center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, mai 31, 2007

Ο δαιμονιστης (σχεδον)

Δεν μπορώ να σας πω τ' όνομά μου, γιατί δεν έχω όνομα. Είμαι γόνος μιας αρχαίας ράτσας.
Είμαι δαιμονιστής. Κι αυτή είναι η ιστορία μου...


Δαιμονιστριες, το νεο αιμα.


Ηταν μια καθημερινη οπως ολες οι αλλες, την ημερα που η Μανστεστερ επαιζε εναν αγωνα που εβαλε εφτα γκολακια (προσοχη, σημαντικη πληροφορια #1 για τη συνεχεια) ειχα να πηδηχτω, να κανω ωραιο σεξακι δηλαδη, απο του Αι Νικολα, οπου ειχα αφησει πισω μου το κουφαρι ενος πιτσιρικα να με παρακαλαει για ελεος, να σπαρταραει απο αφυδατωση και να εχει βγαλει φλεγμονες στα νεφρα, και το μικρο μου ροδακινακι ζητουσε παλι ανηθικη ικανοποιηση. "Ειναι πολλα τα χοντρα Αρη", σκεφτηκα, και ενεδωσα στο πρεσιγκ σε ολο το γηπεδο (μηνυματα, τηλεφωνα, μεηλ) του υποψηφιου θυματος μου, το ειχα ψωνισει ενα βραδυ που εκανα εκπτωσεις απο ενα τρεντη μπαρακι του κεντρου.

Πηγα απο το σπιτι του, το θυμομουν στο περιπου αν και θα επρεπε να το θυμαμαι στο ακριβως γιατι γενικα ειχα κανει νυφη στην περιοχη αυτη πολλες φορες. Ανοιξε την πορτα ηταν ακριβως οπως δεν τον θυμομουν, και μετα απο μια χαζοσυζητηση, αρχισε το πανηγυρακι. Δωστου τα χαμουρα να παιρνουν και να δινουν με μεγαλη ζεση. Δυστυχως ομως η καταναλωση υπερβολικης -γι'αυτον- καταναλωσης αλκοολ, δηλαδη μισης ουρσους ξεθυμασμενης, τον εκανε να μην αντιδρα στα λαγνα χαδια και φιλια μου. Μου προτεινε να αλλαξουμε τοποθεσια, αυτο καταλαβα τουλαχιστον μεσα στα συγγνωμηδεμουεχειξανατυχει και στα συγγνωμηεχωπιειπολυειμαικουρασμενος που μουρμουριζε και τον ακολουθησα στο μεσα δωματιο. Εκει σαν κατι πηγε να γινει, και την κρισιμη στιγμη μου λεει μισο λεπτο να βρω τα προφυλακτικα, σηκωθηκε κατευθυνθηκε προς το σκρινιο οπου το εκανε ανω κατω ψαχνοντας για τα ρημαδια τα μεσα αντισυλληψης. Εγω περιμενοντας πρωτα με εγκαβλον προσμονη και ενα τεταρτο αργοτερα με εκδηλον βαρεμαρα αρχισα να αναρωτιεμαι μηπως ειναι και αυτος δαιμονιστης γιατι σα καιρο να εχει να γαμησει και δεν ξερει που ειναι το κουτακι, τελος παντων, καποια στιγμη τα βρηκε τα δυο τελευταια του (προσοχη, σημαντικη πληροφορια #2 για τη συνεχεια) εκανε να το βαλει, το εβαλε, αλλα λιγο το μισαωρο των πρωταθλητων, λιγο και που δεν την ειχε την ντουροσυνη στη τσεπακι του, το μοριο του ηρθε και εγινε καλαμακι, ουτε καν απο αυτα τα ωραια με τη μεγαλη διαμετρο που εχουν μερικες καφετεριες και φχαριστιεσαι να ρουφας φραπε και χυμο, αλλα απο τα αλλα, αυτα τα καλαμακια του σουβλακιου που πουλανε εξω απο το Φως στην ιερα οδος. Μετα απο αλλο ενα γυρο συγγνωμων, και προσποιητης κατανοησης απο μενα (δυστυχως δε μπορουμε εμεις οι δαιμονιστες να νιωσουμε τετοιου ειδους οιχτο) και κανα τριλεπτο αγκαλιασμα μητρικης φυσεως, του προτεινα να παμε προς το σαλονι, τουλαχιστον να μη χαναμε το παιχνιδι (χρησιμοποιηση σημαντικης πληροφοριας #1) , να καναμε και κανα τσιγαρο. Το δεχτηκε με ανακουφιση, γιατι μαλλον το ειχε παιξει κιολας στο κουπονι. Εκει, μη τα πολυλογω, μετα το περας του ματσακιου, ενιωσε πως ειχε τη δυναμη να με ικανοποιησει επιτελους, επιτελους ειπα και γω θα αλλαξω κουφαρι, και μετα καποια προεορτια τα οποια πρεπει να πω πως τα βαρεθηκα, και τα βρηκα τοσο αναγκαια οσο και το μπλουζ των νεονυμφων στο γλεντι (πρεπει να γινει, για να ορμηξεις στο φαι μετα), αναζητησε και βρηκε και το τελευταιο (χρησιμοποιηση σημαντικης πληροφοριας #2) προφυλακτικο αλλα πανω στην ερωτικη ορμη του να το σκισει με τα δοντια γιατι τα χερια καπου τα ειχε απασχολημενα, εσκισε και το καποτακι μαζι. Παραδωθηκα στην μαυρη τυχη της ρατσας μου, τον αγκαλιασα μητρικα για αλλο ενα τριλεπτο, μπορει να ηταν απλως και ενος λεπτου (σιγη), εκανα ενα τσιγαρο ακομα, ειδα και ολα τα γκολ σε ριπλει και καληνυχτισα. Δεν ηταν η μερα μου απλως.

Spank my ass, and call me Kermit


Ενα μηνα μετα σχεδον, ειχα παλι καποιες ενοχλησεις απο το ροδακινακι μου, απαιτουσε εντατικο πηλιγκ και εγω εσπευσα να το ικανοποιησω. Ανοιξα την αζεντα μου με τα υποψηφια θυματα και διαλεξα αυτο που ηταν και πιο κοντα σε μενα, γιατι βαριομουν τις μετακινησεις για ενα τοσο ασημαντο θεμα, ασε που δεν ειχα και πολυ μπενζινα και ηθελα να μου φτασει και για αυριο να παω στη δουλεια. Με καλοδεχτηκε και αυτο, βαλαμε να δουμε και ενα διβιδι το οποιο χιονισαμε αρχικα γιατι αρχισαμε να εφασουνομαστε ωσαν κουνελια σε ταινια του Ντεηβιντ Λιντς. Αφου εκανα διαφορα κολπα προελευσης μιας χωρας που εχουν τιμησει και οι, αγαπημενοι του κοινου, Μοντι Παηθονς, πηραμε και τα απαιτουμενα μετρα προφυλαξης (το επαναλαμβανω συχνα γιατι ειναι και κοινωνικο μηνυμα αυτο και καλα, better safe than sorry και τετοια), ηρθε η ωρα της διεισδυσεως. Ηρθε; Οσο την ειδατε σεις να ερχετε την ειδα και εγω. Αρχισε να ρωταει κατι κουλα του τυπου ειμαι μεσα τωρα, που ακριβως ειναι η τρουπα και τετοια μη σας τα πολυλογω, δεν εβρισκε στοχο με τιποτα, στραβοι πιλοτοι σε φου-δεκαξι. Εκανα και γω κατι προσπαθειες με αλλαγη ποσισιον μπαλετιστικης συλληψης, (μπας και ζησω και γω το χελενικ ντριμ) κολπα που ειχα μαθει τοτε που ζουσα σε σωμα μπαλαρινας των Μπολσοι (γεια σου ρε Μασα με τα πλιε σου), αλλα τιποτα, δεν ηξεβρε που του πανε τα τρια. Παραδωθηκα για αλλη μια φορα στη μαυρη μοιρα της ρατσας μου, εβαλα το διβιδι να παιζει απο την αρχη και πρεπει να σας πω πως δε το μετανοησα καθολου, η ταινια ητο παραπανω των προσδοκιων μου, το απολαυσε και ο παρτενερ μου το ιδιο και εκτιμησα τουλαχιστον τις γνωσεις του πανω στην εβδομη τεχνη. Τουλαχιστον κατι γαμησε εκεινο το βραδυ, και αυτο ηταν η ταινια. Φοβερη, τι να λεμε.

Φευγοντας, μια φευγαλεα σκεψη περασε απο το μυαλο μου, οτι μαλλον εγινα ασκητικος δαιμονιστης οχι απο αποψη, αλλα απο γκαντεμια. Αλλα οσο φευγαλεα ηρθε, εφυγε κιολας, γιατι εριξα μια ματια στον τηλεφωνικο μου καταλογο και βρηκα το επομενο θυμα μου. Ελπιζω τουλαχιστον.



Oh well, happens sometimes it is.



ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ (διαβαζεται με φωνη Γεωργιου)
Που' στε μαγγες, το
παραπανω κειμενο πορρω-υδρα-σπετσες απεχει απο την πραγματικοτητα, εντασσεται στα πλαισια των καλλιτεχνικων δρωμενων που καταπιαστηκα τον τελευταιο καιρο.



Misirlou Oubliez, 1:30 PM

19 Comments:

Γεια σας κάνω ένα paste kai εδώ,
Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο
Για την Αμαλία - http://giatinamalia-blog.blogspot.com/
Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.
Blogger x-ray, at 31/5/07 15:17  
ontws atyxia ayti i rodakinia!!!!!!

kal toso daimonismeni froutwdeis moimosini eixe kai den ekane mai epilisi sto arxisatani an tous duracelopoiisei?
Blogger eternal_worm, at 1/6/07 01:46  
"Εγω περιμενοντας πρωτα με εγκαβλον προσμονη και ενα τεταρτο αργοτερα με εκδηλον βαρεμαρα"

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ελιωσα!!

σε αυτό το πόστ πάντω κολλάει η ατάκα...


"ΟΛΛΛΛΟ ΜΑΛΛΛΑΚΙΕΣ!!!"

ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Blogger Downhill...., at 1/6/07 12:13  
Πραγματικά δεν νιώθω λύπη για ένα άτομο που βρίσκει τόσο εύκολα νέα θύματα! (πρέπει να το λέει το ροδακινάκι σου!)

Blogger civil, at 1/6/07 14:17  
ροδακινάκι;!;!;!
Blogger YO!Reeka's, at 1/6/07 15:02  
pou eisai re atomo?
eisai k gamw ta rodakina leme..
apla to mualo sou kollaei eniotes.
o ka tsa vidis
Anonymous Anonyme, at 1/6/07 23:54  
@x-ray
R.I.P. Aμαλια

@eternal worm
Αστα, δραμα. Ουτε ο Αριοχ δεν μπορεσε να δωσει λυση.

@downhill
Τα σχολια σου εχουν καταντησει "γραφικα".

@civil
To γνωστο μικρο μαυρο βιβλιαρακι με τα γκομενοτηλεφωνα στην περιπτωση του ηρωα ειναι κατι σε 24-τομη εγκυκλοπαιδεια Υδρια (χρωματος μπλε, εβγαινε και σε καφε θυμαμαι)

@yoreekas
Κοιτα ναι, γενικα, το πως ονομαζει ο καθεις τα πραηβιτ παρτς κανονικα θα επρεπε να ειναι στηλη στο ονομα-ζωο-φυτο-πραγμα: γατακι, ανακοντας, κουτι, ροδακινο, Αψωλουτ...

@ka tsa vidi
Θα φαω ολο το βραδυ να καταλαβω ποιος εισαι. Αμα εχεις ψυχη μεσα σου, λυτρωσε με, κανε μου μια αναπαντητη να καταλαβω ποιος εισαι, στειλε ενα μεηλ, κατι ρε φιλε. The night is young και θα ξενυχτησω ψαχνοντας.
Blogger Misirlou Oubliez, at 2/6/07 00:25  
Ένας εξορκισμός να ήταν χρήσιμος... ίσως? :P
Anonymous Anonyme, at 2/6/07 08:05  
Lew oti eksafanisthkes k kanena agori tha epaize.Your stories weren't oles psemma.
an exw psuxh leei!!Esy exeis???
Sthn ygeia tou glukou mas rodakinou!
o ka tsa vidis
Anonymous Anonyme, at 2/6/07 11:33  
Έχεις διαβάσει Michael Moorcock!
:) :) :)

All hail Arioch, lord of the seven darks...
Blogger Mindkaiser, at 2/6/07 18:42  
πρεπει να ομολογησω οτι το κειμενο ειναι απαιχτο.
Απιστευτο.
σε εχω καταταξει στες φιλες μου...
Blogger etalon, at 2/6/07 23:00  
Πρέπει να σου πω, Μισιρλού μου, για να μη σε αποκαλέσω με το πραγματικό σου όνομα και χεστούμε όλοι εδώ μέσα ότι μπορώ να γίνω και εγώ πρόστυχος όπως εσύ εδώ. Ήμουν κι εγώ, βλέπεις εκεί, εκείνη τη νύχτα, κι αν βαριόσουν εσύ μια, εγώ βαριόμουν 10!!!

Εκείνη τη νύχτα πάντως όλο άλλα μου έλεγες και όλο γκάριζες και με είχες ξεκουφάνει βογγάζοντας κατευθείαν μέσα στο τύμπανό μου!

Θέλω επανόρθωση, άντε μη δαιμονιστώ περαιτέρω!
Anonymous Anonyme, at 3/6/07 15:15  
...μα καλα που τους βρισκεις?
ουτε ιχνος χιουμορ!!!
Υπάρχει ανθρωπος που βλεπει τοσο σοβαρα...αυτα τα πραγματα.
Συμβουλη. Σκισε το καρνε και βρες αλλους να θανατωσεις
(γιατι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ-)))

Υ.Γ. τουλάχιστον να διαβαζε το βιβλιο, να γελασει λιγακι...
Blogger etalon, at 3/6/07 16:53  
@confused
Ο Χριστοδουλος ειναι κλεισμενος για το επομενο εξαμηνο. Με κατι λιγοτερο δεν συμβιβαζομαι. Ισως ο νεος Παπας,που ειναι νεος και εχει ορεξη να πιαστει και να κανει ονομα να μπορει. Θα δειξει.

@katsavidis
Sex-drugs-rocknroll, και ποιος το χεζει το blogging.

@tasos
Εχω διαβασει paparise. Πιστεψε με τα σπαει περισσοτερο.

@etalon
Δε σου αξιζω ρε. Θα καταστραφεις. Φυγε οσο μπορεις.

@το σκουλικι που τρυπα το ροδακινο
Και ποιος σου ειπε οτι ημουν εγω εκει εκεινο το βραδυ; Me and my hand tonight.

@etalon
Εννοια σου, θα πανε φανταροι και τις ατελειωτες ωρες του τιποτα, οταν κανουν ριβιου τη ζωη τους, θα με εκτιμησουν οπως μου πρεπει.
Blogger Misirlou Oubliez, at 4/6/07 01:36  
Σ'αγαπώ. Πέθανα
Blogger Kwlogria, at 4/6/07 15:06  
:))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))

Αγάπη αγάπη αγάπη...
Αγάπη αγάπη αγάπη...

Που κολλάει θα μου πεις.. εδώ μιλάμε για σεξ...

:)))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Blogger Kwlogria, at 4/6/07 15:07  
αγαπητή μισιρλού,

πόσο γέλασα, δε φαντάζεσαι!
(και, πιθανώς παρερμηνεύοντας μες απ'το πρίσμα του -εγωμανιακού/ομφαλοσκοπικού/αυτοερωτικού/τέλος πάντων για χάπια και περισσότερα χάπια - αναπόφευκτου εαυτού μου, πόσο καμάρωσα!)
θα'θελα να ζούσε η μαμά μου να της στείλω τη φωτό με τις δαιμονίστριες εμ-εμ-ες.
σ'ευχαριστώ από καρδιάς.

υ.γ. (κι αν το'χω παρεξηγήσει τελείως και σιχτίρησες με το βιβλίο, απολογούμαι διπλά).
Blogger a.c., at 7/6/07 16:47  
@kwlogria
Αν δεν υπηρχε η σεξουαλικη αγαπη, ο Ρωμαιος θα ηταν απλα ενας ακομα κοιλαρας προχουντας, η Ιουλιετα μια πλουσια μικροαστη με νευρωσεις και εγω ηδη παντρεμενη.

@a.c.
Πραγματικα για αλλη μια φορα, δεν ξερω πως να αντιδρασω οταν με κορταρουν. Παω να πεθανω καπου απο ντροπη, ή να βρω και να σπασω στο ξυλο αυτον που μου κανει πλακα. (Κανας Χωμενιδης θα'ναι, ολο κατι τετοια μου σκαρωνει το παλιοπαιδο)
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/6/07 17:27  
όχι καλή μου, είμαι γω,
πιστός στην παρωδία
(ενθουσιασμένος! άψογο!
"τα φονικά αιδοία"!)

και με ξεσκίσματα εμπαθή
τους αναγνώστες θέλω
(καθώς άλλο "μουνί-σπαθί"
κι άλλο "μουνί καπέλο"!)
Blogger a.c., at 8/6/07 09:58  

Add a comment