center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, février 21, 2007

Nobody told me about her

Μου το ζητησαν ο chris, η crucilla, o swittes , o μπαμπας μου ο παραφωνος και ο αμμος.

Τους αγαπαω πολυ για να τους το αρνηθω. Δεν θα εγραφα σε αλλη περιπτωση, οχι απο βεντετισμο, αλλα επειδη θεωρω οτι αν ειχε η ζωη μου ενδιαφερον και ηταν απεραντα συναρπαστικη, το blog μου θα ειχε τιτλο myrealname.blogspot.com. Αν εστω ηξερα να διηγουμαι καλα τοτε θα ημουν ο gelial, o Ελλην Ιταλο Καλβινο, κατα την ταπεινη μου αποψη.

Μα και βεβαια γραφω εδω μεσα με αφορμες απο τη ζωη μου, αλλα προτιμω να γραφω real fiction ιστοριες γιατι οπως λεει και ο Πανουτσος,(-1. τον θεωρω τον τελειο αντρα) δεν πρεπει να αφηνουμε την αληθεια να μας χαλασει μια καλη ιστορια. Ασε που οι προσωπικες ιστοριες μου οταν δεν ειναι ενταγμενες στο right context ισως να ενδιαφερουν μονο τους γκομενους μου που με κοιτουν στα ματια και λιγωνονται. Τωρα που το σκεφτομαι ομως,

0. Δεν με εχει κοιταξει ποτε γκομενος στα ματια και να λιγωθει, aka δεν εχω εμπνευσει ποτε τον ερωτα,

που σημαινει οτι αυτο το κειμενο ειναι μια καλη ευκαιρια, ισως και η μοναδικη, να πω ενα δυο πραγματα για μενα.

1. Δεν ξερω γαλλικα. Δεν ξερω καν πως προφερεται ο τιτλος του blog μου. Το γιατι επελεξα τα γαλλικα θα ειναι θεμα καποιου συναρπαστικου post μου στο μελλον. (teaser για να ξαναπερασετε απο εδω)

2. Δεν μου αρεσει οταν καποιος ερχεται σε δυσκολη θεση. Στα πλαισια αυτης της δηλωσης, δεν μου αρεσουν οι τηλεφωνικες φαρσες. Τις θεωρω ελεεινες. Ισως τοσο ελεεινες οσο το χιουμορ που κανουν στα Σκερτσακια ("...κανουμε κωμωδια επιπεδου Monty Pythons...", "...Ειμαστε καλυτεροι απο τον Σεφερλη...", αχαχα μη τα λετε δυνατα αυτα ρε παιδια γιατι ξερναω μεσα στο στομα μου)

3. Δεν παραδεχομαι ποτε δημοσια οτι δεν μπορω να κανω κατι. Ακομα και αν δεν εχω ιδεα για το τι πρεπει να κανω, απολαμβανω την προκληση να το φερω εις περας. Παντα βρισκω την εσωτερικη δυναμη να προσπαθησω και να τα καταφερω. When there's a will (or Misirlou) there's a way.

4. Εχω δημοσιογραφικη αποψη για πολλα θεματα, αλλα δεν ξερω κανενα σε βαθος και ας φαινεται καμια φορα το αντιθετο. Ειμαι η χαρα του παρτυ δηλαδη, αναλαφρες συζητησεις, απανωτα quotes, γυρνωντας απο πηγαδακι σε πηγαδακι, αλλα φιλε, δεν θες να με παρεις σπιτι μαζι σου. Ο,τι ηξερα να σου πω για τα ψυχεδελικα ροκ συγκροτηματα της Μαδαγασκαρης που ηχογραφησαν τον πρωτο τους δισκο το δευτερο τριμηνο του 1976 που τοσο λατρευεις στα ειπα στο παρτυ. Εκτος και αν δε με θες για κουβεντα, οποτε αλλαζει το θεμα.

5. Μεχρι τα 12 δεν ειχα ιδεα για την ανδρικη στυση και νομιζα πως η σεξουαλικη πραξη γινεται με τον αντρα να τιναζει το πουλακι του στο κουτακι της γυναικας. Γι αυτο μου φαινοταν λογικο να μην γκαστρωνεται αβερτα ο κοσμος. Μετα ειδα μια μεση οβελιαια τομη (εχω αδερφη φοιτητρια ιατρικης) σε ενα παιδικο βιβλιο για το ανθρωπινο σωμα, με την τσουτσου βαθια χωμενη στο κουτακι, και συνειδητοποιησα οτι το πεος δεν λειτουργει σαν κορδελα περιτυλιγματος για το κουτακι, αλλα ειναι το δωρο ΜΕΣΑ στο κουτακι.

6. No.


Και τωρα θελω να μαθω μερικα πραγματα για σας,
kouperti
boywalkinginthewoods
kabamaru
spyros
downhill


edit και καλα: επειδη ο spyros επιβεβαιωνει το "been there, blogged that" situation, θα ηθελα να μου πει μερικα λογακια ο lex_luthor, τον οποιον δεν περιελαβα αρχικα γιατι κανει βαρια λογοτεχνια και ειναι σοβαρος blogger και σιγα μην κατσει να ασχοληθει με την παρτη μου.
Misirlou Oubliez, 10:23 AM

28 Comments:

Δε μιλας Γαλλικα;

Σε σβήνω απο παντού.
Blogger Lex_Luthor06, at 21/2/07 12:25  
*blush* peirazei pou to exw hdh kanei, giati mou to exoun hdh zhthsei, giati eimai k polu popular na poume?
den milas gallika? EYGE (check my list)
Blogger Spyros, at 21/2/07 12:35  
va te faire fautre!
Anonymous Anonyme, at 21/2/07 12:56  
Όχι και τέλειος άντρας ο Πανούτσος. Για τον Παπανούτσο το συζητάμε.
Anonymous Anonyme, at 21/2/07 12:58  
merde!
To koritsi de to milaei to galliko!
Exeis para poli plaka kai mono kai mono gia auto standard exeis embneusei ton erwta, estw kai en agnoia sou e!
Blogger Gogo, at 21/2/07 12:59  
ε οχι

και δε μιλας και Γαλλικα και με ειχες και στον πάγκο

οκ οκ οκ
Blogger Lex_Luthor06, at 21/2/07 13:07  
@lex_luthor06
Ξερω να χειριζομαι γαλλικα κλειδια ομως. Δεν ειναι τοσο Kinky οσο τα γαλλικα βρωμολογα βεβαια, αλλα μια χαρα θα περασουμε κι ετσι.

@spyros
Αμαν ρε spyro, με κανεις να αναπολω τις εποχες που ειχαμε μεδεν κομεντς και ημασταν για παρτη μας.

@peeping tom.
je remercie, de plus. et lui que tu souhaites (restais-je?)
;)

@αννα
Σου μιλαω για τον υπερτατο αντρα.

@gogo
Τωρα που το λες, εχω βρεθει σε καταστασεις που ενω λεω ανεκδοτα ξαφνικα ανακαλυπτω καποιου το χερι κατω απο την φουστα μου, ο οποιος στην ερωτηση καλε κυριε τι κανετε εκει κατω; με αγνοει και συνεχιζει να θωπευει.Ουυυυπς... Ρε λες; ΛΕΣ; Ω γαμωτο, ελπιζω εχω κρατησει τηλεφωνα...

@Lex_luthor
Στο ορθιο μπορει να σε επιανε η μεση σου. Ειμαι μεγαλοκοπελα ρε. Αντε γραψε.
Blogger Misirlou Oubliez, at 21/2/07 13:11  
Μισιρλού και εγώ σας αγαπώ (δε με λένε Μαρία).
Blogger αμμος, at 21/2/07 13:19  
τάδε κείμαι της 'κείνων ρήμασι

oh you're so full of it sister!!
moi, je t'aime passionément
Blogger boywalkinginthewoods, at 21/2/07 18:42  
Μετά από το σοκ Πανούτσος-τέλειος άντρας όλα τ' άλλα είναι οδοντόκρεμες :P
Anonymous Anonyme, at 21/2/07 20:25  
Για το -1 συμφωνω. αν ημουν γυναικα και καραφλη θα τον παντρευομουν.
Για το 3 και ο Τζακ Μπαουερ, ετσι ξεκινησε.
Για το 4, ε θα μπορουσες να εισαι δημοσιογραφος. Αυτα.
Blogger switters, at 21/2/07 20:41  
α)Ποιά είσαι;
β)Είμαι ο Γιώργος, μήπως με ζήτησε κανείς;
γ)ΧΕΧΕ

ΥΓ: Μην προσπαθήσετε να βγάλετε άκρη από το σχόλιο μου, εδώ εγώ δεν βγάζω !!!
Anonymous Anonyme, at 22/2/07 04:15  
Μισό να τα βάλουμε σε μια σειρά:
Εκτός απ' τον Σενιόρ Τζωρτζ Μπαντούκ είσαι και βαθειά μελετήτρια του Πανούτσου... καλό αυτό αν και πιστεύω ότι την φράση την έμαθες από μένα γιατί την χρησιμοποιώ κατά κόρον...

Αν σου πω πιάσε ένα 14άρι γαλλικό θα μου φέρεις το σωστό κλειδί και δεν θ' αρχίσεις να ξεντύνεσαι... κακό αυτό να το προσέξεις

Αυτά με το σεξ δεν τα κατάλαβα αλλά δεν πειράζει. Να 'χουμε να πούμε και κάτι στο πάρτυ...
πότε είπαμε θα τ' οργανώσεις; :-))))
Blogger bbchris, at 22/2/07 10:46  
Δε μ'αρέσουν οι γυναίκες ρε πούστη μου, αλλά για σένα μπορώ να κάνω μία εξαίρεση!
ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!! :):):):):):):):)
Blogger Kwlogria, at 22/2/07 15:03  
έφτασεεεεεε

σχετικα με τα γαλλικά: τουλάχιστο πιάνο ξέρεις? ντζάκι έχετε?
Blogger Unknown, at 22/2/07 17:33  
XAXAXAXA....

Γαμάτη η φωτό!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

πραγματικά γαματη!!!

ΧΑΧΑΑΧΑΧΑ!!

Y.G. ta gelia einai ay8entika metafermena se xarakthres me thn xrhsh plhktrologioy...
Blogger Downhill...., at 23/2/07 09:01  
ποιος ειναι ο ιταλο καλβίνο;;;;
(μη λες τόσο άνετα ότι δεν έχεις εμπνεύσει τον έρωτα! Μπορεί και να έχεις εμπνεύσει σιωπηλό έρωτα!!)
κις κις
Blogger YO!Reeka's, at 23/2/07 13:20  
έλα, καλβίνο εδώ. κλάιν (μάιν)
Blogger YO!Reeka's, at 23/2/07 13:21  
μα τι βλαξ!
Blogger YO!Reeka's, at 23/2/07 13:21  
Δεν ξερεις να διηγεισαι καλα
Δεν ξερεις γαλλικά
Δεν ξερεις θεματα σε βαθος
Ξερεις ομως να βαζεις λινκς ;)
Blogger lee, at 23/2/07 15:15  
τι δηλαδη δεν γίνεται με το κουτάκι; οχι ρε γμτ!!
Blogger Trilian, at 23/2/07 15:37  
και δεν μου λες βρε κούκλα μου
θα ανεβάσεις κανένα καινούργιο ποστ
ή θα πρέπει να σε γλύψουμε
πέντε-έξι ημέρες ακόμη;
ε; ε;
αν κέρδιζα μισό ευρώ
κάθε φορά που έρχομαι εδώ
να δω σοφία καινούργια
απο εσένα τρελοκόριτσο
θα ήμουν πλούσιος
αμάν και έλεος
τεμπέλα
και σπάω τα μούτρα μου

και να σου πω
φαντάζεσαι το αγαπημένο σου
περιοδικό να έβγαινε
όταν καύλωνε;
ναι ξέρω τα αγαπημένα σου
περιοδικά είναι το φαντάζιο
και ο cocobill
ακριβώς επειδή δεν βγαίνουν
πια

και να σου πω
έχετε ευθύνες
που ακολουθούν
την δημοσιότητά σας
σαν τον αλέκο εσάς
με ουρά κουνάμενη

σας αγαπώ όσο ποτέ

ελπίζω a bientot
στα udu που δεν ξέρετε
Blogger boywalkinginthewoods, at 23/2/07 17:36  
παπάκι μισιρλού
εννοείται πως
ποστάρεις
όταν σού'ρχεται
απλά μου αρέσει
να σε πιέζω
μικρή μου ξεχασιάρα

άλλωστε
ένα-προς-ένα
είναι διαβαστερά
για επαναλήψεις
σαν ρέημοντ τσάντλερ
που δεν σε νοιάζει
ο δολοφόνος
αλλά οι μούτες
του μάρλοου
μόνο

σε αγαπώ λιγο περισσότερο
ακόμη

τώρα σε αφήνω
για να κάνω εμμετό
γιατί λιγώθηκα
απο αγάπη
Blogger boywalkinginthewoods, at 23/2/07 19:15  
Ωραίο στιπτίζ! Πάντα τέτοια...
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 25/2/07 21:34  
Πέρα από το ότι θεωρείς τον λούθορα σοβαρό μπλόγκερ

Πέρα από το ότι δεν μιλάς γαλλικά

Πέρα από το ότι λες το μουνί κουτάκι

Ένα έχω να σου πω!!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΤΣΟ ΘΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΧΤΟΥΜΕ!!!!
Άλλωστε σου άφησα τόσους άντρες, άσε και κάτι για μας!!
Blogger satya, at 26/2/07 16:02  
Τι ακουω παλι, θεε μου;
Οτι ο λουθορας ειναι ο τζειμς τζοις, οτι ο Πανουτσος ειναι γκομενος (& θα μαλλιοτραβηχτουν satya & misirlou γι αυτον), οτι δεν ξερεις γαλλικα (ουτε κι εγω!)
Δεν νιωθω καλα. Παω να βαλω θερμομετρο!
Blogger billzouk, at 26/2/07 17:20  
1. Δεν ξέρεις γαλλικά;;;;;;
2. Κι εμένα ο Πανούτσος είναι ο αγαπημένος μου δημοσιογράφος.
3. Φυσικά και όταν έχεις δημοσιογραφική άποψη για τα πάντα, δεν ξέρεις τίποτα. Αυτό είναι το νόημα του επαγγέλματος.
4. (άσχετο) Μήπως έχεις πάθει ένα σοκ συνειδητοποιώντας το πόσος κόσμος σε γουστάρει; (ως μπλογκ τουλάχιστον)
Blogger civil, at 1/3/07 08:42  
Hello Sofia!!!
Oti kai na les, egw otan eixame paei cinema kai meta sto Mike's Irish Bar kai se gnwriza gia prwti fora, se vrika poly sexy kai fatsoula! Sto tsak kai tha me kanes convert:-)
Thelo poly na ta xanapoume!
Have a nice weekend gorgeous!!

PS: Ta latrevo ta blog sou! Rixno trelo gelio:-)
Anonymous Anonyme, at 17/3/07 15:34  

Add a comment