλυτερα απο εμας. Διοτι, οι περισσοτεροι θα γεννοβολησουμε σε μεγαλη ηλικια, του τυπου στα πενηντα μας θα τρεχουμε στην ημερησια της εχτης δημοτικου στις Μυκηνες με μια σακουλα εμετου μεσα στην τσαντα επειδη ο μικρος ζαλιζεται, και επισης λογω του τροπου ζωης, του τυπου γαμω τα κινητα σας και τις ακτινοβολιες σας μαλακες, θα πεθανουμε και πιο νεοι. Συμφωνα με προχειρους υπολογισμους, του τυπου να πω καμια μαλακια υπερβολη να θαμπωσω, στρατιες απο δεκαπενταχρονα θα ορφανεψουν και θα πρεπει να βρουν την ακρη μονοι τους, να κανουν περα που λεει και η γιαγια μου.

Το γαμω θα ειναι πως οταν φτασει η ωρα να αναλαβουν ευθυνες και τα λοιπα, δε θα εχουν εμας για προτυπο, μια γενια που οταν συνειδητοποιησε πως οτι και να κανει δε θα βγαλει ποτε περισσοτερα λεφτα απο οτι οι γονεις τους τα παρατησε. Ουτε ψυχαναλυτικη αναπαραγωγη συμπεριφορων, ουτε ακριτος μιμιτισμος -τα μαθηματα εκθεσης για την δεσμη πιασαν τοπο, ειμαι σιγουρη γι αυτο πλεον, κατοπιν αυτογνωσιακης διαδικασιας, εμφυτο το ειδεναι, προκυπτει επιτακτικο το χρεος εν κατακλειδι-.

Μαγκα μου, θα ειναι μονο ο εαυτος τους, αλλοι τοσοι στην ιδια διερευνητικη φαση με αυτους και μια φιλτραρισμενη διαισθητικη προαιωνια γνωση.

Επισης θα ειναι πιο εξυπνα απο εμας, διοτι εχω μια θεωρια πως οπως στα παλια τα χρονια (να σου θυμισω/ειχε πλειστοκαινο τη μερα που σε γνωρισα, που λεει και ενας φιλος), που απο πιθηκια γιναμε ανθρωποι επειδη ειχαμε αντικρυστο αντιχειρα και πιασαμε εργαλεια και αλλαξαμε καμμενες λαμπες και χτισαμε τον Παρθενωνα και παθαμε χοληστερινη, στενωση αρτηριων και Λεντι Γκαγκα, ετσι και τωρα τα πιο πιτσιρικακια, με τα κινητα, τα κινητα του τυπου οπως λεμε γαμω τα κινητα σας και την ακτινοβολια σας μαλακες, ολο πιτσι πιτσι τον δουλευουν τον αντιχειρα. Οπόταν, εχουμε και λεμε, δουλευει ο αντιχειρας, μεγαλωνει ο εγκεφαλος, και σε καποιο γεννοβολημα θα γινει γενετικη επιλογη και το παιδι αυτου του παιδιου θα ειναι ο αντιθεος και θα σπειρει και θα εξελιχθει το ειδος.

Γενικα πιστευω πως ειναι η καλυτερη στιγμη να πιστεψει καποιος στον ανθρωπο, και οταν ακουει οτι ζουμε σε χαλεπους καιρους να φανταζεται γλυπτες με εργα κλασικα στη συλληψη τους που ομως η γεωμετρικοτητα τοτς προϊδεαζει νεοτερικες τασεις. Η τελευταια προταση βρωμαει κοπι πεηστ απο χιλιομετρα. Και ολα αυτα τα αισιοδοξα τα λεω εγω, που γενικα ειμαι μισανθρωπος και ελιτιστρια και εστετ και οταν ακουω για ανθρωπινα επινοηματα, πχ για την γατα του Σροεντιγκερ, το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι κβαντικη κτηνοβασια. Γατοτροφη για την σκεψη σα να λεμε.

Κατα τ'αλλα οι δουλειες εχουν πεσει, ενας πελατης μου με πληρωσε με εικοσι διαφημιστικους αναπτηρες καποιου σουβλατζιδικου, που του τους ειχε δωσει ενας νοικαρης του που φτιαχνει τετοιους διαφημιστικους αναπτηρες, μαλλον τους ειχε δωσει αντι ενοικιου. Προς τιμην του, εχουν και φακο. Η πτωση αυτη της ζητησης, εχει οδηγησει σε εξοντωτικο διαβασμα αρθρων στη γουικιπιντια, του τυπου ολοι οι νομπελιστες, διαφορες δυτικων-ιαπωνικων σαδομαζώ δεσιματων και τι ναρκωτικο ειχε πιει ο Λενον πριν συμπληρωσει το εψιλον εννεα του το 1972.




Κατα τ'αλλα καλα.




Misirlou Oubliez, 1:30 PM

13 Comments:

Μας έλειψες!
Anonymous Anonyme, at 24/3/10 14:30  
η μπάμπω είχε δίκιο... ε ρε μια κατοχή που σας χρειάζετε.
Blogger Σούλα Φρίκη, at 24/3/10 22:20  
χρειάζεται
Blogger Σούλα Φρίκη, at 24/3/10 22:20  
ναι μας έλειψες. μήπως τα έφτιαξες τελικά με τον λένο και μας ξέχασες όλους?
Blogger enteka, at 24/3/10 23:36  
μια χαρα είσαι, ακμαιότατη!
Anonymous gogo, at 24/3/10 23:58  
min to vlepeis strava, i antallaktiki oikonomia einai mia kapoia lysi.
koita, egw pistevw oti ta nea paidia einai panexypna, to leei k o lazopoulos exallou ara tha isxyei.
episis, signwmi kopelia, mipws exeis anaptira?
Anonymous La Bourgeoise, at 26/3/10 14:37  
Mass έλειψες!
Anonymous Anonyme, at 29/3/10 00:51  
Mass έλειψες!
Anonymous Anonyme, at 29/3/10 00:54  
Συγχαρητηρια για το κείμενο. Το διάβαζα και είχα την εντύπωση πως είμαι ο Alberto Tomba και η οθόνη πίστα γιγαντιαίου σλάλομ. Τόσο σφαιράτο. Επίσης, για κάποιο λόγο σκέφτομαι πως ο Χόντος στην πραγματικότητα πουλάει αναπτήρες και από τα λεφτά που έκανε ένοιξε και το μαγαζί με τα υπόλοιπα. Δεν έχει μία βάση;
Blogger rpm Cartel, at 31/3/10 17:57  
Mπα; Νόμιζα οτι πέθανες.
Όχι εσύ ακριβώς, η Μισιρλού.
Blogger Tanila, at 6/4/10 08:38  
και ξανά προς τη δόξα τραβά
Anonymous Anonyme, at 6/4/10 14:09  
Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη, at 30/4/14 21:43  
Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!
Anonymous Anonyme, at 30/4/14 21:44  

Add a comment