center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, juillet 06, 2007

Το χαμενο leitmotif της Μισιρλου.

Καπου εχω καταχωνιασει το πορτοφολι μου. Και δε θυμαμαι που. Εχω μεσα την ταυτοτητα μου και την καρτα μου για μετρητα. Χωρις αυτα, ουτε το προγραμματισμενο ταξιδι στην Ιταλια μπορω να κανω, ουτε λεφτα δεν εχω καλα καλα αυτες τις μερες, ο,τι εισπραξη ειχα αυτη τη βδομαδα την εχω ηδη επενδυσει σε παγωμενα ποτηρια Βαισμπιρ, τσιγαρα και παγωτα.

Αυτο που με στεναχωρει περισσοτερο ομως ειναι οτι θυμηθηκα σημερα βλεποντας ενα αποσπασμα απο το Σταυρο του Νοτου, οτι εκει μεσα εχω ενα χαρτακι που ειχα κοψει απο περιοδικο πριν δεκα χρονια με το αγαπημενο μου αποσπασμα απο τον Καββαδια. Δεν ειμαι καμια κουλτουριαρα να κυκλοφορω με τσιτατα στη τσαντα μου, αλλα αυτο το συγκεκριμενο ηταν παντα εκει, οταν ταξιδευα με το κτελ, το πλοιο, οταν περιμενα με τις ωρες στις δημοσιες υπηρεσιες, ωρες αναμονης που τις περνουσα καθαριζοντας το πορτοφολι μου απο αποδειξεις απο εβερεστ και μερακληδες,εεε...εννοω αποδειξεις απο τρεντι αξεσουαρ και καυτα σορτσακια, μια διαδικασια που σταματουσε παντα οταν εβρισκα αυτο το ξεχασμενο καθε φορα κομματι χαρτι, γιατι παντα εμενα να το διαβαζω. Ενα κομματακι χαρτινου πολτου μισοσβησμενου, φθαρμενου, χιλιοδιπλωμενου, μπλε στις ακρες του, μπλε και θυμαμαι που το εκοβα χαραζοντας το συνεχεια συνεχεια συνεχεια με ενα μπικ στυλο. Και καθε φορα που το διαβαζω και αυτο με τη σειρα του με χαραζει συνεχεια συνεχεια συνεχεια. Καποια στιγμη θα κοπω απο το υπολοιπο φανζιν της ζωης μου και θα ειμαι μονο αυτο το κομματι, ενα κομματι ανθρωπινου πολτου μισοσβησμενο, φθαρμενο, χιλιοδιπλωμενο. Αλλα θα ειμαι μονο αυτο. Και τιποτα αλλο.

Το εχω μαθει απεξω, αλλα και παλι, θελω πισω το χαρτακι μου γαμωτο.

"Να ξυπνας και να βρισκεσαι σ'εναν τοπο για πρωτη φορα. Τριβεις τα ματια σου, κοκκινα και κουρασμενα. Βλεπεις θαμπα. Ανθρωποι που δεν τους φανταστηκες. Τους αγαπας. Νταραβεριζεσαι και γινεσαι ματσο με δαυτους. Φευγεις. Τους θυμασαι οταν μενεις για λιγο στο σπιτι σου, την ωρα που πεφτεις να κοιμηθεις. Η θυμηση αξιζει μοναχα οταν ξερεις πως θα κινησεις για καινουργια ταξιδι. Η χειροτερη αρνηση, η μεγαλυτερη απελπισια, ειναι να φουνταρεις στον τοπο σου και να ζεις με τις αναμνησεις."

Νικος Καββαδιας - Βαρδια
Misirlou Oubliez, 7:12 PM

10 Comments:

Να 'σαι καλά που μου το θύμησες!
Blogger numb, at 7/7/07 17:28  
ουφ....
Πέστε μου πόσοι νοσταλγοί ζητήσαν να γυρίσουν κι ομως στο τέλος δέν το έπραξαν μην ξανανοσταλγήσουν...
Blogger Godot, at 8/7/07 10:34  
κειμενο-αποσπασμα-βιντεο διαμαντια ολα

να σαι καλά
Blogger Lex_Luthor06, at 8/7/07 19:49  
Το βρηκες τελικα ρε Μισι?
Blogger lee, at 9/7/07 14:10  
Μήπως το γιαπωνέζικο τεράστιο πορτπαγκάζ κατάπιε το Misileitmotif?????
Blogger bbchris, at 9/7/07 17:41  
giafto prepei na kukloforeis me mpanana sth mesh foivos kai athina 2004.
Blogger lazinio, at 10/7/07 00:11  
TO ΒΡΗΚΑ.
:D
Blogger Misirlou Oubliez, at 11/7/07 12:21  
Και τώρα τί;
Blogger Aggelos Spyrou, at 11/7/07 15:42  
Το DVD στο συγκεκριμένο τραγούδι έχει αρχίσει να αρνείται να το παίξει πλέον ;)
Anonymous Anonyme, at 11/7/07 22:31  
....αγαπητη Misirlou...κατα (καλη μου)τυχη επισκεφτηκα το blog σας, αναζητωντας στοιχεια για το ομωνυμο τραγουδι....ομολογω πως εντυπωσιαστηκα και ενθουσιαστηκα απο τη γραφη σας...η νεανικοτητα και δυναμικη του λογου σας εκπληττει ευχαριστα.....δεν εχω ιδιαιτερα καλες γνωσεις για τα PC γενικα και πως "δουλευουν" τα blog..δεν γνωριζω αν το σχολιο μου φτασει ποτε σε σας....ελπιζω να μπορεσω να επισκεπτομαι συχνα τον ιστοτοπο σας....σας ευχαριστω παντως για οτι προσφερετε και σας ευχομαι καθε επιτυχια στους οποιους στοχους σας, γιατι το αξιζετε.... duruti
Anonymous duruti, at 11/7/10 14:58  

Add a comment