center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

dimanche, février 11, 2007

Valentine Special

Να, ξερω γω; Πως πανε αυτα; Στην αρχη δεν μου κανεις εντυπωση. και μετα μιλαμε και μετα μιλαμε και αλλο, και μου αρεσουν αυτα που λες, και μετα σκεφτομαστε το ιδιο αστειο ταυτοχρονα, και αυτο γινεται ολο και πιο συχνα, να παλι το κανες, και νιωθω αμηχανα ωραια, και μια μερα που κοιταω το ταβανι, πιανω τον εαυτο μου να σκεφτεται εσενα και μετα για λιγο ειμαι η Παπαριζου (καθομαι και σκεφτομαι) και διαπιστωνω πως μου αρεσεις και μετα με πιανει ο φοβος της δεσμευσης, δηλαδη μηπως να το σκεφτω καλυτερα; μηπως ειναι απλος ενθουσιασμος; ενταξει, δεν τρεχει προβλημα, θα την δω την περιπτωση σου και αμα μου κανεις εχει καλως, αλλιως ειπαμε, δεν τρεχει προβλημα. ειμαι κουλ. ειμαι ψυχραιμος. εφοσον δεν μου αρεσες απο την αρχη, ΜΠΟΡΩ να ειμαι ψυχραιμος, ο αρχοντας του παιχνιδιου, ανα πασα στιγμη "σε εχω". Μετα αρχιζω να σε παρατηρω καλυτερα, να δω ρε παιδι μου, σε θελω; με θες; καλα αμα σε θελησω, σιγουρα θα με θες κι εσυ, αφου το πα, "σε εχω". Και ξαφνικα μου αρεσεις και θελω να ειμαι συνεχεια διπλα σου και να σου μιλαω, αλλα οταν ειμαι διπλα σου δεν εχω τι να πω, που κρυφτηκε ο κουλ ανθρωπος που ημουν; δεν εχω τι να πω. ειμαι μονος μαζι σου μεσα σε κοσμο, και δεν εχω τι να πω, θα με φιλησεις να τελειωνουμε; να παψω να εχω αμηχανια να ξαναγινω κουλ και να ξανακανουμε τα αστεια ταυτοχρονα γιατι τωρα εχω κολλησει, και ξερεις μωρε, να τα βρουμε, αφου μπορουμε να τα βρουμε και να μιλαμε για ωρες. Ποπο, τι βαρετο τετ-α-τετ, ενταξει αμηχανο, και δεν εχω τι να πω, μωρε μηπως δεν φταιει αυτο, μηπως δε λεει το ατομο; Βγαινουμε ξανα με παρεα, μιλαει με τα παιδια, ο ρε πουστη μου την πατησα, ειναι υπεροχος ανθρωπος τελικα, κοιτα πως μιλαει, θελω να ειμαι συνεχεια διπλα σου, εσυ θελεις αραγε; ποπο φιλησε με γαμωτο, να το κανω εγω; και αν σε φερω σε δυσκολη θεση; αρχιδια, εμενα σκεφτομαι, να μη ριξω τα μουτρα μου. με θες ή το φανταζομαι; υπαρχει καποιος αλλος που μπορει να μου πει; που να ξερει; μπα. Ρουφιανος δεν υπαρχει, και χωρις ρουφιανους δεν πεφτουν τα καστρα, omg και αν δε με θες; και αν απλα τρεφεις τον εγωισμο σου; αλλα και παλι αν με θες και ντρεπεσαι; Τωρα ειναι που μου αρεσεις πολυ. Νομιζω πως σε εχω ερωτευτει...


... ή μηπως απλα εχω ωορρηξια;







Misirlou Oubliez, 6:17 PM

20 Comments:

μπορεί απλά να ήταν βαρύ το mdma του προηγούμενου ποστ :Ρ :)
Blogger Bitch Girl, at 11/2/07 19:32  
Έχει ενδιαφέρον, αν είναι μια από τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζεις. Έχει ιδιαίτερη αξία όμως αν είναι η επαναλαμβανόμενη εξέλιξη κάθε νέας γνωριμίας...
Blogger Mindkaiser, at 12/2/07 03:03  
Χούφτωστον, χούφτωστον! (και μετά κάνε μας ένα ποστ με τη συνέχεια: σε χαστούκισε; σε είπε τρελή; σε βούτηξε και κάνατε τρελό σεξ στις τουαλέτες μιας χασαποταβέρνας; τι; ε; τι;)
Blogger civil, at 12/2/07 08:53  
re ... giayto erikses akyro sto Xalandri??

Ftou sou!
---------------
Blogger Downhill...., at 12/2/07 11:55  
@bitch girl
Ακριβως αυτο. Το οτι τα βλεπει καποιος ολα ροζ δεν σημαινει οτι ειναι κιολας. mdma does a fucking good effect sometimes.

@tasos
Το κειμενο ηταν ενα real fiction case study. Σε καθε περιπτωση ο ερωτας ειναι το κρυολογημα της ψυχης. Τις περισσοτερες φορες η βαθυτητα των ρηχων αισθηματων ειναι συγκλονιστικη. (Μα τι γραφω η γυναικα, φτου μου)

@civil
Η ζωη μου ειναι μοιρασμενη αναμεσα σε τουαλετες και σε χασαποταβερνες. Αλλα για διαφορετικους λογους απο οτι φανταζεσαι.

@downhill
Εμαθα οτι δεν θα κοβαμε πιτα και απογοητευτηκα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 12/2/07 12:35  
Εγώ και η συνεργάτιδά μου [η Χερτζίκογλου καλέ...] είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το κονέ... :-))))
Blogger bbchris, at 12/2/07 14:35  
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Θεά μου!!! Όλα τα γκομενέτα στα πόδια σου τα'χεις είμαι σίγουρηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!
:):):):):)
Blogger Kwlogria, at 12/2/07 16:19  
συνεχεια αυτου που θα ηθελε να πει η κωλογρια αλλα δεν εχει τα κοτσια (aka guts) να το κανει:

NOT
Blogger Fight Back, at 12/2/07 18:43  
upomonh kai epimoni misi!!! ntaks?
Blogger kabamaru, at 12/2/07 18:49  
Γιατι δε δοκιμάζεις να μιλάς με γαλλικη προφορα;

(βεβαια θα ξενισει αν το αρχισεις ξαφνικά αλλά μπορείς να βρεις κάποια δικαιολογία όπως οτι το επάθες ενα απογευμα που απλωνες λουσμενη την μπουγάδα)
Blogger Lex_Luthor06, at 12/2/07 22:06  
@chris
Αχ ο ερωτας. Η ανοιξη, τα λελουδια που ανθιζουν, η γυρη, οι αλλεργιες, τα πρησμενα ματια και ο λαιμος γεματος βατραχια...Αχ....

@kwlogria
Σε καλυψε ο fight back? NOT? Καλα σου ρε.

@fight back
Μηπως σε λενε Σαμ; Πλεη ιτ εγκεν Σαμ, πλεη ιτ εγκεν (το παιχνιδι της αρνησης). Σταματα εδω. (ΝΟΤ βεβαια. Μην τολμησεις να σταματησεις)

@Kabamaru
Οι συμβουλες σου για να πετυχει το οτιδηποτε οποιαδηποτε γυναικα πρεπει ναψειναι καπως ετσι "va8i dekolte kai poutanies misi!!! edaxei?"

@Lex_luthor
Μουστακι που γυρναει γυρω γυρω (οκ οκ, θα παω να το βγαλω αυτες τις μερες αλλο ειναι το θεμα μας)

"Ζε σουι φου ντε σοκολα λανβέν."
Blogger Misirlou Oubliez, at 13/2/07 12:57  
Μισό να μασήσω τα φύλλα της δάφνης να βγάλω χρησμό γιατί με αυτήν δεν βγάζω άκρη...

Άνοιξες και γύρες δεν έχουμε προς το παρόν γιατί εγώ θέλω χιόνια και βουνό και τζάκι και τσίπουρα και μεζέδες...

... αυτά.....

... και δεν με βοηθάς καθόλου να κάνω τα κονέ...

αυτό έχω να πω...
Blogger bbchris, at 13/2/07 14:10  
Δεν ξέρω τι λέτε ρε μαλάκες, γιατί εκείνο το τετράγωνο που έχεις δε μου ανοίγει, ούτε βλέπω τι έχεις εκεί. Οπότε ΝΟΤ or YES, Άϊ Ντον'τ Νόου ντίαρ. Άμα λες όμως ότι με κάλυψε ο Φάιτ Μπακ-Τσόγλανος, είμαι πολύ ΟΚ. :D
Blogger Kwlogria, at 13/2/07 15:57  
Αμνησία έχεις. Αφού ξέχασες τα γενέθλιά μου. Και επειδή η αμνησία είναι contagious disease να είσαι σίγουρη ότι σύντομα θα ξεχάσω κι εγώ κάτι που σε αφορά. Την ύπαρξή σου, ίσως...
Anonymous Anonyme, at 14/2/07 00:53  
κοίταξε πόσο καλός
είμαι μαζί σου
που σε αυτό το επίμαχο θέμα
εγώ απλά θα σε ρωτήσω
για ποιούς λόγους η ζωη σου ειναι μοιρασμενη αναμεσα σε τουαλέτες και σε χασαποταβερνες;

επιλπλέον για την ουσία
α)παρατηρώ σημάδια του case study σου στις κολλητές μου, ερωτεύονται γκόμενους που έχουν στα πόδια τους για καιρό και τους έφτυναν
σε βάζει σε υποψίες
β)τείνω να συμφωνήσω με τον civil σε όλα
γ)το mdma κάνει και άλλα καλά εκτός απο την ροζ τίντα
δ)το αντίθετο του γκομενέτου (sic) είναι φλωμπέρ (απο 22χρονο φίλο μου-άρα εντατικά έγκυρο)

άσχετο
με κόλλησες βρωμόπαιδο με τα anlytics, κοιτάζω με λαγνία την έκδοση του browser που χρησιμοποιεί ο κινέζος επισκέπτης μου
ναι μην γελάς έχω δύο
και ένα αμερικάνο απο άσχετη πολιτεία όμως
Blogger boywalkinginthewoods, at 15/2/07 02:19  
Τι πάθατε όλοι και αλλάζετε τρόπο γραφής αυτές τις μέρες;
Σας χτύπησε ο πρώιμος ανοιξιάτικος αέρας;
Όπως και να'χει πολύ μου αρέσε το ποστακι σου φιλενάδα.
Ψυχραιμία ΝΟΤ!
Blogger mc, at 15/2/07 20:15  
χαχαχα, βίοι παράλληλοι, misi
Blogger Lost, at 15/2/07 23:45  
αγαπητή μου
είστε πολύ τεμπέλα

ή (φευ)
έχετε ενεργή κοινωνική ζωή

ή (έλεος πια)
εργάζεσθε μανιακώς

το τελευταίο
κάνει πάρα πολύ κακό
στο δέρμα

σας χαιρετώ
Blogger boywalkinginthewoods, at 16/2/07 20:02  
εντάξει
αυτό ήταν
καλώ τον ερυθρό σταυρό
για αγγελία
Blogger boywalkinginthewoods, at 20/2/07 15:08  
Xμμμ, εγώ τα έκανα εντελώς σκατά, ελπίζω εσείς να τα πήγατε λίγο καλύτερα
Blogger Lost, at 23/2/07 08:27  

Add a comment