center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, juillet 31, 2007

Αναζητησεις

Απο μικρη διαβαζα παραμυθια για ιπποτες, θαυμαζα την εξελιξη του βασιλια Αρκτουρου -αν θυμαμαι καλα το ονομα- που απο τα πανηγυρια που χορευε υπο τον ηχο των ντεφιων και παριστανε τη νυφη που ντρεπεται, διεκδικησε το θρονο του, παντρευτηκε μια ωραια πριγκιπισσα, για να καταληξει βεβαια ταρανδος απο τα κερατα της.

Μαγευομουν απο τον θρυλο του αγιου δισκοποτηρου, ηρθε και με αποτελειωσε και η ταινια με τον Ιντιανα Τζοουνς που το εψαχνε στην Παρνηθα ή καπου αλλου εξισου ανυδρα, ισως βεβαια να με γοητευαν τα μαστιγια και τα all-leather παντελονια που φορουσε ο τυπος, τελος παντων, το πηρα αποφαση, κατι επρεπε να αναζητησω κι εγω.

Μιας και το δισκοποτηρο το καπαρωσαν αλλοι, το ιδιο εγινε και με μια θεια μου που πηγε και κλεφτηκε στα εξηντα της με τον χειροπρακτη της και την βρηκε και την εσυρε πισω η Νικολουλη, αναζητησα αλλο στοχο. Θα αφιερωνα τη ζωη μου στο να βρω ποιοι φτιαχνουν τα ανεκδοτα.

Θα τους εβρισκα, ερημιτες στη ζουγκλα παρεα με κεφατους λαγους και γκαφατζιδικα λιονταρια, να ακουνε Toto και να διαβαζουν Anna Karenina για να σκεφτουν το επομενο ανεκδοτο τους με τον Τοτο και την Αννουλα . Να τρωνε χαβιτσι, χασλαμα, μαντι και διαφορα αλλα φαγητα με τρομακτικα ονοματα για να ερθουν πιο κοντα με το ποντιακο στοιχειο. Και θα τους ρωτουσα γιατι απεργουν εδω και τοσα χρονια.

Γιατι μας εχουν αφησει ερμαια των "μην φυγει κανεις, επιστρεφω... Δημητριος", "τελικα ποιον κερδισε η Χαβαη 5-0;", "Θα εκανα τα παντα -και τα κοαλα- για σενα", "η ζωη ειναι ωραια, αλλα τα εχει με αλλον", "μενω αφωνος!-Εγω μενω Φωκιωνος" και λοιπων κουφαριων που εχουν ψοφησει και βρωμισει εδω και χρονια. Δηλαδη οπως τα υπολογιζω, εχω να ακουσω καλο ανεκδοτο απο τοτε που η Βισση δηλωνε πως θελει να πει dance κομματι στη eurovision.

Θα τους κοιταξω στα ματια και θα ρωτησω, γιατι με αφηνουν να ζω σε ενα κοσμο γεματο κλισε αστεια, να αναζητω σαν οαση χιουμοριστικη καθε ευκαιρια για τουρτοπολεμο και να μενω ξυπνια τις Τριτες ως αργα να βλεπω ακομα και τους τιτλους τελους του ΟΛΑειςτηνιοστη για να πετυχω το ανεκδοτο του ξαδερφου Λεωντα.

Θα τους παρακαλεσω να γυρισουν στην ενεργο δραση, οχι τιποτε αλλο, αλλα μηπως γινει κατι και παψω να ακουω οριστικα και αμετακλητα τους γυρω μου, γερους, νεους,παιδια, φοιτητες, εταιρικα στελεχη να λενε συνεχεια "τελος, σε καταλαβα απο τη φωνη, τελος, αυτο πες μου μονο, εισαι ατριχος, τελος, ειμαστε πλασμενοι ο ενας για τον αλλονα, καλα θα περασουμε οι δυο μας". Βλεπεις να περναει κανενας καλα ρε; Ε; Ε;


Aχαχαχα, τι αστειο, τι αστειο.


Misirlou Oubliez, 3:05 PM

13 Comments:

Αρθούρος βρε, ο Αρκτούρος προστατεύει αρκουδάκια και λοιπά διάφορα τριχωτα πράγματα.

Ρε Μισιρλού... Τι προβληματισμός και αυτός? Στη μάνα σου το είπες?
Blogger LaVieBohemie, at 31/7/07 15:39  
pos lene ton kiprio rambo?
Blogger Rayman, at 31/7/07 16:04  
Ρε αλήθεια το ίδιο σκέφτομουν χτες....πόσο μα πόοοοοσο πολύ καιρό έχω να ακούσω ένα ανεκδοτο.....
ΚΑΙ ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΜΑΙ ΑΤΡΙΧΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ ΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Blogger xipasmenos, at 31/7/07 18:27  
Αρκτούρος, μιας και η Μισιρλού είναι σόι της κολοκύθας.
Η κολοκύθα είναι τριχωτή σαν αρκούδα, άρα και η μισιρλού, που ζηλεύει εμάς με το απαλό και άτριχο δέρμα, γι'αυτό δε γελάει με το τελευταίο αστείο.
Και Ξίπο, μη λες ψέμματα στον κόσμο, είσαι εξίσου τριχωτός με τον Ταμτάκο.
Blogger Tanila, at 1/8/07 09:38  
Ράμπο Ράμπου
Blogger Rayman, at 1/8/07 11:23  
Νομιζω πως τα πιτσιρικάκια λενε ακόμα ανέκδοτα. Και γελανε πιο πολύ απο εμας.
Blogger lee, at 1/8/07 12:14  
Μάλλον δεν γνωρίσει τον ένα και μοναδικό εναπομείναντα ανεκδοτολόγο... Μένει βόρεια και παίζει κιθάρα.
Anonymous Anonyme, at 1/8/07 12:25  
aaaaaaaaaaax
treno alfa... treno vita...
Blogger Rayman, at 1/8/07 16:45  
den akoume kala asteia giati o kosmos pairnei sta sovara ton eafto tou tora teleftea.

opos katalavenis kai ego to idio.
Anonymous Anonyme, at 1/8/07 17:48  
ΧΑ τανιλα.....κανω laser
Blogger xipasmenos, at 2/8/07 13:26  
ωραιο κομματι και αυτο και το τελευταιο με τα καφασια, χαχα.
τη βολτα μου κανω τη νυχτερινη, περνω και αφηνω τους χαιρετισμους μου!
καλην εβδομαδα, balabala bambaluna
Blogger balabala bambaluna ( pink, of course ), at 6/8/07 01:25  
DIAVASE AFTO, xerw ti sou lew:

http://mourga.blogspot.com/2007/08/telos-2_12.html
Blogger Alekos, at 12/8/07 13:52  
Δεν μπορω. Δεν αντεχω.
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ.

Και παλι καλα, γιατι νομιζα οτι ειμαι μονη μου στον κοσμο που δεν εβρισκα αστειο το συγκεκριμενο [οπως και το αλλα στο youtube που καθε καμμενο χαπατο "διακωμωδει" ταινιοσειρες κανοντας τσιριχτο voice over και λεγοντας 37 φορες το λεπτο για καθε ειδους σεξοανωμαλιαρικα.]

Τι να πω, οτι με παιρνει η αδερφη μου τηλεφωνο, 40 χρονων γαιδαρα και μου πεταει ατακες απο την "φαρσα" [α χα χα, γελασαμε] και μενω εγω μαλακας, διερωτωμενη τι σταδιαλα λεγει;

Οιμε, οιμοι ταλαιφρον.

Με το μπαρδον που πλατιασα, αλλα πινω απο το μεσημερι ουζακι.
Εβιβα τεκνα μου. :D
Και Εβιτα.
Και Madonna.
Anonymous Anonyme, at 28/8/07 18:21  

Add a comment