center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, janvier 02, 2007

Rosebud

Καταλαβαινεις οτι η περιοδος των γιορτων φτανει στο τελος της οταν δεν σου κανει καμια αισθηση η τσοντα στο filmnet με τιτλο "Τα κοριτσια του Santa", ξερεις ποια λεω μωρε, αυτη με υποθεση "Παρακαλουμε ενημερωστε το τημα εξυπηρετησης πελατων για τις δυνατοτητες κλειδωματος της συσκευης", στην οποια βλεπεις εναν τυπα ντυμενο Aη-Βασιλη να βατευει μια κοπελα ντυμενη Miss Αη-Βασιλη διπλα στο χριστουγεννιατικο δεντρο- η οποια Miss Αη-Βασιλη για το καλο της υποληψης του αξιαγαπητου αγιου ελπιζω κατα τ'αλλα να ακολουθει το γνωστο moto "πορνη στο κρεβατι και κυρια στο εργαστηριο παιχνιδιων στον North Pole" αλλιως δεν πρεπει να εχει μεινει νεφρο στα ξωτικα και τον Ρουντολφ-. Καταλαβαινεις οτι οπου να ναι θα αρχισεις να βαριεσαι να κατσεις να ξεστολισεις το δεντρακι σου και να επισκεπτεσαι τον σεξολογο σου γιατι δεν σου προκαλει καμια αισθηση μια τσοντα.

Happy holidays Mr. Santa!


Η αληθεια ειναι οτι σκεφτομουν πολλα "γιορτινα" θεματα αυτες τις μερες για τα οποια ηθελα να γραψω. Αλλα δεν κατεληξαν οι σκεψεις αυτες σε κειμενα για πολλους λογους. Κατ αρχας ,διαβασα ενα πολυ ειλικρινες κειμενο, καλα οχι πως εγω γραφω ανακριβειες, αντε ισως να με εχω ψηλωσει 10 ποντους και να εχω φουσκωσει λιγο τις βυζαρες μου αλλα κατα τ'αλλα ειλικρινα γραφω, τελος παντων διαβασα τις σκεψεις μου και ενιωσα πως δεν χρειζοταν να προσθεσω κατι εγω. Εκτος αυτου, ειναι πολυ αργα για να κανω ανασκοπηση της χρονιας που περασε ασε που δεν θα καταφερω να τελειωσω το κειμενο απο τα γελια μολις παω να περιγραψω τα γκομενικα μου, επισης ειναι πολυ κλισε να μιλησω για τις προσδοκιες της χρονιας που ερχεται (στις οποιες περιλαμβανονται ολα αυτα τα τετριμμενα, γυμναστηριο, διαιτα, κοψιμο τσιγαρου κτλ κτλ - μονο οι batteries not included ως συνηθως) και ειναι πολυ λιγο ο,τι και να πω για το ποσο υπεροχα περασα αυτες τις μερες.


Αν ομως επρεπε να γραψω κατι σε λιγες γραμμες (απο αυτες που περισσεψαν απο την πρωτοχρονιατικη για-το-καλο-του-χρονου κοκα), ολες θα μιλουσαν για το ιδιο πραγμα. Για τους υπεροχους ανθρωπους που γνωρισα τη χρονια που εφυγε, που με εκαναν καλυτερη και με απελευθερωσαν, για το ποσο ανυπομονω να κυλησει η ζωη μου να ζουμε μαζι Πρωτοχρονιες, Αποκριες, Πασχαs, (γενικα σκεφτομαι να ασπαστω και αλλες θρησκειες για να εχω περισσοτερες αφορμες γιορτων να τους βλεπω), να περασουμε καλυτερα ή χειροτερα απο τις υπερτατες μερες που εζησα. Γιατι εδω και λιγο καιρο δεν με νοιαζει ο χρονος που κυλαει, οι μερες της ζωης μου ειναι πολυ μικρο τιμημα σε σχεση με αυτο που μου δινεται, η αγαπη των φιλων μου.

Τελειωνοντας το κειμενο αυτο, θελω να πω πως νιωθω σιχαμερη για την παραπανω παραγραφο γιατι κατεληξε μελο, και εγω δεν ειμαι μελο, ουτε καν μελομακαρονο, γιατι αν ημουν θα με ειχα φαει, οπως τα κακομοιρα στη πιατελα στο σαλονι.



Misirlou Oubliez, 2:43 AM

26 Comments:

"...Για τους υπεροχους ανθρωπους που γνωρισα τη χρονια που εφυγε, που με εκαναν καλυτερη και με απελευθερωσαν..."

'Νταξ, ναουμ και καλά δεν γνωριζόμαστε και πολύ καιρό και δεν ήταν ανάγκη να τα γράψεις όλα αυτά για εμένα αλλά είναι αλήθεια...

Καλή χρονιά και σε εσένα...
Anonymous Anonyme, at 2/1/07 10:57  
πολύ καλή η ιδέα σας να υιοθετήσουμε κι άλλες γιορτές για να ανταμώνουμε με τους φίλους μας και να ξεφαντώνουμε every day should be a holiday :) άντε κ καλή χρονιά!
υ.γ δε στέλνετε κανα μελομακαρονάκι από δω; έχω κάτι υπογλυκαιμίες...
Blogger Bitch Girl, at 2/1/07 12:02  
Kali xronia... exeis valei mia mlkia pou opote pernaei o cursoras pano apo link i foto petaei mia mlkia... thes na to vgaleis giati zalizei crazy arxidia? euxaristo... Auti theorise pos einai kai i euxi mou gia to 2007. To kanei automata? omg + 3 lol! Arghhh gurna se kanoniko blogger kai ase ti beta tote :p
Anywayz... kali xronia na exoume, na pane ola skata! (giati opote leo na pane ola kala, skata pane, opote leo na pane skata mpas kai xegelaso tin antidrastiki xronia pou oti tis les kanei to antitheto...)
Blogger it is, at 2/1/07 12:43  
φοβερή η φωτό με την κόκα χα χαχα
καλή χρονιά βρεεεε
Blogger YO!Reeka's, at 2/1/07 13:59  
@downhill
Οι παροντες εξαιρουνται βρε, για αλλους μιλαω. ΧΟ ΧΟ ΧΟ, καλη χρονια κυριε νταουνχιλ.

@Bitch girl
Μελομακαρονα τελος, εχω κουραμπιε με βουτυρο αλφα-αλφα ομως. Να στειλω ενα ταπερακι; Τωρα που γυρναει, γιατι αυριο μονο ταπερακι θα χω να στειλω.

@It is
Εμενα μου αρεσει, καλη χρονια και σε σενα οσο πιο κοπρολαγνικη τη θες για να σου πανε ολα καλα.

@Gelial
Η φωτο βγηκε λιγο "κουνημενη" γιατι ο φωτογραφος ειχε μυτιασει το μακροσκελες "We Wish You Merry Christmas" μερικα λεπτα πριν.
Καλη χρονια!
Blogger Misirlou Oubliez, at 2/1/07 14:26  
re afise kai ligo xwro sto vasilaki kaila pou kruvete mesa sou, de vlaptei. Euxh:Loipon na zhseis oso pio polu ginete na xeiresai tous filous sou...to idio kai autoi vevaia na xairontai esena!!!

kali xronia!
Blogger kabamaru, at 2/1/07 14:38  
Σνίφ Κλάψ...με συγκίνησες παλιοκόριτσο. Άντε βρε, καλή χρονιά με υπέροχες μουσικές στα αυτιά μας :)
Anonymous Anonyme, at 2/1/07 15:03  
όχι ευχαριστώ κουραμπιέδες σιχαίνομαι γιακ γιακ χιχιχι
Blogger Bitch Girl, at 2/1/07 15:43  
Καλή χρονιά!Που είσαι βρε?Χάθηκες όπως τα γλυκά που (εξ)αφανίστηκαν από σένα αυτές τις μέρες..
Βλέποντας τη φωτογραφία,μία αυθόρμητη ευχή:
Φέτος τα πάντα και για πάντα ανεβασμένα!
Anonymous Anonyme, at 2/1/07 16:09  
Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη :))
Anonymous Anonyme, at 3/1/07 00:12  
:):)
kali xronia
Blogger enteka, at 3/1/07 16:10  
τι να πω για την 3η παράγραφο κυρίως!!! είναι τόσο συγκινητικό που δεν μπορώ καν να βρω την κατάλληλη ατάκα!
Anonymous Anonyme, at 3/1/07 20:58  
Misirlou, σ'αγαπώ και είσαι ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΓΑΜΩ ΤΑ ΑΤΟΜΑ! ΚΑΙ ΣΚΥΒΩ ΚΑΙ ΦΙΛΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
:):):):):):):):)
Blogger Kwlogria, at 4/1/07 14:56  
Κοιτα,
κι εγω για ενα σχολιο θαυμασμου ξεκινησα, αλλα μετα της κωλογριας οτι κι αν πω θα φανει λιγο.
Blogger Fight Back, at 4/1/07 17:10  
Καλή χρονιά ρεεεεε

(έχω θυμώσει, γιατί κάνατε πάρτι και με γράψατε στα παπάρια σας. ΒΡΩΜΟΠΑΙΔΑ)
Blogger pascal, at 5/1/07 02:56  
ελπίζω να είναι τυχαία η φωτογραφία, στην πρώτη μου επίσκεψη στο blog σου ...έτσι ώστε να μην βιαστώ να βγάλω συμπεράσματα...

καλή χρονιά
Blogger ηω-λιθικός, at 5/1/07 03:47  
Τελειωνοντας το κειμενο αυτο, θελω να πω πως είμαι η candyblueeeeeee και είμαι καλά?

Γνωριζόμαστε από κάπου?
φιλιά πολλά
Blogger candyblue, at 5/1/07 13:40  
Επειδή τα "πουλιά" γνωρίζουν από "savoir vivre", ανταποδίδουν την επίσκεψη.
Ευχαριστούμε και για το κέρασμα (έστω κι αν ο κουραμπιές μας κόλλησε στον ουρανίσκο. Σίγουρα, μελομακαρονάκια... τέλος;)
Καλή χρονιά!! again.
Blogger mavrokirkinezo, at 5/1/07 21:26  
Θα μας μαγειρέψεις κάτι; Πεινάω!!!
Blogger nassos, at 5/1/07 21:40  
Dear Misi, έστω και καθυστερημένα, καλή σου χρονιά!!!
Blogger Vas, at 7/1/07 20:48  
Misirlou το βλέπεις ποτέ το gmail σου?
Blogger Mantalena Parianos, at 7/1/07 20:53  
ffs μωρή κάβλα δώσε κανά ποστ... σματς
Blogger it is, at 8/1/07 13:30  
Μαλλον η misirlou ξεχασε ΚΑΙ αυτο το password της
Blogger Fight Back, at 8/1/07 22:35  
....κι από τότε περάσανε χρόνια :p
Blogger MåvяiÐåliå, at 9/1/07 10:44  
...Ειχα "φιλοξενουμενοι" αυτες τις μερες και δεν ειχα χρονο να γραψω για τους υπεροχους ανθρωπους της Πεμπτης.
Παντως για το πως περασα αυτες τις μερες θα δοκιμασω την τυχη μου στο καθαροαιμο web logging, δηλαδη κειμενο του τυπου "Aγαπητο ημερολογιο σημερα φαγαμε αυτο, πηγαμε εκει, μετρησαμε τις σταγονες της βροχης και ο αριθμος τους ηταν μηγαδικος και τετοια."

ΣΑΣ ΦΙΛΩ!
Blogger Misirlou Oubliez, at 9/1/07 11:52  
Να χαρώ εγώ φωτό…
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 9/1/07 22:47  

Add a comment