center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, janvier 10, 2007

Bored (*)

Βαριεμαι. Πολυ. Αφορητα.

Και νιωθω κουρασμενη χωρις λογο. Σαν να εσκαβα το σκηνικο για το συνδρομο της Κινας.

Η κρυα μηχανη της ρουτινας με εχει μαγκωσει για τα καλα στα γραναζια της.

Ειμαι ενα κουφαρι αφημενο να με παρασερνει η πληκτικη καθημερινοτητα.

Γαμωτο δεν ειμαι και καλλιτεχνης να εκτονωσω τα παθη μου με την τεχνη.

Μονο να ταξιδευω θελω.

Ισως τελικα ακολουθησω τη συμβουλη του fight-back, και δοκιμασω την αυτοκτονια, ετσι για την εμπειρια.

Αλλα κυριως, γραφω αυτο το κειμενο γιατι διαπιστωσα οτι εχω γουρουνοποιηθει...


(*)...και οτι καμια φορα τα αγγλικα μου ειναι ανορθογραφα



Misirlou Oubliez, 1:04 PM

39 Comments:

Αφού πρόκειται για εξάσκηση, σχετικά με την βελτίωση των αγγλικών σου -να κεράσω ένα τραγουδάκι του παππού Ίγκυ:
I'm bored
I'm the chairman of the bored,
I'm a lengthy monologue
I'm livin' like a dog
I'm bored
I bore myself to sleep at night
I bore myself in broad daylight coz

I'm bored
Just another slimy bore
I'm free to bore my well-bought friends
And spend my cash until the end coz
I'm bored
I'm the chairman of the board

I bore myself to sleep at night
I bore myself in broad daylight coz
I'm bored
I'm bored
Just another dirty bore

All right doll-face
Come on and bore me
I'm sick
I'm sick of all my kicks
I'm sick of all the stiffs
I'm sick of all the dips
I'm sick
I'm sick when I go to sleep at night
I'm still sick in the broad daylight coz
I'm bored
I'm the chairman of the. . .
BORED!
Υ.Γ.: Μην αυτοκτονήσεις ρε! Σκότωσε τον fightback καλύτερα.
Blogger The Motorcycle Boy, at 10/1/07 13:41  
Σου αφιερωνω κι εγω ενα τραγουδι:

Aξιζεις χειροκροτημα παρατεταμενο
που μπορεσες και σκοτωσες ενα πεθαμενο.

Οπου πεθαμενος = η παλια σου ευρηματικοτητα στα ποστς (φατσουλα που βγαζει γλωσσα)

Επισης σου απονεμω το βραβειο "More links on a post 2007"

Congratoulations <--- και ενα επιτηδες λαθος
Blogger Fight Back, at 10/1/07 13:53  
Χα, χα -τι παλιοχαρακτήρας!
Blogger The Motorcycle Boy, at 10/1/07 14:00  
Και δεν βαριέσαι να βρεις τρόπο να αυτοκτονήσεις;
Μεγάλος μπελάς. Ρίξτο καλύτερα στις μπίρες :-)
Blogger ZissisPap, at 10/1/07 14:07  
κι εγώ βαριέμαι χλατς (ήχος σφαλιάρας) άουτς (το παράκανα...)χιχιχι
Blogger Bitch Girl, at 10/1/07 14:09  
ρε φου μπου
αφιερώνεις τραγούδια που σου έχω χαρίσει εγώ στο ποστ σου αντού και ξύλο κι έτσι? γιούφτο

μίσι μου, ιδέα: πάρε άδεια δύο μέρες, ένωσέ τες με το σου κου, πάρε το αυτοκινητάκι σου, μια δυο φίλες ή καμμία και φύγε.
Anonymous Anonyme, at 10/1/07 14:11  
Είπε κανείς βαριέμαι? Είπε κανείς μπύρες?
Anonymous Anonyme, at 10/1/07 14:11  
Ναι ναι Σεξ+πυρ!
Και κάτω τα χέρια από τον ΦΒ για να ζηλεύει ο ΜΒ..χεχε
Blogger mc, at 10/1/07 14:27  
@MBoy
Βαριεμαι και να σου πω ευχαριστω για την αφιερωση

@fight back
Κοιτα να δεις, η δηλωση "ειμαι ανορθογραφος" ειναι μια καλη δικαιολογια για να μην λες "ειμαι δυλσεκτικος". Επισης, καλα ρε γιουφτο, αφιερωνεις αλλωνονανε τραγουδια; Χα, κοιτα ποιος μιλαει για .lak εμπνευσης

@sigmund_01
Ενας φιλος μου ο Δημος λεει πως "Η μπυρα ειναι του Θεου". Δεν ειναι καθολου κακη η ιδεα σου, να πιω τοσο πολυ ωστε συναντησω τον δημιουργο τους.

@bitch girl
Α αγαπητη μου ουτε για αστειο οι σφαλιαρες. Ουτε καν αυτοσφαλιαρισματα δεν επιτρεπω. Ειμαστε ή δεν ειμαστε φεμινιστριες;Θανατος στα σεξιστικα γουρουνια...

...*Χλααατς, αουτς!*...

Μισο λεπτο παιδια επιστρεφω εχω μια δουλεια.

(..ερχομαι μωρο μου, μη βαρας, λιγο εδω, να, σε κατι κομεντς απαντουσα μεχρι να ζεσταθει το ατμοσιδερο...)

@argyrenia
Νο μανεη, νο χανεη, νο γκαζολιν, νο χολιντεηζ.

@σεξ+πυρ
Επιπλεον, με δυο γραμμες κοκας, ενα καζανι φοντί και ενα ωραιο κωλαρινι θα γινοταν ενα γαματο οργιακι οπως αυτα στον Αστεριξ στους Ελβετους:

-Εχασα την μπουκιτσα μου!
-Το μαστιγιο! Το μαστιγιο!

@ampot
Ο Φου.Μπου. ειναι υπερεκτιμημενος. Τον εχουν βαλει ενα τετραγωνακι πριν την αφετηρια αλλα κανονικα θα επρεπε να ειναι μονιμα στην φυλακη. (Το παραπανω ηταν ενα ελλεεινο αστειο με Monopoly reference, με το οποιο δεν γελασα ουτε εγω)
Blogger Misirlou Oubliez, at 10/1/07 14:42  
Εγω γελασα,αλλα για ασχετο λογο - γιατι θυμηθηκα Ace ventura που πηρε στον ωμο σα γουνα ενα φαλακρο σαν το monopoly man.
@Argyrenia ουπς! αυτο μου θυμιζει Ρετιρε με γιουλακη να της κανουν δωρα αφηνωντας μεσα καρτες με το ονομα τους.
Για την ακριβεια ομως το τραγουδι μου το εστειλε η crucilla (επιτηδες αναφορα σε γυναικα-μπλογκερ για να θολωνει ο MB) η οποια περιεργως απουσιαζει.

Το οποιο μου θυμιζει...
"oh you re no fun anymore"
Blogger Fight Back, at 10/1/07 15:27  
To sxedio pws to kanes? Me to podi, me to paint, me ti?
Blogger Spyros, at 10/1/07 15:35  
εγω επειδη απο χθες ειμαι σε φαση μοιραζω φιλοφρονησεις εχω να πω οτι εχεις ενα απο τα πιο ευρηματικα βλογκς. Επισης πως ειναι δυνατον να βαριεσαι ενω στο ποστ εχεις καμαι 10αρια λινκς που δειχνει οτι περνας την ωρα σου με επεικοδομιτικο σερτσινγκ στο νετ. Μαρεσει αυτο γιατι γεμιζει καρτελες το παραθυρι μου και μαθαινω καινουργια πραγματα. Ενας τροπος για να ξεβαρεθεις παντως ειναι να ασχοληθεις με το παπαραιζ που τα σπαει( αλλη μια ευκαιρια για διαφημιση). Τελος γραφω στα ελληνικα για να δειξω οτι ειμαι και ο πρωτος ανορθογραφος αλλα η μαλακια ειναι οτι μεχρι τωρα δε βλεπω κανενα λαθος. Επισης ξεκινησα αυτο το κομεντ για να σπασω ρεκορ τρυπια βαρκα αλλα ματαια..σταματαω γιατι εχω ηδη πεταξει αρκετες ασυναρτησιες
Blogger kabamaru, at 10/1/07 15:39  
Καιπανω που πήγα να σου προτείνω ένα πείτρανο σχέδιο γτια να ξεδώσεις..με πιασε μία βαρεμάρα και είπα ν απω μόνο ένα γεια....
Blogger candyblue, at 10/1/07 15:43  
Μίσι αυτό με την μπουκίτσα γιατί το είπατε;(μιλάμε για κολληματική ατάκα έρχεται δεύτερη μετά το "Θα κρατήσω την αναπνοή μου!")
Blogger Bitch Girl, at 10/1/07 16:29  
Έχεις σκεφτεί να βάλεις υπερσυμπίεση στον κινητήρα να πάρεις άλογα;
Ή είσαι fun της ατμόσφαιρας οπότε πάς για τετραπετάλουδο;

Και μια μπλοκαδούρα τώρα που το σκέφτομαι δεν θα σου ήταν άσχημη...
Blogger bbchris, at 10/1/07 16:47  
Συγχαρητήρια! Τα έντυπα της πρόσληψης σας έχουν αποσταλεί στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
Blogger αμμος, at 10/1/07 20:18  
καλή παλία μου φίλη
και μοντέλο ρόλου
σας προτείνω να
απλώσετε την ανία σας
στην wikipedia

το αγαπημένο μου
καινούργιο παιχνίδι
είναι να προσπαθώ
με όσο λιγότερα κλικ
να βρεθώ από το ένα
λήμμα στο άλλο

για παράδειγμα
απο την λέξη 'αυτοκτονία'
βρέθηκα μόνο με πέντε
κλικ στην λέξη
'Ακρόπολις'
comme il faut για
ένα αυτόχειρα
με αίσθηση του
διαχρονικού στύλ.

σας προκαλώ να το δοκιμάσετε
-όχι βέβαια την αυτοκτονία,
ίσως τουλάχιστον
όχι προς το παρόν...

το παιχνίδι το ονόμασα
wikidrom
-αν νοιώθετε ήδη ναυτία
είστε στον καλό δρόμο

σας φιλώ σαν να σας γνωρίζω
(όχι πολύ καλά όμως)
Blogger boywalkinginthewoods, at 10/1/07 22:10  
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Έχει πέσει επιδημία μιζέριας μου φαίνεται...
Γουάου, λινκς!
Blogger mithrandir, at 10/1/07 23:18  
Eγώ αντίθετα από τον kabamaru δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξω 10 links στον explorer γιατί βαριέμαι αφόρητα σαν εσένα. Να μην επαναληφθεί.
Επίσης, με τα 10 links υποψιάζομαι πολύ ελεύθερο χρόνο ή αναδουλειές. Ορθόν;

(Άκυρο. Τώρα που το σκέφτομαι, όσες περισσότερες δουλειές έχω, τόσο πιο πολύ σερφάρω)
Blogger civil, at 11/1/07 08:27  
Bored? Me too!!! :P
Anonymous Anonyme, at 11/1/07 09:33  
Ελα δε θέλω τετοια μη χέσω. εγώ σου αφιερώνω το τραγουδάκι της γιαγιας ελλης.

Έχω πρόβλημα μεγάλο,
δεν μου φτάνεις θέλω κι άλλο.
Έχω πρόβλημα σου λέω,
μόνη κάθομαι και κλαίω.

Και όταν λείπεις, όταν λείπεις,
νιώθω πως μ' εγκαταλείπεις.
Και όταν φέυγεις, όταν φέυγεις
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις,
νιώθω οτι μ' αποφέυγεις,
τι να κάνω πες μου σε παρακαλώ
Blogger Κολοκύθι, at 11/1/07 10:50  
Εάν έφτασες και εσύ σε σημείο να βαριέσαι, τότε εμείς είμαστε για πετρούλα (στο λαιμό)

Δεν μας τα λές καλά, και εσύ κλάψα????

Πάω να βάλω τη γάτα μου στη γωνία να κλάψει για συμπαράσταση
Blogger roupis, at 11/1/07 10:54  
Κοίτα να δεις που όλοι κάψαμε εγκεφαλικά κύτταρα... και ξέρεις τα εγκεφαλικά είναι τα μόνα που δεν επανέρχονται έτσι και καούν... κάνει βαρεμάρα στην βλογοσφαιρα ή είναι ιδέα μου;
Blogger Trilian, at 11/1/07 11:19  
εγώ πάλι δεν βαριέμαι. είμαι γεμάτος ενέργεια και ζωντάνια.
ζωντανια
ζωντανια
ζωντανια
ζωντανια
ζωντανια
ζωντανια
(κόλλησε η βελόνα από τα πολλά drugs)
Blogger YO!Reeka's, at 11/1/07 12:58  
@fight back
Καλα, αμα δεις και το 40-year old virgin θα γελας με ολα τα αστεια μου σαν χαζο.

@spyros
Τα αγαθα (και τα σχεδια) copys κτωνται

@kabamaru
Ηταν μια εντιμη και φιλοτιμη προσπαθεια, η αληθεια ειναι οτι δυσκολευτηκα να διαβασω το σχολιο σου γιατι εχω συνηθισει στα τελεια γκρικλις σου. Didaskees oxi malakies.

@candyblue
Και καλα εκανες, αλλα εχω τυψεις, μηπως σε κολλησα τεμπελιτιδα; Ατσου!

@bitch girl
Καταταγειτε, καταταγειτε μας λεγανε...

@chris
To βασικο που πρεπει να θυμασαι ειναι να μην εχεις ΠΟΤΕ το παραμαλλο κοντρα στον καιρο για να μην κανει μπουκλα.

@αμμος
Θα σας στειλω δειγμα τις δουλειας μου σημερα ή αυριο. Παρακαλω στειλτε μου ενα μεηλ με τα θελω σας.

@boywalkinginthewoods
Παντως αν εκανα blogroll, το πιθανοτερο ειναι να κατεληγα στο δικο σας. Φιλια (κυριως επειδη δεν γνωριζομαστε και πολυ καλα)
Blogger Misirlou Oubliez, at 11/1/07 13:07  
@mithrandir
Link me up Scotty!

@civil
Και που να δεις τι βιβλιοθηκες διαβαζα οταν ειχα εξεταστικη. Μεχρι και κοσμοπολιταν (ναι, ναι το παραδεχομαι)

@confused
Το καταλαβα απο το μεγεθος του σχολιου. Απορω πως βρηκες το κουραγιο να πατησεις το shift για νατ θαυμαστικα.

@κολοκυθι
Φουλα, γουσταρω που εισαι λαικοροκ απο αποψη. Κανονισε κανα μπουζουκι να ξεπλυνουμε μαυρο χρημα με γαρδενιες.

@roupis
Η μονη πετρουλα που σου επιτρεπω ειναι η Petroula Clark. Μεινε μαζι μας roupis σε χρειαζεται η ομαδα.

@trilian
Μονο τα μπουρδελα τα λιποκυτταρα δεν λενε να καουν με τιποτα. Θα τους δειξω εγω ομως. Μου α χα χα! (Μα ποιον κοροιδευω;)

@gelial
Το κακο δεν ειναι οτι παιρνεις, το κακο ειναι οτι παιρνεις και δεν δινεις. Δωσε ενα κατοσταρικο τουλαχιστον καλε κυριε γιατι δεν εχω να βγαλω εισιτηριο να γυρισω σπιτι μου.
Blogger Misirlou Oubliez, at 11/1/07 13:14  
γρήγορα στο blog του κ. Βαρετού!
Blogger Pastaflora, at 11/1/07 13:36  
Πώς ξεφεύγει λοιπόν κανείς από τη βαρεμάρα;Εκτός της αυτοκτονίας που αντεδείκνυτε λοιπόν;
Anonymous Anonyme, at 11/1/07 22:26  
Βρε συ, "τουρκόσπορος" και βαριέσαι;

Δες αυτό:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=631132
Anonymous Anonyme, at 12/1/07 00:12  
Μήπως είδε κανείς την κόρη μου;
Anonymous Anonyme, at 12/1/07 03:59  
@pastaflora
Ειναι role model ο ατιμος. Σπευδω βραδεως (ειπαμε βαριεμαι)

@theo
Eγω κανω ομοιοπαθητικη. Πεφτω για υπνο για μερες.

@ποντος&αριστερα
Αερα αερα να φυγει η χολερα. Ενδιαφερον αρθρο, μου ειχε ξεφυγει.

@παραφωνος
Μπαμπα, παλι με ξεχασες χτες στον παιδικο σταθμο και δεν ηρθες να με παρεις και περιμενοντας εφαγα το τσουκαλι με τις φακες που ειχαν περισσεψει και επειδη δεν χορτασα, επλασα ενα κεηκ απο πλαστελινη και το εφαγα και αυτο. Και τωρα ποναει η κοιλιτσα μου.
Blogger Misirlou Oubliez, at 12/1/07 12:30  
Πόσο έξυπνη είσαι ρε πούστη μου; Τι όμορφα που συνδέεις τα πάντα, τι να πω, εύγε.
Blogger Kwlogria, at 12/1/07 12:50  
@kwlogria
Εξυπναδα;Χα.Κοιτα ποιος μιλαει No 1,2,3 και 4(in production).
Αν τα παιδακια στα σχολεια ηταν σαν εσενα, εγω θα ημουν μια ζωη σε ταξεις υποδοχης (οχι δεν θα τους εβγαζα γλυκο του κουταλιου για το καλο πριν την προσευχη).
Blogger Misirlou Oubliez, at 12/1/07 13:34  
Το ξέρεις ότι είσαι το πρώτο blog που θα βγάζει κυβέρνηση σε λίγο!
Ντροπή σου πάντως να φτύνεις έτσι το The Colbert Report. Άσε που ανακάλυψα ότι μετά βάζει και The Daily Show με τον Jon Stewart. Ξενυχτάς που ξενυχτάς...
Μετά κλαίγεσαι ότι βαριέσαι κιόλας. :-Ρ
BTW, το "link me up Scottie" έγραψε, άλλα χρειάζεται αναπροσαρμογή καθότι ο φίλτατος Scottie αποδήμησε εις Κύριον.
Blogger Mindkaiser, at 12/1/07 18:58  
Αχ γλυκό μου στον παιδικό σε άφησα, γιατί νόμιζα ότι σε είχα ξεχάσει στο σουπερμάρκετ.
Και τώρα πονάει η κοιλίτσα σου;
Μα βρε μωράκι μου, τι χρώμα ήταν η πλαστελίνη...
Anonymous Anonyme, at 12/1/07 19:18  
@tasos
Βγαζω; Τι εννοεις; Θα την ξεπροβοδιζω στην εξωπορτα ή θα την κυκλοφορω στα καλυτερα μαγαζά;
Και για αλλη μια φορα, ΔΕΝ ΠΙΑΝΩ ΣΚΑΙ, ΑΡΡΡΓΚ!(Μπορουμε ομως παντα να μιλησουμε για την Μαρια την ασχημη)

@deadedmind
Ρε μη τα λες αυτα, ντρεπομαι. (φατσουλα με κοκκινα μαγουλακια-ολο μαλακιες ρουζ παιρνω)

@παραφωνος
Ειχε πολλα χρωματα και μετα ειχε πεσει κατω και μετα την ειχαν πατησει με τα ποδια και μετα και μετα και μετα ειχα κολλησει και μια μυξα γιατι δεν ηξερα τι να την κανω και και και και και μετα πονεσε η κοιλια μου και μετα πονουσε. Μπαμπα ελα να με παρεις φοβαμαιιιι (βασικα εχουν τελειωσει και τα φαγωσιμα)
Blogger Misirlou Oubliez, at 12/1/07 19:25  
Καθόλου καλό σκεπτικό να βγάζεις κυβέρνηση στα μαγαζιά, όσο καπιταλόνι (ανήκει στα εις -ονι όπως το πρεζόνι και ουχί το παγόνι το οποίο ανήκει σε αυτόν που έχει βοτανικό κήπο όπως ο λόρδος του Harewood) και να είσαι...
Blogger Mindkaiser, at 12/1/07 22:29  
Και εγώ βαριέμαι και σα να το ακούω συχνά τελευταία! Νομίζω θα το κάνω σαν τον Gel! Λοιπόν τι λες, πάμε για ναρκωτικά; Αν και εγώ με δύο σκέτα καφεδάκια σίγουρα πάω μέχρι την κόλαση. Φοβάμαι όμως πως και εκεί θα βαριέμαι! Σνηφ…
Blogger tzo, at 13/1/07 18:33  
Δεν αυτοκτονούμε ρεεεε! και αν απέναντι είναι χειρότερααα;;
Blogger Crucilla, at 14/1/07 02:20  

Add a comment