center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, mai 30, 2007

Ας μιλησουμε για ποδοσφαιρο.

Την προηγουμενη Πεμπτη, μια μερα μετα τον μεγαλο τελικο της Αθηνας, ειχε γενεθλια ο Καντονα. Αυτος ο μεγαλος καρατεριστας, που ποτε δεν καταλαβα γιατι το καρατεριστας δε σημαινει καποιος που ασχολειται με το καρατε αλλα σημαινει κατι αλλο που δεν ξερω, ειναι στο ζωδιο Διδυμος, το ιδιο με αυτο του Αντωνη Ρεμου δηλαδη. Ο Αντωνης δεν εχει γεννηθει 5 Ιουνιου, παγκοσμια ημερα περιβαλλοντος και ημερα γενεθλιων ενος φιλου μου, αλλα παρολα αυτα εχει γεννηθει στο Ντισελντορφ. Αυτο ειναι καπου στη Γερμανια, αλλα δε ξερω που ακριβως, γενικα δεν ειμαι καλη στη γεωγραφια, μπερδευω παντα το Παγκρατι με τα Πατησια (αν και τα Πατησια δεν εχουν εστιατορια τσιαο, με αυτο το τελειο κρουασαν μισο μισο) καθως και την Χαιδελβεργη με την Καρλς-ρουη. Στο Ντισελντορφ επισης ειναι που περιμαζευει ο Ντιμιτρις ο νταλικιερης κατι Γερμανους και τους δινει λιτολ σπινατς παη. Στο τελος αυτη η διαφημιση που ουρλιαζει ενας Γερμανος και υψωνουν τα ποτηρια της μπυρας και κανουν γειαμας, αυτος δεν ουρλιαζει απλα, αλλα λεει (αμα το παιξεις αναποδα) "αην ρουντ αουφ ντιμιτρις!" δηλαδη ενας γυρος κερασμενος απο τον Δημητρη, δηλαδη εμ τον ταριφα τους εκανε, εμ βενζινες και διοδια δεν πληρωσαν, εμ του φαγαν το φαι και δεν κερασαν και ενα καφε στον levenden (τον λεβεντη της Γερμανιας) εμ να κερασει και μπυροκατασταση ολους τους βρωμαριδες. Δηλαδη ενταξει απιστευτη δουλικοτητα και θυματοποιηση του Ελληνα του εξωτερικου που δεν βασταει στα ποδια του, δηλαδη σε φαση γραικος, αντε καραγκιοζη πληρωνε και χορεψε μας και ενα σιρτακις με το τραπεζι στο στομα. Τελος παντων τα θυμαμαι και συγχιζομαι.

Εκεινη την ημερα λοιπον, πηρα τηλεφωνο κατι παιδια που ηταν να παμε μαζι Παρο για το τριημερο του Αγιου Πνευματος, και τους ειπα πως δε θα παω λογω φορτου εργασιας και κατι τετοιες πιπες. Και μιλαμε για εισιτηρια αγορασμενα, ολα κανονισμενα ετσι;Και τοτε αυτοι μου ειπαν να παω να γαμηθω, οτι ειναι πουστια που το ακυρωνω τελευταια στιγμη, βεβαια μετα διευκρινισα οτι θα τους πληρωσω το ακτοπλοοικο και ηρεμησαν και μου ειπαν ολα καλα, παμε στον Βερτη στα μπουζουκια να το καψουμε την Παρασκευη το βραδυ;

Αλλα μετα ειχα σπαστει γιατι τετοια λογια δε τα λες σε φιλους και τους ειπα ακυρος ο Βερτης αμα θελετε παμε σε ενα σουσι μπαρ που δεν εχω ξαναπαει να δοκιμασουμε. Και συμφωνησαν αλλα εγω ειχα το αγχος αν θα βρω κατι να φαω γιατι κανω μια θεραπεια για τα δοντια και οσο την κανω δεν πρεπει να τρωω χρωματιστα φαγητα, πχ χαμομηλι και πατζαρια και δεν κανει να χρησιμοποιω ουτε στοματικο διαλυμα γιατι θα εχω εμβελεια 15 μετρων μετα (θα εχω γινει bluetooth) Αλλα αυτη η ηλιθια η μανα μου ενω της το ειπα για τα φαγητα, πηγε και εφτιαξε πατζαρια και τα τρωγανε οικογενειακως κατω απο τη μυτη μου και εγω ουτε καφε ειχα πιει επειδη δεν εκανε ουτε καπνιζα επειδη επισης δεν εκανε, ουτε τιποτα δεν εκανα γιατι μπορει να μην εκανε, φοβομουν για τα δοντια και ειχα κατι νευρα αστα να πανε. Ειχα και προεμμηνοροικο επισης, μιλαμε χαμος, δεν με πλησιαζε ανθρωπος.

Τελος παντων απο την συγχιση, ξαπλωσα λιγο να χαλαρωσω στον καναπε του γραφειου και σινς δεν ειχα πιει καφε με πηρε ο υπνος για τα καλα. Κοιμηθηκα σαν ζωο 4 ωρες και ξυπνησα απο την πεινα μου. Τι να φαω ομως; Ολα εβαφαν τα δοντια μου, και λυπομουν τις ωρες που ειχα περασει στη καρεκλα του οδοντιατρου να λυσσαω απο την λυσσα (προφανως) και κυριως σκεφτομουν το στρασακι που ειχα κολλημενο τοσα χρονια στα δοντια μου και το εβγαλα γι αυτη τη θεραπεια, δεν ηθελα να παει στραφι η θυσια του. Μπορει απλα να ηταν και η ματαιοδοξια μου που μιλουσε, να ειχα την εντυπωση οτι τοσο καιρο ειχα καποια αξια φορωντας το αυτο στα δοντια και οτι ξερω γω, ημουν και η πρωτη γκομεναρα και ολοι με θελανε γι'αυτο, τα ειχε πει και ο Καβαφης στο ποιημα του, δεν ξερω ποιο ποιημα ειναι ακριβως, αλλα το θεμα ειναι καβαφης-φρεντλι, θα μπορουσε να ειναι το εξης

"Η ματαιοτης της γυναικος
την καθεστησε με πονους εις στα δοντιαν της,
και μετα δυο νεοι με κοιλιακους και ωραια σωματα
συναντηθηκαν και ανταλλαξαν βιαστικες κουβεντες παθους
στον προθαλαμο του οδοντιατρου,
τι σκεφτοσουν λοιπον Θρασυβουλε,
και εβαλες πονο και στρασακι στη ζωη σου?"

Πεινουσα λοιπον και τι να φαω; Οπως ηδη εχω πει παραπανω, μπλα μπλα μπλα τα δοντια βαφουν μπλα μπλα θεραπεια μπλα μπλα οχι καφεδες μπλα μπλα τσιγαρο μπλα μπλα μπλα, και τελικα επειδη ειμαι μηχανικος και ο ρολος μου ειναι να δινω λυσεις, ευρηκα βαγιανη και πηρα κατι κρουσαν με γεμιση βανιλια. Ενταξει κατοχυρωθηκε παιδια τι να λεμε, τα σπαει το τυποποιημενο τουτο προιον, ασε που και να βαφει τα δοντια καλο θα κανει γιατι ειναι σαν το λευκο#21της βερνιλακ (= το αντιστοιχο white sensation της βιβεχρωμ) η κρεμα του.

Τελος παντων για να μην μακρυγορουμε, μια μερα πριν τα γενεθλια του Καντονα, ειδα τον τελικο Μιλαν Λιβερπουλ με δυο φιλους μου και κερδισε η Μιλαν οπως ξερετε. Και σε μια φαση που εβγαλε καρτα στο Γκατουζο ο πιανιστας, κοιταμε το ριπλει και λεει ο ενας φιλος μου, αυτο στην Αγγλια δεν ηταν τιποτα γιατι ειχε βρει πρωτα μπαλλα, και μετα σκεφτηκαμε και συμφωνησαμε οτι ενταξει στην Αγγλια και τραπεζα να ληστεψεις αν εχεις βρει μπαλλα πρωτα δεν ειναι τιποτα. Και επισης ετσι που εδειχνε τον Βερνικο και τον Stelios και καλα αμερικανια με τους παρουσιαστες, του τυπου "Εχεις δει κατι τετοιο ποτε Μπομπ?" "Οχι Πατρικ, ποτε στην καριερα μου", και μετα δεν ξερω τα ονοματα μας θυμισαν τον Μπομπ ο σφουγαρακης και μας επιασε αμοκ και λεγαμε συνεχεια "Δεν ειμαστε ασχημοι Πααααατριιιικ! Απλα...ΒΡΩΜΑΑΑΜΕΕΕ" με τη φωνη του Μπομπ και γενικα γελουσαμε πολυ και εγω δεν εκανε να πιω μπυρα επειδη βαφει και μετα εγω επινα ενα κρασι λευκο και ηπια σχεδον ολο το μπουκαλι και νομιζω πως ζαλιστηκα αλλα ενταξει το σπιτι μου ηταν κοντα και δεν υπηρχε προβλημα φαγαμε και μια πιτσα με παστρουμα και απο τοτε το κατουρο μου βρωμαει παστρουμα εδω και μια βδομαδα, οκ δεν επρεπε να το γραψω αυτο αλλα ενταξει τι να λεει, ολα τα μοιραζομαστε και τη δοξα και τα λεφτα και ενταξει τι να λεει, λες και θα στε εκει οταν κατουραω. Μετα το τελος του αγωνα λουφαξαμε στους καναπεδες και καναμε τις απολυτως απαραιτητες κινησεις, γιατι η εν λογω παστρουμοπιτσα ειχε καθησει σα ναρκη στα στομαχια μας και καθε κινηση μπορει να ηταν η τελευταια και να ανατιναζομουν και να εξυνε μετα η μανα μου για κανα μηνα παστρουμα απο τον ξενο τοιχο να μαζεψει αρκετη ποσοτητα απο μενα για να μου κανει την κηδεια. Σκεφτηκα οτι ωραια θα ηταν ενα γλυκακι αλλα δεν ειχαμε γιατι εγω η γαιδουρα πηγα σουπερ μαρκετ πριν τον αγωνα και πηρα κατι σακουλακια πατατακια για να τα φαμε πριν τον αγωνα και γιατι αργησαν αυτες οι πιτσες που σου περιεγραψα πριν. Και διαολε, το σκεφτηκα να παρω κανα νιρβανα οικογενειακο να το φαμε με τα παιδια, αλλα μετα ειπα "μπα ασε", βασικα για την ακριβεια ειπα "μπα ασε, και πατατακια θα τους παω και το καλο κρασι και μαλιστα παγωμενο (αλλο αν το ηπια μονο εγω) και μπυρες δυο κουτακια ενταξει γιατι να παρω και παγωτο", μετα ομως αυτο το εκτρωμα που φαγαμε πολυ το λιμπιστηκα ενα γλυκακι παγωτακι για την χωνεψη. Τελος παντων να μαθω να ειμαι τσιπισα.

Και τωρα θα μιλησουμε για ποδοσφαιρο:

Ενταξει τι να λεμε, το σουτ του μελλοντος ειναι ο μύτος. Μύτος φιλε μου, μεγαλη εφευρεση, αν δεν καταληξει στον γαμο του καραγκιοζη η μπαλλα μπαινουν θεαματικα γκολακια. Η πρωτη γυναικα-μαραντονα λοιπον ηταν η Αριαδνη, με τον περιφημο Μυτο της. Μιλαμε πολυ γκολτζου η μανδαμ. Αμε. Επισης μου αρεσει πολυ αυτος ο καινουργιος ο Μπορας στη Λιφο.


Ποδοσφαιρο και μαλακιες,
οταν τρεχανε αυτοι οι τυποι αλλου ηταν τα γουστα.



Misirlou Oubliez, 9:55 AM

13 Comments:

ο προστ σου μοιάζει λιγο νομιζω
Blogger Lex_Luthor06, at 30/5/07 10:48  
Epitelous!

"..καναμε τις απολυτως απαραιτητες κινησεις, γιατι η εν λογω παστρουμοπιτσα ειχε καθησει σα ναρκη στα στομαχια μας και καθε κινηση μπορει να ηταν η τελευταια και να ανατιναζομουν..".

Loipon iparxei oros gia auti tin katastasi. Emeis to leme
"Adinamia Fagitou"

(perilamvanei oti eisai ipoxrewtika orizontiomenos)
Blogger Gogo, at 30/5/07 12:10  
Το σουτ του μέλλοντος είναι το μυτάκι το τσιμπητό μετά από ποδιά -κι αν έχει φάλτσα και γίνει κάπως μπανάνα ακόμα καλύτερα.
Τελικά Καβάφεις τα δόντια ή σου ή δεν Καβάφεις;
Υ.Γ.: Και οι τρεχαλατζήδες που γυρίζανε γύρω -γύρω στην ίδια σειρά, από την αρχή της κούρσας μέχρι το τέλος σαν τους ψυχοπαθείς στο Εξπρές του Μεσονυκτίου δεν πιάνουν μία μπροστά σε μια τυφλή πάσα με τακουνάκι την ώρα που ο καλλιτέχνης και καλά φερμάρει το τέρμα.
Blogger The Motorcycle boy, at 30/5/07 12:38  
Πρώτη φορά πατάω το ποδάρι μου εδώ και ενώ μου βγήκε η πίστη για να διαβάσω το ποστ σου, θα ξανάρθω επειδή είσαι ενα David Santos Commented Blog (χιχι κορυφαίο το μπανεράκι)!
Blogger homelessMontresor, at 30/5/07 15:44  
Moto, το δικό μου μυτάκι ζούλεψες και μου έσπασες το ποδάρι;

Ρε Μισιρλού, καλό μου κορίτσι, 2 σεντόνια μέσα σε λίγες ώρες,πόσο να αντέξω η έρημη;

Υ.Γ. Ρισπέκτ. Πολύ γέλιο.
Blogger mc, at 30/5/07 16:07  
Την ιδια τογκα φαγαμε και εμεις στον τελικο. Ενα γλυκακι βρε παιδιά!
Blogger lee, at 30/5/07 16:28  
diaole auto to krouasan miso miso kostizei miso mis8o.
Blogger lazinio, at 30/5/07 16:43  
«φαγαμε και μια πιτσα με παστρουμα και απο τοτε το κατουρο μου βρωμαει παστρουμα εδω και μια βδομαδα, οκ δεν επρεπε να το γραψω αυτο»

μα τι λες, και να μας στερήσεις το καλύτερο;; :Ρ
Blogger YO!Reeka's, at 30/5/07 17:56  
Για "ξεχασιάρα" μια χαρά θυμάσαι λεπτομέρειες :P
Καιρός ήταν να εμφανιστείς :)
Anonymous Anonyme, at 30/5/07 19:53  
Αυτά έχεις κάνει μόνο από την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε?
Blogger bbchris, at 31/5/07 12:26  
@lex_luthor
Χατζηπαναγης εχω ακουσει, Κελεκιδου επισης, Σκαρλετ Γιοχανσον οκ εχω ακουσει και εχω γελασει κι εγω αυτοσαρκαστικα μαζι με το πανελληνιο, αλλα οχι και Προστ, ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤ
Ε μετα τα γνωστα, παγωμα εικονας σφυριχτρα μουσικι ρετιρε.

@gogo
Ο πιο αδυναμος κρικος της ιστοριας ητο ο γαστρικος σακος μας. Πραγματικα τον λυπηθηκα. Μετα απο μια μερα βεβαια αρχισα να λυπαμαι το κωλον εντερο. Τραγωδια.

@the motorcycle boy
Κατεχεις γνωσεις προαιωνιες. Τετοια σοφα λογια ειχα να ακουσω απο τα χρονια που εκανα μαθητεια διπλα στον Σουν Τσου τον στρατηλατη και δεινο στοπερ της Αναγεννησης Ταιβαν.

@homelessmontresor
Παρε μια μερα αδεια απο τη δουλεια, πολυ τζανκ φουντ για να συμβαδιζει με τα γραφτα μου και ορμα στα αρχεια μου. Δε θα εισαι ποτε ο ιδιος -καλος- ανθρωπος.

@Ampot
Θα γινει χαμος εδω μεσα, διαφημιση απορρυπαντικου, απλωμενες μπουγαδες απο σεντονια στη σειρα.

@lee
Θα εγλειφα και εντοσθια τερμιτη που μου εχουν πει οτι ειναι φυσικο γλυκαντικο.

@lazinio
Απαντα ομως ξεκαθαρα στο ερωτημα "Γιατι δουλευουμε;"

@Yo!reekas
Δεν ησουν εκει γι αυτο τα λες αυτα, ρωτα τη μανα μου που αποφασισε να μου δωσει επιτελους την ευχη της να παω να -ξανα-μεινω μονη μου. Δε μου το ειπε αυτοπροσωπως αυτο, με πηρε τηλεφωνο απο γειτονικη χωρα που ειχε καταφυγει λογω βρωμας. Ειχε και παρασιτα μπορει να μην καταλαβα και καλα.

@confused
Σε λιγο καιρο θα ευχεσαι να ειχα μεινει εξαφανισμενη σαν τους Νεατερνταλεζους

@chris
Θα μιλησω μεταχρονολογημενα για φοβερα και τρομερα πραματα σπουδαματα που εγιναν ολο αυτο το καιρο, ορεξη να εχεις και γρηγορο ιντερνετ.
Blogger Misirlou Oubliez, at 31/5/07 16:14  
Είμαι βαριά άρρωστος που διάβασα για το περίφημο κρουασάν της περιοχής μου και ασυναίσθητα καμάρωνα σα γύφτικο σκεπάρνι; Α ρε Ciao αθάνατο...
Blogger Mindkaiser, at 1/6/07 04:49  
@tasos
ΑΧΑ! ΣΕ ΤΣΑΚΩΣΑ!
Εσυ εισαι ο ανωμαλος που τουλαχιστον μια φορα τη βδομαδα ερχεται στο blog μου ψαχνοντας "Παγκρατι κρουασαν γυμνο"! Ανωμαλε.
Blogger Misirlou Oubliez, at 1/6/07 10:15  

Add a comment