center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, février 07, 2008

Μηχανικο αναλογο, θεμα υδρευσεων και μερικα σκορπια.

Στον δασκαλο Νικητα.
Μακαρι αυτο να ηταν το καλυτερο κειμενο μου.


Μηχανικο αναλογο:

Πηγα σε ενα γαμο το Σαββατο και την ωρα που χορευαμε το session "τουιστ-ντισκο-ροκεντρολ", θυμηθηκα οτι καποιος ειχε χορεψει το My Way του Σινταρτρα ως ζεμπεκικο. Ευχηθηκα να το βαλει, να το χορεψω και γω ετσι να γινω η μουρη του γλεντιου, δεν το εβαλε ομως, ουτε το Money(*) των Πινκ Φλοηντ εβαλε δυστυχως, που ειναι σε ρυθμο ζεμπεκικου 9/8 και επισης θα ηταν γαμω, αλλα ομως εκανα αλλη μαγκια, εβαλε το sweet dreams των γιουριθμικς και αρπαξα αλλους δυο τρεις και το χορεψαμε χασαποσερβικο. Πραγματικη απολαυση, να το δοκιμασετε και σεις, μιλαμε αλλο πραμα. Να οριστε βαλτε το να παιζει και προσπαθηστε. Θα γουσταρετε λεμε.



Παραθετω τωρα μερικα σκορπια που ειπα αριστερα και δεξια και μου αρεσαν αλλα δεν εχω βρει καποιο right context να τα χωσω και κριμα ειναι να μην τα καταγραψω γιατι θα τα ξεχασω.
  • "Ελα ρε, τι λεει το γκομενακι σου;" "Χωρισα ρε" "Μα τι; πως; Αφου την προηγουμενη βδομαδα...Μα τι γινεται με σενα ρε; Ποτε θα στεριωσεις;" "Αγαπη μου, ξερω ανθρωπους που εχουν δυσκοιλιοτητα περισσοτερες μερες απο οτι διαρκει μια σχεση μου"
  • "Ελα ρε Θοδωρη, εσυ εισαι; Ο Θοδωρης που ξερω; Σιγουρα εσυ εισαι δε με δουλευεις;" "Ναι ρε σου λεω εγω ειμαι" "Συγγνωμη ρε Θοδωρη, αλλα σημερα εχω παθει κριση καχυποψιας, αφου να φανταστεις το πρωι πηγα και εβγαλα εισιτηριο μετρο απο το μηχανημα του αυτοματου πωλητη και μετρησα τα ρεστα δυο φορες..."
  • Στην συναυλια του Ροτζερ Γουοτερς περσι το καλοκαιρι, ειχε τοσο κοσμο που χαθηκα με την παρεα μου. "Ελα ρε στο πευκο ειμαι", "και γω εκει ειμαι, για δε σε βλεπω ρε;", κτλ κτλ, οποτε στο τελος που βρεθηκαμε για να παμε στο αμαξι τους λεω, "κανονικα δεν επρεπε να πει το Wish you were here, αλλα το wish you were near"
  • Ανακαλυψα τους flight of the conchords. Ειναι σταντ απ κομεντι φολκ συγκροτημα απο τη νεα ζηλανδια, και νομιζω πως ειμαι ερωτευμενη με τον εναν απο αυτους. Ευχηθηκα να μην ειχαμε κλεισει το blog μας TASPAM, για να του εστελνα ενα ωραιο πιο επισημο mail, αλλα ως εναλλακτικη, τον βρηκα στο φεησμπουκ και του εστειλα μηνυμα να γινουμε φιλοι. Το οποιο μηνυμα ειναι το παρακατω:

Warning,unfortunate attempt to impress you with wit overdose. Will make you vomit in your own mouth

Topic: How 'bout you and me be friends?

Prologue: !!!TRANSMISSION ERROR #312~Missing data~!!!

Main body: As I was convincingly saying to my prologue, I want to be your friend and poke|remove poke you all the freaking time, and throw you sheep with Q fever, and invite you tou causes like "One Lapdance per child" and do you know alla these cool stuff facebook friends do to each other.

I am from Greece and I'm quite famous and influencial in some ways in my country, and you will get all the benefits from being my friend, you know, my friends are your friends, etc etc.Ok, you got me there, maybe I'm not famous, but I would say anything to make you my friend. Really I can say everything you want me to say (exception: I can't pronounce the phrase 'Resistance is futile' if in the presence of a live chicken in the same room with me)

Epilogue: This is the beginning of a beautiful friendship...NOT.

Misirlou
Δεν εχει απαντησει ακομα βεβαια και δεν το βλεπω κιολας. Οριστε και ενα βιντεακι τους για να δειτε για τι παλλικαρια μιλαμε.


UPDATE! 11-2-2008 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΡΑΝ ΓΚΡΑΜΙ ΧΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΩΜΙΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΤΡΕΝΤΣΕΤΙΝΓΚ.



  • Τα νησια του Πασχα ειναι 1. η Κερκυρα με τις σταμνες και 2. η Χιος με τον ρουκετοπολεμο.(posted as nemis).
  • Μια αγγλικη διαφημιση που υποψιαζομαι οτι εχει κανει μεγαλο σουξε εκει περα. Επειδη αυτο το συμπερασμα το εχω βγαλει με επαγωγικη διαδικασια, θα παρακαλουσα οποιος ξερει περισσοτερα και αν ισχυει αυτο να το πει, ετσι ωστε να τσεκαρω οτι οι συμπερασματικοι νευρωνες μου κανουν καλη δουλεια.

  • Στα αρχιδιαμυδια ανεβασαν ενα βιντεακι απο μπομπαη τιβι, και μου θυμησαν κατι βιντεακια που ειχαμε κανει με την αδερφη μου πριν μηνες οταν το ειχαμε ανακαλυψει. Ακολουθει επιλεγμενη βιβλιογραφια απο δαυτα.




















Misirlou Oubliez, 12:40 PM

10 Comments:

(ok, ετοιμάζω βιβλίο για τα 2 αδέλφια. "Σοφία και Σπύρος: Το Μαγικό Ταξίδι στο Μπόλιγουντ")
Blogger enteka, at 7/2/08 18:51  
He is a she, να διευκρινισω, αλλα επειδη εχει πολλα κιλα (πνευματικα) αρχιδια, την φωναζουμε Σπυρο. Επισης, ασε εντεκα εχω στεναχωρηθει, εμαθα για την παρουσιαση σου πολυ αργα...Next time δε θα τη γλιτωσεις. Καλη σου επιτυχια.
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/2/08 19:12  
"he is a she"
the plot thickens...

:)
Blogger enteka, at 7/2/08 19:26  
and he is back!
Blogger mc, at 7/2/08 22:07  
Πήγα ν'αφήσω falsettο αλλά θα το κάνω blogywood. Allh fora.
Blogger x-ray, at 8/2/08 13:23  
Ta videakia ta spane asxima
Anonymous Anonyme, at 8/2/08 14:13  
money = 5/4 parakalw gia thn akriveia
Anonymous Anonyme, at 9/2/08 18:55  
ela misirlou.o thodoris eimai.o thodoris pou ksereis.
Blogger thod., at 10/2/08 20:00  
Αντε και σ'ανώτερα.
Και γκρούπι, να τους ακολουθείς στις τουρνέ και να σε μοιράζονται στο κρεββάτι.
Blogger Tanila, at 21/2/08 09:02  
Θεϊκά! Πέθανα να γελάω κοριτσάρα μου... η μάλλον κοριτσάρες μου!!! :)))))))))))
Blogger Kwlogria, at 15/3/08 09:40  

Add a comment