center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

vendredi, décembre 15, 2006

Total Eclipse Of The Heart

Σημερα ειναι απο αυτα τα βραδια που ειμαι τοσο μελαγχολικη...(*)

Τετοια βραδια, ο ερως μου καρφωνει ενα απο τα -λεωνιδα- βελη του στο στηθος και μετα παει και καρφωνει και εναν ξεγυρισμενο στην μιζερια, γεννανε την καψουρα και μου την αφηνουν σαν εκθετο βρεφος στην πορτα της ψυχης μου για υιοθεσια.

Κι εγω τοτε θελω να ακουω λυπητερα Ρομ (this is a politically correct blog) βιολια, να μετραω τις σταγονες της βροχης στο παραθυρο ή εστω να μετραω τις σταγονες που περιεχει ενα μπουκαλακι axis tortugas και να τρωω σοκολατακια και να γραφω-σβηνω σημειωματακια αυτοκτονιας. Γι' αυτον. Δεν ξερω ποιον. Αλλα ειναι γι' αυτον, εναν ελληνα παλλικαρα αψηλο και παραδοσιακο:

"Aγαπημενε μου,

οταν θα διαβαζεις αυτες τις γραμμες εκτος του οτι θα τις εχεις διαβασει, θα εχω κανει την υπερτατη θυσια για σενα.

Θα εχω ηδη γινει τροφη για μονοδολι (ή χαλκιδεϊκο) και συ με αυτο θα πιασεις επιτελους τον σαργο που παντα ονειρευοσουν.

Σε αγαπω ελληνικα ιοταμο ιταλικα.

Μissy"


.......................................................

Και να, εκει που εχω αποστειρωσει το astor και ειμαι ετοιμη να κοψω τη φλεβα μια σκεψη περναει απο το μυαλο μου. Και αν ο παλλικαρας ειναι κινεζακι? Συμπληρωνω το κειμενο λοιπον:

"Τα φαρμακερα
βελη του ερωτα μου
κανουν χαι-κου

Και γω μετραω
οι συλλαβες λεξεων
να βγουν σωστες ς"



.....................................................................................................................



Ξαναπιανω στο χερι τη λεπιδα, το κρυο μεταλλο ακουμπαει το μελλοντικα κρυο τριχωτο χερακι μου. Και ξαφνικα το worst case scenario. Ω ρε πουστημ' και αν ειναι Ισλανδος? Και αν ακουει epic metal?Ας φτιαξω και ενα kenning να βρισκεται. Μην παει χαμενη η θυσια, τοσο αιμα θα χυσω για χαρη του, ηπια και κατι πορτοκαλαδες το απογευμα, χαρμα αυτα τα μερλιν, θα'χω πολυ αιμοπεταλιο, οχι μαλακιες.


"Το γερακι της δροσιας του σπαθιου τραφηκε με ηρωες στον καμπο.
Φιδια της σεληνης των πειρατων εκπληρωσαν το θελημα των σιδηρων.
Το αρχαιο μονοπατι του υπνου χαθηκε και ο ταυρος της παλιρροιας
μπαρκαρε για την γη του μαυρου κυκνου. Και πηρε και μενα μαζι του και ολο μου το σοι.
Ω! αγαπημενε μου εσυ Ω! Ω!"

......................................................................................................

Ειναι κατι βραδια, που προσπαθωντας να καλυψω ολες τις περιπτωσεις γινονται πρωι και πανω που ειμαι ετοιμη να περασω στην απεναντι οχθη μαζι με τους καταραμενους ερωτευμενους, πανω απο το αδειο κουτι με τα σοκολατακια, περιτριγυρισμενη απο τσιγγανικα (ρομ, ρομ γαμωτο, ξεχαστηκα) βιολια που εχουν σταματησει απο ωρα να παιζουν -κουραστηκαν οι οργανοπαιχτες-, και εχοντας αφησει αυτοκτονικο σημειωμα παυλα επιτομη εγκυκλοπαιδεια της παγκοσμιας ποιησης, χτυπαει το ξυπνητηρι και πρεπει να παω για δουλεια παλι. Get busy dying or get busy trying. Or get busy anyway.





(*)...NOT!





15 Comments:

επιτελους

αυτο που χρειαζόμασταν

αλλο ενα δακρυβρεχτο και ρομαντικο blog ξεπροβαλε
*καρδιες*

*αστερακια*

*γιαπωνεζικες φατσουλες*

*!Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΟ, ΜΗ ΣΟΥ ΓΑΜΗΣΩ!*
κατ'αρχάς ROFL γάμησε το post...
Κατά δεύτερον, τι σκατά κάνεις? Εκεί που είχες μπει σε μια σειρά και πήγαινες για γυμναστήρια, δίαιτες, αποτριχώσεις και πλαστικές, τα παρατάς όλα και πας για σοκολατάκια? ffs get a grip bitch!
Πέρα από αυτό ρε σούργελο, γιατί αποστειρώνεις τη λεπίδα? "θα πεθάνω που θα πεθάνω, μην πάθω και καμιά μόλυνση!". Αχαχαχαχα
Ναι τέσπα, το ποστ βγάζει πολύ γέλιο, αλλά κάτι μου λέει πως η μόνη που δε γελάει είσαι εσύ... και ο μόνος που δε γελάει πάλι εσύ είσαι, γιατί όσοι διαβάσανε και δε γελάνε έχουν κάψει laughing fuse εδώ και καιρό και μπορούν να πάνε να πεθάνουν κάπιου μίζερα και μοναχικά...
Αυτά είχα να σου πω και να μη χαλιέσαι, και να μην κοπείς....
Ακολούθα το πλαν γυμναστήριο-δίαιτα, γίνε μουνάρα και θα έρθει και ο ιππότης. Μέχρι τότε γράφε να γουστάρουμε....
Σε γαμάω γλυκά.... φιλάκια....


ΥΓ Πότε θα παρθούμε? (τηλέφωνο...)
@it is

Read my post καλυτερα ρε c:

"Ειναι κατι βραδια...
μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
...NOT!"

Μενω μακρια απο σοκολατακια (εφοσον στο σπιτι υπαρχουν μελομακαρονα).

Υ.Γ. Δια βοης μπορουμε να παρθουμε οποτε θες.
Τρουφάκια:


Συστατικά:
Σοκολάτα450 γρ. τρούφα
50 γρ. κακάο
200 γρ. βούτυρο
1 ποτήρι νερού ζάχαρη
2 αβγά
1 φλ. καφέ κονιάκ
330 γρ. μπισκότα Μιράντα

Οδηγίες
Αφήνουμε το βούτυρο να λιώσει έξω από το ψυγείο και προσθέτουμε τα αβγά. Ανακατεύουμε καλά και ρίχνουμε τη ζάχαρη, το κακάο, το κονιάκ, τα καρύδια (τριμμένα) και τα μπισκότα (επίσης τριμμένα).
Τα ανακατεύουμε όλα μαζί να γίνουν μια ομοιόμορφη μάζα και κατόπιν τα πλάθουμε και τα κυλάμε στην τρούφα.
Τα τοποθετούμε στο ψυγείο για μια νύχτα.

ΥΓ:Την επόμενη φορά θα σου τραγουδήσω ως Μπόνι Τάιλερ.
150 γρ. καρύδια
Γαματο ποστ. Αν και κατι μου λεει οτι το προηγουμενο με το γυμναστηριο ητανε ΝΟΤ και εχεις πεσει ηδη με τα μουτρα στα τρουφακια χωρις να περιμενεις να μεινουν μια νυχτα στο ψυγειο.
xaxax kalo to videaki!!!!! kalo to post alla kauteres oi suntages tou kolokuthiou miam, miam... De pisteuw na theleis na autoktonhseis stalitheia kai emeis to exoume parei sto xavale???? :) :)
@κολοκυθι
Με κολαζεις, αντι να μου πεις
20 λεπτα ποδηλατο
2χ12 σετ προσαγωγους
3χ13 κοιλιακοι
4χ12 48
20 λεπτα διαδρομο,
με σερνεις σε δρομους που -δεν- καινε μετα απο μια μερα στο ψυγειο.

@fight back
Τρωω καπνιζω πινω σαν να μην υπαρχει αυριο και δυστυχως παντα ξημερωνει η επομενη μερα. Μονο σε σεξ ειμαι εγκρατης, οπως ακριβως οι παιχτες του ολυμπιακου: Νομιζω οτι ειμαι στο peak μου ακομα και εχω ολα τα χρονια μπροστα μου για μπαλλα.

@kabamaru
Δεν θα αυτοκτονουσα ποτε αν δεν ειχα εξασφαλισει την υστεροφημια μου.
Αν ημουν ας πουμε, η pitsirika ή η greek-straight-lolita ή η pascalia μπορει να το σκεφτομουν.
Τρωω καπνιζω πινω σαν να μην υπαρχει αυριο
===================================
Εάν έπαιρνες και κανά LSD τότε όντως δεν θα υπήρχε αύριο.

:D
madam oubliez δεν είμαι σίγουρος αν γελάω περισσότερο με τα ποστ σας ή τις απαντήσεις σας στα σχόλια των καλεσμένων σας

είστε σχεδόν τόσο καλή
ωστέ να φαίνεστε φανταστική


α, εννοείται οτι δεν σε φοβάμαι
χαχά
δεν έχεις υπ΄όψην σου και
αυτά που ήξερες να τα ξεχάσεις χαχαχά


σε παρακαλώ μην αυτοκτονήσεις
πριν σε γνωρίσω και σε ερωτευτώ παράφορα και κάνουμε φάση και
και με χέσεις για ένα μικρότερο ή ομορφότερο ή εξυπνότερο ή και τα γαμοτρία μαζί (πράγμα έλάχιστα σπάνιο) και πλανταξω στο κλάμα και αυτοκτονήσω για χάρη σου γυναίκα με τα τριχωτά χέρια,
έτσι καλή μου?

σας φιλώ και μου λείπετε ήδη
ποστ-σκρ
είμαι λίγο ανταγωνιστικός ή μου φαίνεται?
Η μιζερια ειναι απαγορευμενη λεξη για τους μυστες του αγνωστου. Και επειδη εσυ ειδικα το λατρευεις, ειναι αμαρτια να το λερωνεις ετσι.

Σε παρακαλω να μην την ξαναχρησιμοποιησεις γιατί θα ασκηθεί διωξη εναντιον σου και η προβλεπομενη τιμωρια ειναι η αιωνια litost

Συγχωρείσαι για πρώτη και τελεyταία φορα.
αγαπητή misirlou μια βδομάδα έλειψα από την μπλογκόσφαιρα και σεις βρήκατε τη στιγμή να θέσετε ένα σωρό κρίσιμα θέματα... πάω να βγάλω τις κρεμασμένες πετσέτες από το στατικό μου ποδήλατο, για να έχω χώρο να κόψω τις φλέβες μου, απαγγέλλοντας ένα χάικου που θα ξεκινά με Y χιχι
egw eimai mazi sou. kai an thes, mporw na moirastw kai to pagwto mou.
@nassos
Αποφευγω τον συνδυασμο LSD και καρμποναρας. Μπορει να σε στειλει να συναντησεις τον δημιουργο τους (τους late Albert Hoffman και Μαρκο Πολο)

@boywalkinginthewoods
Η πραγματικοτητα ξεπερναει τη φαντασια (τη φαντασια του Steven King πιο συγκεκριμενα).
Εσας θα σας προτιμησω γιατι θα μου βγαλετε ωραιες φωτογραφιες (ωραιες διοτι δε θα ειμαι στο καδρο).

Σας φιλω και στελνω ανταγωνιστικους χαιρετισμους.

@paralife
Το μονο τσεχικο που θελω να εχω σχεση ειναι αυτο.

@bitch girl
Αν ξαναλειψετε τοσο καιρο και δεν γραφετε συχνα την επομενη φορα θα εχω αντιγραψει ολοκληρο τον Προυστ. Να δουμε μετα ποσο (χαμενο) χρονο θα σας παρει να ενημερωθειτε.

@bete-noir
Ποτε δε λεω οχι σε ενδιαφερουσες προσφορες απο ενδιαφερουσες περσονες. Και μονο το μουλιασμενο χωνακι μου αρκει.

Add a comment