center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, décembre 04, 2006

Waking life

5.00 το απογευμα. Ξαπλωσα για λιγο για να σκεφτω χαρουμενα πραγματα. Ανοιξα το βιβλιο που διαβαζω αυτο το καιρο στην ιδια σελιδα που ημουν χτες και προχτες οταν με πηρε ο υπνος. Στην ιδια σελιδα. Το κρατησα για λιγο ανοιχτο αλλα προτιμησα να κοιταω το ταβανι και να σκεφτομαι. Γιατι να χαραμιζω χρονο για το βιβλιο οταν σκεφτομαι τοσο ωραια πραγματα? Εβγαλα τα γυαλια και ακουμπησα το βιβλιο στο στη8ος μου. Συνεχισα να σκεφτομαι χαρουμενα πραγματα. Που εγιναν και που 8α μπορουσαν να γινουν, αλλα δεν 8α γινουν. Δεν 8α γινουν διοτι ειναι αυτα, οι στιγμες που ονειρευομαι οτι 8α ερ8ουν, σαν το φιλμ μιας ζωης μου το οποιο δεν 8α εμφανιστει ποτε, μολις ριξω μια ματια με τη σκεψη μου παιρνει φως και καιγεται. Εχω σκεφτει πολλες φορες να σταματησω να ζω με τα ονειρα μου, να μην καιω τις μελλοντικες αναμνησεις μου αλλα δεν γινεται, και εξαλλου εχω συνηθισει και δεν με πειραζει τοσο τωρα πια. Αλλα αν μπορουσα να τα καταφερω μονο για μια φορα. Μετα αποκοιμη8ηκα χαμογελωντας. Ειδα στον υπνο μου οτι χτυπουσε το κινητο μου, οτι ο κυριος Κ. δεν ηθελε να μου δωσει τα λεφτα που ηδη μου εχει δωσει απο το Σαββατο για το τοπογραφικο, επειδη τα εψαχνε μεσα στο σκοταδι και αργουσε να μου τα δωσει και πιστεψε οτι εγω αμφεβαλλα γι'αυτον. Τον εθιξα. Εφυγε τρεχοντας απο το γραφειο και εγω τον ακολουθησα γιατι δεν μου αρεσει να με πιανουν κοροιδο, μπηκε στην νταλικα του, παρα το οτι δουλευει σε εργοστασιο, και μου τα πεταξε στα μουτρα απο το παραθυρο. Εγω ενιωσα ασχημα που αμφεβαλλα γι'αυτον, τα κοιταξα καλυτερα ομως και ειδα οτι ηταν χαρτονομισματα των πεντακοσιων δραχμων, χωρις αξια, πηρα τηλεφωνο την Κ. που τον ειχε στειλει σε μενα να του κανω το σχεδιο, να της πω να τον προσεχει γιατι ειναι απατεωνας, αλλα ενω περιμενα να το σηκωσει, κοιταξα καλυτερα και ειδα οτι μεσα στα πεντακοσαρικα ειχε αφησει πολλα ευρω, κανονικα επρεπε να του δωσω ρεστα. Ενιωσα τοσο ασχημα. Αμφεβαλλα γι' αυτον. Μετα ξαναχτυπησε το κινητο αλλα εβλεπα οτι μαγειρευα brownies και με μαλωνε ο Πόλης επειδη αλλα του ειπα οτι γραφω και αλλα γραφω τελικα. Και ξαναζουσα το Σαββατο και ενα αλλο Σαββατο πριν ενα μηνα που ειχα περασει ομορφα, αλλα δεν ειχα γραψει ουτε αραδα γι'αυτο και τωρα 8α μπει να διαβασει το blog μου η Μ. και δεν 8α το δει πουθενα οτι περασα υπεροχα. Ξυπνησα ευτυχισμενη. Γιατι δεν ονειρευτηκα ουτε στιγμη το μελλον. Και τωρα ολα μπορει να γινουν λοιπον. Ολα.



14 Comments:

dude, that was deep..
(υγ: δε θα σε μάλωνα ποτέ..αλλά με κείνα τα brownies, TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ???)
Dude, βαζω την σοκολατα, βαλε την σοκολατα.
Μισιρλου το μελλον σου ανηκει. Πολυ ωραιο ποστ δευτεριατικα.

Γιαυτον τον Κ. μην ανησυχεις καποια απο αυτες θα τον συλλαβουνε και θα τον δικασουνε. "Σαν το σκυλι!!" θα ειναι χαρακτηριστικα οι τελευταιες του λεξεις.
Στην Κ. παρε τηλεφωνο και τραγουδα της:
"Οταν καποιο βραδυ θα σε ξυπνησει αποτομη η κραυγη σου,
και τρεξεις στη μαμα σου να το πεις
και εκεινη τρομαγμενη μες στο ψυγειο κλεισει τη φωνη σου
θα ναι αργα μεσανυχτα
και θα χεις κουραστει".

Την Μ. μπορουμε να τη συστησουμε σ'αυτες τις κυριες
(Ξερω να βαζω και λινκ)
@fight back
Better late than never, φιλε.
θέλω να σου παίξω ένα λυπητερό τραγούδι με το μικρότερο βιολί του κόσμου...
@fight back
xaxaxa re

@dr stein
Γιατρε μου, κι εγω 8α σε χειροκροτησω με τον αντιχειρα και τον δεικτη μου. Μερσι.
Γαμημένο σύνδρομο του Δεκέμβρη. Οδοστρωτήρα θέλει και πίσσα. (φρέσκια πίσσα)
dudes save a piece of space brownie cake for me :)
υ.γ.1 misirlu κ όταν σοβαρεύετε πάλι όμορφα τα λέτε
υ.γ.2 εγώ ούτε video ξέρω να ανεβάζω ούτε link στα comments γμτ :(
@κολοκυθι
Κατσε να δεις και τι εχει να γινει μετα του Αι Σπυριδωνα.

@μπιτς γκερλ
Και το κοτσανι να ειχε μεινει, παλι 8α στο εδινα.

υ.γ. δεν εχει, λεω να στα στειλω μεηλ.
misirlou keep dreaming!!!!! to mellon panta einai euxaristo mexri na ginei paron.
α καλα

Αυτη λάλησε τοσο που μάλωσε με το θ.
Αναμεσα στο υ και το ι ειναι. Πάτα το το ρημαδι.

Λοιπον το ιδιο ονειρο ειχε δει κα ιμια θεια μου και τωρα της κανουνε ηλεκτροσοκ.
Εγώ πάλι αισθάνομαι μαι χαρμολύπη μετά απ'αυτό, δεν ξέρω...γιατί?
@kabamaru
Πρεπει να κοιμηθουμε μια μερα μαζι νομιζω.
Με τοση αισιοδοξια, θα ανακαλυψουμε το φαρμακο το aids και τι πρεπει να γινει για να κανει ο Ολυμπιακος ευρωπαικη πορεια.

@Lex luthor
Ενα θα σου πω, εδω στο σανατοριο που βρισκομαι, την ωρα που εγραφα το κειμενο ειχε γενικη διακοπη ρευματος και τηλεφωνου. Λογω των απανωτων ηλεκτροσοκ ομως, ημουν σε θεση να κανω τη γεννητρια, το μοντεμ και το κομπιουτερ ταυτοχρονα. Γι αυτο μεσα στον multitasking μου δεν εβρισκα το θητα, οποτε εδεσα μια ζωνη στη μεσουλα μου και απο μηδενικο εγινα οπτικο οκτω (πως λεμε οπτικα δοκαρια ΙΙ στα σκανδιναβικα).
Επισης η θεια σου ειναι γαμω τα παιδια. Σε περιμενουμε.

@σεξ+πυρ
Ακριβως αυτο. Τιποτε αλλο.

Add a comment