center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, janvier 23, 2007

Τζωρτζινα

Κλεινω τα ματια, ειμαι στο σπιτι μου στον Βολο.

Εχω ανοιξει το τραπεζι και κανουμε εργασια μπετον. Ολη η παρεα μαζεμενη. Αγχωνομαστε, γελαμε, δεν εχει σημασια ειμαστε ολοι μαζι. Κανουμε διαλλειμα (παλι;). Παραγγελνουμε κατι απεξω. Παρε και πατατες τηγανητες για σαλατα, λεει ο Γιαννης, τρωμε και σκαμε, θα σας δειξω μια ασκηση γιογκα για χωνεψη, λεει η Τζωρτζινα, ξαπλωνουμε στο πατωμα, ρε συ δουλευει αυτη η ασκηση, βαριομαστε να συνεχισουμε την εργασια, βρισκω μια μεζουρα που ειχε αφησει η γιαγια μου οταν ηρθε να με δει, την δινω στη Τζωρτζινα, αρχιζει να μας μετραει να δουμε ποιος εχει τα πιο μακρια ποδια.

Μετα ειμαστε στο Αμστερνταμ εκδρομη με τη σχολη, εχει ερθει και ο Δημητρης της μαζι, μαλλον το πανε για σοβαρα, τρωει δουλεμα, ριχνει κιολας, ειναι ερωτευμενοι ομως. Ωραιο ζευγαρι, αγαπημενο, ρουφαει τη ζωη της η Τζωρτζινα, ταξιδευει, κανει γιογκα, πιλατες, ολο περιεργα πραγματα, την χαιρομαι.

Παμε Θεσσαλονικη, εκπαιδευτικη στο λιμανι, ολοι μαζι στο αμαξι, στο δρομο τραγουδαμε, εχει φερει το καινουργιο με τη συναυλια για τον Μπιθικωτση, το ενα τ'αλογο να ειναι ασπρο, χαχα ρε βαλε λιγο Πλουταρχο, ακου πως κανει, σαν λυκοπουλο, καινουουουργια μερα ειπα θα χαραξω, λεμε συνεχεια καινουουουργια μεχρι να φτασουμε και γελαμε, εκπαιδευτικη, ναι καλα, μιση ωρα υποθεση και μετα βολτα στα μαγαζια, μπαινουμε σε ενα δισκαδικο, πηρα το Dark Side of The Moon, εσυ τι εχεις εκει Tζωρτζινα, ρε συ βρηκα το Under a Blood Red Sky, εχει το party girl μεσα, δεν το ξερω, θα το βαλουμε να το ακουσουμε στο αμαξι στο γυρισμο Σοφια, υπεροχο, καθε φορα που το ακουω την σκεφτομαι. Τελειωσαμε τη σχολη, παντρευτηκε τον Δημητρη, ειναι εγκυος.

Η Τζωρτζινα γεννησε χτες αλλα δεν θα δει ποτε το παιδι της, δεν θα κρατησει το χερι του Δημητρη, δεν θα ξαναταξιδεψει, δεν θα ακουσει αλλους δισκους.

Ανοιγω τα ματια, βλεπω θολα, φευγουν δακρυα, ουρλιαζω, δεν ειναι δυνατον αυτο που ακουω, δεν μπορει να συμβαινει, ειναι αδικο ρε, αδικο.

Κλεινω τα ματια, και ειμαι ξανα στο σπιτι μου στον Βολο, στο αμαξι και τραγουδαμε, στο Αμστερνταμ, στο γαμο της Λιας, εκει που με βαζει να ακουσω το τραγουδι για πρωτη φορα.

Κλεινω τα ματια.

Και δεν θελω να τα ανοιξω παλι.



Misirlou Oubliez, 10:52 AM

22 Comments:

Ουυυυυφφφφφ :(
Anonymous Anonyme, at 23/1/07 15:36  
Τι να πω ρε κοριτσάκι :(
Anonymous Anonyme, at 23/1/07 15:37  
Ξαδερφησιο φιλι.
Blogger Κολοκύθι, at 23/1/07 16:19  
....
Blogger ξενιτεμένη, at 23/1/07 16:44  
:'(
Anonymous Anonyme, at 23/1/07 21:23  
............ δεν υπαρχει τιποτα να μπορει να πει καποιος !!
Anonymous Anonyme, at 23/1/07 21:38  
Έχω σοκαριστεί, γιατί και γω στο Βόλο είμαι και ξέρω σε τι αναφέρεσαι
Λυπάμαι πραγματικά :(
Blogger numb, at 23/1/07 22:27  
:(
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 23/1/07 23:59  
.
Blogger Η τρυπια βαρκα ειναι σχεδια, at 24/1/07 00:23  
23
Blogger Fight Back, at 24/1/07 00:25  
...
Blogger kabamaru, at 24/1/07 00:46  
fuck...
Blogger Gogo, at 24/1/07 10:34  
αχ περήφανος, παράφωνος :)
Blogger Παράφωνος..., at 24/1/07 14:02  
λυπάμαι καλή μου μισιρλού
ο πόνος της απώλειας είναι
πάντα προσωπικός
και δεν μοιράζεται
αλλά λυπάμαι πολύ
Blogger boywalkinginthewoods, at 24/1/07 16:22  
Συλλυπητήρια
Blogger Helix Nebulae, at 24/1/07 16:40  
Συλλυπητήρια Missy.

Πάντα με βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις.

http://www.youtube.com/watch?v=Loc8bpczZPY
Blogger Mindkaiser, at 24/1/07 17:08  
Συλληπητήρια και από εμένα.
Blogger αμμος, at 24/1/07 17:33  
Τα ειλικρινά μου συλληπητήρια Misirlou.
Blogger Epsilon, at 25/1/07 09:44  
λυπάμαι πολύ...
Blogger Unknown, at 25/1/07 11:38  
ρε μίσι...

ελπίζω να είναι fake post...

δεν σε έχω συνηθίσει μελαγχολική...

με ανατρίχιασες...λυπάμαι...
Blogger Downhill...., at 25/1/07 14:25  
Κλάψε κοριτσάκι μου.
Είναι άδικη η ζωή.
Κλάψε και ξέσπασε.

Ελπίζω σύντομα να μας χαμογελάσεις πάλι.
Anonymous Anonyme, at 25/1/07 17:35  
...
Blogger civil, at 29/1/07 10:38  

Add a comment