center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, janvier 23, 2008

Μπλογκομανα κουραγιο (εχεις αχρηστη κορη)

Σε μια προσπαθεια συσφιξης σχεσεων με την μανα μου και στα πλαισια μιας ευρυτερης προσπαθειας ευρεσης κουαλιτι ταημ (θα χρειαστω δανεικα συντομα), προτεινα στη μανα μου να παμε κανενα θεατρο, και γενικα πολιτιστικο δρωμενο, γιατι λενε οτι η κουλτουρα φερνει πιο κοντα και ανανεωνει το ζευγαρι (yes, my middle name is Oidipodas. Και αν συνεχισουν οι ενοχλησεις στο στομαχι, θα ακουω και στο ονομα Polipodas).

Στο τραπεζι εριξα και την προταση για οπερα στη Λυρικη Σκηνη, γιατι μου αρεσουν και οι αφισες.

Ααα τι καλα, οπερα! Θα παμε να δουμε τον Μισελέ; Ρωτησε η μανα.

Ποιο Μισελέ ρε μάνα;

Α, μου λεει, δεν το ξερεις αυτο το έργο; Ειναι αυτο που πεφτει ο Μισελε στο πηγαδι, και ολοι πανε απο πανω και αντι να τον βοηθησει καποιος να βγει, τραγουδανε ολοι επι ενα τεταρτο "Ο Μισελέ επεσε στο πηγαδι, ο Μισελέ έπεσε στο πηγαδι, ο Μισελέ έπεσε στο πηγαδι. Μισελέ; Μισελέ; Παει ο Μισελέ...O τον αμοιρο τον Μισελέ."

Καλα μανα, αστο, θα κανονισουμε αλλη φορα.

Και αυτο κυριες και κυριοι, θα πει μπλογκομανα. 'Η αλλιως οτι με δουλευει η μανα μου, ή αλλιως οτι πρεπει να ζητησω δανεικα απο τον πατερα.


Misirlou Oubliez, 1:30 PM

0 Comments:

Add a comment