center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, janvier 29, 2007

Si vis pacem para bellum

Χτες με αφορμη -ακομα- ενα -αποτυχημενο- ποιημα του fight back, ο lex luthor τα πηρε ασχημα και αρχισαν να ετσακωνουνται.

Στην αρχη στεναχωρηθηκα. Ειπα να γραψω ενα κειμενο απο καρδιας, "Με θλιψη παρακολουθω απο το πρωι δυο απο τους αγαπημενους μου bloggers να μετατρεπουν τα blogs τους σε αρενα ξεκατινιασματος..."

Μετα ειπα πως δε θα assholeιθω γιατι ηταν κατι μεταξυ των δυο ανδρων επιφανων (πασα post ταφος) και γιατι αναρωτηθηκα αν αυτα που θα εγραφα θα ηταν επειδη οντως με ειχε κυριευσει η θλιψη ή επειδη ηθελα να τσιμπησω αναγνωστες.

Ασε που ειχα τις δικες μου αγωνιες, επρεπε να σκεφτω καποιο θεμα πιασιαρικο, χωρις links, και μικρο σε εκταση, να το γραψω, για να αυξησω τις πιθανοτητες να με δω δημοσιευμενη. <--Ουπς, μολις σκεφτηκα μεγαλοφωνως.

Αλλα χτες το βραδυ...το χαμογελο στο προσωπο μου απο το ξε-κα-ρδι-στι-κα επεισοδια της Μαριας η ασχημης και του παρα πεντε (παλιο το κολπο, τα αναφερω για να τσιμπησω κοσμο που κανει google, και επι της ευκαιρια, απαραδεκτοι επεισοδια torrent download και φρουτοποιια,froutopoiia,froutopia) παγωσε πιο γρηγορα και απο τον Χαρισον Φορντ οταν τον βουτηξαν σε καρβονιτη στο Star Wars.

Διαβασα το παραληρημα ενος αρρωστημενου μυαλου. Μουδιασα. (Ειχα ακινητο το ποδι μου πολυ ωρα). Αναρωτηθηκα αν κανει πλακα. Διαβασα ξανα το κειμενο και ειδα πως δεν περιελαμβανε καμια κλεμμενη δικια μου καλη ατακα, οποτε βεβαιωθηκα οτι το κειμενο δεν ειναι αστειο, αρα δεν αστειευεται, αρα σοβαρολογει. Και ειχε ανακατωσει και την Αργυρενια, οτι τον αποκαλει λεει ψοναρα. Το οποιο το κακομοιρο το κοριτσι οτι βλεπει λεει.

Ενιωσα οπως νιωθουν οι δυστυχοι αυτου του κοσμου, τα μοντελα που πεινανε, οι πλουσιοι που εχουν καταθλιψη, η Ατζελινα Τζολι που ποτε δεν θα ειναι σιγουρη αν ο Μπραντ την πλησιασε επειδη ειναι απλα διασημη...Δυστυχως τα ασχημα νεα για μενα δεν τελειωσαν εκει...

Το πρωι εριξα και μια ματια στο blog του αλλου. Καλα του τα λες σκεφτηκα, αλλα συνεχιζοντας να διαβαζω, ειδα οτι ειχε χρησιμοποιησει και αυτος τεχνιεντως το ονομα μου, "Μισιρλου Πατρινος". Ω ποσο τραγικα ειναι τα ατομα, πετανε μεσα ενα Μισιρλου, εξασφαλιζουν μια εκατονταδα clicks και νομιζουν οτι θα την βγαλουν Ζαχαρη (Χριστινα να τη βγαλουν, το ονομα της μανας μου, ολα σε αυτην και την ωορρηξια της την καταλληλη μερα χρωστανε την υπεροχη υπαρξη μου)

Ενιωσα να με κανιβαλιζουν, σαν την κακομοιρα την 12-χρονη Πηγη Φαινιλαλανινη που ειχε πεσει μεσα στο καζανι με τις τσικλοφουσκες. Ειδα το μελλον μου, διασκορπισμενη η ουσια μου παντου στο διαδικτυο, καθε κειμενο της bloggoσφαιρας να γραφει με ψιλα γραμματα, περιεχει Misirlou Oubliez.

Επρεπε να αντιδρασω. Εδεσα την κορδελα στα μαλλια, ακονισα το μαχαιρι μου και καθαρισα με την ακρη του τις βρωμιτσες κατω απο τα νυχια μου και φωναξα μεσα στη νυχτα: This is my war.


Κυριε Back και κυριε Luthor, οι μερες της pax bloggana τελειωσαν.
Ετοιμαστειτε να πληρωσετε για την αναστατωση.




Υ.Γ. Και μιας και τα λεμε ολα...
  • Μια κυρια-κυρια κωλογρια, μας κοροιδευει μες στα μουτρα μας, διαβαστε αποσπασμα απο προσφατο κειμενο της να φριξετε:
"Χαζεύετε στο ίντερνετ;"

Αι μωρη που θα μας την πεις κιολας τι κανουμε και τι δεν κανουμε στο internet. Και δεν εχεις βαλει και διπλα στα links σου το paparise this που τα σπαει, και μας κανεις και την φιλεναδα. Ουστ. Σε καταλαβαμε και σενα.

  • Και οσο για την bitch girl, η οποια και καλα θα φριξει με την διαφημιση που γινεται στο paparise this, εχω να της πω οτι εχουμε φαει στη ΜΑΠΑ το νησι (στο νησι αυτο, στο νησι εκεινο, στο νησι ετουτο,στο νησι, στο νησι, της μανας σου, εγω και συ) . Ψαχνω να βρω εισιτηρια και ξενοδοχεια για το νησι για το τριημερο Καθαρας Δευτερας και μου εχουν δωσει ολοι τα @@ τους, ειναι ολα full. Τι ποιο νησι; Σε ολα. Δεν συγκεκριμενοποιει και εχουν γεμισει τα παντα.
  • Χα, numb, παλιοκαθαρμα νομιζες πως θα γλιτωσεις; Ενα θα σου πω, αν μας εχει μεινει κατι κοινο με τον fight back, ειναι η αγαπη μας για την κυρα Θαλεια του ρετιρε και το ξεμπροστιασμα που θελουμε και οι δυο να σου κανουμε, διαδικτυακη νυφιτσα.
  • Ευχαριστη εκπληξη αποτελει ο αμμος, νεα αφιξη στην κοσμαρα μας, ο οποιος σωστα σκεφτομενος οτι αν τα βαλει μαζι μου θα του πω "φου ρε!" και θα σκορπισει σαν την σταχτη της Μαριας Καλλας στο Αιγαιο, μου αφιερωσε κειμενο προσφεροντας μου γη και αμμο. Ευγε νεε μου.


Misirlou Oubliez, 12:00 PM

24 Comments:

Ρε μισιρλου εσυ τι πεταγεσαι τωρα σαν το τσουρεκι?

Δε θα asshole-ηθω πολυ μαζι σου γιατι δε συγχωρω προδοσιες (αυτο με το αλλο ενα αποτυχημενο ποιημα θα το πληρωσεις να ξερεις) αλλα τουλαχιστο εχουμε κοινους εχθρους numb, bitch girl και kwlograia, κατι που ειναι καλη φαση.

Επισης εχετε καταντησει κουραστικοι με τον αμμο και τις αλληλοφιλοφρονησεις - GET A ROOM
Blogger Fight Back, at 30/1/07 11:28  
afiste ti misi kai arxiste to ....

katv ta xeria apo tin poluagapimeni sunblogger mou sto paparisethis.blogspot.com

opoios einai exthros misi einia kai dikos mou...garrrrrrgrrrr prosoxh dagvnv kai den exw kanei akoma emvolia sto ktiniatro!!!!
Blogger kabamaru, at 30/1/07 11:59  
MISIRLOU EISAI ROMPA

KABAMARU TO PAPARISE EINAI OTI XEIROTERO EXEI ANEVEI POTE STO INTERNET
Anonymous Anonyme, at 30/1/07 12:03  
anonymous...ετοιμάσου για ξεκαθάρισμα λογαριασμων...μετά το ξεκαθάρισμα των μπράβων της νύχτας θα έρθω απο το κατώφλι σου να μου πείς κατάμουτρα αυτό για το παπαραϊζ...

μετα θα σε αλυσσοδέσω και θα σου βάλω κασέτες παπαραϊζ 20 μερόνυχτα μέχρι να πείς "ΠΑΠΑΡΑΙΖ"

Ρε μίσι... καλά...πήρες τα μαχαίρια απο το ΙΚΕΑ και τα ακόνισες...τώρα με ποιανού την μεριά θα ταχθείς δεν μας είπες...Στους δύο τρίτος δεν χωρεί...

Η blogo-σφαιρα διχάστηκε...choose your friends and name your foes...

Υ.Γ...Αν ο fb...δεν με δεχτεί σε καμία παο τις μυστικές του υπηρεσίες προσφέρω τον εαυτό μου στην υπηρεσία της μίσι...

που με βοήθησε να βάλω και tracker...
Blogger Downhill...., at 30/1/07 12:10  
@Aνώνυμε
το paparise δεν είναι ό,τι χειρότερο έχει ανέβει στο ίντερνετ (δεν έχεις δει το μπλογκ μου)

τεσπά, ο λόγος που ήρθα εδώ σήμερα Μισιρλού είναι για να ξεκατινιαστούμε μπας και μου ανέβουν τα νούμερα. Ξέρω δυο άλλους που το κάνανε και τους βγήκε.

Γειά σου, τσουλάκι
(end of episode 1)
Blogger civil, at 30/1/07 12:14  
Σε όλα έχεις δίκιο εκτός από το "νυφίτσα". Αυτοί που με έχουν δει, σίγουρα θα εχουν ξεκαρδιστεί με αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Άκου νυφίτσα...λολ
Blogger numb, at 30/1/07 12:28  
Δις Πατρινός δεν είστε παρα ένα παράσιτο που τρέφεται από τις παράπλευρες απώλειες της τιτανομαχίας.

Ντροπη
Blogger Lex_Luthor06, at 30/1/07 13:42  
Ρε, έχω εκνευριστεί ταμάλα με τον φουμπού, αλλά τώρα κάνω μπρέηκ. Κάθομαι στη γωνιά του ρινγκ, πίνω λουκοζέιντ, έχω βγάλει τη μασέλα και ο προπονητής με τρίβει στους αυχένες. Ετοιμάζομαι να ξαναμπω στο ρινγκ, θα τον αλλλλλαλαλλλλιασω.

Παρακαλώ να σημειωθεί στα πρακτικά ότι είμαι σε άμυνα.
Anonymous Anonyme, at 30/1/07 13:55  
Μισιρλού, συμπάσχω και συντάσσομαι στον ανίερο αγώνα σου.

Όποια έχει επώνυμο "Patrinos", "Vardalos", "Vanδάλος" κ.ο.κ. έχει εσαεί την υποστήριξή μου.

Δεν ημπορεί λέγω, ο πάσα ένας Φαϊτμπάκιας, Λεξλουθαλληθώριος και σουξουμουξουξέρωγωτις να μας κάνει λιναρόσπορο δια ψηλού πήδημα.

Ναμπ, τοποθετήσου, γιατί αν νομίζεις πως η ελβετική ουδετερότητά σου θα σε διασώσει, μάλλον δεν έχεις υπόψη σου τον ελβετικό σουγιά (με ανοιχτήρι, κλειδοκύμβαλο και φαρέτρα).

Και αυτό είναι υπόσχεση.
Blogger Mantalena Parianos, at 30/1/07 14:04  
Όπως έγραψε o Φρεντερικό Γκαρθία Λόρκα, που μου το έγραψε ως σχόλιο το "τίποτα" (http://oyden.blogspot.com) στο ποστ που ήταν αφιερωμένο στη Misirlou Oubliez και που εξέφρασε τη διαφωνία του μαζί μου ο helix nebulae (http://yperoptix.blogspot.com):

"Γειτόνισσες...
Μ' ένα μαχαίρι, μ' ένα μικρό-μικρό μαχαίρι,
μια μέρα αφορεσμένη και πικρή,
καν' δυο καν' τρεις θά 'ταν η ώρα,
δυο άντρες σκοτωθήκανε γι αγάπη.
Μ' ένα μικρό-μικρό μαχαίρι,
π' ούτε το χέρι δεν το πιάνει,
μα κείνο μπαίνει παγωμένο
στην ξαφνιασμένη μας καρδιά,
και σταματάει εκεί που τρέμει
θολή κι ανεξήγητη για πάντα
η σκοτεινή μας ρίζα της κραυγής..."

Επιπλέον εγώ Μισιρλού σας συμπαθώ χωρίς κανένα συμφέρον, αν θέλετε όμως πόλεμο, μπορείτε να τον έχετε.
Blogger αμμος, at 30/1/07 14:47  
Αμμος οταν το επιπεδο εχει φτασει στα κατωτερα για την εποχη σημεια, δε μπορεις να σκας με ποιηματα Λορκα. Ειναι σα να πηγαινεις στον πολεμο με βελουδινο γιλεκο και να τρεχεις στις λασπες με υφασματινα παπουτσακια μπαλαρινας
Blogger Fight Back, at 30/1/07 14:59  
Μantalena Parianos , έγραψα και στο μπλογκ του FB ότι σ' αυτόν τον πόλεμο υποστηρίζω τη Μισιρλού, αφενός γιατί παίζει καλή μουσική στο καπέλα-εφ εμ και αφ2 γιατί ακούει Radiohead και Smiths. Άσε που είναι και υπέρμαχος του υπερρεαλισμού, γενικότερα.

Αλλά αυτό το "διαδικτυακή νυφίτσα" ήταν πολύ κόσμιο. Με απογοήτευσε, γιατί περίμενα κάτι πιο ευφάνταστο από τη Μισιρλού. Περιμένω νέους χαρακτηρισμούς για να πάρω μια οριστική απόφαση. Προς το παρόν είμαι ουδέτερος....Και χωρίς σουγιά. (Ωχχχ)
Blogger numb, at 30/1/07 14:59  
Μα για αυτό ακριβώς Fight Back. Σκέψου τους κουρασμένους αντίπαλους μιας μάχης να καταριούνται την ώρα και τη στιγμή που ξεκίνησαν αυτόν τον πόλεμο καθώς σέρνονται αποκαμωμένοι στις λάσπες.
Ξαφνικά περνάει από μπροστά τους κάποιος με βελούδινο γιλέκο, παπουτσάκια μπαλαρίνας και κάνοντας πιρουέτες (δική μου προσθήκη). Γελούν, αναρωτιούνται "μα τι κάνει ο μαλάκας" και τελικά αναζωογονούνται.
Με λίγα λόγια θα έπρεπε να μου λες κι ευχαριστώ για το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα.
Blogger αμμος, at 30/1/07 15:17  
@αγαπήτε άμμος (που σημερα σε ανακάλυψα και με εντυπωσίασες) λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω μαζι σου.

Ο τύπος με τα παπούτσια μπαλαρινας (υπαρχει ειδική ονομασια γι αυτα αλλα δεν μου ερχεται) οντως αναζωογονει τους φαντάρους. Αλλά με άλλον τροπο απο αυτον που φαντάστηκες.

:-D
Blogger Lex_Luthor06, at 30/1/07 16:20  
"οι fight back και lex luthor τα πηραν ασχημα και αρχισαν να ετσακωνουνται"


τζαμιροκουάω
τζαμιροκουάεις
τζαμιροκουάει
-
τζαμιροκουάουμε
τζαμιροκουάετε
ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?

Ακόμη μαλώνουν?

Θλίψη...
Blogger Mantalena Parianos, at 30/1/07 16:34  
Misi meets Tony Montana... αν όμως το "της μάνας σου" που γράφετε αγαπητή, δεν είναι 3ο πρόσωπο=γενικότητα, αλλά αναφέρεται στη δικιά μου, υπάρχουν και χειρότερα από τον Tony (κ btw δεν αστειεύομαι)
Blogger Bitch Girl, at 30/1/07 18:07  
Άντε, ας μπω κι εγώ να ξεμουδιάσω λίγο - κι ας μη με καλέσατε.

Θα μου επιτρέψετε να σχολιάσω ότι η όλη φάση των διαδικτυακών τσακωμών (κι έχουν υπάρξει μπόλικοι πρόσφατα όπως γνωρίζετε καλύτερα από μένα) μου θυμίζει ξεκατίνιασμα σε κωλοχώρι. Όποιος και να έχει δίκιο, το χάνει όταν ξεπέφτει σε επίπεδο υστερικής κυράτσας και αρχίζει να κράζει μαλακίες που εκθέτουν πρώτα απ' όλα τον ίδιο. Αν γουστάρετε τέτοια, πηγαίντε πίσω στα chat (απ' όπου ίσως ξεκινήσατε), να γίνεται της πουτάνας live και να σας κάνουν χάζι οι αργόσχολοι. Μην περιμένετε να σας πάρει κανείς σοβαρά όμως την επόμενη φορά που θα σας πιάσουν οι λογοτεχνικές ή φιλοσοφικές σας ανησυχίες, γιατί θα έχετε στιγματιστεί ως ψώνια και εκεί αποκλειστικά θα οφείλεται η όποια επισκεψιμότητα σας. Τα blogs έχουν γίνει σοβαρή υπόθεση παγκοσμίως, κι εσείς τα ξεφτιλίζετε μετατρέποντας τα σε reality Μικρούτσικου.

Για του λόγου το αληθές, διαβάστε τι γράφει η Αρβελέρ (από το site του ΣέΞπΥρ): http://shakespearein.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφαίρεσα τον κύριο FightBack από τα links μου, όχι γιατί παίρνω τη θέση του κυρίου Luthor αλλά γιατί δεν θέλω να λερώνω το blog μου με τις τσιρίδες του κάθε μίζερου σκατόψυχου. Εκτός αν κάνετε πλάκα μεταξύ σας και παρεξήγησα το χιούμορ σας, οπότε λυπάμαι για την ενόχληση.
Blogger Helix Nebulae, at 30/1/07 20:13  
@fight back
Get a room with a view to kill.

@kabamaru
Οπως λεγαν και οι λατινοι
Cave canum

@anonymous
εισαι ο Lex_Luthor

@downhill
Oh you're no fun anymore

@civil
Πως με ειπες? πως με ειπες? Θα σε σφαξω στο γονυ που κανει το διαγραμμα ροπων συναδελφε.

@numb
Εισαι διαδικτυακα αβελτερος επειδις λες διαδικτυακες αβελτεριες. Νταξ;

@lex_luthor
Μπα, οι Τιτανες βγαινουν και σε μιλκομπουκαλα;

@argyrenia
Τι εκανες στην αμυνα ρε; Εγω σε περιμενα δουκισσης πλακεντιας.

@mantalena parianos
Και μιας και μιλαμε για ελβετια, ας μην ξεχναμε και τα ελβετικα ρολογια, σημα κατατεθεν τον κυριου κυριου numb:
One flew over the cuckoo's nest

@αμμος
Αν μου κυρρηξετε τον πολεμο, θα παω με χαμογελο στα χαρακωματα αγαπητε μου. Επισης αν μου πειτε πως γραφετε το κυρρηξετε, ετοιμαστε το βαγονι να συνθηκολογησω.

@mantalena, lex, αμμος, numb, fight back
A τι ωραια μιλατε μεταξυ σας.
misirloublablabla.forumspot.com

@bitch girl
Εννοειται γενικολογω, μιλαω για της μανας μου, το δικο μου οταν γινω μανα, γενικα καποιο αλλοτριο προς εσενα. Hταν μια κακη παρωδια στιχου. Με συγχωρεις αν ενιωσες πως σε προσεβαλα. Δεν ηταν στις προθεσεις μου.

@helix nebulae
We are just spoofing, sir
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/1/07 22:16  
ΑΓΑΠΗ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!
ΤΟ'ΒΑΛΑ!
ΤΟ'ΒΑΛΑ!!
ΤΟ'ΒΑΛΑ!!!
ΤΟ'ΒΑΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Blogger Kwlogria, at 31/1/07 16:32  
Μισιρλού σου ζητώ χίλια συγγνώμη αλλά θα παραιτηθώ από τον διαδικτυακό μας καυγά. Ούτως η άλλως δεν έχω καμμία τύχη όταν στις ευφάνταστες απειλές σου αντιπαραθέτω ένα απλό "τσουλάκι".
lol!!!
Blogger civil, at 1/2/07 09:21  
Καλό το ποστ φίλε kabamaru, αλλά το σωστό είναι Cave Canem. Μου δίνεις λοιπόν μια καταπληκτική ευκαιρία να ποστάρω αυτό! ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=IIAdHEwiAy8
Blogger Mindkaiser, at 2/2/07 04:28  
file taso, kalo to videaki alla de katalava gia pio post mou anaferese..mipws mperdepses ta blogs?
Blogger kabamaru, at 2/2/07 14:32  
Ουπς... Ήταν @kabamaru από την Missy η λατινικούρα. :-)
Οπότε χρεώνεται αυτή το λάθος και υποχρεούται να το γράψει σωστά 100 φορές στην πολυκατοικία που αναγείρει πάραυτα.
Blogger Mindkaiser, at 2/2/07 16:25  
Sometimes I need to smile to forget the sadness. You can listen to the music to feel relaxed. Thank you, wish you happy music
#Tango ver2017 ringtone
#The big_bang 2 ringtone
Blogger Unknown, at 11/4/17 12:17  

Add a comment