center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, février 02, 2007

A Pony Tale

Προχτες το πρωι ξυπνησα απο τα γελια. Αληθεια. Εκει που γκομενιζα ησυχα και ωραια μεσα στο ονειρο μου, και με θελανε ολοι και μαλιστα αυτος που μου αρεσει αυτο το καιρο με βαφτιζε κιολας -ημουνα λεει γυμνη και με αλειφε με λαδια- ξαφνικα τσουπ! μου αποκαλυφθηκε απο τον βασιλια καρναβαλο -εναν πρωην μου- τι να ντυθω φετος τις Αποκριες. Μου ειπε λοιπον, να ντυθω αλογακι και να κρεμασω πανω μου σερβιετες και ταμπον. Με αλλα λογια μου ειπε να ντυθω Πονυ Περιοδου.


Αλογακι της θαλασσας.
Δυστυχως δεν βρηκα φωτο απο Πονυ Περιοδου.


Εκανα μια διαπιστωση λοιπον. Εχω αρχισει να γινομαι η Misirlou. Δηλαδη οκ, εγω ειμαι και η Misirlou και η αλλη, αλλα η περσονα μου εχει αρχισει να κυριευει τη ζωη μου, ακομα και τα ονειρα μου. Κανω περισσοτερα λεκτικα αστεια -αποτυχημενα, οκ, αλλα τα κανω- και οταν σκεφτομαι, η σκεψη μου ειναι οργανωμενη σαν κειμενο -καλα, οσο οργανωμενα μπορει να ειναι τα κειμενα μου, αλλα πριν το blogging οι νευρωνες μου καναν παρτυ με πολλα mdma- Επισης επιασα τον εαυτο μου να απευθυνεται σε μια σερβιτορα προχτες που μας ρωτησε αν θελουμε κατι αλλο, και να της απανταει με τον εξης τροπο "Παπακι σερβιτορα. Μπορειτε να μας φερετε λιγο ψωμι ακομα και ενα μπουκαλι νερο;". Αλλα αυτο ειναι η αρρωστη πλευρα για την οποια δε θα μιλησω ουτε σημερα ουτε ποτε.

Εχω ξαναυπαρξει Misirlou στο παρελθον. Οταν ειχα διπλα μου μεντορες. Αυτοι δεν το ξεραν βεβαια οτι ηταν εμπνευση για μενα. Αλλα παντα ψαχνομουν επειδη καποιοι με ενεπνεαν να το κανω και ηθελα να μαθω περισσοτερα για οσα ενδιεφεραν τους ανθρωπους που θαυμαζα. Και ειχα καλη διαθεση ολη την ωρα οταν συνεβαινε αυτο. Το μυαλο μου λειτουργουσε με καταιγιστικους ρυθμους. Σκεφτομουν τοσο γρηγορα που τα ματια μου γυρνουσανε λες και κανανε τζακ-ποτ σε κουλοχερη.

Μετα ομως, οταν εχανα την επαφη με τους μεντορες, επεφτα σε ληθαργο. Δεν διαβαζα βιβλια, δεν ακουγα μουσικη, ελεγα τις ιδιες και τις ιδιες -γαμάτες μεν,ιδιες δε- ατακες.

Απο το καλοκαιρι ομως, εφτιαξα ξανα μετα απο καιρο ωραια παρεα, στερεη. Οχι πως δεν κανω απιστιες σε αυτην, ή οτι συναναστρεφομαι με τους στενους φιλους μου και μονο. Οχι. Ειμαι σαν τα μωρα οταν αρχιζουν να μπουσουλανε και να ανακαλυπτουν τον κοσμο. Απομακρυνονται απο τη μαμα τους που ειναι καθισμενη στο παγκακι, τρωνε σκουλικια, αμμο, συναντανε αλλα μωρακια, αλλα παντα γυρνανε για να δουν που ειναι η μανα τους, δεν θελουν να την χασουν απο τα ματια τους. Και παντα γυρνανε. Μια αορατη κλωστη τους δενει και δενει και μενα με τους φιλους μου που με εμπνεουν. Και θελω να γινομαι καλυτερη γι αυτους.

Εκτος αυτου, αρχισα να γραφω συστηματικα αλλα χωρις συστημα. Εφτιαξα blog δηλαδη. Και νιωθω πως επιτελους μπορω να εκτονωσω τα σπερματα δημιουργιας που εχω μεσα μου -τα οποια απο σπερματα ειχαν γινει βατραχια τοσο καιρο που τα'χα μεσα μου-.

Σε μερικους αρεσουν κιολας αυτα που γραφω, και μπορει να ειναι λογικο να κανουν εφφε τα κειμενα μου. Το κεφαλι μου τοσα χρονια ηταν μια χυτρα με νερο, εβραζε, και ξαφνικα πατησα τη βαλβιδα, αρχισαν να βγαινουν οι σκεψεις απο μεσα, με δυναμη, σαν ατμοι, και οι ατμοι κανουν φσσσσσσσσ και γεμιζουν την κουζινα και θολωνουν και το τζαμι. Εφφε. Και πανω στο τζαμι γραφετε και σεις με λερωμενο δαχτυλο -βουτηγμενο σε φαια ουσια- και αφηνετε σταμπες. Και οταν σε λιγο καιρο ο ατμος θα γινει νερο παλι, τους ατμους μου, αυτα που γραφαμε μετα, δεν θα τα θυμαται κανεις. Θα εχει μεινει μονο το μουτζουρωμενο τζαμι. Αυτο ομως δεν θα το πλυνω ποτε. Γιατι ειμαι τσαπατσουλα. Και για να θυμαμαι οτι καποτε υπηρξατε μεντορες μου.



Misirlou Oubliez, 11:23 AM

31 Comments:

Ακόμα μια καταπληκτική ιδέα για τετράποδη αμφίεση, είναι να ντυθείς άλογο και να έχεις έναν παρατρεχάμενο από δίπλα που να σου καθυβρίζει με σκαιότατο τρόπο τα Θεία. Θα έχεις ντυθεί προφανώς "αλογάκι της Παναγίας".
Blogger Mindkaiser, at 7/2/07 14:32  
"Σε μερικους αρεσουν κιολας αυτα που γραφω"

Missy τρελιάρα!! Μόλις ανακάλυψα πως είμαι "μερικός"!! Δηλαδή άν στερηθώ κι όλας κάποια πράγματα και γίνω "στερητικός", θα μπορώ να προσθέσω μπροστά το στερητικό "Α" και να γίνω "Αμερικός" πλησιάζοντας το όνειρο της ζωής μου, να είμαι δηλαδή πάντα με την πλευρά των δυνατών..."Αν είναι δυνατόν!!!!"

Now i'm no fun anymore...

Προσπάθησα να Misirlisω λίγο και νομίζω πως ΔΕΝ τα καταφερα παταγωδώς!!!
Δεν ξέρω ποσους αναγνώστες έχεις αλλά είμαι σίγουρος οτι απο την πρώτη στιγμή που σε διάβασαν έγιναν φανατικοί...όχι σαν εκείνους τους Ισλαμιστές καμικάζι...αλλά τουλάχιστον κοιτάνε κάθε μέρα άν δημοσίευσες κάτι για να προσθέσουν λίγο ακόμα γέλιο στην ζωή τους!

Ξέρω οτι εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω...

Keep writing...εν είδει Keep Walking...

-Μαμά μαμά!! Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν την Μισιρλού!!
-ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ!! Ποιός σου τα μαθαίνει αυτά τα πράγματα!! Άκου σαν την Μισιρλού!

ένα ακόμα και τελειώνω:

Misirluuu!!
WE LOVE YOUUUUUUU!!!!!!!!

NOT
Blogger Downhill...., at 7/2/07 14:41  
@tasos
Αν τα μπινελικια ειναι εντονα τοτε η αμφιεση λεγεται "Αλογακι της Χριστοπαναγιας".

@downhill
Λες:
"-Μαμά μαμά!! Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω Μισιρλού!!"

Ειναι γνωστο οτι δεν μπορεις να κανεις και τα δυο ταυτοχρονα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 7/2/07 14:47  
ΟΟΟΟΗΗΗΗ ΤΗΕ WOUUUND!!! REVEEEENGE!!!

μεγάλος έιμαι ρε αλλα τις συνήθειες του παρελθόντως δεν τις πετάω...

ΜΑΜΑ ΜΑΜΑ!! Η ΜΙΣΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕΕΕΕΕεεεε!!
Blogger Downhill...., at 7/2/07 14:47  
babinotis sais:

οπου παρελθόντως=παρελθόντος
Blogger Downhill...., at 7/2/07 14:49  
ΡΕ γαμώτο!! πότε θα σταμτήσει αυτός ο babiniotis Να κάνει login ώς downhill!??
Blogger Downhill...., at 7/2/07 14:50  
babiniotis sais:

Σκασε ανορθόγραφε!!
Blogger Downhill...., at 7/2/07 14:51  
Misi η τελευταία παράγραφος γάμησε...
Φιλάκια :)

(και για να μην ξεχνιόμαστε... σε γαμάω γλυκά και τρυφερά)
Blogger it is, at 7/2/07 15:26  
Ρε φούλα, θα κλάψω από συγκίνηση λέμε. Τολμώ να πω ότι μου άρεσε πολύ το κείμενο σου μεν αλλά πιο πολύ μου άρεσε το αλογοιδές διότη είναι πρακτικό μεν, είναι και μοδάτο δε (ν) .Φιλάκια, πάω να βρω στολή οδοντικού νήματος.
Blogger Κολοκύθι, at 7/2/07 15:33  
Καλή μου Μισιρλού,
σας γνώρισα ως συγγραφέα, σας αγάπησα ως άνθρωπο, μέτα όμως από αυτό το κείμενο σας εκτιμώ πλέον και ως ενδυματολόγο.
Anonymous Anonyme, at 7/2/07 15:44  
Αν ντυθείς πόνυ περιόδου θα ντυθώ ιπποκόμος να σου χτενίζω τα καπούλια.

Όχι δεν στην πέφτω. Απλά έπρεπε να χωρέσω κάπου την λέξη «ιπποκόμος» για να είμαι εντός θέματος (λογοπαίγνια) μια και όταν ήμουν μικρός πίστευα ότι ο ιπποκόμος ήταν βαθμός. «Υποκόμος» δηλαδή. Ένα σκαλί κάτω από τον Κόμο και ένα πάνω από τον Ανθυπασπιστή.
Blogger Lex_Luthor06, at 7/2/07 15:52  
loipon... oi mentores einai epikundinoi kai de pisteuw se autous...alla esu mallon anaferesei se keinous me thn kalh ennoia...h teleutaia paragrafos mou arese trela...tha sou elega kai allous epainous alla tha me kraksei o mithra kai ante na ton peisw oti milaw eilikrina xxexe :)
Blogger kabamaru, at 7/2/07 16:41  
esy alogaki egw spiderman fantaros etsi gia na goustaroume dioti 8a ginei xamos sthn xanthi..alla etsi kai anevei h parea mas vlepw kaoumpoides me laso kai o kimmerios mexikanos me somprero kremasmena condoms......
filia mirsilou kai me metro to sano esu kai ta gallakia,
Anonymous Anonyme, at 7/2/07 17:35  
Καλησπέρα μικρή μου Ουμπλιέζζζζζζζ

να πω γι' αρχή ότι νοιωθω βαθύτατα συγκινημένος που έφυγε από μπροστά μου αυτό το παραμπέλουμ... ξέρεις... είσαι ένα πιστόλι που με σημαδεύει [το γνωστό άσμα του Περίδη ή του Σφακιανάκη θα σε γελάσω]...

Έστω ότι εγώ ο ταπεινός αναγνώστης σου είμαι ο μέντοράς σου [ή ένας απ' όλους τέλος πάντων]... θες να μου πεις ότι ύπο την καθοδήγησή μου οδηγήθηκες στο ν' ανοίξεις μπλογκ κι όχι ν' αρχίσεις τα ρωμαϊκά όργια; Δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν είμαι η μετεμψύχωση του Μαρκήσιου Ντε Σαντ; Δηλαδή μου λες κατάμουτρα ότι τόσα χρόνια ζούσα σ' ένα ψέμα; Σε μια αυταπάτη; Ότι το άλογο με τους αναπνευστήρες και τα βατραχοπέδιλα δεν είναι συνθηματικό για κάποιο συνθηματικό για κάποια μυστήρια σαδομαζοχιστική στάση;
Blogger bbchris, at 7/2/07 18:12  
Bravo Misirlou, keep breaking it!
Blogger mithrandir, at 7/2/07 18:53  
Εγώ να δεις πόσο τσαπατσούλα είμαι :
σμακ :))
Anonymous Anonyme, at 7/2/07 20:54  
Καταγγελω τη μισιρλου για αθεμιτο ανταγωνισμο.
Μαζευε τοσο καιρο γαμιστερα αστεια και λογοπαιγνια και τα μαζεψε ολα σε ενα ποστ, εβαλε και την κοσμοθεωρια για τους ατμους μεσα που μου ειχε αναλυσει παλαιοτερα (βεβαια πιο ασαφως τοτε - με τη δικη μου καθοδηγηση την τελειοποιησε-χοχο-δε-σε-χαλασε) και το αποτελεσμα ειναι το σαββατο το βραδυ να περιμενει εξω απο το περιπτερο στην ομονοια ποτε θα φτασει ο διανομεας των εφημεριδων για να αγορασει την εφημεριδα με το ενθετο μπλογκς, να κοψει το αποκομμα και να κοιμηθει με την κορνιζα πανω απο το προσκεφαλο της.

(κι εγω το ιδιο θα κανω παρεπιπτοντως)
ΝΟΤ φυσικα
Blogger Fight Back, at 7/2/07 22:51  
Έγώ λέω να ντυθώ ο σκύλος των άστρων...
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 7/2/07 23:33  
What doth this babbler (και ενίοτε βατραχολόγος) mean?
Ρε misirlou είμαστε αναγνώστες σου και χωρίς να χρειάζεται να μας γλύφεις..
Αλλά από την άλλη αφού το ‘χεις (και το κάνεις πολύ καλά χωρίς αμφιβολία) δεν μας χαλάει...
Almost almost
Anonymous Anonyme, at 8/2/07 01:14  
@it is
Ε ενταξει δαχτυλακι θα ελεγα εγω. Μπορω και καλυτερα.

@κολοκυθι
Μπορεις να ντυθεις και εημ-ουλοακτιβ, τριμπιου στο κουρκουλο και καλα.

@ενας_οχι_και_τοσο_κρυφος_θαυμαστης
Και που να δεις τι καλη ντεκορατρις ειμαι. Θα βαψω τις κουρτινες στο χρωμα που μισουσες.

@lexX_luthor
Δεν κανεις λαθος ρε συ. Ο υποκομος ειναι ενα βαθμο πριν τον κομο και ενα μετα τον Perry Como.

@kabamaru
Εισαι τοσο ευγενικος νιτζα που ακομα και θαψιμο να κανεις στα ματια μας εχεις ριξει το ξορκι της καλοσυνης και τα βλεπουμε επαινους. Αλλα αν αυτο ισχυει, στα μουτρα σου ρε που θα μου πεις εμενα ""vrisies kai 8apsimo tou keimenou mou se greeklish".

@8eios nikos
Θειε Νικο, κανε χωρο στο σπιτι ερχομαι. Οχι για ξεφαντωμα, αλλα για να κρυφτω απο τον εργολαβο...

@chris
Αχ, αν ειχες δορυφορικη θα ηξερες καλα την τσοντα "semen swimmers" και θα φουσκωνες ηδη τα μπρατσακια σου. Αχ.

@mithradir
Ι'm just warming up. Relandí you know...(Who am I keeding?)

@confused
Καλα δεν εχεις ιδεα. Μιλαμε για υπερτατες καταστασεις μπιχλας.

@fight back
Το πολυ πολυ να αγορασω τον Καζανοβα να δω αν δημοσιευσαν την αγγελια μου για ααβαδιστο ευχαριστο μονερνο ζευγαρι για ανταλλαγη συντροφων. Βασικα αυτη θα ειναι κατω απο την αγγελια που ζηταω συντροφο καταρχας.

@vita mi barouak
Snoopy, I am your father Snoopy...

@almost famous anonymous
Μονο εναν ξερω που θα χρησιμοποιουσε τη λεξη babbler...Χιου Γραντ ιζ δατ γιου;
Ψωνιο ειμαι, αλλα νιωθω πως νιωθεις πως ειμαι το ειδος του ψωνιου που δεν ειμαι. Σε δευτερη αναγνωση θα δεις οτι δε γλειφω κανενα, ποσο μαλλον οτι δεν απευθυνομαι σε αναγνωστες. Ειμαι ενας διαδικτυακος Δελλας που φιλαει τη βερα του με νοημα μετα απο το γκολ. Ενταξει ο Δελλας χωρισε τελικα, αλλα μηπως και δε θα βαρεθειτε καποτε οσοι ερχεστε εδω μεσα;
Blogger Misirlou Oubliez, at 8/2/07 01:54  
βασικά έχω ένα θεματάκι να αφήσω comment εδώ
γιατί νιώθω πολύ φύτουλας με τα γαμάτα προχωρημένα comment που αφήνετε όλοι
;(
με κάνετε και νιώθω φύτουλας
αλλά η τελευταία παράγραφος (ή μάλλον οι τελευταίες 2)
ήταν απο τα πιο ειλικρινή κομμάτια που έχω διαβάσει τελευταία
(και ήδη νιώθω ξενέρωτη που το γράφω)
αλλά είναι αλήθεια
:)
Blogger margarita, at 8/2/07 10:58  
Κeep swimming misirlou

Ευτυχώς που το αμφίβιον που ποστάρεις είναι της συνομοταξίας Sea Horse Equipmentis του γένους Cousteau Diveris.Ούτε που τολμώ να σκεφτώτι θα συνέβαινε αν αντί γι' αυτό είχες ποστάρει τον κλασικό θαλάσσιο ιππόκαμπο, που όπως υποδηλώνει και το όνομά του δεν είναι τίποτε άλλο από μια διασταύρωση κάμπιας με άλογο, που κυκλοφορεί topless χειμώνα καλοκαίρι τρομοκρατώντας τα χταπόδια, τα υποβρύχια και τα αχινόποδα τα οποία, λόγω της βραδυκίνητης κατάστάσεώς των δεν προλαβαίνουν να το βάλουν στα πόδια (στα ποια;) και καταλήγουν να στήνουν ψιλοκουβεντούλα με τις πεταλίδες ταχα μου δήθεν ανυποψίαστα ενώ δίπλα τους, οι ιππόκαμποι φτιάχνουν στρατιωτικο΄ςυ σχηματισμούς με απώτερο σκοπό να μας δέιξουν πόσο οργανωμένοι, έξυπνοι και ευκίνητοι μπορούν να είναι μέσα στο νερό.

Το ποστ σου αυτό είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω διαβάσει στα υποβρύχια blogs.
καλημερομούτς
Blogger Mantalena Parianos, at 8/2/07 11:25  
@ Τσαπατσούλα :p

Αυτό με την αλλοίωση….δεν έχω λόγια! Έγραφα κάτι πρακτικά στη δουλειά όπου με πιάνω να λέω το εξής : «γράφω κάτι comments μόλις τελειώσω μ αυτά μπλα μπλα…» doing!
Blogger MåvяiÐåliå, at 8/2/07 11:30  
Σ'αγαπώ.
Blogger Kwlogria, at 8/2/07 16:45  
Pragmatika apsogi!
Blogger Gogo, at 9/2/07 12:45  
Στις τσαπατσούλες λέμε ναί
στις γατούλες λέμε ναί
στις επαλήψεις λέμε ναί
και στα όνειρα λέμε ναί
στα μπλογκάκια λέμε ναί
στ'αλογάκια λέμε ναί
στις μισιρλούδες λέμε ΝΑΙΙΙΙΙΙ!
τέτοια να γράφεις
για να έρχομαι εδώ πολύ
έτσι να είσαι
μία και παντοτεινή
Blogger Marina, at 9/2/07 15:10  
Ωραία φωτογραφία!!
Blogger nassos, at 10/2/07 13:53  
@margarita
Ε βασικα, κοιτα να δεις, υπαρχει πολυς κοσμος που νομιζει πως γραφει cool σχολια αλλα χωρις τα δικα μου edits και τις δικες μου προτροπες σε e-mail του τυπου: "Καλημερα fight back, διαβασα το σχολιο σου, πολυ καλο δε λεω, αλλα πως θα σου φαινοταν αν εγραφες... -καποιο γαματο σχολιο δικιας μου εμπνευσης-;"

Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

@mantal...

...Oυπς επεσε το ρευμα εδω περα και το λαπτοπακι μου θα ψοφησει οπου να'ναι. Θα επιστρεψω με την αστραπη (ή μαλλον μετα απ'αυτην) για να συνεχισω ...
Blogger Misirlou Oubliez, at 11/2/07 19:29  
"αλλα μηπως και δε θα βαρεθειτε καποτε οσοι ερχεστε εδω μεσα; "

Ακόμη κι αν βαρεθούμε, θα έχουμε αφήσει τη στάμπα στο τζάμι σου και εσύ θα μας έχεις μαλακώσει με τους ατμούς σου.
Blogger civil, at 12/2/07 08:51  
@mantalena parianos
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και σου στελνω με mail μια συνταγη για ιπποκαμπους στα καρβουνα. Κιλ 'εμ ολ δε μπασταρντς!

@M@vRi D@/\1@ (ή καπως ετσι)
Νομιζω οτι οι bloggers πρεπει να εχουν δικαιωμα προωρης συνταξης (εννοω οτι πρεπει να τους επιτρεπεται να συνταξουν τα κειμενα τους για τα Blogs πριν κανουν το οτιδηποτε στη δουλεια τους)

@kwlogria
Πες μου οτι δεν ειναι ΝΟΤ. Πες μου οτι δεν ειναι ΝΟΤ!

@gogo
Και ατσαλακωτη. Ακομα και στα τζιν κανω τσακιση. Αμεεε.

@Marina
Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Ακουσα οσα ναι δεν θα ακουσω ολη μου τη ζωη σε πρατασεις γαμου που -εχω κανει και- θα κανω.

@νασος
Ευχαριστω. Ανησυχουσα μηπως ειχα βαλει πολυ μεικ απ και οτι δεν μου πηγαιναν τα μαλλια χαιτη. Αλλα ολα οκ.

@civil
Εκανες το υπερτατο σχολιο. Με συγκινησες. Αληθεια ρε. Ναι σου λεω. Συγκινηθηκα. Ρε κοιτα να δεις κατι πραματα. Σοβαρευομαι και δεν με πιστευουν.
Blogger Misirlou Oubliez, at 13/2/07 13:16  
παπάκι μισιρλού:
καταβροχθίζεις ταραμά
αθεόφοβο, έτσι;
ούτε που να μας φτύσεις
όσο έλειπες σε ξεσκόνισα
δέχομαι ερωτήσεις
απο παλιά ύλη
Blogger boywalkinginthewoods, at 19/2/07 23:32  

Add a comment