center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, octobre 16, 2009

Noir

Working title: Σακιρα Σκουροσαβα

Απο τοτε που ειδα στους Μπρεηνιακς ενα πειραμα που ελεγε πως αν εχεις ωραιο προσωπο, τα μωρα σε κοιτανε και μαγνητιζεις το βλεμμα τους, ψαχνω απεγνωσμενα να διασταυρωσω ματιες με μπεμπηδες, τριχρονες ντιβες, και γενικα ο,τι προσχολικο πεσει στο διαβα μου, για να παρω την επιβεβαιωση που ψαχνω.

Η μεθοδος μου ειναι απλη, καρφωνω ενα επιμονο βλεμμα προς την κατευθυνση που εχω εντοπισει πιτσιρικι, παντα ομως με το καλυμμα της τρυφεροτητας και του οτι εχω παθει πλακα με το ποσο γλυκα ειναι το παιδακι σας κυρια μου, παταω πανω στην ψευδαισθηση μοναδικοτητας που νιωθουν οι ανυποψιαστες μαναδες για το βλασταρι τους δηλαδη, και ετσι μου δινουν ολο τον χρονο που χρειαζομαι να παρω αυτο που θελω. Συνηθως κανω και μια μικρο-επικληση απο μεσα μου για καλυτερα αποτελεσματα του τυπου "Πεταμενα ολουθε τρυφερα κομματια μιας γονιδιακης βομβας, που εσκασε οταν το βιολογικο ρολοι εδειξε ακριβως την ωρα της εκρηξης, κοιταξτε με για να παει καλα η μερα μου", και συνηθως πιανει.

Για εκεινες τις στιγμες απορημενης βρεφικης παρατηρησης γινομαι η μανα του εαυτου μου, και στεκομαι χαμενη μεσα στην ψευδαισθηση της μοναδικοτητας μου να με καμαρωνω.

Τραγικο.

Ενας φιλος μου ο Δημητρης λεει οτι εχω μπει στην noir περιοδο μου, εγω παλι λεω οτι εχω μπει στην περιοδο που ειναι σα να εχω μονιμα περιοδο.



Misirlou Oubliez, 9:37 AM

7 Comments:

δεν παίζει αυτό που σου πανε οι μπρένιακς. άδικος κόπος
Blogger Σούλα Φρίκη, at 16/10/09 12:48  
Μισιρλού Κουράγιο. θα μπορούσες απλά να έμπαινες μόνιμα στην περίοδο όπου απλά "τα περιμένεις".
Anonymous Anonyme, at 16/10/09 13:38  
"Δεν μπορω σημερα αγαπη μου, εχω επισκεψη απο τον Πουτιν",

...και το P.M.S. μπηκε στον 21ο αιωνα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 16/10/09 14:04  
Έλα μωρέ με το Brainiac...
Κάνε κανένα πείραμα των Mythbusters καλύτερα.
Blogger Starkwell, at 19/10/09 00:50  
Ισχύει, εμένα τα μωρά με κοιτάζουν παντα επίμονα...και ενα προχτες έκανε τον σταυρό του!! Τώρα ή για παπά με πέρασε ή σκεφτόταν ποπο θεε μου ενας παίδαρος!!!
Blogger xipasmenos, at 29/10/09 16:44  
Το χω δει κι εγώ αυτό το πείραμα και απο τότε έχω άγχος για το πόσο με κοιτάει το μωρό μου. Αρκετά ευτυχώς, αν και έχω παρατηρήσει οτι στις όμορφες καρφώνεται περισσότερη ώρα απ' ότι στους υπόλοιπους.
Anonymous loretta, at 14/1/11 10:47  
Ονομάζομαι Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και της Νικολέττας και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι μόνιμο μέλος της Χρυσής Αυγής (Πυρήνας Κορίνθου), καθώς από Κόρινθο κατάγεται και διαμένει η οικογένειά μου που άλλωστε κατέχει τους Αλευρόμυλους Μάρρα. Θέλω να καταγγείλω τις διώξεις που υφίσταται η Χρυσή Αυγή, το μοναδικό αυθεντικό εθνικιστικό κίνημα από το σιωνιστικό αριστερό παρακράτος του Σαμαρά, συνεπικουρούμενο από μπάτσους & δικαστές. Προσπαθούν να φιμώσουν την φωνή της αλήθειας και να μολύνουν την Ελλάδα με τα αλλοδαπά λαθρο-ορκ, τους ανώμαλους ομοφυλόφιλους και τα υπόλοιπα όργανα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (αναρχοκομμουνιστικοαριστερά σκουπίδια). Δεν θα τους περάσει! Ψηφίζουμε όλοι Χρυσή Αυγή.
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη, at 17/5/14 19:08  

Add a comment