center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, juin 15, 2007

Παγκοσμια ημερα: Κλεινουν τα σχολεια #3

Η δαιμονια blogger Misirlou Oubliez στην προσπαθεια της μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα. Ιδου τα κειμενα τους...

Πρωτο μερος
Δευτερο μερος


Κωστικας


Ακουω τον πατερα: Η βραδυνη εξοδος στο χωριο

Καθε χρονο την παταω με τις διακοπες. Παμε διακοπες οικογενειακως, εγω, τα διδυμα, ο μπαμπας μου ο Γιωρικας και η *μαμα* μου, οι οποιες επειδη ο καθενας τους καταγεται απο τρια γεωγραφικα διαμερισματα της χωρας, καταληγει πανελλαδικη τουρνε, οπως αυτες που κανει σε ολη την Ελλαδα απο πανηγυρι σε πανηγυρι αυτη η γρια η Καλομοιρα που τραγουδαει νησιωτικα με αγγλικη προφορα. Εχω μαζεψει εγω χαρτζιλικι ολο το χειμωνα απο κατι δουλειες του ποδαριου, οι οποιες επικεντρωνονται στην εξης μια, να τυπωνω τις φωτογραφιες που τραβαει ο πατερας μου καθε μερα, μιλαμε για πληρη απασχοληση οχταωρη οχι αστεια. Και θελω να βγω και να τα φαω οπως θελω. Ελα ομως που εχω τον μπαμπα που θελει να ειμαι χρησιμος στην κοινωνια και τετοια και μου λεει να τα επενδυσεις τα λεφτα σου καπου καλα, μην πας να παιξεις ηλεκτρονικα, να πας να φας κανα σουβλακι. Μου λεει και το ακραδαντο επιχειρημα οτι αυτο θα αρεσει στα κοριτσια γιατι ο ερωτας περναει στο στομαχι που λεγανε και στον Μεσαιωνα. Βεβαια νομιζω πως ξεχναει να μου πει κατι, το οποιο υποπτευομαι εχει να κανει με την ποσοτητα τζατζικιου και κρεμμυδιου που περιεχουν τα σουβλακια.

Posted by co!steekas

Γιοκας, οπως με λεει ο μπαμπακης μου

Γιατι κουραζομαι τοσο τα Σαββατοκυριακα;

Πηγα με την Κατερινα, την σταθερη μου σχεση απο την πρωτη δημοτικου, την οποια θα παντρευτω και θα κανουμε πολλα παιδια και εγω θα δουλευω σαν τρελλος αλλα παντα θα βρισκω χρονο για την οικογενεια μου, πηγαμε λοιπον, σε μια εκθεση παιδικων ζωγραφιων το σαββατοκυριακο, μαζι με αλλο ενα φιλικο ζευγαρι απο το αλλο τμημα το βητα-δυο, τον μπαμπακη μου, τη μαμα μου και τους γονεις των παιδιων. Χαρηκα παρα πολυ, γιατι ο μπαμπας μου στεκοταν σε καθε ζωγραφια και εκανε σχολια για την καθεμια απο αυτες και καμαρωνα σα γυφτικο σκερπανι. Ειμαι πολυ περηφανος για τον πατερα μου. Και καθε στιγμη που ξεκλεβω απο τα αγγλικα ή το ταε-κβο-ντο για να την περασω μαζι του με γεμιζει με χαρα. Τον καμαρωνω κρυφα καθως προσπαθει να χτυπησει σαντιγι οταν μαγειρευουμε. Ναι μαλιστα! Σαντιγι! Μονος του!

posted by yokas


sakosmehappymeal

Junior eurovision 2017

Τι ειδαν τα ματια μας παλι αυτο το Σαββατοκυριακο;

Ρωσια. Μεχρι να καταλαβω οτι ηταν δυο και οχι μια, ειχα ηδη πει στη μαμα μου να μου κλεισει ραντεβου στον οφθαλμιατρο.

Ουκρανια. Ο Ελβις ζει, παλιμπαιδιζει και κανει παρεα με χορευτριες σκυλαδικου. Τρε μπαναλ και το χορευτικο και η συλληψη. Πολυ δευτερο.

Αγγλια. Απορω ποιος ειχε την φαεινη ιδεα να στειλει τον προεδρο της παραταξης της ΔΑΠ του τριτου δημοτικου σχολειου Πολιτειας.

Ρουμανια. Οκ! Οκ! Μετανοω! Θα μαθω απεξω την πασχαλινη προσευχη και αυριο θα ΠΡΟΣΦΕΡΘΩ στην πρωινη προσευχη να την πω εγω! Μη μου ριξεις κεραυνο μονο!

posted by katerinakee


xpsilikaltsou

Κοιτα δοξες η ψιλικαλτσου!

Χτες πηγα και φωτογραφηθηκα για το εξωφυλλο του παιδικου μου δισκου. Η συλληψη του εξωφυλλου ειναι του μπαμπα μου και οι αντιρρησεις ειναι της μαμας μου. Μου δωσανε ευχη και καταρα να μη γινω λεει σαν τον Σαντικαη, δεν ξερω ποιος ειναι αυτος, αλλα πρεπει να ειναι κατι πολυ δυσαρεστο, γιατι ειχαν και οι δυο τρομο στα ματια τους. Δεν ξερουν οτι εχω πλανο στη ζωη μου, θα το κανω για λιγα χρονια ακομα και μετα θα παντρευτω τον Γιαννη, που τα εχουμε απο τοτε που ημασταν εμβρυα. Βεβαια αυτο δεν το ξερουν οι γονεις μου αλλα ειναι ασφαλες να το γραφω εδω, σιγα ποιες οι πιθανοτητες να ανακαλυψουν οτι εχω blog. Επισης, ασχετο, σημερα ειχαμε μαθημα λεει στους υπολογιστες πως σβηνει το history απο τον explorer, αλλα εγω εκανα κοπανα και πηγα να παιξω μπαλλα. Ελπιζω να μην ηταν τιποτα σημαντικο.

Posted by ψιλικαλτσου

Misirlou Oubliez, 4:55 PM

13 Comments:

νταξ
τα σπαει λεμε

το 3ο μου αρεσε πιο πολυ απολα
Blogger Lex_Luthor06, at 16/6/07 11:19  
πολυ καλο το κονσεπτ. ολα γαματα, πιο πολυ ομως κωλοπαιδακι, σακος και χρυσενια
Blogger Fight Back, at 16/6/07 23:15  
Πολύ γέλιο. Πάρα πολύ καλό το σίκουελ.
To 3o μέρος ήταν και το καλύτερο.
Blogger mc, at 17/6/07 10:27  
ΟΚ, αυτό το κόνσεπτ ήταν απλά υπέροχο!! Σούπερ υπέροχο!
Blogger nanakos, at 18/6/07 12:26  
το σάκος με μπιφτέκια junio ήταν το καλύτερο!
Blogger enteka, at 18/6/07 13:18  
ayto itan to kalitero part!
Blogger kabamaru, at 18/6/07 17:02  
Χαμογέλαγα με τα πρώτα 2, ειδικά με το γιο του Έντεκα (άψογο) αλλά το τρίτο μέρος απλά με αποτέλειωσε!! Τι να πω! Κωστίκας! Γιόκας! Ψιλικαλτσού! Σάκος! Και έπιασες τελείως το πώς γράφουν οι περισσότεροι... υποκλίνομαι ταπεινά....

:D
Blogger Idάκι, at 18/6/07 17:05  
αχαχαχαχαχαχα δεν σε πιστεύω
σε διάβαζουμε εδώ *παρέα* και έχουμε πεθάνει!!!!!!
Blogger YO!Reeka's, at 18/6/07 21:55  
Χεχε,δε το συζητω.Αγαπω blogobabies,muppetbabies(γενικως αγαπω ολα τα babies:)Πολυ ωραιο!
Blogger greekgaylolita, at 19/6/07 13:34  
αξιοζήλευτο κόνσεπτ δεν λέω...είμαι όμως αναγκασμένος να ρωτήσω.. εμπεριέχει η εισαγωγή μπηχτοαναφορά στο blogoτζόκερ του ομίλου Narita... ή έχουμε καμιά ψωνισμένεη μύγα;;;(παροιμιώδες το τελευταίο)
είμαστε διατεθιμένοι να κινηθούμε νομικά.
Blogger Unknown, at 19/6/07 22:38  
misi poli kolopaido aytos o sakos
(me fwni sta8i psalti)
Blogger eternal_worm, at 22/6/07 01:55  
Ti uperparagwges einai autes?
Emena pantws mou arese auto to gamato me to "Black Death tour" kati posts pio katw. To thelw gia mplouzaki!
Blogger mithrandir, at 22/6/07 13:36  
Πας για πρωτάθλημα λέμε, με μια δυο καλές μεταγραφές μπορεί και να κάνεις και ευρωπαϊκή καριέρα(το παράπονο του μέσου φιλάθλου του Ολυμπιακού).
Anonymous Anonyme, at 22/6/07 16:32  

Add a comment