center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, août 01, 2007

367/(83+1)


Στους παροικουντες τα τειχη, μα πως μου ηρθε να πω κατι τετοιο, το εθιστικοτατο "πινω μπαφους και παιζω προ" με συντροφευει στα αγχωτικα ημερομισθια μου στις δημοσιες υπηρεσιες αυτης της χωρας που εχουν την τιμη να με παιδευουν αυτες τις μερες. Δυο ολοκληρες μερες, τεσσερα ατομα αναπαραγαμε αυτον τον ενα και μοναδικο συγκεκριμενο στιχο. Επισης πολυ επαιζε και η δηλωση ενος τρεντι καγκουρα, θα ταν δε θα ταν εικοσι χρονωνανε, απο μια διπλανη παρεα, που ειχε βγει απο το κοτερο στην στερια για κανα δυωρακι ετσι για να ξεμουδιασουν λιγακι τα νεοπλουτα. Ειπεν λοιπον το βορειονοτιοπροαστιακι, με το μαλλι τυπου κοσμοτε, την πετσινη παντοφλα, την πεφτουσα βερμουδιτσα και το βρακι με το μονογραμμα του Σουπερμαν, σκαρφαλωμενο στην καρεκλα του, προκαλοντας χαος και αναστατωση στις γκαρσονες και τις γυρω παρεες, επειδη νομισε πως με μια μπυρα κορονα και την ομιχλη γυρω του απο τα λεφτα της πατρικης περιουσιας θα τον εβαζαμε τσολια στα αρχιδια μας:
Δεν πινω μπαφους, δεν κανω κοκα, δε βαραω μαλακια.

Προκυπτει επιτακτικο το χρεος, ε; κατι δεν παει καλα εδω, μονο και μονο επειδη δεν προσθεσε και το ιεροσυλο και καταψευτικο
"δεν κατουραω οταν μπαινω στην μπανιερα να κανω ντουζ",

ειπαμε μπορει να λεει και αληθεια τελικα και αποφασισαμε να τον επιστεψουμε ομαδικως και να ευαγγελιζουμε σε ολο το χωριο την διακυρηξη του.

Μετα, ετσι αλλαζω θεμα παλι χωρις προειδοποιηση, χωρις καμια σχεση με την προηγουμενη αφηγηση, ουτε καν σε υφος, ηρθε μια γιαπωνεζα και μου εκανε μασαζ σε ολο το σωμα ενω ημουν ξαπλωμενη στην ξαπλωστρα -προφανως- και βασικα κουνουσε το μαγιω πανω-κατω ενω μου εκανε κατι λιποδιαλυτικα στα μπουτια και τον γκωλο και μαλλον κερασα λευκη αβυσσαλεα κωλοχαραδρα σε πολυ κοσμο εκεινο το κρισιμο μισαωρακι της εντριβης μου, γιατι μολις σηκωθηκα ολοι θελαν να γινουν φιλοι μου.

Καταληγουμε δηλαδη στο εξης, πως οι εισαγωγες των παραγραφων αυτου του κειμενου ειναι πολυ ακυρες και δεν εχουν καμια σχεση με τα υπολοιπα γραφομενα. Εγραψε κατι για taspam ο Τσαγκαρουσιανος, (τον οποιο μερικες φορες μου ερχεται να τον πω Τσαγκαρουσοπουλο, γι'αυτο προτιμω κυριως να τον αποκαλω "Τσαγκαρ", κωδικοποιημενο και αποδειξη κουλ ατομαρας που ξερει where it's at και τετοια) στην Ελευθεροτυπια το Σαββατο, αλλα εγω εκει που ημουν δεν βρηκα εγκαιρα εφημεριδα και το διαβασα την Κυριακη. Κοιταξα την ημερομηνια στην εφημεριδα και ελεγε Σαββατο 28 Ιουλιου. Α-χα, δηλαδη οταν το διαβασα ηταν Κυριακη 29 Ιουλιου. "Ρε τι μου θυμιζει αυτο το 29", αναρωτηθηκα. Μου πηρε δυο μερες να το θυμηθω, τελικα το θυμηθηκα γι'αυτο και γραφω αυτες εδω τις σειρες.

Με αλλα λογια, να το παλι το εκανα αυτο το ακυρο με τις εισαγωγες, παλια μαζευονταν κατι κουλοι τυποι, τρελαρες, στις πλατειες και ανεβαιναν σε ενα καφασι και διαλαλουσαν την αληθεια τους. Και καθοταν ο κοσμος ο περαστικος και τους ακουγε και για 5 λεπτακια ελεγε απο μεσα του "πες τα μεγαλε, δικιο εχεις" αλλα μετα τα 5 λεπτα σκεφτοταν "κοιτα ενας γραφικος, παω να φυγω, θα εχει στρωσει τραπεζι η κυρα και θα μουρμουριζει". Αλλα αυτος ο τυπος με το καφασι του, ακομα και αν τον αποπαιρνανε περνουσε στην συνειδηση του κοσμου και οταν καποιος τον μνημονευε ελεγε "ρε κοιτα τον τρελο-Θωμα, καλα τα λεει καμια φορα" και πολλες φορες ευχονταν να ειχαν μισο πνευματικο αρχιδι και το σπιτι αδειο απο κυραδες και υποχρεωσεις για να μπορουν να το κανουν και αυτοι αυτο το κολπο με το καφασι.

Ειρησθω εν παροδω, ειπαμε ακυρες εισαγωγες, τον τελευταιο καιρο, πολλοι ειναι αυτοι που εχουνε παρει ενα καφασι, αλλα αλλου τυπου, διαδικτυακου, εχουν ανεβει απανω σε αυτο, και εχουν αρχισει να φωναζουν ο,τι τους περναει απο το νου. Στεκονται και ακουνε και τους αλλους τους τρελους γυρω τους, και αυτοι ανεβασμενοι σε τελαρα, αλλοι πιο ψηλα απο τους αλλους, αλλοι με περισσοτερο κοινο, αλλοι απλα ζωγραφιζουν ή προβαλουν φωτογραφιες, σε αλλα τελαρα ειναι μαζεμενοι δυο και τρεις και ισα ισα που χωρανε, αλλοι δεν εχουν καμια δικαιολογια να παραμενουν απανω απλα ξεκατινιαζονται με παραπλησιους καφασωτους για να μην χασουν το σημειο στην πλατεια. Οι περισσοτεροι απο αυτους, απο εμας δηλαδη, κι εγω ενας απο αυτους ειμαι, καμια φορα εκει που νομιζουν πως ειναι μονοι τους στην μεση της δημοσιας και μιλανε στο κενο, γιατι ολοι οι χωριανοι εχουν παει για φαγητο επειδη ειναι μεσημερι, ριχνουν μια ματια κατω απο το καφασι τους και βλεπουν κοσμο πολλων ειδων, μερικοι εχουν και ενα κολατσιο στο χερι, μιαμ μιαμ φρεσκο ζεστο ψωμακι με φετα και ντοματα, οπα δεν ειναι αυτο το θεμα μου...

Το θεμα μου κυριες και κυριοι

ειναι οτι εδω και

367 μερες

εχω ανεβει στο καφασι μου,

83 και μια αυτη,

84 φορες.

Στα παπαρια σας, θα μου πειτε.

Και με το δικιο σας.

Μπρος σπιτι τωρα, το φαι ειναι ετοιμο.




Του χρονου μπορει να αποκαλυψω γιατι διαλεξα το μισιρλου, τι σημαινει αυτη την εικονα, απο που εμπνευστηκα αυτον τον τιτλο, γιατι τα γαλλικα ως γλωσσα, με ποιον τροπο παραγω αοσμες πορδές-δυστυχως για τους γυρω μου,οχι παντα-, γιατι δεν βαζω τονους, και γενικα θα λυσω πολλες αποριες ακομα και στον ιδιο μου τον εαυτο. Τον επομενο χρονο θα προσπαθησω να αποδειξω αυτο που βλεπω γυρω μου: η αποκρυψη της αληθειας και το να αφηνεις την φαντασια του αλλου να γεμιζει τα (πραγματικα ή τεχνητα) κενα της υπαρξης σου, το να γινεις δηλαδη μυθικος αστος, σε βοηθαει να γινεις τελικα και αστικος μυθος. Μπορει και οχι βεβαια. Θα δειξει.



Misirlou Oubliez, 11:37 PM

20 Comments:

Είμαι ακριβώς μια μέρα παλιότερος bloggers από σένα.

Βέβαια έχεις γράψει 3 post περισσοτερα.
Blogger Lex_Luthor06, at 2/8/07 08:02  
ΛεΛούδι, σιγα μη τις βγάλετε έξω και τις μετρήσετε.
Αγαπητή ξαδέρφη της αγαπητής (λέμε τώρα) κωλοκύθας, ήσουν η διαφυλετική ομοφυλοφιλική φαντασίωση μια ολόκληρης παραλίας, παρόλο το λίπος, την κυτταρύτιδα, τα χοντρά μπούτια και τον μεγάλο κώλο. Δε χαίρεσαι;
Εγώ πολύ χαίρομαι που ανακάλψα ότι είμαι μια τρελή (είμαι ασυζητητί, το ήξερα) πάνω σε καφάσι.
Πολύ μου αρέσουν τα καφάσια.
Μου θυμίζουν τη ρήση "μου έφυγε το καφάσι".
Blogger Tanila, at 2/8/07 09:09  
Εκλεισες χρόνο καλό μου?
Να τα χιλιάσεις.
Ειναι ωραιοι οι τυποι με τα καφασια. Θυμηθηκα εναν τυπο στα Εξαρχεια, κοντοχοντρο καράφλα, που εκανε συνεχεια γυρω-γυρω-ολοι στην πλατεία. "Απο τρελο κι απο παιδι, μαθαινεις την αλήθεια". Να καταλαβουν μονο οτι υπαρχει χωρος για ολους, μη ζμπρώχνουν.
Blogger lee, at 2/8/07 09:48  
ωχ, όντως δε βάζεις τόνους.
πάντα τέτοια!
και άλλα!
Blogger enteka, at 2/8/07 10:37  
mmm eksairetiko kai mpravo epitelous kai ligo empnefsi vre paidi mou... opws eipe kai o diasimos iapwn blogger Nasusiro Tocasoni
Blogger Rayman, at 2/8/07 10:46  
@lex_luthor
Αν μου ειχες γραψει καποιου ειδους ευχη θα σε ευχαριστουσα. Τωρα στεκομα ι απλα αμηχανη μπροστα στο εκτρωματικο σχολιο σου...

@τανιλα
Εμενα δε μου εχει τυχει αυτο με το καφασι, αλλα πολλες φορες εχω ξεστομισει την αλλη τη ρηση "μου εφυγε ο γκομενος". Πως γλυστρανε οι ατιμοι....

@lee
Σας παρακαλω μανδαμ, δεν εισθε μονη σας εδω μεσα , μαζευτε λιγο τις σακουλες σας να κατσουμε, αλλιως χτυπηστε εισιτηριο και γι αυτες, δεν υπαρχει κρατος ρε, οριστε η Ελλαδα σας κυριοι, καμαρωστε, και λοιπες συζητησεις λεωφορειου. Σας φιλω και ευχομαι χιλιετια και σε σας.

@enteka
Εντεκα πραγματα που δεν ξερετε για την Μισιρλου. Χμ, η λιστα συμπληρωνεται σιγα σιγα.

@rayman
Ο μεγας στρατηλατης Σουν Τσου σας ευχεται καλο κατευοδιο.
Blogger Misirlou Oubliez, at 2/8/07 11:12  
Μήπως έχεις το τηλέφωνο της Γιαπωνέζας?
Anonymous Anonyme, at 2/8/07 11:27  
και χωρις καφασι ξεχωριζεις. εχεις αναστημα εσυ!
καθολου στα παπαρια μου μισιρλου.
δεν χανω λογο σου για κανεναν λογο.
ο λογος σου με χορτασε και το ψωμι σου φατο! ασχετο.τι δεν κολλαει?
τι δεν παιζουμε παροιμιες?
καλο βολι! καπου εδω γυρω θα 'μαι να μην σε χανω απο τα ματια μου.
αν και δεν ξεχνιεσαι oubliez μου!
Blogger Unknown, at 2/8/07 11:43  
Συγνώμη μισι αλλά είναι αδύνατον να μη κατουράς όταν μπαίνεις στη μπανιέρα. Το έχω μελετήσει επιστημονικά, δεν είναι δυνατόν να μη σε γαργαλάει με το που πέφτει το νερό.
Μπορώ να πω και αλλά , αλλά θα σιωπήσω καθώς σήμερα είναι γενέθλια-γιορτινή μέρα και έχω να πάω στη μοδίστρα να μου ράψει καπέλο-δαντελοτό για να σκάσεις που εσύ θα γιορτάζεις και εγώ θα έχω καλύτερο καπέλο από εσένα.
νια νια νια νια νια

Κολοκύθι με το καλύτερο καπέλο
Blogger Κολοκύθι, at 2/8/07 11:58  
vasika diavasa tis teleutaies grammes tou post kai ama katalava kala exeis epetio blogging... Xronia polla re misi...
Blogger kabamaru, at 2/8/07 12:05  
Μωρή πόρνη... ένα credit για την έκφραση: "κερνάω κωλοτρυπίδα" θα ήταν τουλάχιστον αξιοπρεπές να βάλεις... ήμαρτον δηλαδή... :p
Blogger it is, at 2/8/07 14:02  
ok, εύχομαι τα 84 να γίνουν 284, δυοχιλιαδεςτρία γάμα εσσό
Blogger numb, at 2/8/07 14:19  
ole
Blogger Rayman, at 2/8/07 16:27  
nice blog
Blogger Lex_Luthor06, at 3/8/07 09:01  
καλύτερα τώρα;
Blogger Lex_Luthor06, at 3/8/07 09:01  
(και πρόσεχε πως μιλάς στον παλιό)
Blogger Lex_Luthor06, at 3/8/07 09:02  
καφασοχρόνια πολλά!
Blogger x-ray, at 5/8/07 16:40  
για νέοπας είσαι πα μαλ ντιτου.
χρόνια πολλά

(μπορώ να γράψω και πιο κολακευτικό σχόλιο αν θες)
Anonymous Anonyme, at 6/8/07 13:53  
Σε κάτι τέτοια παραδέχομαι τις κουφάλες τους βρετανούς. Για να προστατεύσουν τους πολίτες τους από τον εξευτελισμό της βαρυσήμαντης δημόσιας ομιλίας πάνω σε καφάσι αναγράφων «Τομάτες ο Χαράλαμπος», έχουν καθιερώσει εδώ και 1,5 αιώνα τα περίφημα «speaker’s corner» με ναυαρχίδα το διάσημο στο Hyde Park. Με αυτόν τον εγκεκριμένο από την πολιτεία τρόπο, μπορεί εκάστη προβληματισμένη ύπαρξη του τιμημένου αυτού νησιού να παραθέσει τις θέσεις της πριν επιστρέψει σπίτι για το καθιερωμένο απογευματινό τσάι χωρίς να διατρέχει τον κίνδυνο να χαρακτηριστεί «ο John που την έκανε λαχείο και τριγυρνάει με το καφάσι ανά χείρας».
Blogger Mindkaiser, at 8/8/07 14:09  
Περί επικεφαλίδος:

Το ανάστροφο κλάσμα θα ήταν posts/ημέρα και ο λόγος θα είχε τεχνική σημασία. Γιατί επέλεξες το αντίστροφο, ω μηχανικέ; Μπορείς να αθροίσεις το συγκεκριμένο ερώτημα στον κατάλογο που παρέθεσες με τις απορίες του αναγνωστικού σου κοινού;
Blogger Mindkaiser, at 8/8/07 14:14  

Add a comment