center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, mars 23, 2007

Ελευθερη πολιορκημενη

...Και που λες, ερχεται ο πατερας μου την Κυριακη στο τραπεζι και μου λεει,

μου ειπε ο θειος σου ο Βακος οτι σου ετοιμαζει προξενιο με εναν ανηψιο του κουμπαρου του.

Το μπουτι απο το κοτοπουλο εμεινε μετεωρο στο στομα μου απο το ξαφνικο της ειδησης, λες και ποζαρα για πινακα με θεμα ρωμαικο δειπνο σε περιγραφη Βιργιλιου. Αν και μαλλον πιο πολυ εμοιαζα για νεκρη φυση με καλοψημενο πουλερικο και μια λαδια στην μπλουζα. Βρηκα το θαρρος να συνεχισω (την πορεια του κοτοπούλου προς το στομα μου) και να του πω, go on πατερα με ενδιαφερει πολυ αυτο που λες, συνεχισε...

Και συνεχισε λοιπον ο πατερας,

μπιγουεαρ κορη μου! Θα κινηθουνε υπουλα! Το σπιτι του κουμπαρου ειναι ακριβως διπλα στην οικοδομη που επιβλεπεις και σκοπευουν να κανονισουν να περασει ο γαμπρος οταν θα εισαι και συ εκει. Τον δασκαλεψαν να σταματησει και να θαυμασει την νεα διωροφος κατοικια, αυτο το θαυμα του νεοτερου κοσμου που επιβλεπεις (εντωμεταξυ τωρα που το θυμηθηκα, vote for acropolis γαμω τα αρχαια μου, μπας και σταματησουν να μου το στελνουν σε spam e-mails) και μετα να ζητησει να μαθει, τρεμοντας ακομα απο συγκινηση για το μεγαλειο της ανθρωπινης δημιουργιας, ποιος ειναι ο μηχανικος...

___________________________________________________
Τωρα, αν επαιζα σε ταινια του Δαλιανιδη ειναι το σημειο που με παιρνει ο υπνος ή με εχουν βαρεσει με το ροπαλο (ή το μπουτι απο το κοτοπουλο) και εχω πεσει για υπνο και βλεπω το γνωστο ονειρο οπου ακουγεται η μουσικη του Πλεσσα και ειμαι σε ενα μερος που εχει κατι ξυλα και κατι πανια ασπρα για σκηνικα και χορευω με τον Σειληνο ντυμενη στα πιπουλα... Ακολουθει το παραληρημα...

...Και μετα λεει, θα με φερουνε μπροστα του, αυτην τη σκηνη την εχω μες στο μυαλο μου, να ειναι αυτος ντυμενος Αλη Πασας αναμεσα στις σκαλωσιες, να καθεται στον θρονο του απο φελιζολ μεσα στο χωρο που ειναι το κουβουκλιο του ασανσερ, και να με συρουν μπροστα του πανω στο μπετο καθαριοτητος, και να με απιθωσουν στα ποδια του, εμενα, την κυρα Φροσυνη ντυμενη χανουμακι, αλυσσοδεμενη ξωτικη ομορφια (ξωτικη, επειδη ενταξει αφου θα φορεσω που θα φορεσω κουστουμι αποκριατικο, λεω να βαλω και αυτια μυτερα τυπου Λεγκολας)...

Εικ.1 Εγω, ντυμενη Κυρα Φροσυνη (almost)


Και θα μου πει,

αλλαξε την πιστη σου Μισιρλου, σκλαβα δικια μου γινε.

Και θα του πω,

μηδε την πιστη αλλαζω, μηδε σκλαβα σου γινομαι,

και θα μου πει,

για ξανασκεψου το ρε κουτο γιατι τον τελευταιο καιρο εχεις τοσες πολλες υποχρεωσεις που πρεπει να εισαι σε δυο σημεια ταυτοχρονα για να τα βγαλεις περα, και ουτε να γραψεις κανα κειμενακι που το χεις ορεξη κιολας δεν προλαβαινεις, δε θες λοιπον να με παντρευτεις να δουλευουμε μαζι, να μη χρειαζεται να πληρωνεις υπαλληλο, να κανουμε και κανα παρτακι μπατσελορ να πιουμε τα ξυδια μας και να γινουμε λιαρδα, να πας και κανα ταξιδι με την προφαση οτι ειναι του μελιτος και καλα, ε και ενταξει, που και που θα σου ριχνω και κανεναν, αλλα δε θα σε χαλασει κιολας ε τι λες;

Και θα του πω,

ρε συ σαν καλα να τα λες, θα βρω και χρονο να τελειωσω τα δεκαδες drafts που εχω, θα απαντησω και στα σχολια και ολα καλα και ωραια, ε και θα μου ριχνεις και κανεναν που και που, ενταξει γιατι να με χαλασει κιολας αυτο...

ρε λες...;
ρε λες...;
ΡΕ ΛΕΣ...;

...Παω να προβαρω τους χαλκαδες μου...

Ζητω το Εθνος, ζητω τα προξενια.



Misirlou Oubliez, 1:30 PM

7 Comments:

h vromeri foto ta epsase alla ntaks...kat talla ok proksenio ta spaei..exei kati to mustiriwdes!!! xaxaxaax!
Blogger kabamaru, at 23/3/07 14:28  
Κάτι μέσα μου στριγκλίζει πως θα παντρευτείτε και θα σου τραγουδάει το "Τ'άλογο του Ομέρ Βρυώνη" με φόντο την τελευταία φωτογραφία. Θα είναι η πλέον κατάλληλη τιμωρία για το φτύσιμο που έχεις ρίξει τελευταία στο αναγνωστικό σου κοινό.

Με περισσή κακία,
Τάσος
Blogger Mindkaiser, at 23/3/07 18:01  
:):):)

Τρία σημεία θα επιθυμούσα να θίξω:

1. Μην εμπιστεύεσαι το γαμπρό έτσι απλά. Κάποιοι ζητάνε προικοσύμφωνα...

2. Ελεύθερη πολιορκημένη... Πολύ δραματικό ακούγεται... Άσε που το ακολουθεί από κοντά μια μεγάλη ΄Εξοδος... Σχεδόν πάντα...

3. Το κοτόπουλο που έτρωγες είναι αυτό που περιγράφει ο kabamaru στο blog του? Τα μεγάλα πνεύματα αντάμωσαν ή πεινούσατε και οι δύο όταν γράφατε?

Υ.Γ. Τι τους κρατάς τους χαλκάδες? Τάξε τους κάπου... Έχω ακούσει ότι δουλεύει...

:) και για να μην ξεχάσω... δηλώνω ήδη θαυμαστής σου... (μην το πάρεις πολιορκία, μια στιγμή αδυναμίας είναι!) :)
Blogger Aggelos Spyrou, at 23/3/07 21:50  
Ζήτω το Έθνος!
Blogger numb, at 24/3/07 11:02  
Τον είδαμε τον γαμπρό τελικά?
Τι λέει από φάτσα?
Μας άρεσε ως Μισιρλού?

Αν ναι, πες του... μην στείλεις χεSMS γιατί την τελεταία φορά έγινε της εκδιδομένης γυνής να ξεχωρίσουμε που έπρεπε να πάει τι... οπότε τον πιάνεις και κοιτώντας τον λάγνα μέσα στα μάτια, του λές ότι θέλουμε τα δύο τελευταία Ε9, φωτοτυπία μιας αναλυτικής, και λογαριασμό από τις πιστωτικές κάρτες...
... να τα δώσω στην μανατζέρ μου [όλοι οι μεγάλοι ροκ σταρ έχουμε μάνατζερ] να τσεκάρει ότι οικομικώς είναι εντάξει, μια Ακρόπολη κι ένα Θησείο που χτίσαμε και αν δεν τα χτίζαμε δεν θα μας γνώριζε ο λεγάμενος, μην μας τα φάνε οι τράπεζες...
Blogger bbchris, at 26/3/07 14:46  
Μισιρλάκι!!!!! Μου'λειψες!!!!!
Πες του ΟΧΙ!!!! :))))))))))))))
Blogger Kwlogria, at 26/3/07 16:57  
μη μασάς. Το 90% των γνωριμιών μας γίνεται με κάποιο είδος προξενιού. Άντε καλό τυχερό!
Blogger civil, at 2/4/07 08:14  

Add a comment