center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, janvier 19, 2007

Ο κανονας εχει και εξαιρεσεις.

Αφιερωμενο στον Γιωργο, απο τους πιο ενδιαφεροντες ανθρωπους που εχω γνωρισει


Στην επιστημη μου, μια πολυ βασικη αρχη ειναι το trial and error. Δηλαδη δοκιμαζεις κατι, παρατηρεις τα αποτελεσματα και αν δεν σε ικανοποιει, δοκιμαζεις κατι αλλο μεχρι να καταληξεις στη λυση και το γενικο κανονα.

Το αντιθετο του Trial and error: Την δοκιμασα και μου αρεσε.


Για παραδειγμα, το γιοφυρι της Αρτας δεν στεκοταν με τιποτα οποτε οι μελετητες, ειχαν μια καλη ιδεα, αντι να δοκιμασουν πρωτα πιο γερη λασπη, καλυτερη θεμελιωση και αλλα τετοια ουτοπικα, σκεφτηκαν το εξης: Ριξανε απο διπλα στη γυναικα του πρωτομαστορα εναν θεογκομενο εργατη, της πουλησε ερωτα, την παρεσυρε απο κατω με σκοπο να κανουνε κακα λογακια, της ειπε "μισο λεπτο να παω να φρεσκαριστω πισω απο τα πουρναρια", ε και the rest is history. Προεκυψε λοιπον ο κανονας οτι καλο ειναι να κανεις μονο one night stand με πρωτομαστορα και να μην το πηγαινεις σοβαρα για γαμο, γιατι μπορει να καταληξεις περικυκλωμενος απο μπαζα. Οπως ομως καθε κανονας, ετσι κι αυτος εχει και την εξαιρεση του, δηλαδη μπορει να εισαι περικυκλωμενος απο μπαζα και στην περιπτωση που εισαι παικτης στο τηλεπαιχνιδι love generation του star channel.

Αυτα συζητουσα με τον φιλο μου τον Γιωργο, προσπαθωντας να παω την κουβεντα στην επιστημη μου, γιατι ειχα διαβασει κατι ωραια quotes για μηχανικους να του αραδιασω και να φανω πιο εξυπνη απο οτι ειμαι, αλλα αντι να τσιμπησει μετεφερε τη συζητηση στο πως αραγε να εχει προκυψει οτι "ο κανονας εχει και εξαιρεσεις" και με επιασε απροετοιμαστη χωρις κειμενο και ατακες και λουμωσα. Καταφερα να ξεφυγω απο τη δυσκολη θεση και να κερδισω χρονο, λεγοντας του οτι χαιρομαι πολυ για την ερωτηση και οτι την απαντηση μου θα του την εκανα post στο blog μου και θα του το αφιερωνα κιολας (δηλαδη με πιανετε; αναγκαστικα να του πω οτι εχω blog, να φαω 2 ωρες απο τη ζωη μου να του εξηγω τι ειναι τα blogs, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ, και ολα αυτα για να μην ριξω τα μουτρα μου και του πω οτι δεν ξερω και φανει οτι δεν ειμαι υπερανθρωπος. Ω ουρανοι! Τι αναγκαζομαι να κανω για να μπορω να πουλαω μουρη...)


---ΤΕΛΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ---

---ΑΡΧΗ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑΤΟΣ---

---ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ---

-ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Monty Pyhons-

---ΣΥΝΕΧΙΖΩ---

Ο ανθρωπος σε μια προσπαθεια να αποκωδικοποιησει τη λειτουργια του κοσμου χρησιμοποιησε τα αντιληπτικα του μεσα (σε αυτη τη παρενθεση κανονικα θα υπηρχε ενα αστειο με την λεξη "αντισυλληπτικα", αν ειχα βρει αυτο το αστειο) για να δημιουργησει ενα πλεγμα απο κανονες που θα αυτοματοποιουσαν τη ζωη του και θα τη διευκολυναν. Προσοχη, δεν μιλαω για νομους, οπως τον νομο του Μερφυ (ο οποιος λεει οτι αν δεν εχεις ξαναπιει μπυρα Murphys, μην το παιξεις μαγκας και την παραγγειλεις σε πρωτο ραντεβου γιατι δεν πινεται με τιποτα και σε καθε γουλια θα κανεις μουτες αηδιας και θα εισαι αποκρουστικος). Διοτοι οι νομοι ειναι πολλες φορες παραλογα προσταγματα, δηλαδη γιατι να μην τρεξεις με παραπανω απο 50χλμ σε ενα αδειο ερημο δρομο, γιατι να μην κλεψεις το αγαπημενο σου cd αφου ετσι κι αλλιως θα το κατεβασεις αργοτερα σε πολυ λογικη τιμη απο καποιο torrent, γιατι να μην κολυμπησεις στα αποβλητα του Τσερνομπιλ αν ετσι νιωθεις, γιατι να μην μπορεις να ικανοποισεις την αστραγαλολαγνεια σου;(*)

Ανακαλυπτουμε κανονες και αυτοι με τη σειρα τους μας αποκαλυπτουν τον μυστηριο τροπο που λειτουργει ο κοσμος. Ομως στη φυση δεν υπαρχει φυσιολογικο, το απολυτως φυσιολογικο ειναι αφυσικο. Εχετε ακουσει ποτε κανενα γειτονα δολοφονου οταν μιλαει στα καναλια να λεει," ε ενταξει φαινοταν κιολας το παιδι, εβριζε οποιον τον ειχε κλεισει με το αμαξι και εφτυνε απο το μπαλκονι σπορακια"; Οχι, ηταν απολυτως φυσιολογικοι (οι εξαιρεσεις υπαρχουν και εδω βεβαια, αλλωστε ειναι και το θεμα του κειμενου).

Με τον ιδιο ακριβως τροπο ο ανθρωπος σεβομενος τη φυση, δημιουργησε μια τεχνητη ανωμαλια σε καθε κανονα και περιελαβε και την εξαιρεση του, διατηρωντας ετσι την παγκοσμια ισορροπια και κυριως καλυπτωντας τον κωλο του σε καθε περιπτωση.

Εγω δυστυχως ειμαι πολυ γροθος. Δεν εχω μακροχρονια μνημη (oubliez; ξεχναω; got it;). Δεν μπορω να δημιουργησω ρουτινες και καθε φορα που καταπιανομαι με το οτιδηποτε ξεκιναω from the scratch (ισως και επειδη εχω απωθημενο να γινω dj). Παρολα αυτα, ολα αυτα τα χρονια εχω ξεπερασει τον εαυτο μου και εχω διδαχτει απο την εμπειρια μου μερικους βασικους κανονες τους οποιους παραθετω ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, γιατι ας μην ξεχνιομαστε, γι'αυτες γινεται ολος αυτος ο ντορος στο παραπανω σεντονι. Ετσι λοιπον,



(*)Ναι δυστυχως σας εχω ασχημα νεα, η αστραγαλολαγνεια ειναι απαγορευμενη σε 10 πολιτειες.



Misirlou Oubliez, 11:34 AM

23 Comments:

Και δεν μου λες... το αγαπημένο σου σιντί είναι αυτό που έχει στο εξώφυλλο την παρθενομαρτυρούσα με το ακορδεμόνιο;

Να ξέρω τι στάση να κρατήσω όταν γίνεις αναβάτρια δίσκων...

και δεν μου έχεις απαντήσει ακόμα για τον καιρό.... στο προηγούμενο ποστ... τζάπα μου φαίνεται σε διαφήμιζα σαν αντρέα λαζάνη της μπλογκόσφαιρας... νόμιζες ότι θα το ξέχναγα ε? χοχοχοχοχοχο!!!!
Blogger bbchris, at 19/1/07 16:26  
Για τον καιρο θα απαντησω εν καιρω.

Για τα υπολοιπα θα απαντησω με τροπο πρωτοτυπο.

Thanks chris, χαχαχα λωλαρες πως τα λες...!!!! (πλαγια φατσουλα με τη γλωσσα εξω)
Blogger Misirlou Oubliez, at 19/1/07 16:49  
Άλλος πίνει τις ρακές άλλος έχει τη χάρη. Μα τι γράφεις? Περί τίνος πρόκειται? Σε τι αναφέρεσαι? Σε ποιόν απευθύνεσαι? Που βασίζεσαι? Ποιες είναι οι πηγές σου? Τις έχεις επαληθεύσει? Διπλοτσεκάρει? Καμμια ρακί έχεις? Είναι από το Ρέθυμνο? Από τον μπάρμπα Σταύρο? Ε, τι κοιτάς, κέρνα μας ένα σύντεκνε!
Anonymous Anonyme, at 19/1/07 16:57  
@sex+mpyr ('H Μηπως sex+raki?)
Τωρα καταλαβα γιατι σε μερικους κυκλους εισαι γνωστος και ως "ο ανθρωπος ερωτηματικο".
Blogger Misirlou Oubliez, at 19/1/07 16:58  
Οι εξαιρέσεις είναι περισσότερες από τους κανόνες!

*Είσαι nο 1 dj :-)
Blogger ZissisPap, at 19/1/07 18:27  
Μισιρλούδι,

Όσο και να την απαγορεύσουν, η αστραλολαγνεία θα στέκει πανώρια στις προθήκες της αλυσίδας καταστημάτων Eπουράνιες Aπολαύσεις Σωμάτων Διαστροφικών, Ιδιαιτέρως Απαιτητικών & Ομολογουμένως Λάγνων και Οικείων (ΕΑΣΤΟΔΙΑΟΛΟ) Ltd .

Θα συμφωνήσω και θα απορήσω με τον chris: το ακορντεό (όπως παρεό, μπιμπλό κ.ο.κ.)
είναι βδελυρό όργανον που οδηγεί σε τύφλωση (δες την κοπελίτσα στο εξώφυλλο του ψδ που ποστάρισες, δες και όσους επαιτούν ενίοτε τραβολογώντας το όργανό τους). Σου εύχομαι ολόψυχα να ΜΗΝ είναι αυτό το αγαπημένο σου όργανο, παιδίσκη, αλλά κανένα άλλο, περισσότερο παιγνιώδες - αν και με λιγότερα πλήκτρα, αφού εικάζω ότι θα είναι και εύκολο στην εκμάθηση.
Δοκιμάστε τη φυσαρμόνικα, αποφύγετε το γκραν πιάνο.


Όσο γαι την εξαιρέσεις, δεν μας πείσατε. Αλλά αυτό είναι εξαίρεση στο μπλογκ σας που από τότε που οτ ανακάλυψα, οφείλω να ομολογήσω ότι είναι από τα καλύτερότερα του ουέμπ.

Η Mantalena λέει *μουτς*



*κάτσε κάτω μωρή - αν ήθελες ας έγραφες δικό σου comment*
Blogger Summertime, at 19/1/07 18:31  
Και για να λυθεί και ο γόρδιος δεσμός, πες μας αν υπάρχει εξαίρεση στον κανόνα ότι "κάθε κανόνας έχει και την εξαίρεσή του"
Blogger Η τρυπια βαρκα ειναι σχεδια, at 19/1/07 19:25  
Αυτό που πίνεις το θέλω κι εγώ.
Επειγόντως όμως.
Το έχω ανάγκη.
Αμέσως.
Τώρα.
:))
Anonymous Anonyme, at 19/1/07 19:49  
exeis ksefugei misi paidi mou!!! autos o yiorgos einai kaki epiroi!!!!
........
Blogger kabamaru, at 19/1/07 19:52  
stark. raving. mad.
Blogger polikarpos, at 19/1/07 20:02  
το αποφασισα, θα σου την πέσω
Blogger Lex_Luthor06, at 19/1/07 20:57  
1 pragma tha pw: Esy eisai h eksairesh stous mhxanikous etsi opws skeftesai kai de ksereis apo mpyres..
Blogger Spyros, at 20/1/07 04:27  
Το διάβασα και δεν κατάλαβα πολλά, λέω ας ρίξω και μια ματιά στα comments. Εκεί θα υπάρξει περισσότερο φώς στην υπόθεση.

Μετά την ανάγνωσή τους δεν είμαι σίγουρος ούτε για τα λίγα που κατάλαβα στην αρχή.

Τεςπα, μάλλον δεν είμαι για πολύ κουλτούρα και ανάλυση
Blogger roupis, at 20/1/07 10:58  
Ήταν επιτακτικό το link σου στα Καπέλα και έσπευσα να σε διαβάσω.
Έχω να πω ότι ο κανόνας έχει εξαιρέσεις κι οι εξαιρέσεις κανόνες. Ενίοτε οι χάρακες φέρνουν και ντόρτια αλλά δεν είναι της παρούσης.
Κι αφού συμφωνήσω με την εξαίρετη ανάλυσή σου, να προσθέσω ότι δεν βλάπτει να περιμένουμε τον άνθρωπο που παρκάρει/ξεπαρκάρει και όχι, το κορνάρισμα δεν βοηθάει κανένα.
Blogger Epsilon, at 20/1/07 14:07  
Τι γράφεις πάλι ρε άτομο..Ανκδιήγητη,φοβερή.
Πάντως βλέποντας πολλούς μνηστήρες γύρω σου,αποσύρομαι αθόρυβα.
Φιλιά
Anonymous Anonyme, at 20/1/07 14:35  
Η εξαιρεση στον κανονα οτι οι κανονες εχουν εξαιρεσεις, ειναι οτι η μισι τα σπαει καθε φορα ανεξαιρετως
Blogger Fight Back, at 21/1/07 16:02  
τι natural high ειναι αυτο κοπελα μου?
Blogger switters, at 21/1/07 20:25  
Έχω μερικές μέρες αποχαυνωμένος παίζοντας Hearts of Iron II. Εξαιρούνται κάποια διαλείματα με Misirlou Oubliez...
Blogger civil, at 22/1/07 08:11  
@sigmund
Ναι αλλα οι κινεζοι ειναι περισσοτερες απο τις εξαιρεσεις και τρωνε και ρυζι. Τωρα τι εχεις να πεις ε; Dj Missy τα σπαει οντως!

@summertime
Το λομπι των αυχενολαγνων εχει διεισδυσει στα υψηλα κλιμακια εξουσιας και ταζει απαλλαγη μια για παντα απο αυχενικο συνδρομο για να κερδισει οπαδους. Κατι πρεπει να κανουμε να συσπειρωθουμε, ισως να στειλω τις σημειωσεις μου στον Νταν Μπραουν να γραψει ενα βιβλιο να ξεσκεπασει τη συνωμοσια τους. Πιθανος τιτλος "Σπονδυλικος Δισκος".
Οσον αφορα στα οργανα, πιστη στη παραδοση ειμαι και παιζω μπουζουκι.
Φιλια στην Μανταλενα.

@Η τρυπια βαρκα ειναι σχεδια
Το Paparise This τα σπαει ανεξαιρετως. Ικανοποιημενος;

@confused
Οχι δεν στο στελνω γιατι ειχες πεσει στη χυτρα με αυτο οταν ησουν μικρη.

@Kabamaru
Διαβασα τι με εκανε και εγραψα και εσβησα το τηλεφωνο του, χαρακτηρισα τα mail του spam, και τον εκανα και Block στο msn. Δεν τον χαλασε.

@polikarpos
Αν σε λεγαν Μαιρη θα σου αφιερωνα το Crazy Mary των Pearl Jam. Αν σε λεγαν Βασω και ημουν ο Πικασο θα σε ζωγραφιζα.

@lex_luthor
H προταση που εγραψες ειναι συνωνυμη με το:
Αβε Misirlou, ο μελλοθανατος σε χαιρετα...
Βεβαια δεν θα σε φαει λιονταρι αλλα το γατακι μου. Ενδοξος θανατος, οχι μαλακιες
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/1/07 11:11  
@spyros
Διαπιστωνω οτι μετα την παρασταση του Παπαιωαννου, εσεις οι αντρες φοβαστε να χρησιμοποιησετε τον αριθμο-ταμπου για να μην χαρακτηριστειτε "καπως"...
2 πραγματα μου ειπες. Δ-Υ-Ο. Ειδες; Δεν επαθες τιποτα που το πες...

@roupis
Αυτο το διανοουμενιστικο το επαθα διαβαζοντας Μπακουνιν αντι να βαλω ψηλο Τακουνιν και να βγω εξω για αντροτσαρκα. Ειμαι τραγικη.

@epsilon
Θα αναγκαστω να διαφωνησω μαζι σου γιατι με τα κορναρισματα βρηκαμε μεσο εκφρασης να πανηγυρισουμε την τρελλη πορεια του Πειρατικου το καλοκαιρι του 2004.
Ειναι βαρια (μπιπ)
βαρια (μπιπ)
η *μπιπ* (μπιπ)
του τσολια (μπιπ).

@theo
Σαν αλλη Πηνελοπη (Κρουθ) οτι υφαινω το πρωι, το βραδυ το ξηλωνω. Μολις παρει και νυχτωσει θα τα σβησω ολα τα κομεντς πεσιματος.

@fight back
Και οτι γραφω εξαιρετικα κατοπιν παραγγελιας.

@switters
Δεν θες να με δεις οταν γινομαι artificial low, θα τρομαξεις. Καλυτερα να δεις την *καλη* σου να βγαζει το μουστακι.

@civil
Ελπιζω να κερδιζουν οι συμμαχοι και να μην ξαναγραφεις ιστορια με τις γκαφες σου.Du bist ein..(Ωχ! ρε συ civil,was ist... ωχ! heil hitl...Mein Gott, civil, was hast du getan? Du hast verloren das Krieg!)
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/1/07 11:25  
ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
Blogger Kwlogria, at 22/1/07 12:21  
χεχεχε!
δυναμωτικό είναι.
Anonymous Anonyme, at 22/1/07 14:16  
@Everybody else
Κωλογρια...αλλη μια blogger που σχολιαζει ΧΩΡΙΣ να διαβασει το κειμενο πρωτα. Στην περιπτωση μου, δεν εχει διαβασει ολοκληρο blog. Ακους εκει θεα...Χοχοχο.

@roidis
Μια παραγραφος πριν απο καθε γευμα, ενδεικνυται για τους αλλεργικους στο σπανακι για να κανουν τα μπρατσα του Ποπαυ.
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/1/07 18:32  

Add a comment