center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, novembre 15, 2007

Ναι ρε, εχω blog (and I'm not afraid to use it).


Εναλλακτικος τιτλος κειμενου: Αλλα λογια να αγαπιομαστε.

Ηρθε η στιγμη να παραδεχτω δημοσια, οτι για πολλα χρονια, και μεχρι πριν λιγα λεπτα, οταν αντικριζα τη λεξη "layout" πιστευα πως αυτη προφερεται λαγιούτ και δεν εκανα αυτοματα την συνδεση οτι τελικα η λεξη ειναι η ιδια, η γνωστη στον υπολοιπο πλανητη ως λεη-αουτ. Εξευτελιστικο τουλαχιστον, το να το παραδεχομαι.

Περιεργως δεν θεωρησα οτι ξεφτιλιζομαι οταν πριν δυο χρονια ή παραπανω, εκει γυρω στα Χριστουγεννα θα τανε θαρρω, ειχε ερθει μια παλια μου συμμαθητρια με τον αντρα της τον αμερικανο σπιτι μου, μια σπανια επισκεψη, και ειχαμε πιει κατι λικερ και κατι ποτα και γενικα και καθομασταν και συζητουσαμε (*) πολλες ωρες στο καναπε και οταν σηκωθηκα να τους καληνυχτησω παρατηρησα-παρατηρησε-παρατηρησαν εναν κοκκινο ζουμερο λεκε στο κιτρινο καναπε ακριβως στο σημειο που καθομουν. Κανονικα θα επρεπε να ειναι εξευτελιστικο για μενα και να μην ξερω τι να κανω και πως να το χειριστω αλλα δεν ντραπηκα ουτε στιγμη, μου φανηκε πολυ it's okay no problem, και ο λογος που δεν τον εχω διηγηθει σε κανεναν ως τωρα ηταν γιατι δεν ηξερα αν θα καταφερνα να πεισω το ακροατηριο για την ψυχραιμια μου και ενταξει ο αληθινος λογος ηταν οτι δεν εμφανιστηκε μια γαμημενα καλη στιγμη να το διηγηθω.

Ποιος ειναι ο τελικος κριτης του πως θα πρεπει να νιωθουμε αν οχι ο ιδιος μας ο εαυτος; Και αν ο εαυτος μας εχει πλεχτει αλληλενδετα με την κοινωνια, τοτε κριτης ειναι η κοινωνια, και τελικα ποσο μεγαλη απογοητευση μπορει να ειναι το γεγονος οτι η ταινια που μολις ξεκινησε στο αλτερ τελικα οχι μονο δεν αποδειχτηκε σοφτ πορνο τυπου "Αορατος εραστης" παρα μονο μια αδιαφορη ταινια με τον Μπραντον απο το Μπεβερλι Χιλς, αλλα οι πρωταγωνιστες φιλιουνται και ανα 5 λεπτα με παθος μεν, χωρις γλωσσα δε. Οξυμωρο; Για ποιους ζουμε, αν οχι για μας;

Η πιο εξευτελιστικη στιγμη παντως για μενα ηταν οταν δεν ψηφισα τον Βασιλακη για προεδρο στο πανεπιστημιο, και καμια φορα που το σκεφτομαι ετσι αφηρημενη, τιναζομαι, κανω μια σπαστικη κινηση γιατι νομιζω οτι ειμαι παλι εκει και κανω την μαλακια και μετα κανω γκνιαρχ! και επανερχομαι και μετα τον παιρνω τηλεφωνο και του λεω καμια μαλακια. Και αυτο το θυμηθηκα επειδη σκεφτηκα αρχικα να γραψω ενα κειμενο για μια φιλη που αγαπω πολυ, που νιωθω οτι την αγαπη της την εχω κατακτησει, οτι σε μενα και μονο σε μενα, αντε και σε κανα δυο ακομα, δειχνει εναν εαυτο που ειναι δωρο, μυστικο για λιγους, ενας θησαυρος. Και αυτη την φιλη την εκανα στο πανεπιστημιο και μετα θυμηθηκα και τον Βασιλακη και μετα ειδα και μια φωτο που δεν επρεπε να δω και ενιωσα καπως και θυμηθηκα ασχημα πραγματα και τελος παντων.

Και γραφω τοση ωρα και σκεφτομαι δε μπορει, καπου θα καταληξω, κατι θα θελησω να πως μεχρι το τελος του κειμενου, γι'αυτο δεν γραφω και στο μπλογκ αλλωστε; Δυστυχως ομως με κυνηγαει ακομα η καταρα αυτης της περιοδου, να μην εχω τιποτα να πω, αλλα συναμα να θελω να ουρλιαξω και τοσα πολλα ασυνδετα μεταξυ τους. Πως στο διαολο να χωσω εδω μεσα την ασυνεννοησια γυρω μου; Και γιατι εξακολουθουν να φιλιουνται χωρις γλωσσα στην ταινια; Παω στοιχημα οτι το μισο καστ κατεληξε με λοιμωδη μονοπυρηνωση με το περας των γυρισματων.

Kαι τελικα πως ειναι δυνατον να μου αρεσει ο χαρακτηρας σου, αλλα οχι η συμπεριφορα σου;


Ασχετη φωτο; Χα. You'd wish

Και η πραγματικα ασχετη δηλωση: Πόκε, η επιδημια του συγχρονου διαδικτυακου πολιτισμου. Μπροστα του η πανουκλα μοιαζει σαν κριθαρακι στο ματι της Ελεν Κελερ.

(poke back / remove poke)

(*)μεταφραση για το αθηναικο κοινο: συζηταγαμε
Misirlou Oubliez, 2:02 AM

23 Comments:

Είχα πολλά σχόλια στο μυαλό αλλά επειδή δε μπορούσα να αποφασίσω τα γράφω όλα.

1
Μέχρι προχθές –και μιλάω εντελώς σοβαρά- δεν είχα καταλάβει ότι η έκφραση «άλλαξε ο κολιές κι έγινε βραχιόλι» ήταν υπονοούμενο για «αλλαξοκωλιές». Νόμιζα ότι η έκφραση μιλούσε για έναν κολιέ που άλλαξε κι έγινε βραχιόλι. Κάτι σαν τον Μανολιό που έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.

2
Το πολίτικαλ κορέκτ είναι ένας μπούσουλας για το τι είναι σωστό και τι λάθος. Έτσι όμως αναγκάζεσαι να γυρίζεις ταινίες που για να προβληθούν σε prime time και να μην χαρακτηριστούν Α13 δείχνουν παθιασμένα –χωρίς γλώσσα- φιλιά.
Ο άλλος μπούσουλας είναι η έκφραση «Αν νομίζεις ότι κάνεις κάτι κακό τότε κάνεις κάτι κακό». Προσοχή όμως δεν ισχύει το αντίστροφο.
(Σε μια εποχή που υπάρχουν εκατομμύρια παράφρονες τεμαχιστές σκύλων καλό είναι να προσέχουμε).

Διαλέγεις και παίρνεις

3
Μιλώντας για συζητήσεις και επικοινωνία , δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ήταν τυχαία η φωτογραφία από το «Χαμένοι στη μετάφραση» με τον κώλο της Scarlett Johannson.

4
Όποιος πληρώσει 3.000 ευρώ του αποκαλύπτω τι είπε ο Bill Murray στο αυτί της Scarlett.
Blogger Lex_Luthor06, at 15/11/07 08:51  
Μισιρλού, έχεις ψωμάκια.
Blogger Tanila, at 15/11/07 09:52  
Ο Λορενς της Αραβίας υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήτο πολύ καλό γκομενάκι.
Blogger Κολοκύθι, at 15/11/07 10:21  
Και εντάξει, ωραίος κώλος δε λέω. Αλλά είναι αυτό βρακί?
Blogger Κολοκύθι, at 15/11/07 10:22  
Το "χαμένοι στην μετάφραση" δεν μου άρεσε όταν το είδα 1η φορά. Το είδα και 2η και τώρα είναι μια από τις αγαπημένες μου ταινίες
Blogger numb, at 15/11/07 11:07  
@lex_luthor
Πραγματικα περιμενεις μετα απο ενα μηνα απραξιας να κατσω να γραψω κατεβατο για να απαντησω στο σχολιο-μαμουθ (και μαλιστα μαμουθ υπερβαρο);

@tanila
Γι'αυτο με βουτανε σε λαδια οι αντρες. Παπαριτσα σκετη ειμαι.

@κολοκυθι
Ο οποιοσδηποτε με αυτο το βρακι θα ηταν καλο γκομενακι. Απλα σε μερικες περιπτωσεις ο παρατηρητης πρεπει να εχει καταναλωσει φανταστικοεκατομμυρια ποσοτητες αλκοολης, κοκας και λοιπων βελτιωτικων ορασης.

@numb
Και που να δεις τι εχει να γινει οταν το βαλεις στην λουπα. Θα κανεις quoting απο την ταινια ακομα και στις συναλλαγες σου στο δημοσιο:
Υπαλληλος εφοριας: Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα.
Υπαλληλος Κ.Ε.Π.: He want you just fill up this application form. Okay?
You: Is that all he said?
Blogger Misirlou Oubliez, at 15/11/07 11:22  
Μπήκα και το ξαναδιάβασα γιατί έχεις ωραία γραμματοσειρά.
Ίσως να μου αρέσει και ο κώλος της Σκάρλετ.
Ναι, έχω και νεύρα.
Και πολύ μου ταιριάζει το κείμενό σου σήμερα.
Blogger mc, at 15/11/07 16:57  
εγώ πάλι πίστευα ότι τα προσπέκτους είναι τα προσπέκτ τους. 2 λέξεις.
αλλά έχω ακούσει και χειρότερο. κοπέλα που νόμιζε ότι το τραγούδι
σε λένε το κορίτσι του μάη
έλεγε
σελάνα, το κορίτσι του μάη
όταν μας το είπε τη φωνάζαμε σελάνα για κάνα μήνα χα χα χα
Blogger YO!Reeka's, at 16/11/07 00:53  
συζητουσανε, συζηταγανε ολα παιζουν αλλα γενικως αυτοι οι αοριστοι και ιδιως οι εξακολουθητικοι ειναι pain in the ass (οχι ομως της scarlet)
Blogger maria λεμονατη!, at 16/11/07 02:39  
good times, mou thymises tote pou ki egw xestika osan fantaros thn 28oktobriou, sto agima ti stigmi akribws pou o k. stefanopoulos pernouse apo mprosta mou. true story. Ouf to eipa

Elisabet esu eisai?
Anonymous Anonyme, at 16/11/07 18:02  
prin apo 4 xronia odigousa na paw douleia, kai akouga psariano. kai leei kati, gelaei kai meta leei :xestike h forada st'alwni.

KAI KOLLAW..
egw tosa xronia nomiza oti h ekfrash einai xestike h forada stalone..
nai...silvester stalone...

episis, mi mou peis oti mikri den anarwtiosoun poia einai h zwntanina??
(thelei ki oi zwntanoi-na...dinoun to aima tous klp)

p.s.=meet me this week!!!
x
Blogger mourga, at 18/11/07 02:05  
H φωτό της Johansson είναι αποπροσανατολιστική. Είναι η 16η φορά που προσπαθώ να γράψω κάποιο σχόλιο πλήρες νοήματος και αποτυγχάνω, χάνω τη συγκέντρωσή μου, την εντροπία και την προσήλωσή μου. Λυπάμαι, ίσως κάποια άλλη φορά να απαντήσω.
Anonymous Anonyme, at 18/11/07 12:02  
Ολοι έχουμε σκηνικά που ντρεπόμαστε να παραδεχτούμε.

Πχ μεχρι πριν απο λιγα χρόνια νόμιζα όλοι αναπνεουν με ενα ρουθούνι και οτι το αλλο είναι παντα βουλομενο και το χουμε για συμετρικους λόγους. Μετά πηγα σε ορυλα και μου ειπε οτι εχω στραβο διαφραγμα........
Blogger xipasmenos, at 18/11/07 13:45  
Το στρώμα είναι καπιτονέ- ή
Το στρώμα είναι.Capito? Ναι!
Anonymous Anonyme, at 18/11/07 17:08  
- Πως ειναι δυνατον να μου αρεσει ο χαρακτηρας σου, αλλα οχι η συμπεριφορα σου;
- Γιατι η θεωρία απο την πραξη απεχει παρασάγγας...

Μας ελειψες βρε! :)
Blogger lee, at 18/11/07 19:48  
Frikio tou Facebook!
Anonymous Anonyme, at 19/11/07 12:39  
Ας είμεθα σοβαροί: όλους μας νοιάζει και όλους μας κόφτει φετούλες λεπτές όταν συμβαίνει κάτι που μας πονννεί και που μας κόφτει. Μόνο όταν είμαστε καλά μας μας, με σας, με όλους -εχθρούς και φίλους- τότε είναι που είμαστε "στα κατώτερα μέλη των ανδρικών γεννητικών οργάνων" και "στα περιττώματα του θυλικού αλόγου στον χώρο επεξεργασίας σιτηρών".
Όταν όμως είμεθα στα κάτω, στα κατώτερα, στα πατώματα τότενες πού μας πονεί και που μας σφάζει! Και επειδή εγώ η δυστυχής εστραπατσαρίστειν προσφάτως και δυστυχώς δημοσίως, με τραγικότατο τρόπο, θα έλεγα ότι αυτό το κείμενο θα το διαβάζω ξανα-μανά σε κανά 6μήνο, μπας και τότες θα έχω καταφέρει να δω το φως το αληθινό. Μέχρι τα τότες συνέχισε στεναρά και σταθερά μπας και σηκώσω κεφάλι γιατί σε πληροφορώ ότι μπορεί το ταβάνι να θέλει βάψιμο -βοήθησε και ένα καλό παιδί να το δω αυτό- αλλά και το πάτωμα έχει τη δική του ζωή.
Και εις άλλα με υγεία!
Blogger Tessoro, at 20/11/07 00:42  
xaxa..layout...entelws tragiko(e ok,oxi kai san ton leke ston kanape)
Genika pantws epeidi se blepw kai kapws anastatwmeni,to til. mou to exeis,mi distaseis na pareis na mou ta peis

p.s. h epistrofi ta espase!!
Anonymous Anonyme, at 20/11/07 22:55  
Με ( Κατερίνα) Κοκκίνου , Σαρρή και Εύα Καϊλή ...σας ερχόμαστε κουφάλες Σκοπιανοί
Anonymous Anonyme, at 21/11/07 04:27  
Ναι, το κείμενο δεν καταλήγει σε κάτι συγκεκριμένο (κωλοκατάσταση πραγματική), αλλά εμένα μου άρεσε.

Και το κείμενο και ο κώλος.

Εγώ θέλω με τους φίλους μου να μπορώ να καθόμαστε μαζί χωρίς να μιλάμε. Ή να μιλάμε χωρίς ημερίσια διάταξη και συγκεκριμένη δομή.

Και το μπλογκ μου ώρες - ώρες το νιώθω σαν κουβέντα με έναν φίλο.
Anonymous Anonyme, at 21/11/07 18:01  
@fuzzy-burlesque
%)

@ampot
Ιδιες μαλακιες ολα.

@yo!reekas
Διαβασα προσεχτικα το σχολιο σου, το ξαναδιαβασα, και σκεφτηκα, διαολε, δεν ειναι δυνατον, εχει σχολιασει και εχει σχολιασει εικονες εδω μεσα, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΤΗΣ ΣΚΑΡΛΕΤ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ; Παναγιτσαμ εσυ εισαι καργα ερωτευμενος φιλε, δε βλεπεις μπροστα σου (Εναλλακτικα, πεφτει πολυ παντοφλα σπιτι)

@Maria λεμονατη
Οταν μπαινει η επικοινωνια και η γλωσσα αναμεσα σε δυο ανθρωπους αντι να μπει η γλωσσα του ενος στο στομα του αλλου και να τελειωνει το θεμα, πολλα προβληματα μπορει να προκυψουν

@rockavlon
Εγω θυμαμαι στην εκτη δημοτικου που ημουν σημαιοφορος με ειχε χτυπησει το παπουτσι στην εκκλησια το πρωι και αλλαξα και εβαλα κατι αλλα της μανας μου δυο νουμερα μεγαλυτερα για καλυτερα και μου εφυγε στη μεση της διαδρομης και απο τοτε ξεφτιλιστηκε η οικογενεια μου και οι αδερφες μου γραφανε μηδεν στο τελος για να μην παρουν και αυτες τη σημαια. Οκ ισως να ειναι και φτιαχτη η ιστορια αλλα δεν ενιωσες καλυτερα;

@mourga
Εγω που δεν ηξερα ποια ηταν η Λινη και ποιος την κρατουσε και δεν την αφηνε; (Σαββατο κι αποβραδο και ασε τη Λινη)

@μερσω
ΚΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΣΥΝ ΤΩ ΧΡΟΝΩ

@xipaki
Το οτι μολις μου ειπες οτι η μυτη ειναι για αναπνευστικους και οχι αναπαραγωγικους σκοπους, εξηγει ικανοποιητικα τις ρινοραγιες μου. Σε ευχαριστω.

@colpoquette
Το πουστολα σε ικανοποιει σαν απαντηση;Καπιτο καπατο και τετοια.

@lee
Θα με βαρεθειτε να με βλεπετε. Χαμος θα γινει. Θολωνω.

@Mithradir
Σκασε γιατι θα σου πεταξω προβατο με αφθωδη πυρετο.

@tessoro
Θα σας απαντησω την Πεμπτη δεσποινις μου.

@symptom
Χμ, τι θα απαντουσε ο Σιμος Παπαδοπουλος ομως σε ολα αυτα;

@Bollywood
Κρατα μου μια θεση διπλα σου. Παραθυρο γιατι ζαλιζομαι.

@fvasileiou
Η σιωπη ειναι πολυ σημαντικη, γι αυτο και ακομα και στην μουσικη την μετραμε με τις παυσεις.
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/11/07 01:42  
εεεε, ναι, η αλήθεια είναι πως κι εγώ νόμιζα πως το layout διαβάζεται λαγιούτ. Μέχρι που με διόρθωσαν (με κρυφά γελάκια) σε χαρτοπωλείο που είχα πάει να κάνω εκτυπώσεις.

Είναι ωραία να μην είσαι (ο) μόνος!
Blogger civil, at 10/12/07 14:54  
well.. it's like I thought!
Anonymous Anonyme, at 12/12/09 00:50  

Add a comment