center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, avril 18, 2008

Сталкер

Working title: Αιδοιου Μονολογκ

Τεταρτη - Ημερα 0
12:23 ΠΡΟΒΛΗΜΑ!Καπου διαβασα οτι ο Ζορντι πεθανε. Αχ ας μην ειναι αληθεια.
14:39 Δυστυχως ειναι αληθεια. Ο Ζορντι, ο γερολυκος της ροκ εκοιμηθει. Και τωρα ποιον θα λατρευω παθολογικα;
18:44 Ακομα τιποτα. Ο νταμερ των Χανσον ειχε φανει αρχικα καλη ιδεα, αλλα δυστυχως ουτε αυτος ειναι αναμεσα μας πια (R.I.P.)
20:49 Μα τι γινεται; Ειμαι καταραμενη; Οσοι λατρευω πεθαινουν; Και ο Σαντιγκαη ειναι στην γειτονια των αγγελων. Απελπισια...
21:10 Κουραγιο κοριτσακι. (Αραγε ο Βανιλα Αης τι να κανει στη ζωη του;)
22:40 Εριξα μια ματια στην καινουργια Λιφο. Εχω μια ιδεα. Ισως να βρηκα κατι. Θα γκουγκλαρω να δω αν λεει τιποτα ως ατομο. (Λες;)


Πεμπτη - Ημερα 1
03:19 Επιβεβαιωνω. Ο Λενος Χρηστιδης ειναι η επομενη μανια μου.
07:18 Αυπνη. Δεν μπορω να κοιμηθω απο την ανυπομονησια μου. Αχ ποτε θα ξημερωσει να βαλω μπρος το σχεδιο μου;
14:22 Κοιμηθηκα σαν γομαρι. Ειναι ωραιο ομως να εχεις καποιον να στηριζεσαι. Καποιον σαν τον Λενο. Μα πως δεν το ειχα σκεφτει τοσο καιρο; Ειναι ιδανικος. Συγγραφεας, κοσμογυρισμενος, εξυπνος, και με μια μυτη...Αχ αυτη η μυτη... Και τα βιβλια του ειναι πολυ καλα. Ειναι πολυ lol, πως το λενε. Οσο περνανε τα λεπτα (14:26 ηδη) νιωθω να υποκυπτω στη γοητεια του ολο και πιο πολυ. Και τα λεει τοσο καλα στη συνεντευξη το χρυσο μου. Λοιπον, και τωρα δουλεια. Βγαινω εξω για λιγο.
15:38 Εχω στα χερια μου το μονολογκ. Το χαιδευω και μυριζω τις σελιδες του και κοιταω την εικονα του και να πω την αληθεια οταν αλληθωριζω λιγο εχω την αισθηση οτι κοιταει εμενα. Ξεκιναω διαβασμα αμεσως.
15:39 Βασικα πειναω λιγο. Ας παραγγειλω κανα πιτογυρο πρωτα.
19:45 Τα σουβλακια ηταν λιγο βαρια και ρευομαι κρεμμυδι συνεχεια. Κατα τ'αλλα, ο Λενος ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΜΕΣΑ! Ω ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΛΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΝΟΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.
23:01 Δεν μπορω να συγκεντρωθω, νομιζω οτι ειμαι η μεγαλυτερη φαν του. Ανα δυο σελιδες σκεφτομαι πως θα τον προσεγγισω αν τον συναντησω εξω. Το καλυτερο σεναριο: ειμαι σε καποιο καφε-μπαρ και ειναι και αυτος σε ενα τραπεζι. Με ενα φιλο του (εγω με ποιον να ειμαι; Καλα θα δω) και παω και του αφηνω μια καρτα. Δε μιλαω, στα μουγγα, ουτε γεια δε θα πω. Απο τη μια μερια γραφει: "Ειμαι η μεγαλυτερη σας φαν και μου εχει κοπει η μηλια και δεν μπορω να σας μιλησω και απο το αγχος μου κανω γουλιτσες εμετου στο στομα μου." Και απο την αλλη θα λεει: "Αν δεν ειστε φαν του χιουμορ με σωματικες εκκρισεις επαιξα και εχασα. Τι να κανουμε". Και μετα θα χαμογελασει και θα ερθει και θα ερθει στο μπαρ και θα πιασουμε κουβεντα και απο τοτε θα ειμαστε αχωριστοι. ΤΕΛΕΙΟ! Παω για υπνο νυσταξα.


Παρασκευη - Ημερα 2
03:14 Ξυπνησα μουσκεμα στον ιδρωτα. Το τελειο σχεδιο μου μπαζει. 1ον αν με περασει απο αυτους που ειναι κωφαλαλοι/λες και δεν κοιταξει καν την καρτα; 2ον αφου ερθει στο μπαρ να μου μιλησει, ο φιλος του τι διαολο θα κανει; 3ον δεν εχω σκεφτει ακομα με ποιον θα ειμαι εγω παρεα. Αγχωνομαι. Και με επιασαν και οι αιμορροιδες μου με τα κωλοσουβλακα. Σκατα.I'm gonna sleep on it.
13:49 Εχω διαρροια, με παει αιμα για την ακριβεια, δεν ξαναπαραγγελνω απο τον Peetah Mastah' τιποτα, τα γιδια να πανε να γαμηθουν. Θα με πεθανουν και δε θα εχω προλαβει να γνωρισω και να παντρευτω και να εχω κανει τα παιδια του Λενου. Επισης ειναι ενα καλο σημειο εδω να δηλωσω οτι τα παιδια μου θελω να εχουν τη μυτη του. Και αν δε γινει αυτο με φυσικη επιλογη, οτι οικονομιες εχω θα τις δωσω σε πλαστικες. Ολα για το καλο τους.
15:15 Εχω φτασει περιπου στη μεση του βιβλιου. Καλα ειναι απιθανος. Μιλαμε αυτα που λεει τα εχω σκεφτει και γω. Τρελλο mind connection φτανει στα ορια του υπερφυσικου. Εχω παρει τηλεφωνο ολους τους φιλους και γνωστους μου (και τους 2) να τους το πω. Δεν το σηκωνουν, αλλα τους αφησα μηνυμα στον τηλεφωνητη.
19:33 Η Γ. μου ειπε οτι νομιζει οτι τον ειχε δει σε ενα μαγαζι. Θα παω να τον βρω. Να ναι καλα το κοριτσι που με βοηθαει. Αν δεν ηταν και τοσο πιεστικη να της πληρωνω τα κοινοχρηστα καθε μηνα θα μπορουσαμε να κανουμε πολυ καλη παρεα και να μιλαμε συνεχεια για τον Λενο Χρηστιδη και τετοια. Ισως και να την εκανα κουμπαρα. Εξυπηρετικη. Ναι ναι. Οχι σαν τα @@ στη Λιφο που δε μου δινουν το τηλεφωνο του. Να βαλουν τα προσωπικα δεδομενα στο αντε να μην πω. Εγω φταιω που τους στηριζω και τους παιρνω καθε βδομαδα.
23:19 Αχ αυτη η μυτη...


Σαββατο - Ημερα 3

00:04 Ειμαι ανυπομονη, αντε ποτε θα τον γνωρισω επιτελους; Θα ντυθω να παω στο μαγαζι μηπως τον πετυχω. Θα παρω και να φαω κατι στο δρομο.
02:18 Τζιφος. Αφαντος. Βεβαια μπορει να φταιω και γω λιγο, σκεφτηκα να παρω την Γ. που της αρεσει και αυτηνης για να βγουμε μαζι και να ενωσουμε τις δυναμεις μας και να τον καλεσουμε πνευματικα να ερθει αλλα μετα σκεφτηκα οτι μπορει να μου τον φαει. Καλα να παθω που ειμαι καχυποπτη. Παω για υπνο.
02:38 Α ναι τελικα εφαγα δυο βρωμικα με πολυ ταμπασκο. Οκ θα με πεθανει ο κωλος μου παλι με τα μπαχαρικα, αλλα δε γαμιεται, η νοστιμια τους αξιζει καθε σουβλια πονου.
12:07 Καλημερουδια! Φιλησα την εικονα του στο βιβλιο, αλλα δε βολευει ειναι μικρη. Εψαξα και βρηκα μια σε πιο καλη αναλυση στο ιντερνετ! Δεν εχω εκτυπωτη βεβαια, αλλα βολευομαι φιλωντας την οθονη. Ο κωλος μου προς το παρον δε με εχει ενοχλησει παρα τους τονους ταμπασκο. Κι ο αγιος φοβερα θελει μου φαινεται. Ποσο μαλλον οι αιμορροιδες.
16:00 Σκεφτηκα κατι στο θεμα προσεγγισης. Θα παω με τσαμπουκα. Ενταξει μπορει να μην εχουμε εκδοσει ακομα τιποτα κυριε Λενο μας αλλα κατι αξιζουμε και μεις. Λοιπον πρεπει να σκεφτω κατι πρωτοτυπο. Κατι πραγματικα πρωτοτυπο.
17:00 Ακομα τιποτα.
22:οο Τιποτα. Και πεινασα κιολας. Και βαριεμαι να μαγειρεψω/βγω. Λες να παρω παλι Peetah Mastah'; Πρεπει να αντιμετωπιζουμε τους φοβους μας κατα μια εννοια.Σωστα;
00:00 Ισα που προλαβα το ντελιβερι.Σα να πηρα πολλα μου φαινεται. Ακομα τιποτα.


Κυριακη - Ημερα 4
14:42 ΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑ
ΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟ
ΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑ
ΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑ
ΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑΤΙΠΟΤΑ. Αρχιζω να θυμωνω. Και νιωθω τοσο μελαγχολικη. Γαμωτο εχω και αυτο το προεμμηνοροικο συνδρομο. Με εχει πιασει απο τα αρχιδια.
22:00 Ο Ζορντι δεν ηταν τοσο απαιτητικος. Αχ Ζορντι που εισαι μου λειπεις.
22:05 ΛΕΝΟ ΜΟΥ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ. ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ.

Δευτερα - Ημερα 5

03:15 Σκεφτηκα οτι ισως να μην ειμαι η μεγαλυτερη φαν του γιατι δεν εχω διαβασει ολα του τα βιβλια. Αλλα ενταξει εδιωξα τη σκεψη μετα, γιατι εχω κανει δωρο το λοστρε σε φιλους πολλες φορες. Οκ, οκ, rephrase. AN ειχα φιλους, αυτο θα ηταν το ιδανικο δωρο.
06:30 Ειδα σε επαναληψη της εκπομπης της Μπιλιως Τσουκαλα που ειπε μια εκει ρεπορτερ οτι ο Λενος Χρηστιδης ειναι φαν του Λοστ. Αχ το μαναρι μου κι εγω ειμαι φανατικη. Απλα πρεπει να τα δω πρωτα. Αλλα το ξερω οτι θα μου αρεσουν. Εφαγα κατι σουβλακια που ειχαν μεινει απο το Σαββατο. Λες να παθω τιποτα; Ηταν εκτος ψυγειου και εντος σακουλας σκουπιδιων -αλλα καλα προφυλαγμενα-. Λες; Μπαααα. (Λενος ομως; ΝΑΙΙΙΙΙΙ)
18:55 ΙΔΕΑ! ΜΟΛΙΣ ΕΦΗΥΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΩΝ! ΘΑ ΤΟΥ ΤΗ ΚΑΝΩ ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΩΡΟ! Να τα γραψω να μην τα ξεχασω. Λοιπον κατηγορια ανεκδοτων "οι ελληνοποιημενοι". It goes like this:
  • Πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που ειναι πλουσιος; Νευτωνασης
  • Πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που ειναι αισιοδοξος; Καρτεσιος Τελος
  • Πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που του αρεσουν τα φασολια; Κλανιγγος
  • Πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που ζει σε νησι; Σατωβριανδρος
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ! ΘΑ ΜΕ ΛΑΤΡΕΨΕΙ ΛΕΜΕ! Παω για τσιγαρα.
19:10 Ο Γιωργος (οπα σορι οχι ονοματα), Ο Γ. ο περιπτερας που του ειπα για τους ελληνοποιημενους μου ειπε ενα καλο που σκεφτηκε
  • Πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που παιζει μπασκετ; Κοπερνικος Γκαλης
Θα πω οτι κι αυτο δικο μου και για να μην το μαθει ο Λενος δε θα καλεσω τον Γ. στον γαμο. Κριμα ομως γιατι μου ειπε "να ζησετε" και προτεινε και ιδεα για προσκλητηρια. Καλα θα τον καλεσω ισως στην εκκλησια μονο. Ποπο ειπα γαμος και το θυμηθηκα. Πρεπει να κρατηθω λιγο στο θεμα φαι. Θα φαω μονο αυτες τις δυο λακτα και τα ντοριτος και το τοστ με πακοτινια και μερεντα και τιποτα αλλο. Και πολλα νερα. Θα κανει καλο και στην δισκοιλιοτητα μου.


Τριτη - Ημερα 6
01:08 Κοντευω να τελειωσω το βιβλιο και με πιανει θλιψη.
04:00 Το παρατησα για να εχω να διαβασω και αυριο. Εψαξα στο facebook να τον βρω μηπως εχει λογαριασμο αλλα τζιφος. Δοκιμασα ολους τους πιθανους συνδυασμους (Lenos Xristidis, Lenos Christidis, Lenos Christintis, Lenos Christides). Ρε λες να εχει βαλει το βαφτηστικο του; (Elenos Christidis) Παω να δω.
04:12 Μπα οχι. Τιποτα. Αργησα λιγο γιατι με επιασε ενα επιμονο κοψιμο. Μαλλον θα ειναι απο την αλλαγη της διατροφης να δεις. Ναι σιγουρα απο αυτο. Να το προσεξω.
16:00 Διαβαζω τις τελευταιες σελιδες.
16:22 Μειναν δυο
16:23 Μια
16:24 Τελειωσα. :(


Τεταρτη - Ημερα 7
02:00 Αγαπητο μου ημερολογιο, κλαιω ασταματητα απο την ωρα που τελειωσα το βιβλιο. Ποσο μου λειπει η γραφη του, αυτα που μου λεγε. Δεν ξερω τι να κανω θα παλαβωσω, ουτε να φαω θελω, τουλαχιστον αλμυρα, ουτε τιποτα. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ. ΛΕΝΟ ΜΕ ΑΚΟΥΣ; ΛΕΝΟ; ΛΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
04:22 ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΛΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΝΤΥΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ ΛΕΝΟ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΛΕΝΟ.........

....το αλλο πρωι την βρηκαν νεκρη με το Μονολογκ κατω απο το μαξιλαρι της. Οι υπαλληλοι απο το Peetah Mastah' το μενου του οποιου κρατουσε σφιχτα στο χερι δε γνωριζουν κατι παραπανω. Τουλαχιστον τωρα ειναι μαζι με τον Ζορντι, αιωνια ενωμενοι να τραγουδαν ως το τελος του χρονου "Dur dur d'etre un bebe".....




Misirlou Oubliez, 5:51 PM

23 Comments:

...και ο ελληνοποιημένος σούπερ ήρωας????
Δεν είναι ο σούπερ μαν
ούτε ο σπάιντερμαν
Είναι ο Λένορμαν!

Α! και το νοίκι γλυκειά μου μη ξεχνιόμαστε
Anonymous Anonyme, at 18/4/08 16:42  
O 8eos na anapafsei thn psuxh tou Jordie. As einai eftuxismenos mazi me ta alla ageloudia kai na mas koitaei apo pshla.
Anonymous Anonyme, at 18/4/08 16:44  
παω στοιχημα οτι αυτος ο λενος χρηστιδης την εχει δει Τζακ και παιρνει συνεχως το αεροπλανο για εξωτικους προορισμους μεχρι να συντριβει και μετα..

rip Lenos Christides
Blogger Fight Back, at 18/4/08 17:07  
ο ζορντί ζει και βασιλεύει. μην σπέρνεις φολς φήμες. [και χάρηκα άδικα ότι θα του γράψω νεκρολογία]
Blogger m.hulot, at 18/4/08 17:34  
πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που παιζει στο ρετιρε?

- ροβινσιασωνας κρουσος
Blogger Fight Back, at 18/4/08 17:51  
πως λεγεται ο ελληνοποιημενος με διχασμενες μουσικες επιλογες?

-μια βολταιροσμιθ μια βολταιρος ραμαζοτι
Blogger Fight Back, at 18/4/08 17:53  
πως λεγεται ο ελληνοποιημενος που ειναι και βατραχος?

- μπαγεβιτς
Blogger Fight Back, at 18/4/08 17:54  
ποιος ειναι ελληνοποιημενος και ελληνοποιημενος?

- ο κομης μοντεχριστο βαζεχα
Blogger Fight Back, at 18/4/08 17:59  
Πώς λέγεται ο ελληνοποιημένος που παίζει σε πολλές θεωρίες συνομωσίας;

Καρτεσιωνιστής.
Anonymous Anonyme, at 18/4/08 18:34  
Τουλάχιστον στην τελευταία εβδομάδα της ζωής της 'φχαριστήθηκε σουβλάκια η γυναίκα.

Να πώ οτι έλιωσα στο γέλιο ή είναι περιττό;
Καλό απόγευμα :))
Blogger Kleine wolke, at 18/4/08 19:52  
Ctrl+A
Ctrl+P*
Ctrl+G =give(νταξ, αυτό είναι δική μου επινόηση) to Cl+G

*Ρε συ, ξέχασα ότι έχω χαλασμένο εκτυπωτή, διάολε!

Ο Μ.Η. μήπως είναι ο troll φίλος Jordy?

Και κουμπάρα, μη ξεχάσεις ότι η Ε θέλει να γίνει παρανυφάκι.
Anonymous Anonyme, at 18/4/08 21:29  
Μισιρλού υποκλίνομαι στον σουρεαλισμό σας!
Anonymous Anonyme, at 19/4/08 11:52  
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τομόνολογκήταντέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blogger enteka, at 19/4/08 19:03  
pame gia souvlakia apopse?
Anonymous Anonyme, at 20/4/08 00:19  
πως λέγεται το Ελληνοποιημένο catcher in the rye; Χαστουκόψαρα ;)
Blogger Bitch Girl, at 20/4/08 00:59  
@γ. η σπιτοκοικοκυρα
Μολις συνειδητοποιησα οτι οταν σου ειπα οτι θα βγω να τον ψαξω δεν μου ειπες "αντε και με τη νικη", αλλα "αντε θελω το νοικι".Τραγικη...

@colpocoquette
Αραγε τι να εγιναν τα παιδια του χαμενου τρενου;

@fight back
Don't tell him what he can't do, Fight Back

@m.hulot
Υπαρχει προφητεια που λεει οτι τα παιδια θαυματα εχουν κακο τελος οταν μεγαλωσουν. Γιατι νομιζεις οτι η Αρετη Κετιμε παιρνει ανασταλτικες ορμονες αναπτυξης;

@za και fight back
Πραγματικα μου ερχονται δακρυα στα ματια οταν βλεπω οτι τα πρωτογονα σκευασματα μου στεκουν ωσαν αλλες τοιχογραφιες σπηλαιων απεναντι στα κυβιστικα πικάσσεια έργα σας. ΕΥΓΕ νεοι μου (Εγω ομως θα παραμενω παντα πρωτοπορος και πιονιερος της κατηγοριας, μη ξεχνιομαστε ετσι;)

@kleine wolke
Πολυς κοσμος θα ασπαστει την αυστηρη χορτοφαγια με αυτο το κειμενο. Ειμαι σιγουρη.

@petsikion
Πατησα Ctrl+G και η οθονη μαυρισε και βγηκε μηνυμα "ΟΥΖΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΚΗ". Τι να σημαινει αυτο;

@efthymos
Προσκυνω την υπομονη σας να το διαβασετε.

@enteka
Οι τελευταιες λεξεις της ηρωιδας μας πριν ξεψυχησει ηταν "Λενο μου, θα τα ξαναπουμε στα εντεκα της δευτερας (παρουσιας)"

@o lenos MOY
Εγινε. 2 απολα αλαδωτη πιτα και παρεα εμενα, δηλαδη 1 απολαυση λαδωμενα μαλλια.

@bitch girl ή μηπως...
WΙΤΤΥ girl?
Blogger Misirlou Oubliez, at 20/4/08 09:35  
'Ολους αυτούς τους λατρεύεις γιατί δεν διάβασες ακόμη εμένα. Μόλις με διαβάσεις θα μου παραδοθείς άνευ όρων, μικρή κουτή!
Anonymous Anonyme, at 23/4/08 07:09  
Hello, Misirlou!
I loved this post. Tahnk you and have a nice day.
Blogger david santos, at 23/4/08 17:03  
Απόλυτη, μικρή αγαπημένη!!! Καταρχάς χρόνια πολλά και καλά!! Κατά δεύτερον, στο ορκίζομαι, στο λέω, στο υπόσχομαι: Μόλις γνωρίσω το Χρηστίδη (τόσο σίγουρη είμαι πως θα γίνει αυτό) θα του πω αμέσως για σένα. Κι αν τσινίσει, θα του ξηγήσω το όνειρο! Σε φιλώ απόλυτη θεά!! :)))))))))))))
Blogger Kwlogria, at 28/4/08 20:34  
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΦΑΝ ΤΟΥ ΛΕΝΟΥ ΧΡΗΣΤΙΔΗ!!!!!!!!!


ΕΓΩΕΓΩΕΓΩΕΓΩΕΓΩΕΓΩΕΓΩ!!!!!!


ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΘΑ ΠΛΑΚΩΘΟΥΜΕ!!!

Ο Λενος Χρηστιδης ειναι ο Ελληνας Μπορις Βιαν. Ο Μπορις μου το εξομολογηθηκε σε μια σεανς οπου κει ειχα καλεσει το πνευμα του. Μετα μου ανεθεσε το θεοπνευστο εργο να ζευγαρωσω μαζι του, για να φερουμε στον κοσμο μια νεα γενια μυταραδων οι οποιοι θα διαπρεψουν στη μουσικη , στον κινηματογραφο, στη ζωγραφικη, και στα περφορμανς τυπου μπουρλεσκ.

This thing is bigger than you, Misirlou. Stay out of it, γιατι εχω και ακρες στη Μασσονικη Στοα Θεσνικης.
Blogger Ο Ψυχοβγαλτης, at 2/5/08 19:57  
Κι εγώ έχω άκρες! Έχω περάσει απ' έξω με την αποπάνω. Όχι, δεν διεκδικώ τον τίλτο της μεγαλύτερης φαν του Λένου Χρηστίδη, αλλά έχω να πω πως χτες σκέφτηκα τη Στέφκα. Στέφκηκα.
Blogger Throgos, at 11/6/08 18:13  
Όπως έγινε στις συνεντεύξεις του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, στου Αλέξη Τσίπρα, έτσι και στη συνέντευξη που έγινε στο Ρουσόπουλο, οι ερωτήσεις ήταν:
α) στημένες
β) ανώδυνες και
γ) αποδείκνυαν τη βλακεία του ερωτώντος, προς δόξαν του ερωτόμενου.

Υπενθυμίζω ότι όλες οι ερωτήσεις που είχαν γίνει:

α) στον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο ακόμα και από τον Λαρυ Κίνγκ απέφευγαν να τον στριμώξουν να απαντήσει:
- Πως έχασε το θρόνο του,
- Πως τελείωσε 3 στρατιωτικές σχολές σε 2 χρόνια.
- Πώς ενώ τα παιδιά του σπούδασαν σε πανεπιστήμια, αυτός δεν κατάφερε να γίνει ποτέ δεκτός στο Cambridge,

β) Στον Αλέξη Τσίπρα, κανείς ποτέ δεν ρώτησε ποιές είναι οι απόψεις του:
- Για την Ευρώπη,
- Για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τις κατακτήσεις του ευρωπαΙκού δικαίου και των αποφάσεων του ευρωπαϊκού δικαίου στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των εργαζομένων (ή μήπως θα έπρεπε να παραιτηθούμε άπό όλα αυτά και να αρχίσουμε να τα διεκδικούμε από την αρχή με απεργίες στις φάμπρικες και με καταλήψεις σχολείων κλπ).

γ) Τον κύριο Ρουσόπουλο, δεν τον ρώτησε κανείς πως διαχειρίστηκε τις συμβουλές προς Καραμανλή (όποιος και να τις έδινε) περί Μονής Βατοπεδίου, αποπομπής Βουλγαράκη, αποπομπής Ρουσόπουλου, το πως άρχισε να πέφτει η δημοτικότητα της Ν.Δ. και να νεκραναστένεται η δημοτικότητα του ΠΑΣΟΚ.

Ο Τσίπρας, ο Κωνσταντίνος και ο Ρουσόπουλος,δεν φοβούνται καμιά ερώτηση δημοσιογράφων υπό τέτοιες συνθήκες.
Anonymous Anonyme, at 4/11/08 17:41  
και ψαχνοντας με μανια εναν συνδεσμο προς τον λενο χρηστιδη επεσα σε σενα
τελικα οσο κι αν πιστευεις οτι εισαι ο μεγαλυτερος φαν,
παντα θα υπαρχει καποιος που πιστευει οτι ειναι μεγαλυτερος
ευχες για ομορφες μερες :)
Blogger Nefeli, at 20/9/10 14:32  

Add a comment