center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, avril 06, 2010

Что ты делаешь, друг?

Working Title: Смотрю её фотографии

Μου αρεσουν οι δρομοι που εχω την "απολυτη προτεραιοτητα", μ'αρεσει να πηγαινω σε μακρινες πολεοδομιες και μολις τελειωνω τη δουλεια να αγοραζω γλυκα απο τοπικα ζαχαροπλαστεια αφου πρωτα εχω μετρησει κερμα-κερμα την αγοραστικη μου δυναμη, νιωθω σα να αγοραζω ζαχαροτευτλα απο ινδιανους ιθαγενεις. Μου αρεσει να παιρνω τηλεφωνο οταν οδηγω ανθρωπους που δεν περιμεναν οτι θα τους παρω τηλεφωνο, μου αρεσει το βραστο ρυζι με γιαουρτι που του εχω βαλει καμποσο αλατι. Μου αρεσει να ζηταω το μεηλ απο αυτους που μου κανουν εντυπωση απο την πρωτη στιγμη για να τους στειλω φιντμπακ, αλλο που δεν το κανω ποτε, μου αρεσει η θεωρια του Αντωνη του ναυτη για το σεξ πως δεν πρεπει να εισαι πολυ εκλεκτικος διοτι για να χτισεις πρεπει να μπαζωσεις πρωτα. Μου αρεσει να πινω το τοπικο νερο απο τη βρυση στα μερη που παω για να παιρνω ολα τα μεταλλα και τα ιχνοστοιχεια, μου αρεσει η ωρα που σχολαει το δημοτικο εδω διπλα στο γραφειο και περνανε τα μικρα και μου κανουν μουτες, μου αρεσει να λεω προχούντες τη λεξη προυχοντες. Μου αρεσει η εννοια της θετικης αναπλαισιωσης και η λεξη credentials, mou aresei kapoios jexase na girisei to plhktroλογιο, μου αρεσει το αστειο που σκεφτηκα "ψηλοταβανα τζην", μου αρεσει που ο Φλο μου ειχε πει οτι μπορω να κλεψω αλογο. Μου αρεσει αυτο που μου ειπε ενας που ηθελε να του κανω πιαρ σε παρτυ, οτι το ταλεντο λεει ειναι εκφραση ελλειμματος. Μου αρεσε ο Κυνοδοντας, ο Λαρι Γκας, κατι πιτσιρικαδες φιλοι μου που μου στελνουν ολα τα χοτ βιντεακια και με κρατανε νεα, και βασικα μου αρεσει το ροσακι.



Misirlou Oubliez, 6:29 PM

8 Comments:

ωραιοο γκομενακι ο Петр Налич :ΡΡ
Anonymous gogo, at 6/4/10 23:33  
νέο ποστ σε λιγότερο από ένα μήνα?
μας κακομαθαίνετε.
μου αρέσει.
Anonymous Anonyme, at 7/4/10 00:47  
@gogo ΕΛΛΑΣ-ΡΩΣΙΑ-ΩΟΡΡΗΞΙΑ

@starkwell ...ΚΑΙ απαντησε στα σχολια; θα μας τρελλανει αυτο το κοριτσι.
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/4/10 19:54  
μιθιρλου ουμπλιγιεζ μου αρεσεις!
Blogger Κολοκύθι, at 7/4/10 20:50  
Για να χτίσεις, πρέπει να μπαζώσεις πρώτα, ανατρίχιασα, να το χρησιμοποιήσω ή έχει copyright?
Anonymous Άντα Φτυς, at 16/4/10 14:01  
@Αντα Φτυς Δικο σου ρε, για παρτη σου. Κοινη μοιρα μας δενει σ'αυτα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 16/4/10 15:15  
Τέλειο ποστ(κάθε λιμάνι και μπάζο ο ναύτης)
Καλημέρες
Blogger Vam33, at 17/5/10 13:15  
Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη, at 30/4/14 21:41  

Add a comment