center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, janvier 25, 2007

n00b3h

(Προσπαθω να μην το σκεφτομαι)
Το Σαββατο ξεκινησαν οι εργασιες για μια οικοδομη που εχω μελετησει.

Ειναι η πρωτη απο τις οικοδομικες μελετες που εχω κανει και ξεκιναει απο το μηδεν, δεν ειναι προσθηκη οροφου, αλλαγη στεγης, αποπερατωση εργασιων, περιφραξη οικοπεδου, και δεν ξερω γω τι αλλο ολυμπιακων διαστασεων εργο εχω επιβλεψει ως τωρα.

Αρχικα καναμε την κατεδαφιση του παλιου κτιριου. Οπως παντα, αγχωθηκα δυο μερες πριν για το πως θα με αντιμετωπισουν οι....

Ενας Βob και αλλος ενας Bob μας κανουν "Δυο Bob οι...
...μαστοροι
...μαστορες
...καστορες,παστορες, Marley και λοιπα αστοχα αστεια
...Squarepands
Free polls from Pollhost.com

Συμπληρωστε εσεις την φραση, γιατι ειχα μια διαφωνια με την μανα μου αν το σωστο ειναι μαστορες ή μαστοροι. Κανονικα δεν θα το εκανα θεμα, αλλα τωρα τελευταια εχω μια διαφωνια με τη μανα μου ΚΑΙ για τα γλωσσολογικα. Δυστυχως δεν μπορω να ακουσω τη συμβουλη των Πλεης-Μπο (ναιιιι; πως ειπατεεεε; Πλασιμπο; Ποιοι ειναι αυτοι; Καινουργιοι; Καλοι;) και να κρατηθω στο I.Q. μου (στο ποιο; χαχαχα). Aυτο συμβαινει διοτι χτες που κοιτουσαμε θεατρικες παραστασεις στο ιντερνετ για να της κλεισω εισιτηρια, της λεω "θες να πας να δεις Φιλουμενα Μαρτανο" και μου ειπε "ποια Μαρτανο βρε ορνιο, Μαρτουρανο ειναι," και εχω ανασφαλειες εκτοτε.

...διοτι ειμαι που ειμαι μπουγελοφατσα, ειμαι και τζοβενο, εχω και μαλλι Ταμτα (Νταλιας, Χατζηπαναγη, Βαλντεραμα), ειμαι και ευγενικη και δεν τους τα χωνω (αρχικα) ε, οσο να πεις ο κινδυνος να με παρουν στο ψιλο και να αναγκαστω να ανοιξω το βρωμοστομα μου για να ερθουν στα ισια ειναι μεγαλος.

Τελος παντων τα παιδια που καναν την κατεδαφιση και τις εκσκαφες ειναι ευγενεστατα και ταπεινα, ελπιζω να μην ειπαν και τιποτα που καθησα λογω υπερεντασης ολο το μεροκαματο να τους χαζευω απλα να σκαβουν και να φορτωνουν τα χωματα.

Την αλλη μερα που λετε, πετυχαινω στο εργο τον μπετατζη, και αρχιζουμε συζητηση για το ποτε θα παμε να χαραξουμε.

Αυτες οι συζητησεις μεταξυ των ανθρωπων της οικοδομης, γινονται χωρις να κοιταει ο ενας τον αλλον στα ματια, γιατι κοιταμε το σκαμμα μπροστα μας με βλεμμα αφαιρετικο οτι και καλα φαντασιωνομαστε ηδη το εργο ετοιμο.

Με ρωταει λοιπον, κοιτωντας τις κοτες της απεναντι γειτονισσας, που ριξαμε την μαντρα και φαινονται, να αφησουμε αρμο και στην θεμελιωση;, εγω δεν ειμαι σιγουρη, δεν το δειχνω, του λεω ναι γιατι <κατι που μου φανηκε λογικο> και διοτι <κατι λογικοτερο που το σκεφτηκα ενω ελεγα το κατι που μου φανηκε λογικο> αλλα μισο λεπτο να δω στο αμαξι τα σχεδια, παω στο αμαξι, χωνομαι στο πορτμπαγκαζ για να ψαξω, πληκτρολογιο ενεργοποιηθηκε, πλιτς, προωθ. κλησ. ενεργη, τουυτ, τουυυτ, ναι Νικο;, ελα ρε φιλε σωσε με, ρε συ να βαλω και φελιζολ στη θεμελιωση; ναι βαλε, οκ, τουτ τουτ τουτ, ποπο στην τσαντα μου το ειχα τοση ωρα το σχεδιο, τι χαζη που ειμαι, ναι τι λεγαμε κυρ Κωστα, α ναι να βαλεις φελιζολ γιατι το χω ετσι και στα σχεδια κιολας.

Σημερα προεκυψε η αναγκη να ενισχυθει το εδαφος κατω απο τον παλιο βοθρο, και επελεξα τη λυση του ραντιε πενηντα ποντων, με διπλη σχαρα δωδεκα ανα δεκαπεντε καρε οπως ειπα και στον μαστορα δυο φορες, την μια πριν παω να ψαξω στο πορτμπαγκαζ και την αλλη μετα.

Μετα συναντηθηκα με τον σιδερά τον οποιο δεν ειχα συναντησει ποτε πριν, και αγενεστατα μετα το χαιρω πολυ, το οποιο δεν καλοθυμαμαι αν το ειπε κιολας, και κοιτωντας τις γνωστες κοτες της γειτονισσας (μειον μια, επεσε στο σκαμμα και πλακωθηκε με χωματα η ηλιθια), μου λεει, γιατι εχεις λυπηθει τα σιδερα στη θεμελιωση ρε κοπελια, (ρε κοπελιααα; καλως ηρθες στην μπλακ λιστ μου, βολεψου καπου προχειρα) και εγω αντι να του πω, ακου φιλε να ξερεις οτι σε πολλα εφηβικα δωματια αντι για αιρον μεηντεν ειναι σχεδια απο τους ξυλοτυπους μου κρεμασμενα στους τοιχους, του ειπα απλα, κανε οτι λενε τα σχεδια και ασε εμενα να ανησυχω γι αυτα που ειμαι Η ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (και αντε γαμησου). Μετα κατι με ρωτησε για το γκρο(ς) μπετο και του εξηγησα και χαζογελασε και ειπε κατι που μεταφραζοταν και καλα, νεος τι παπαριες μας λες, και το κοιταξα με το βλεμμα #218, το οποιο δεν ηξερα οτι διαθετω, αλλα κανει τους αλλους να τους κοβονται τα χαζογελα και του ειπα οτι οταν ερθει εκεινη η ωρα θα του δειξω τι να κανει ακριβως να μην μπερδευεται. Αυτα του τα ειπα, χωρις να χρειαστει να ψαξω στο πορτμπαγκαζ γιατι αν το εκανα θα εβρισκα τα παλουκια που εχω για να παλουκωνω τα ορια των οικοπεδων που μετραω και θα γινοταν μετα ο ανθρωπος-αγροτεμαχιο.

Αυτα.


Misirlou Oubliez, 3:15 PM

37 Comments:

Αν, λέω αν, το δημοψήφισμα βγάλει ως αποτέλεσμα "καστορες,παστορες, Marley και λοιπα αστοχα αστεια", εσύ απο εδώ και μπρος θα το χρησιμοποιείς ως πληθυντικός του μάστορας στην επικοινωνία σου με τη μαμά σου;
π.χ. -Μισιρλού κοριτσάκι μου θα έρθεις για φαγητό το μεσημέρι;
- Όχι μαμά, πρέπει να περιμένω στην οικοδομή τους καστορες, τους παστορες, το Marley και λοιπα αστοχα αστεια.
Χμμμ...

[Τη σωστή απάντηση την ξέρω, αλλά δεν τη λέω για να μην επηρεάσω τη λαϊκή βούληση.]
Blogger αμμος, at 25/1/07 19:42  
Η λαικη βουληση ειναι αυτη η συνονοματη με την λαικη απογευματινη;

Επισης μου θυμισες τον γλυκα, τον μέλια, τον γλυκομέλια (οπως αυτοαποκαλειται) που περναει απο τη γειτονια μου και πουλαει καρπουζα με το ντατσουν καθε καλοκαιρι,και φωναζει "Εδω το καλο το γλυκο, το ζαχαρη...Αν, λεω αν, δεν ειναι καλο, τοτε...ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ"
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/1/07 19:51  
ανησυχω για σενα
πιο πολυ απο την ωρα που ειδα τα λινκ σου οπως τα εφτιαξες με βαση το μηκος του καθε ονοματος.
Blogger Lex_Luthor06, at 25/1/07 21:00  
Ελπίζω μόνο ο πελάτης να μην είναι ψυχάκιας όπως είναι ο αφεντικός (sic) μου στον δικό του μηχανικό.
Anonymous Anonyme, at 25/1/07 21:53  
Το ότι ψηφίσαμε ομοφώνως όσοι διαβάζουμε το blog σου, νομίζω αποτελεί αντικείμενο κοινωνιολογικής μελέτης.
Πάντως απορώ ποιος σώφρων έφηβος θα αντικαθιστούσε αφίσα των Iron Maiden με οτιδήποτε άλλο που δεν έχει στήθος και λάγνα διάθεση.
Πάντως ειλικρινά ένιωσα οίκτο στην σκέψη ότι έχεις να συναναστραφείς με «Μπομπς οι μάστορες». Όχι βέβαια για εσένα, αλλά για εκείνους τους δύσμοιρους που επέλεξαν ένα επάγγελμα στο οποίο το τουπέ είναι απαραίτητο και είχαν την ατυχία να πέσουν στη νικήτρια του φετινού διαγωνισμού για το πλέον σκωπτικό και σαρκαστικό χιούμορ. Ίσως και να προτιμούσαν το παλούκωμα αλά «Βλαντ ο παλουκωτής» από ένα βλέμμα της αριθμημένης(;) συλλογής σου.
Blogger Mindkaiser, at 25/1/07 22:07  
1. οι κότες συμβάλουν στην αποπεράτωση του έργου ή βλέπουν τζάμπα θέαμα?
2. όταν λες βρομόστομα εννοείς ότι δε πλένεις τα δόντια σου ή ότι τρως πολύ παστουρμά?
3. τα μαστόρια που βάζουν τα πλακάκια είναι τα καλύτερα. Αυτό είναι δεδομένο.
4. γιατί δε βάζεις τόνους? Έκανα μεγάλη διαπίστωση σήμερα.
5. αυτό το ραντιε πενήντα πόντων διαπίστωση είναι καλή λύση ή θες να βρω πέντε – έξι χοντρές να βαστάνε?
6. ο σιδεράς πια μέθοδο χρησιμοποιεί?
7. τι είναι το βλέμμα 218?
8. το πορτ μπαγκάζ σου τι χωρητικότητα έχει?

Και όλες αυτές οι ερωτήσεις γίνανε για να καταλήξω στο εξής. Με εκνευρίζουν οι πολιτικοί μηχανικοί. Ακόμα και μια πληροφορία για τη μόνωση του ντουβαριού να ζητήσεις το λάδι σου βγάζουν μέχρι να σου πούνε. Αι σιχτίρ εκνευρίστηκα.

Με αγάπη,
Φούλα
Blogger Κολοκύθι, at 25/1/07 22:20  
και λεγα στην μάνα σου να σε στείλουμε στην Ακτο να γίνεις σχεδιάστρια, στην καρακάξα την Κρίστη να λέω ότι ή κόρη μου είναι Μοντέλα και κάνει παρέα με την Τσιντικίδου αλλά αυτή επέμενε να σε κάνουμε μηχανικό να μπλέκεις με τους σιδεράδες... αχ κόρη μου μήπως να το ξανασκεφτούμε...
Anonymous Anonyme, at 25/1/07 22:23  
α ναι εκείνη η κότα που φερες τε μεσημέρι, ήταν χάλια. Πατημένη και γεμάτη χώματα... Την έδωσα στον γείτονα που μισείς και όλα καλά :)
Anonymous Anonyme, at 25/1/07 22:35  
α ναι εκείνη η κότα που φερες τε μεσημέρι, ήταν χάλια. Πατημένη και γεμάτη χώματα... Την έδωσα στον γείτονα που μισείς και όλα καλά :)
Anonymous Anonyme, at 25/1/07 22:35  
"ειχα μια διαφωνια με την μανα μου αν το σωστο ειναι μαστορες ή μαστοροι"

Όλα σωστά είναι!
Παίζουν επίσης και τα:
"μαστόρια" και "μαστοράντζες".

Αναλόγως της ιδιότητας του καθενός.

Π.χ. ο γενικός γαμάουα ο Μάστορας.
Οι άλλοι είναι τα μαστόρια (καπνίζουν prince και ακούνε Μελωδία. Κάνουν μπάνιο το απόγευμα).

Συνέχισέ το εσύ...!
Blogger Mantalena Parianos, at 26/1/07 00:10  
Οσοι σε υποτιμήσουν την επόμενη φορά, να χρησιμοποιήσεις τη Μαφιόζικη τεχνική του "σε θάβω σε φρέσκο τσιμέντο και αντε γειά".

Καιρός να σε πάρουν στα σοβαρά.

:P
Blogger nassos, at 26/1/07 00:20  
"μου θυμισες τον γλυκα, τον μέλια, τον γλυκομέλια που περναει απο τη γειτονια μου και πουλαει καρπουζα με το ντατσουν καθε καλοκαιρι"

Το παν σε μία γνωριμία είναι να αφήνεις την κατάλληλη εντύπωση. Χαίρομαι που το κατάφερα για άλλη μια φορά.
Blogger αμμος, at 26/1/07 01:17  
Καλή συνέχεια όπως λένε και τα σχέδια!
Blogger ZissisPap, at 26/1/07 01:38  
Xaxaxaxaxa!

Thelw na se dw na siderwneis prwi prwi..
Blogger Spyros, at 26/1/07 10:46  
Μία κότα στα θεμέλια πάντα πρέπει να υπάρχει κατά τον μύθο… βέβαια δεν ξέρω αν θα πρέπει να πιαστεί μετά ατελείωτου κυνηγητού και να θυσιαστεί ή να είναι αυτοκτονημένη για να πετύχει το γλυκό όπως προφανώς είναι η δική σας… anyway! Το ότι τα στατιστικά δείχνουν Μπομπ ο Σφουγγαράκης σημαίνει ότι από εδώ και πέρα οι οικοδομές σου θα έχουν σχήμα ανανά; Τέλος το nasty look προς αυτούς που σχολιάζουν τον νέο και ειδικά όταν είναι γυναίκα νομίζω ότι είναι απαραίτητο αξεσουάρ…
Blogger Trilian, at 26/1/07 11:15  
Όταν γίνεσαι άγρια υγραίνομαι...
Αχαχαχαχα πάρε κανά τηλ να σε ρωτήξω ένα δυο πραγματάκια....
Blogger it is, at 26/1/07 11:16  
Γιατί δεν παίρνεις εσύ ρε μλκ?
Πάρε κανά τηλ και άσε εμένα που είμαι μηχανικός ν'ανησυχώ γι'αυτά...
Blogger it is, at 26/1/07 11:17  
Ετσι, ετσι!
Δεν ψαρώνουμε, αν και στραβάδια, δεν ψαρώνουμε!
Blogger Gogo, at 26/1/07 11:56  
@lex_luthor06
Και να ξερες οτι ειχα σκεφτει να τα βαψω ολα ροζ και να εχω καρδουλες διπλα και φεγγαροαστερακια και μια μελιτσουλα να στελνει φιλακια.

@confused
Η καλη συνεργασια βασιζεται στην καλη επικοινωνια, οποτε καταλαβαινεις οτι αν δεν ηταν ψυχακιας ο πελατης ουτε απεξω δεν θα περνουσε απο το γραφειο μου. Τους περισσοτερους πελατες μου εντωμεταξυ μου τους εχει στειλει συστημενους μια φιλη μου νευροψυχολογος.

@tasos
Μια διασταυρωση κινεζικης ταινιας κουγκ φου με ντουμπλαρισμενους ασυγχρονους διαλογους στα αγγλικα:
"Father where is my kingdom?"
"Your kingdom lies beyond withing the crystal palace of death. Go and find your kingdom your own. It's good for you",
σε συνδυασμο με κοναν ο βαρβαρος στο θηλυκο του και με διπλωμα πολυτεχνειου:
"I go to take the promise I was kingdomed",
πιστευω οτι ειναι τα οπλα μου για να επιβιωσω στα γιαπια ανα την Ελλαδα και ανα την Μις Υφηλιο.

@κολοκυθι
1.οι κοτες μου θυμιζουν τι ΔΕΝ πρεπει να ειμαι οταν συναναστρεφομαι με μαστορες,μαστορους,καστορους κτλ κτλ
2.μεσα στο μυαλο μου εισαι, και καλυτερα δηλαδη γιατι αν ησουν μεσα στο στομα μου ειτε εγω θα ημουν η φαλαινα ορκα ειτε..εεε...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ;
3.ισως επειδη δεν χρειαζεται να κανω επιβλεψη στην τοποθετηση πλακιδιων και ΔΕΝ εχω ποτε επαφη με αυτη την κατηγορια. Απο μακρια και αγαπημενοι.
4.Και που να δεις τι ευχαριστο σοκ ειχα παθει εγω οταν ανακαλυψα οτι το τραγουδι Ζηλια μου Ζηλια μου της Αλεξιου, μιλαει για μίανε -την Αλεξιου- που συνομιλει με τη ζηλια της οσο περιμενει τον αγαπημενο της. Γαμω ε;
5.Βασικα σκεφτομουν τη χοντρη του θησαυρου αλλα δεν βρηκαμε θυσαυρο οταν σκαβαμε, μονο κατι κακακια επειδη δεν ειχε αδειασει καλα ο βοθρατζης τον παλιο βοθρο. Σκατοδουλειες.
6.Προσεγγιζει το θεμα απο τη σκοπια του Καρλ Ποπερ (παλιοσειρα ο Ποπερ, ακομα σκοπιες κανει ομως, περιεργο, γιατι;) και των λοιπων αγνωστικιστων της επιστημης.
7.Ειναι αυτο πριν το 219 ο_Ο και μετα το 217 %)
8.Ενα συνεργειο καλουπατζηδων, συν τον κακο γειτονα που απειλουσε οτι θα κανει καταγγελια για κλεισιμο ημιυπαιθριων χωρων. Συν τα φτυαρια.

Με ξεθεωσες.

@παραφωνος
Πατελα, εμενα το ονειρο μου ηταν να γινω πριμα μπαλαρινα, η κυκνος Οντετ στη λιμνη των Κυκνων. Τωρα με τη δουλεια μου και με την φατσα μου, μονο για βατραχι στη λιμνη των Ιωαννινων μπορω να κανω καριερα. Η κοτα εκανε το αυγο. Το εδωσες και αυτο στον γειτονα;

@mantalena
Καλα πλακα κανεις. Μπανιο το απογευμα; ΚΑΘΕ απογευμα; Δωσε τηλεφωνο τους ΤΩΡΑ, γιατι απο την ιδρωτιλα καμια φορα κανω επιβλεψη απο το απεναντι οικοδομικο τετραγωνο.

@nassos
Βασικα σκεφτομουν να του αφησω στο κρεβατι του το κεφαλι απο ενα αλογο, αλλα εχω δει και την γυναικα του και μαλλον δεν θα καταλαβει την διαφορα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 12:09  
Ώστε επέλεξες τη λύση του ραντιε πενήντα πόντων, με διπλή σχάρα δώδεκα ανά δεκαπέντε καρέ. Το συνδύασες τουλάχιστον με κατάληλη τσάντα - παπούτσι ή θα πάει στο βρόντο;... το ραντιέ;
Θα μου πεις γιατί στο λέω...
Στο εστιατόριο που τρων τα συνεργεία
μπήκε το θέμα σου έτσι στ' αστεία
7 βοηθοί και 3 μαστόροι
μαζί τους και οι σερβιτόροι...

Έχω μια βίλα στην ΚηφιΣΆ... 450.000.000 μόνο τα κουφώματα... ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ!!!!!
Όταν είναι να επεκτείνω την πισίνα στο λέω έτσι και αυτό το ραντιε δεν είναι καμιά μυστήρια στάση σεχ ή κάτι σε σαδομαζό στο λέω ότι θα σε πω κοπελιά... χοχοχοχοχοχοχοχοχο!!!!
Blogger bbchris, at 26/1/07 12:17  
@αμμος
Ωραια τα καταφερες. Με κομπλαρες και δεν μπορω να απαντησω. Χαπι ναου, κυριε εξυπνακια;

@sigmund_01
Μιλαμε δεν θα αλλαξουν ουτε γραμμη, καλα ισως μονο να παραβλεψουν μια μυξουλα που κολλησα επειδη δεν ειχα χαρτομαντηλο.

@spyros
Θα πεσει τοσο σιδερωμα που μεχρι και στα τζιν θα κανω τσακιση.

@trilian
Αφου μας θελουν σκυλες. Σκυλες θα παρουν λοιπον. Χου λετ δε ντογκς αοουτ. Γουφ, δεσε καλυτερα τα σιδερα, γουφ, γουφ.

@it is
Ηelpdesk Misirlou. Ρωτα με οτι θες, εχω γνωμη για τα παντα, ΚΥΡΙΩΣ για τα θεματα που αγνοω τελειως.

@gogo
Θα τους επαρει και θα τους εσηκωσει. Στειλε mail με τις προτασεις σου για οποτε ξεμεινω απο μπινελικια.
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 12:23  
Εγώ προτείνω να χτίσεις μέσα στο έργο τους μάστορες - μαστόρους - μαστόρια - μαστροτάδε - μαστροδείνα, όπως κάνανε δηλαδή τα παλιά εκείνα χρόνια . Έτσι και αλλιώς άμα τελειώσει το έργο άχρηστοι θα σου είναι και δε θα υπάρχει και περίπτωση έτσι να ακουστεί και καμμια κακή κουβέντα σε σε σένα στη πιάτσα. Άσε που θα σε τρέμουν και όλοι!
Anonymous Anonyme, at 26/1/07 12:23  
@chris
Το συνδυασα με παπουτσι απο δερμα σιδερα και τσαντα κροκο (αυγου της κοτας που ψοφησε).

Μιλας την μαστορικη απταιστα,ποσο χρεωνεις το κυβικο; Ενσημα βασει Ι.Κ.Α.;Θα σου κολλησω και του περιβαλλοντος χωρου αμα εισαι καλος.
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 12:27  
@σεξπυρ
Κομιζεις γλαυκες. Γιατι νομιζεις υπαρχει ελλειψη απο ελληνες οικοδομους; Σε αυτη τη χωρα εισαγουμε φεραρι και χτισταδες. Και για τα δυο ευθυνομαι εγω. (Rich bitch)
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 12:30  
Κάτσε ένα ένα μου τα λες. Εξυπνάκιας χμμμ, πώς να ανταποκριθώ σε αυτό… Λοιπόν, νομίζω πως το βρήκα:
Tο μάστοροι/μαστόροι είναι ένας ανεπίσημος, λαϊκός τύπος πληθυντικού του αρσενικού ισοσύλλαβου ουσιαστικού «ο μάστορας», που προκύπτει αναλογικά κατά την κλίση των ισοσύλλαβων αρσενικών σε –ος.
Στον ανεπίσημο προφορικό λόγο και οι δύο τύποι είναι ισοδύναμοι, με δεδομένη τη διαφορά στο επίπεδο ύφους που δημιουργείται (+/- οικειότητα). Στον επίσημο προφορικό λόγο όμως, αλλά και στις περισσόετερες περιπτώσεις γραπτού λόγου ο τύπος κρίνεται ακατάλληλος και καλό είναι να αποφεύγεται.
Blogger αμμος, at 26/1/07 13:36  
@αμμος
Αρα πως θα τους φωναζω; Ψιτ; Εσυ με το βρακι τυλιγμενο στο κεφαλι; Καλε συ με το φανελακι και τον ασβεστη στη τριχα του στερνου;Ενι σατζεστιονς;

(Με κομπλαρες οσον αφορα τον σχολιασμο.Κουλησα, πως το λενε Δεν το παθαινω συχνα και καλυτερα να μην εισαι εκει οταν συμβαινει. Τα πνευματικα μου χαλια-θελουν τιναγμα)
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 13:47  
Σοβαρά τώρα, έγραψα κάτι που σε πείραξε; Αν το έκανα συγγνώμη, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ήταν.

Όσον αφορά την ερώτηση σου, το πιο βολικό είναι να τους φωνάζεις "μάστορες" εκτός κι αν θέλεις να περάσεις για λαϊκό κορίτσι και περπατημένο οπότε τους φωνάζεις "μαστόρους". Η διαφορά είναι μόνο στο ύφος, και τα δύο είναι σωστά.

Βάλε στα bookmarks του υπολογιστή σου το http://www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictonline/DictOnLineTri.htm. Είναι ένα από τα δύο καλύτερα λεξικά που έχουμε στην Ελλάδα (του Ιδρύματος Τριανταφυλλίδη) online και τζάμπα. Ο Μπαμπινιώτης δυστυχώς κυκλοφορεί μόνο στην εκδοχή του φονικού όπλου.
Blogger αμμος, at 26/1/07 14:20  
ti ma le RE KOPELIA? xixixixi :)
Blogger kabamaru, at 26/1/07 14:32  
@αμμος
Δεν με πειραξε τιποτα απο οτι γραφεις, θα με πειραξει αν σταματησεις να γραφεις. Ισως λιγο το ταλεντο σου να με κανει να ζηλευω, αλλα και ποιος δε θα το ζηλευε;

@kabamaru
Μανουλα μου μανιτσα μου, θα παρω τη βαλιτσα μου...
ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΓΚΡΡΡ!
(Ακου κοπελια.Τζιζους να πουμε)
Blogger Misirlou Oubliez, at 26/1/07 14:41  
-Μαστορεματα Φώτη, μαστορέματα?
-Υγρασία Θωμά, υγρασία
Blogger Fight Back, at 26/1/07 15:22  
το #218 είναι δοκιμασμένη τακτική και 99% πιάνει, καλαπας συνέχισε ;)
Blogger Bitch Girl, at 26/1/07 16:12  
missy, ξέρεις γιατί κοιτάτε ευθεία ενώ μιλάτε; ξέρετε τη δουλειά σας ναούμ, δε θέλουμε και πολλά λόγια εμείς οι μαστοραίοι, το έργο προχωράει...
Blogger Η τρυπια βαρκα ειναι σχεδια, at 27/1/07 00:51  
Kαλωσήρθες στην άγρια (οικοδομική) δύση, συνάδελφε!

Μετά από αρκετά "τηλεφωνήματα" και "κάτσε να δούμε το σχέδιο" έχω καταλήξει στα εξής:
Το κοινό μεταξύ μηχανικών και μαστόρων (σε πρακτικά θέματα σαν αυτά που ανεφέρεις) είναι πως και οι δύο δεν ξέρουν την τύφλα τους.
Η διαφορά είναι πως οι μηχανικοί το ξέρουν.
;)

ΥΓ Περιμένω κι άλλες ανταποκρίσεις από το μέτωπο. Αν το δεις από κοινωνιοψυχολογική σκοπιά, έχει ενδιαφέρον!
Blogger civil, at 29/1/07 10:35  
XAXA!! χτίζω σπίτι...τί καλά που δεν το ανέλαβες...

ΧΟΧΟΧΟ!!
Blogger Downhill...., at 29/1/07 14:48  
ιιιιχ misirlu, είμαστε στα χτισίματα x-ohiku. Μου δίνεις ένα (τρομακτικό κάπως) inside view καθώς αυτό τον καιρό αρχίζω να μαθαίνω τι είναι το τοιχίο και γιατί θα μας καταριούνται οι γείτονες που το κάναμε 3 μέτρα, την αξία του σίδερου στη θεμελίωση και την αυπνιακή αγωνία του αν θα είναι εμφανή τα μπετά ή όχι.

κράτα γερά
Blogger Unknown, at 30/1/07 09:57  
Θα τα θυμάσαι μετά από χρόνια και θα αναπολείς αυτές τις εποχές του ξεψαρώματος...
Το ίδιο και οι σιδεράδες και οι καλουπατζήδες σου!!!

Και μια συμβουλή.
Αν θες να ξεχωρίσεις στο χώρο αυτό, πηγαινε να δεις την οικοδομή και για χρόνια μετά αφότου τελειώσει. Να ρωτήσεις τους ιδιοκτήτες τι προβλήματα βρήκαν, τι τους άρεσε και τι άλλο θα προτιμούσαν.
Blogger philos, at 31/1/07 02:07  
αχχχ μου φαινεται μεχρι και οι κοτες θα γελανε στο τελος εαν δεν αναλαβει ο θειος Νικος..
-και ξερεις ποιο ειναι το ωραιο θα εχουμε το Μανωλακη που θα λεει"ψωλακια θελετε να λέγεστε και μηχανικοι".
- αλλα κανενα προβλημα, θα τα κανουμε ολα οπως πρεπει απλα θα κερασεις πολλα μπουκαλια στον μακροπουλο και σιγουρα οχι στο rosebud
Anonymous Anonyme, at 6/2/07 21:32  

Add a comment