center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, mai 30, 2008

Back to the basics

"Νομιζω πως θελω να πατωσει οσο πιο γρηγορα γινεται η εθνικη ομαδα ποδοσφαιρου στο Euro. Η εκνευριστικη μανια των διαφημιστων να ταυτισουν οποιοδηποτε προιον, απο εκκενωσεις βοθρων μεχρι εισαγωγες-εμπορία γουνας καστορα, με τον επερχομενο θριαμβο μας, με εχει κουρασει. Δηλαδη εφτασα στο σημειο προχτες, που ετρωγα ενα κρουασαν σοκολατας στο γραφειο μου, να μην ανησυχω πλεον για το αν θα κανω κυτταριτιδα αλλα για το αν ειμαι σε θεση οφσαην..."
Το παραπανω ειναι η πιο συνθετη σκεψη που εχω κανει τον τελευταιο καιρο, το πνευμα μου εχει τελματωσει, επιασα τον εαυτο μου μαλιστα να σκεφτεται πολυ βασικες, παγκοσμια σκεψιμες(*) σκεψεις: "Το 2021, στην 200η επαιτειο της ελληνικης επαναστασης θα ειμαι 40 χρονων. Και το 2040 στην 100η επαιτειο του Ο-Χ-Ι θα ειμαι 59, με λιγη καλη τυχη θα ειμαι ζωντανη να το δω και αυτο", "ΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑ", "Αν κλασεις ρευτεις και βηξεις ταυτοχρονα, υπαρχει περιπτωση να παθεις κατι πολυ κακο αραγε;","ο Αστεριξ και Οβελιξ ειναι ζευγαρι;", "ο Κατελης το παιζει ή ειναι;", και λοιπες διαπιστωσεις και αποριες που με κατατασσουν στην κατηγορια διαλογισμου αμοιβαδας σε βρεφικη ηλικια.

Τις πταιει λοιπον και εχω καταντησει ετσι; Η δουλεια. Την οποια αποφασισα να παρω λιγο πιο σοβαρα, ή μαλλον οχι σοβαρα, λιγο πιο οργανωμενα, κατι που με κανει να τρεχω σαν τον Βεγγο οπως και πριν, αλλα να μενω στη λωριδα μου χωρις να παταω τις γραμμες των γειτονικων κουλουαρ. Πηγε και μια αδεια που εβγαζα στην πολεοδομια εξαιρετικα χαλια, εξαιρετικα ομως, και πιστεψτε με δεν φταιω περισσοτερο απο οσο φταιει ενας ελευθερος επαγγελματιας (σε μεγαλο βαθμο δηλαδη, αλλα οχι καθοριστικο). Μου εχει ζητησει ο ελεγκτης τα παντα, αν διερχεται φυσικο αεριο στο οικοπεδο ετσι για να βρισκεται ρε παιδι μου, επικαιροποιηση καμιας 10αριας εγκρισεων, προσφατα πιστοποιητικα ιδιοκτησιας, ακομα πιο προσφατα πιστοποιητικα ιδιοκτησιας, και για να συμπληρωθει ο φακελος της αδειας με ο,τι αλλο θα μπορουσε να ζητησει αλλα δεν το εκανε, λειπει ακομα:
  1. μια βεβαιωση απο την W.W.F. οτι το οικοπεδο, στη ζωνη χονδρεμποριου, αναμεσα σε καμμενα λαστιχα και βυρσοδεψια, δεν αποτελει χωρο επωασης αυγων της καρετα καρετα, καθως επισης και,
  2. το μουνι της μανας τους.
Μεσα στο μυαλο μου εχω επισης εικονες πολυ απλες. Εναν αντρα με καλοραμμενο κουστουμι πανω σε μια λαχανι βεσπα(**), καλοκαιρι, φιλους, διακοπες, καρπουζι κρυο και τον Λενο Χρηστιδη να μου βαζει αντηλιακο στην πλατη (εχουμε και μια ιδεοληψια, μην ξεχνιομαστε).

Η' όπως λεει και ενας φιλος μου:"Αυτη τη στιγμη, το μονο που θελω ειναι ενα μασαζ και μια πιπα."



(*)Σκεψιμη σκεψη: (νεολ. δικος. μου.) μια σκεψη που καποιος την αρπαξε απο τον κοσμο των ιδεων και την σκεφτηκε.
(**) Φελινικι και φαλλικη εικονα ντολτσε βιτας, δε βρισκετε;
Misirlou Oubliez, 12:33 PM

14 Comments:

ρε γαμωτο γιατι ποτε δεν εχω πετυχει κανενα σκουλικη σε μηλο?
Blogger Κολοκύθι, at 31/5/08 19:51  
με τριπανι τα σκουλικια μπαινουν και σε καρπουζι
Blogger Κολοκύθι, at 31/5/08 19:52  
εχμ δεν ξέρω,
αλλά πιστεύω πως αν κλάσεις ρευτείς και βήξεις ταυτόχρονα ενώ κατουράς
θα συμβεί κάτι πολύ κακό..
Blogger Unknown, at 1/6/08 14:28  
@Κολοκυθι
Γενικα δεν ξερω αν ειναι καλο να πετυχαινεις τους στοχους σου. Εγω μια φορα ειχα πετυχει ενα πουλι στο φτερο και η οικογενεια του για αντιποινα μου εχετε το αμαξι. It's your call, τι να πω.

@narita
Ας αφησουμε την ιστορια να μιλησει:
Ναγκασακι, ξημερωματα 9 Αυγουστου 1945. Ο ηρωας μας ειναι στο Μουσταρακι(σ.σ. εξωτερικη τουαλετα).

Νι-χαο-Μιτσιγιαμα: Γκεισα, (σ.σ. γυναικα) πιασε μου μια κοκα κολα ζιρο να κουνησει λιγο η φασολαδα στο στομαχι γιατι εχω και αυτο τον τσιγαροβηχα και σε συνδυασμο με την ακρατεια μου δεν παλευεται η κατασταση.

Δε ρεστ ιζ χιστορι.
Blogger Misirlou Oubliez, at 1/6/08 19:46  
Ο Αστερίξ και ο Οβελίξ *δεν* είναι ζευγάρι. Επαναλαμβάνω, *δεν* είναι ζευγάρι. Ήταμ παλιότερα, αλλά χωρίσανε για τα μάτια του Κατέλη.

Ακούς εκεί, την γαλατο-χωρίστρα!
Anonymous Anonyme, at 2/6/08 11:51  
Θα σχολίαζα τις σκέψιμες, αλλα αυτή τη στιγμή θέλω ενα μασσαζ.

:)
Blogger Nomad, at 3/6/08 17:49  
Θα μπορούσες αντί το ΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑΤΟΣΚΑ να δοκιμάσεις τον τζίτζηρα τον μίτζηρα ή τον παπά τον παχύ, κάνει καλή δουλειά.
Anonymous Anonyme, at 4/6/08 19:57  
e, min to ksexaso. exo tin prosklisi sou gia ton (gnosto) gamo sto Hrakleio. an telika apofasiseis na ertheis....
Anonymous Anonyme, at 6/6/08 19:48  
Πολλά υγρά και ξεκούραση,μέχρι τις διακοπές.Στις διακοπές πολλά υγρά και ξεκούραση. ;)
Blogger Kleine wolke, at 7/6/08 20:37  
όσο κρατιέσαι σε αυτό το επίπεδο σκέψεων είσαι εντάξει... το επόμενο στάδιο είναι ανησυχητικό όταν σκέπτεσαι "γιατί οι άντρες έχουν ρώγες;" και "ποιός είναι πιο δυνατός, ο batman ή ο spiderman;"

Υ.Γ. αν κλάσεις ρευτείς και βήξεις ταυτόχρονα, θα έχεις τον καλύτερο οργασμό της ζωής σου...
Blogger maritimepeace, at 9/6/08 10:27  
ποια ζώνη χονδρεμπορίου, στο λαγανά στην ζάκυνθο θέλεις να χτίσεις μάνα μου!!! αλλά εσείς οι μηχανικοί έχετε καταστρέψει τον κόσμο.

ΥΓ. σου απαγορεύω να κάνεις το μαλλί σου τρομακτικό για να τρομάζεις τον κόσμο στις πολεοδομίες και να μην περιμένουν στην ουρά μαζί σου
Blogger YO!Reeka's, at 18/6/08 18:17  
Hello, Misirlou!
Happy forever.
Blogger david santos, at 26/6/08 20:50  
καλά πλάκα με κάνεις;
και να φανταστείς ότι μέχριπριν λίγο ήθελα και εγώ να περάσω σε μία σχολή , να πάρω ένα πτυχίο και να εργαστώ... αμ δεε αν είναι να καίγομαι έτσι , ας το αφήσουμε καλυτερότερα*(καλύτερα απο το καλύτερα)
λέω να αρχίσω τις περιπλανήσεις εις τις Ινδίες μπας και πετύχω πουθενά το Λένο....
Blogger A Girl Called Clementine, at 6/7/08 16:52  
Hello, Misirlou!
Happy week.
Blogger david santos, at 13/7/08 15:06  

Add a comment