center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, juin 07, 2007

Me gusta πασαβιολα (me gustas tu)

Οταν ημουν μικρη, για την ακριβεια οταν ημουν μικροτερη, για την ακριβεια 5 λεπτα πριν, σκεφτομουν οτι ολοι εχουν κατι αγαπημενο, φαγητο, συγκροτημα, χρωμα, τραγουδι, κατι. Μια γλυκεια εμμονη, ενα μπαχαρικο προσωπικοτητας σα να λεμε, μια λεπτομερεια για να παει να κρυφτει ο Θεος εκει μεσα και να δημιουργησει εναν ανθρωπο τελειως διαφορετικο απο τον αλλο. Ακομα και μια παραξενια, μια συνηθεια, μπορει να γινει πολυ γοητευτικη και χαριτωμενη. Δε μιλαμε βεβαια για την περιπτωση που καποιος συνηθιζει να πινει αιμα απο την πρωτη περιοδο παρθενας μετα το ξεπαρθενιασμα (ιου αηδια σκετη ειμαι) ή να σκαει το πατατακι απο τα τσιπς που μολις εφαγε μεσα στη σκοτεινη αιθουσα του σινεμα, βασικα τωρα που το σκεφτομαι και η ιδεα να μασουλαει καποιος ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΤΡΙΩΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ πατατακια ειναι εκνευριστικη οσο και το βλεμμα συμπονιας της Τατιανας.

Διεπιστωσα με τρομο οτι εγω δεν εχω τιποτα απο τα παραπανω, καμια γλυκεια ρουτινα, καμια αγαπημενη γωνια μεσα στο σπιτι και ωρα συγκεκριμενη για να παω να ξαπλαρω εκει και να ξεχαστω με ενα αρλεκιν.

My favourite spot...NOT!


Φαγητα μου αρεσουν ολα κατα περιοδους, μπορω να τιγκαρω με φασολακια λαδερα, με μπαμιες, με λαχανοντολμαδες, με σαντουιτς φετα-μπανανα-κετσαπ, με τα παντα.

Χρωματα ολα καλα ειναι, και οσοι εχουν ριξει μια ματια στην γκαρνταρομπα μου, μαλλον οσοι εχουν αντεξει να ριξουν μια ματια σε αυτην, διαπιστωνουν οτι οι μελισσες που βλεπουν κανα εκατομμυριο αποχρωσεις παθαινουν το Βατερλο τους μολις με αντικρυσουν, πανε και χτυπανε σε τοιχους απο τα λαχουρια που φοραω, μια ματια στα "διακριτικα" παστελ οτι να ναι μπλουζακια μου και πεφτουν μεσα σε πορτοκαλαδες να πνιγουν ως αλλες φτερωτες καμικαζε.

Δε θα αναφερθω καν στην εννοια αγαπημενο συγκροτημα, κατι τετοιο δεν υπηρχε ποτε, ισως για μια βδομαδα να ηταν οι Μπιτλς, ισως και ο Τσιτσανης, καποια στιγμη θαρρω ηταν και ο Δεληβοριας, μπορει ομως να τον μπερδευω με τον Μορισεη. Ειμαι ενα τυπακι που μεγαλωσε χωρις ηχοσυστημα στο σπιτι, ενα ραδιοφωνο υπηρχε μονο και αυτο επαιζε και δεν επαιζε, και οταν επαιζε επιανε Τραγκα στην εκπομπη χωρις αναισθητικο. Δε θα ξεχασω μια εκπομπη που ουρλιαζε ο Τραγκας να κανουμε μποικοταζ στα αγγλικα προιοντα, δεν θυμαμαι για ποιο λογο το μποικοταζ, και μουσικη υποκρουση ειχε αυτο του Φιλ Κολινς, το γουη χαντ αουρ λαηφ-γουη χαντ αουρ λοβ. Οξυμωρον. Ετσι δεν εχω απαιτησεις να εχω μανιες με μουσικες, στο σπιτι μονο μια φορα μπηκε κασετα, και αυτη ηταν του Βαγγελη Γερμανου και ειχε μεσα το "Κατω στην αγια Βαρβαρα περιμενει μια κουμπαρα" και εκτος αυτου, αυτη η κασετα χαθηκε στο παιδικο παρτι του γειτονα και συμμαθητη Κωστα. Ηταν ωραιο παρτι ομως παρολα αυτα, μας ειχε μοιραζει και δωρα η μαμα του και ειχε φτιαξει και μπομπα σαντουιτσακια με μορταδελα και ειχε αγορασει και πιτσα αγοραστη απο ενα μαγαζι στο Χαιδαρι, εμεις δεν ειχαμε ακομα πιτσαρια εδω (back in 80's δεν ηταν και το πιο συνηθισμενο πραγμα να τρως μορταδελλα και πιτσα αγοραστη). Επισης, απο τοτε δεν ξανακουσα πουθενα το τραγουδι αυτο, και μια φορα που ειχε ερθει ο Γερμανος στον Βολο για unplugged εμφανιση ειχα παει μονο και μονο να του ζητησω το τραγουδι, και στο τελος στα ανκορ λεει παιδια θελετε να πουμε κανενα συγκεκριμενο, και φωναξα απο το βαθος, την κουμπαρα, την κουμπαρα και τοτε αυτος ειπε ρε παιδια που το θυμηθηκατε αυτο εχω ξεχασει πως παει εχω να το παιξω 15 χρονια. Ενταξει δηλαδη ειμαι καταδικασμενη, δε θα το ακουσω ποτε αυτο το τραγουδι, ουτε ο ιδιος ο δημιουργος του δεν το θυμοταν...


...................................................................................
(ξαναδιαβαζοντας τι εχω γραψει παραπανω)

Κατσε τωρα, γιατι ξεφυγα απο το θεμα νομιζω.

Λοιπον, μανιες, συνηθειες το θεμα μου. Δεν εχω. Κανω μια φιλοτιμη προσπαθεια να μαζεψω αστεριξ μεταφρασμενα στις γλωσσες των χωρων που παω, καλα παει η συλλογη, αλλα δεν τρελλαινομαι κιολας, τεχνητη συγκινηση ειναι.

Ρε παιδια ομως, ακουσα πριν λιγο, το me gustas tu και νομιζω πως βρηκα το σουπερ τραγουδι μου, το μονακριβο μου. Επιασα ενα φιλιγκ, ενα κατι και καθησα και απαριθμησα τους λογους που θα μπορουσαν να το κανουν σουπερ αγαπημενο μου αυτο. Εχουμε και λεμε


Misirlou Oubliez, 9:51 AM

20 Comments:

pilio, giousouri, tomata...aaaxx ti mou thymises twra kori mou...
Anonymous Anonyme, at 7/6/07 12:34  
Tώρα που τα φασισταριά αρχίσανε να βάζουνε και κομμουνιστάς στο Player τους... την κάτσαμε τη βάρκα.

Να με το θυμηθείς ότι σύντομα επίκειται συγχώνευσης του ΛΑΟΣ με το ΚΚΕ και μάλιστα με τις ευλογίες του αρχιεπισκοπίξ.

Τα σάρωσε όλα η παγκοσμιοποίηση τίποτα δε θα μείνει όρθιο. Μέχρι και την Παπαρήγα θεούσα θα δούμε!
Blogger bidibis, at 7/6/07 12:59  
Ας μην ξεχνάμε και το πολύ χαρουμενί video ε;;;

Είδα φέτα (τσίζ;;;), μπανάνα, κέτσαπ;;;

Και μόλις έφαγα ένα ξενέρωτο γιαούρτι με μέλι...
Blogger Gogo, at 7/6/07 13:04  
xm...!
Blogger kabamaru, at 7/6/07 13:05  
To συγκεκριμένο τραγούδι το γούσταρα (me gusta) κι εμένα πολύ. Αλλά επειδή δεν ξέρω γρι ισπανικά (ή τι άλλη γλώσσα έχει μέσα) κι επειδή έχω πάρει από τη μάνα μου μια κάποια τάση παρερμήνευσης (ή παπαρερμήνευσης) των τραγουδιών, το τραγουδούσα κάπως έτσι: "κι εγώ για σε "Ζε νε σε πα", κι εγώ για σε "ζε νε σε πλου", κι εσύ για με "ζε σουι περντού"
Blogger civil, at 7/6/07 14:25  
άντε να αρχίσει τα μπάνια το ΛΑΟΣ να ξελαμπικάρεις λίγο.

(χα ένα σχολιο για δύο Posts. The king of oikonomia)
Blogger Lex_Luthor06, at 7/6/07 14:30  
Έλα ρε που είσαι;;
Λοιπον υπήρχε μία περίοδος γ'ετος που γυρνούσα από τη σχολή και δεν είχα όρεξη για τίποτε.Μόνο μουσική και το βλέμμα καρφωμένο στο ταβάνι.Και τα τραγούδια βαρετά ώσπου ένα βράδυ ακούγοντας αυτό το τραγούδι ξύπνησα από το ληθαργό μου και το έκανα ύμνο για λίγο.
Αν τώρα είμαι πάλι σε λήθαργο ή ψάχνω κάποιο ύμνο,κάτι να πιστέψω ή να ακούσω;;
I went to the big town
Where there is a lot of sound
From the jungle to the city
Looking for a bigger crown
So I play my boogie
For the people of big city
But they don't go crazy
When I'm bangin' in my boogie
I'm the "king of the bongo, king of the bongo bong"

φιλιά
Anonymous Anonyme, at 7/6/07 14:30  
θεος ο Theo

τα σπάει το κομματάκι

:-D
Blogger Lex_Luthor06, at 7/6/07 15:54  
Βασικά γέλασα πολύ αλλά μετά κάτι στο κείμενό σου με μελαγχόλησε.
Ξέρεις ηλικία, γεράσαμε, ποιο 80 ρε φιλαράκι;Αλέξια,τζιν μούχλα, πανκ μαλλί τα λυκειόπαιδα αλλά μετά στοπ. Κατάλαβα ότι μου έκατσαν βαριά τα παπαρδέλε που μόλις έφαγα. Και φιλοσόφησα. Θες επειγόντως νερό χέρι-χέρι, κολομβιανό κτλ.
Έλα και πήγε 5 ράδιο ρελόχ.
Blogger mc, at 7/6/07 16:47  
mipws me gusta cocaina?

i mipws me gusta marihuana?

elpizw oxi me gusta irwina!!!
Anonymous Anonyme, at 7/6/07 21:52  
Αχ Μισιρλού μου, τι όμορφο παπαρολογόν ποστ ήταν αυτό! Γεμάτο απροσδιόριστη νοσταλγικότητα!

Γράφω προς αποφυγή παρανοήσεων αναφορικά με την ισπανική γλώσσα, την οποία δε τη μιλώ αλλά μιλιέται στο σπίτι μου, όπως ξέρεις!

1. Το με γκούστα κολομπιάνα δεν παραπέμπει στο "ισπανικό", θα έπρεπε να έλεγε "με γκούστα λα κουμπάνα", κοινώς ό,τι για εμάς είναι το ισπανικό, για τους ισπανούς αυτό είναι το κουβανέζικο.

2. Το με γκούστα κολομπιάνα παραπέμπει στα διάσημα προϊόντα που εξάγει αυτή η χώρα, ήτοι μαριχουάνα και κυρίως κόκα.
Blogger europanos, at 7/6/07 21:56  
ποιο με γουστας.
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ αυτου του αλμπουμ ειναι το homens.

σοβαρα, φοβερο.
Blogger Fight Back, at 7/6/07 23:53  
@anonyme
Ωραια δεν ηταν; Και βολτα στα παλια, ποτακι στον Ανεμο, ψητα στην Αλλη Μερια, μπανιο στο Μαμπα. Ααααααχ. Ποτανα ζοη.

@bidibis
Εγω μαθαινω οτι οι Οικολογοι Εναλλακτικοι κατεβαινουν πανστρατια με το Κομμα Ελληνων Κυνηγων και εχω παθει το σαλαλα.

@gogo
Φτασε τον ουρανισκο σου εκει που κανενας ανθρωπος δεν εχει φτασει (και καλα κανει).

@kabamaru
Εχεμ?

@civil
Χαχαχαχα!
Εμενα παλι γιατι απο παραφρασεις μου ηρθε μονο αυτη η σοκινγκ "Σ'ενιωσα μεσα μου παντου, σα να τον ειχες δυο μετρα"? Τι θα κανω με το βρωμερο μυαλο μου, που θα με βγαλει δε ξερω...

@lex
Μα και δω οικονομια; Αστο καταλαβα, εισαι απο αυτους τους παλιοτσιπηδες που νομιζουν οτι το Μπουρμπουαρ ειναι πολη της Γαλλιας.

@theo, Lex
Παρτε και μια ωραια διασκευη.

@ampot
-Κε χορα σον μι κορασον;
-Γιατι ρωτας; Αντιβιωση παιρνεις;

@prezoskilo
Λιγκαλαηζ ιτ να παει στο διαολο ρε παιδια.

@europanos
Τι να μας πεις και συ που δεν εχεις δει τον Inland Empire?
:PPPP
(Αυτο με την νοσταλγικοτητα μου αρεσε)

@fight back
Χαχαχαχα πολυ αστειο ρε, καλορε, που το σκεφτηκες παλι, χαχαχαχα
(Αρνουμαι να πιστεψω οτι εχεις κανει σοβαρο σχολιο.)
Blogger Misirlou Oubliez, at 8/6/07 11:33  
@anonyme
Ωραια δεν ηταν; Και βολτα στα παλια, ποτακι στον Ανεμο, ψητα στην Αλλη Μερια, μπανιο στο Μαμπα. Ααααααχ. Ποτανα ζοη.


Aχ ναι μουρλια.. τσιπουρακι στη παραλια, παστα φουρνου στη μινερβα, μαλακια στα βοτσαλακια κατω απο το γιουσουρι, μπανιστιρι στο μαμπα, λιθοβολισμος του κουφου με τα φυστικια..Αχ γλυκια μ νιοτη
Anonymous Anonyme, at 8/6/07 16:29  
emena pantws m'aresei na xoloskaw
Blogger Kyriakos o Xasapis, at 9/6/07 17:28  
Μ'αρέσει όταν ξεφέυγεις απο το θέμα σου. Με ταξιδεύεις απ'το ένα μέρος στ'άλλο.
Blogger x-ray, at 9/6/07 21:51  
Κι εμένα μου άρεσε αυτό το κομμάτι, από ματαιοδοξία. Λέει κάπου με γκούστας σονιάρ όπως έμαθα αργότερα (και δεν είμαι καν σίγουρη ότι αυτό λεει), αλλά εγώ επειδή είμαι ψωνάρα είχα αποφασίσει ότι έλεγε με γκούστας Σονιά (που είναι το όνομά μου με γαλλική προφορά).
Θλιβερό. Τουλάχιστον.
Blogger satya, at 11/6/07 10:14  
Είναι καλοκαίρι και αυτό έχει μια δυσκολία από μόνο του. Επίσης τώρα που το σκέφτομαι, μεγάλωσα [τρόπος του λέγειν] σ' ένα σπίτι με δύο στερεοφωνικά και κάμποσες χιλιάδες δίσκοι αλλά αγαπημένο τραγούσι δεν έχω. Για την ακρίβεια έχω καμιά δακοσαριά...
Blogger bbchris, at 11/6/07 10:39  
Κάθε τραγούδι που αγαπάω, κάθε ταινία που μ' αρέσει, κάθε χρώμα που λατρεύω, κάθε φαί που λαχταράω, κι όλα αυτά με συνεχή διάρκεια μέσα στα χρόνια που περνάνε, είναι αγαπημένα μόνο και μόνο επειδή μου θυμίζουν ανθρώπους και καταστάσεις. Μια μελωδία, ένα άρωμα, μια γεύση, ακόμα κι αν δεν είναι αγαπημένα, το σίγουρο είναι ότι είναι γνώριμα...
Blogger Γιώτα Παπαδημακοπούλου, at 12/6/07 10:17  
pou ta eidate ta orea re paidia gamo tin afstria mou mesa?

i Nikara epese, to kokoun egine starbucks, o papadis mainstram, se ligo tha meiwthei kai i apostasi apo athina...

volara cantara
Blogger Rayman, at 12/6/07 15:14  

Add a comment