center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, octobre 03, 2012

Το κακοηθες μελανωμα.

Working Title: "Ερωτικό"

Ποια εισαι εσυ; Τι ειναι εδω; Ποιος τα εγραφε αυτα;

Εψαξα "ερωτικο" για να δω με την ευκαιρια, εργα τεχνης με αυτον τον τιτλο. Γιαννης Παριος, ερωτικο ταρο δωρεαν, Πανουσης, ντιλντο.τζιαρ, α νατο, Ερωτικο, με μια πιρογα, α πολυ καλα ακαταληπτοι στιχοι, ακαταληπτο κειμενο, ταιριαζει, χαζευω τα σχολια απο κατω, το τραγουδι λεει ειναι 9/8 αλλα δεν το ειπαν καλα στο στουντιο, ο Σφακιανακης με την 14-μελη ορχηστρα του το σκιζει. Μαλιστα. Το εγραψε λεει για τον Νίκο Πουλαντζα που αυτοκτονησε κρατωντας τα βιβλια του, τι μου λες, και γω ετσι θα αυτοκτονουσα αμα ποτε, κοιτα να δεις πως ετυχε, μερες που ψαχνω τι βιβλιοθηκες να παρω απο το* ηκεα να βαλω τα βιβλια μου μεσα και ξαπλωνω στον σκισμενο καναπε που του πηρα ενα μαξιλαρι με μια μαιμου οποτε δεν πειραζει που ειναι σκισμενος, ειναι αποψη τωρα, λεφτα δε δινω για καναπε, αμα ειναι να δωσω να δωσω μια και καλη οταν παντρευτω και παω σπιτι μου, καλα αυτη ειναι ατακα μανας μου, εγω επειδη δε θελω να χαλασω λεφτα στο σπιτι το κανω, μηπως φυγω μεταναστης και πανε τζαμπα, αλλα πως να φυγω ουτε φετος ξεκινησα σουηδικα, μου φανηκαν πολλα τα 480 ευρω; μου φανηκαν πολλα τα 32 μου χρονια; θα παω να γινω φουρναρισσα στην Στοκχολμη, αφου μαλακιες τοσα χρονια δουλεια εδω μπακαλης καταντησα της επιστημης μου, μια μου ειπε σημερα αμα μπορω να της τυπωσω μια δηλωση αυθαιρετου με προστιμο δεκα χιλιαδες να το δειξει στην κουνιαδα της να της παρει το επιδομα της προνοιας γιατι δε δινει ποτε τιποτα, ο τραγκας φωναζει οτι οι νεοι βγαινουν εξω και το προτεκτορατο και τετοια, πολυ γελουσα με Λουκαδουρα και ξεκωλιαρα Μερκελ, αμα μπαινω στο αμαξι και εχει πιασει ο χατζηνικολαου σκατα παλι αργησα για δουλεια, δεν μπορω να σηκωθω με τιποτα, δυο ωρες σνουζ καθε μερα, μωρε μηπως να τον πηγαινα σε ταπετσερη, δε ξερουν τι ζητανε κι αυτοι, αληθεια πως γινεσαι ταπετσερης, "θελω να γινω ταπετσερης επιπλων", "σχολη ταπετσαριας", "σεμιναρια ταπετσαριας", σκατα, τιποτα, καλα, και η μαιμου μια χαρα ειναι, α τι λεγαμε, ναι, ξαπλωνω και κοιταω τον τοιχο, πως να βαλω τις βιβλιοθηκες και πως να τα τακτοποιησω, ανα χρωμα εχω δει καπου αλλα δεν εχω πολλα μωβ ποιος βγαζει μωβ βιβλια επιτελους, σχολιο παρακατω, α παιδια ακυρο σορι το κακοηθες μελανωμα του εγραψαν στη μνημη του, το ποιο, για να δω, ποπο στιχαρες, ναυαγια της ζωης, παραφοροι και ανυποφοροι, εδω ειμαστε, μιζερια μεγαλε, γιναμε, για να δω και λιγο βιογραφια Πουλαντζα, μουμπλε μουμπλε, ρεφορμισμος, μουμπλε μουμπλε, δομικος μαρξισμος, αυτοκτονησε 3 Οκτωβρη του 79. Α σαν σημερα. Ποιες οι πιθανοτητες.




*την
Misirlou Oubliez, 8:45 PM

6 Comments:

Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Blogger Astero, at 3/10/12 22:36  
:))

η δεύτερη παρένθεση είναι προγούλι.
Anonymous Anonyme, at 17/10/12 00:54  
Very intersting
Anonymous Mytilini, at 23/1/14 20:16  
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Blogger Yiannis, at 2/3/14 19:23  
Ζεις?
Blogger it is, at 20/4/14 23:04  
Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη, at 30/4/14 21:29  

Add a comment