center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, juin 15, 2007

Παγκοσμια ημερα: Κλεινουν τα σχολεια #2

Η δαιμονια blogger Misirlou Oubliez στην προσπαθεια της να βρει το password του παλιου της blog, απετυχε για αλλη μια φορα. ΑΛΛΑ! πατησε κατι κουμπια και μεταφερθηκε μια δεκαετια μπροστα, 15 Ιουνιου 2017, και αντι να μπει σε κανα site με ρετρο αποτελεσματα κληρωσεων jocker, δεν αντισταθηκε στον πειρασμο και εριξε μια ματια σε ενα aggregator. Εκει ειδε με ενδιαφερον οτι οι παλιοι αγαπημενοι της Bloggers εχουν κανει παιδια, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ BLOG! Για να δουμε τι λενε αυτοι οι junior-bloggers, μοιασαν καθολου στους γονεις τους; Ιδου τα κειμενα τους...

Εδω το πρωτο μερος




ΔΕΚΑΕΝΑ


ΔΕΚΑΕΝΑ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΜΕΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

1. Διεστραμμενα children toys

2. Ρετρο κειμενο απο το 2005 για τα παγωτα. Απο ενα Blog Που λεγοταν παλαβομαρες.

3. To ανακαλυψα προσφατα αυτο το καρτουν. Ουτε στην εποχη του ηταν πολυ γνωστο αλλα εναι φοβερα σουρεαλιστικο. Sheep in the big city στην Wikipedia. Eδω μερικα clips.

4. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ! Η Λουρδη Μαρια Τσικονε Λεον ερχεται στην Ελλαδα για συναυλια!!

5. Το μεγαλυτερο παιδικο μουσειο του Κοσμου στην Ιντιαναπολη φιλοξενει εργα ελληνων μικρων ζωγραφων στην εκθεση του "εγω και οι σαπουνοφουσκες!" Εδω ενα εκθεμα απο παλιοτερη εκθεση με θεμα Χριστουγεννιατικα στολιδια απο ολο τον κοσμο. Ο Αγιος Βασιλης Μαυρος!
6. Ευκαιρια για διακοπες! Μαθετε Αγγλικα στην Μαλτα κανοντας διακοπες!

7. Strip generator. Φτιαχνω το δικο μου κομικ στο διαλλειμα.

8. Ενα νεο blog με καλλιτεχνικα που μου αρεσει
ekei-pou-einai-ta-avga-tou-mpampa-alla-einai-kakia-leksi-kai-den-kanei-na-tin-pw-media.blogspot.com
Ο μπαμπας μου μολις το εμαθε γελασε γιατι μου ειπε οτι ειχαν και οι γονεις τους ενα αντιστοιχο blog παλια. Μου φαινεται πολυ περιεργο, οι γονεις μας να ασχολιουνται με τετοια πραγματα. Αυτα ειναι για παιδια.

9. Η εξαφανιση της Ντοροθι Σνοτ. Ηθελα να αγορασω και ενα αλλο του ιδιου συγγραφεα αλλα μου το αρπαξε ο μπαμπας απο τα χερια. Γιατι αραγε;

10. Αλογακι νερου που επιπλεει!


Τι αλλο θα σκεφτουν!






















11. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

posted by dekaena




Χρυσενια


Το αμαρτημα της μητρος μου.

Χτες ειχε γενεθλια ο θειος μου. Ειχε μαζευτει ολο το σοι και ολη η γειτονια εκει περα. Μιλαμε για μεγαλη τρελλα οχι αστεια, ο παππους μου στον κοσμο του, του μιλουσα τιποτα, του ειπα παππου εχω παρει 5 στα μαθηματικα με επιασε ο δασκαλος να καπνιζω μαριχουανα στο διαλλειμα και εχω δειξει τα τζιτζα μου στον Μανωλακη το γιο του χασαπη. Μουγκρισε και μου ειπε οριστε παρε 5 ευρω να παρεις παγωτο που θες. Η μαμα μου μεσα στην τρελλα της, μια να γελαει μια να κλαιει, αλλα κυριως να γελαει και οταν κλαιει να κλαιει απο τα γελια, μας ανακοινωσε οτι φευγουμε γυρο Πελοποννησου αυριο τα ξημερωματα, αμαν αυτα τα απροβλεπτα της, ολο τετοια κανει, οπως περσι στα γενεθλια μου που με πηγε σαφαρι κοκοφοινικα στην ακτη Ελεφαντοστου για δωρο. Πηραμε και τους βαθμους μας σημερα και χαρηκε γιατι ειμαι καλη και η δασκαλα μας ειπε οτι ειμαι πολυ επικοιωνιακη και οτι ακουω τα προβληματα απο ολα τα παιδια και δε με εχει δει ο ηλιος φετος γιατι στα διαλλειματα καθομαι μεσα και αναλυω καταστασεις, πως να πει η κρουσιλα τζουνιορ στη μαμα της οτι πατωσε στο διαγωνισμα, πως να χωρισει ευγενικα η τσαρτι τζουνιορ και αν πρεπει να επιστρεψει τα δωρα που της εχει κανει (δυο μπουγελοφατσες και ενα πλεημομπιλ) πισω και τετοια. Θα βουτηξω το χερι μου στο παγωτο το λιωμενο που εχει μεινει μια μερα εξω απο το ψυγειο που ειναι η αγαπημενη μου αισθηση και θα παω να ετοιμασω τα πραγματα για αυριο το πρωι. Και επιτελους φετος θα μαθω να κανω μπανιο χωρις μπρατσακια. Αν θελω μπορω!

Posted by χρυσενια

1279 comments so far



noobinvolos2017



Προβληματισμοι

Χτες πηγα σε κατι βαφτησια και πολυ χαρηκα. Μετα ομως αρχισα να σκεφτομαι, οτι θελω ενα αδερφακι. Αναρωτηθηκα αν θα με κανει καλυτερο ανθρωπο να μαθω να μοιραζομαι τα παιχνιδια. Ξερω πως τα περισσοτερα ατομα γυρω μου σκεφτονται διαφορετικα, που να καθεσαι να μοιραζεσαι πλεημομπιλ. Αλλα πραγματικα δεν εχω και πολυ εποαφη με αυτους. Εννοω ισως να φταιει που ακουγα radiohead απο τη κοιλια της μανας μου αλλα τα βλεπω αλλιως τα πραγματα. Καλυτερα να σταματησω εδω ομως, δε μου αρεσουν οι εξομολογησεις. Παω να πεισω τον μπαμπα μου να μου κανει αδερφακι. Πως;
Θα του βαλω να ακουσει το αγαπημενο του τραγουδι...

... ΣΕ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ!

posted by noob



ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ, ΤΕΤΑΡΤΟ, ΠΕΜΠΤΟ, ΟΣΟ ΠΑΕΙ, ΜΕΡΟΣ.
Μισιρλου.


Misirlou Oubliez, 12:32 PM

6 Comments:

χααχαχαχαχαχααχαχαχαχα

το διάβασα και στη μάνα μου την μπρουτζένια και έλιωσε στα γέλια

του παιδιού μου του αρέσει να βουτάει τα δάκτυλα στο παγωτό... ανώμαλο σαν τη μάνα του, 1279 σχόλια, χχαχαχα, είσαι θεά αγάπη μου,θεά που λέει και ο ψιψινάκης

(δεν κατάφερα να βρω πατρώνυμο ακόμη)
Anonymous Anonyme, at 15/6/07 13:46  
όπως έγραψα και στο Α' μέρος, χωρίς να ξέρω ότι θα κάνεις και για μένα enteka junior, το ποστ σου είναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο-!-!-!-!-!-!-!-!

(πλάκα-πλάκα άνετα θα έγραφα ένα τέτοιο ποστ [το dekaena εννοώ, όχι όλο το ποστ σου] και σήμερα, στα 30 μου)
Blogger enteka, at 15/6/07 14:34  
Θεάαααααααααααααααααααααααααα Θεάαααααααααααααααααααααααααααααααααα
Θεάαααα αααα αααα ααααα αααααα ααααα
με κομμένη την ανάσα ααα αααα αααα θεάααααα:))))))))))))))))))))))))))
Blogger Kwlogria, at 15/6/07 15:09  
εξαιρετικό, τέλειο, φοβερό
πολύ γέλασα, να 'σαι καλά
Blogger numb, at 15/6/07 22:50  
χαχα, άψογο! τέλεια ιδέα!
Blogger fieryfairy, at 19/6/07 01:06  
E ποτέ δε θα το περίμενα οτι σήμερα θα έπεφτα σε κείμενο από το Παραλήρημα
Anonymous loretta, at 14/1/11 10:56  

Add a comment