center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

jeudi, décembre 21, 2006

Ενα παραμυθι: "Η κοκκινοσκουφιτσα"

.....................................................................................................................

Καθεσαι καλα; Αναπαυτικα; Ναι; Ωραια. Na ξεκινησουμε λοιπον, τι λες; Ναι; Ωραια. Πες μου, πως λεγεσαι;


Με λενε Kausel, Kausel Christian Kamp. Κανενας ομως ποτε δε με φωναξε με το ονομα μου. Ολοι με ξερουν ως Κοκκινοσκουφιτσα. Εξαιτιας την ηλιθιας της μανας μου. Που απο τοτε που της ειπε ο γιατρος να βρει ενα χομπι για τα νευρα της για να ξεπερασει το διαζυγιο της, αρχισε το πλεξιμο και με εντυνε με ηλιθια πλεκτα. Πουλοβερ, ζακετες και σκουφια. Κυριως σκουφια. Ολα ιδια μεταξυ τους. Και ολα σε χρωμα πρασινο γιατι ειχε παει στο praktiker και ειχε αγορασει ενα τεραστιο καρουλι πρασινης κλωστης επαγγελματικο. Αν πλεκοταν ολο αυτο, θα εβγαζε ολο το χειμερινο εμπορευμα της μπουτικ του Παναθηναικου. Και δεν εφτανε που με εντυνε με ηλιθια πλεκτα με σχεδια απο το burda (ονομα και πραμα), ειχε και δυσχρωματοψια και νομιζε οτι ηταν κοκκινα αυτα που μου επλεκε. Αλλα δεν το παραδεχοταν. Και την κοροιδευαν γι'αυτο οι γειτονες. Βασικα την κοροιδευαν κοροιδευοντας εμενα. Κοκκινοσκουφιτσα. Και οταν προσπαθουσα να της εξηγησω επεμενε οτι ηταν κοκκινα και εκλαιγε οτι την αμφισβητω και οτι ειχε αποτυχει σαν μητερα. Και καλα αυτο, επεμενε ομως να με παιρνει στη θυρα 7 ετσι ντυμενη στα πρασινα οποτε πηγαιναμε γηπεδο, στη θεση του μπαμπα, που μας ειχε παρατησει και μας ειχε αφησει με ενα διαρκειας του ολυμπιακου οικογενειακο και ενα βαρελακι με κρασι το οποιο δεν πινοταν κιολας γιατι ειχε φυγει πριν του ριξει τα χημικα. Απορω ακομα πως γλυτωσαμε το ξυλο τοτε στο ντερμπι με την Κερκυρα. Και γιατι δεν χρησιμοποιουσαμε το κρασι ως μπαλσαμικο για τις φακες...

Θες να μας μιλησεις λιγο ακομα για τη μητερα σου Kausel;

Ναι βεβαιως, συγγνωμη. Που λετε η μητερα μου ειχε παραιτηθει τελειως απο τη ζωη, απο μενα, απο ολα, μονο επλεκε, και πηγαινε γηπεδο, στη θεση του μπαμπα. Και καμια φορα εφτιαχνε σπανακοπιτα. Α ναι, σπανακοπιτα, αλλα εβαζε κοκκινο λαχανο μεσα επειδη δεν τα ξεχωριζε. Ξερετε τα ματια της...

Ξερω Kausel, μου το ειπες πιο πανω.

Α, ναι συγγνωμη, οποτε εφτιαχνε σπανακοπιτα με εστελνε και στη γιαγια να της παω μερικα κομματια. Εμενε κοντα η γιαγια, αλλα εγω το εκανα ολοημερη εκδρομη. Καθομουν στη γιαγια μου ολη τη μερα και μου ελεγε και ιστοριες απο τοτε που δεν ειχαν internet και ηταν πολυ τρομακτικες μερες, εννοω να μην τσεκαρεις τα mail σου καθημερινα και να βρισκεις δυο τρια mail με θεμα "ΑΡΚΑΣ! ΚΟΡΥΦΑΙΟ!", τρομακτικο ε; Και οταν ημουν και πιο μικρη, η γιαγια με αφηνε και επαιζα και με τα βυζια της αρκει να μην απομακρυνομουν πολυ, μεχρι καπου να μπορει να με βλεπει, αχ η γιαγια. Η γιαγια...

Μιλησε μου γι' αυτες τις εκδρομες Kausel.

Ναι βεβαιως, ηταν πολυ ωραια, γιατι επαιρνα το μετρο για να παω στη γιαγια και μου αρεσε να λεω ενα ανεκδοτο στο εαυτο μου, για το μετρο, εγω το ειχα βγαλει, οτι ηταν ενας κυριος και μια κοπελα και καλα, φανταστικοι, δεν υπηρχαν, και να συζητανε μεταξυ τους και να λεει ο κυριος στη κοπελα, "Φαινεσαι πολυ εξυπηρετικη κοπελα και εχω μαθει οτι διευκολυνεις πολυ κοσμο καθημερινα, πως ειπαμε οτι λεγεσαι;" "Δαφνη Σεπολια, κυριε" να απανταει το κοριτσι και εγω γελουσα μονη μου, και απο τα γελια εχανα τη σταση που επρεπε να κατεβω. Και ενα αλλο σκεφτομουν να ειναι παλι αυτος ο κυριος και...

Kausel πολυ καλο το ανεκδοτο σου, ειμαι σιγουρος οτι και το αλλο θα ειναι πολυ καλο, αλλα θες να μου πεις για τις εκδρομες;

Ναι βεβαια, να μια φορα θυμαμαι, σε μια εκδρομη, πιο συγκεκριμενα, την τελευταια φορα που της πηγα σπανακοπιτα, που αποφασισα να περασω απο το δασος μηπως και συναντησω τον κυνηγο.

Ποιος ειναι ο κυνηγος; Περιεγραψε τον.

Οχι. Ειναι δικος μου.

Σε παρακαλω Kausel δεν στον παιρνει κανεις. Μονο πως ηταν να μου πεις.

Ενταξει, ο κυνηγος ειναι ενας ωραιος αντρας που κυνηγουσε στο δασος και καμια φορα τον εβλεπα απο μακρια και μου αρεσε. Εμοιαζε και με τον μπαμπα νομιζω...

Και τι εγινε σε αυτη την εκδρομη που λες;

Ε να περπατουσα και μαζευα λουλουδια να τα παω στη γιαγια να φτερνιστει επειδη ειναι αλλεργικη και να της φυγει η μασελα να γελασω. Αλλα εκεινη την ημερα κατι εγινε διαφορετικο. Συναντησα ενα λυκο.


Λυκο;

Ναι λυκο. Και με ρωτησε που πας κοκκινοσκουφιτσα.


Μιλουσε ο λυκος;

Ναι μιλουσε και ηξερε το ονομα μου, μαλλον ειχε ακουσει τους γειτονες να με κοροιδευουν ή ηταν κανενας συγγενης απο το σοι του μπαμπα που ηταν απο τον Καναδα και οπως ξερετε απο τον Καναδα καταγεται και ο Wolverine. Και εγω του ειπα οτι παω στη γιαγια μου. Και μετα τον αποχαιρετησα. Η γιαγια...

Και μετα τι εγινε;

Εφτασα στο σπιτι της γιαγιας και ανοιξα και την ειδα στο κρεβατι. Αλλα δεν εμοιαζε καθολου με τη γιαγια μου. Εννοω φορουσε τα ρουχα της, ακουγοταν σαν τη γιαγια μου, με αγκαλιασε οπως η γιαγια αλλα δεν ηταν αυτη. Ηταν καπως εμ, ζωωδης. Και αυτο με παραξενεψε. Οχι πως δεν βρωμουσε ετσι κι αλλιως σαν βρεγμενος σκυλος η γιαγια, αλλα ηταν παραπανω απο το φυσιολογικο.


Και τι εκανες.

Αρχισα να ουρλιαζω πολυ δυνατα γιατι καταλαβα οτι ηταν ο λυκος που ειχε τρεξει και ειχε αντικαταστησει τη γιαγια μου και την ειχε φαει. Και μετα, δεν θυμαμαι, ολα σκοτεινα, μετα η γιαγια μου με εφαγε μαλλον.

Και μετα τι εγινε;

Ε μετα σκοταδι για πολυ ωρα, και οταν ξυπνησα ξαφνικα ημουν στο κρεβατι της γιαγιας, το κουφαρι του λυκου ηταν στο πατωμα μεσα σε αιματα, φορουσε ακομα τα ρουχα της γιαγιας, και διπλα μου ηταν ο κυνηγος. Καπνιζε. Δεν φορουσε μπλουζα. Παραξενευτηκα. Και μετα κοιταξα καλυτερα τον λυκο και δεν ηταν ο λυκος πια, ηταν η γιαγια μου. Η γιαγια μου...
Και μετα κοιταξα και τα χερια μου, αιματα παντου, και κοιταξα και τον κυνηγο, εμοιαζε με τον πατερα μου, τριχωτος, κοιταξα ξανα τα χερια μου, αυτα πηραν δικια τους ζωη, δεν ημουν εγω και μετα, μετα πηρα το οπλο του και τον πυροβολησα, οχι εγω, τα χερια μου, δεν ημουν εγω, εγω απλως κοιτουσα. Ειχε σκοτωσει τη γιαγια μου, και οταν πηγα να του δωσω τη τελευταια σφαιρα τον ειδα γελουσε, εφτυνε αιμα και γελουσε "Πορνη, σου αρεσει να σκοτωνεις ε; Σου αρεσει να πηδιεσαι και να σκοτωνεις ε; Εισαι καλυτερη απο τη μανα σου να ξερεις, και στο θανατο και στο γαμησι" Και μετα μπαμ, του εριξα, οχι εγω, τα χερια μου, και μετα το σκουφακι μου εγινε κοκκινο. Απο το αιμα. Κοκκινο... Η γιαγια μου...

Ευχαριστω Kausel, θες να ξεκουραστεις λιγο; Θες να σταματησουμε για σημερα; Ναι; Ωραια.

Αδερφη, αδερφη, ελατε να παρετε την Kausel. Τελειωσαμε για σημερα.

..................................................................................................

Σημειωσεις του Δρ. ψυχολογου Charles Perrault,απο μια συναντηση με την Κausel, αυτοαποκαλουμενη και ως Κοκκινοσκουφιτσα.

  • Δεν εχει επιγνωση του διπλου φονικου που εχει διαπραξει.
  • Πιθανον να εμφανιζει την παραισθηση Fregoli διοτι εβλεπε παντου τον λυκο.
  • Γιατι λυκος; Αρχεγονο συμβολο, πιθανος εξωστρακισμος της κακιας πατρικης φιγουρας.
  • Πιθανον ομως απο τα λεγομενα των γειτονων της γιαγιας, το θυμα να μην ειχε διαυγεια πνευματος και να μιλαμε για ομαδικη παρακρουση (folie á deux) και η γιαγια να πιστευε οντως πως ειναι λυκανθρωπος και να της μετεδωσε τη πεποιθηση της.
  • Αν αυτο ισχυει μιλαμε για κλασσικη περιπτωση ενος family nexus που παγιδευσε τη μικρη στις παραισθησεις της.
  • Και αν αυτο ισχυει, γιατι την ημερα της κρισης και του φονικου δεν την αναγνωρισε; Γιατι επεμενε οτι αντικατασταθηκε με το λυκο; Μηπως πασχει απο συνδρομο capgras;
  • Οσον αφορα το τροπο θανατωσης της γιαγιας, το ξεκοιλιασμα ισως ειναι ισχυρη ενδειξη piquerism.
  • Πιθανον να υπαρχουν ευθυνες της μητερας για εκθεση ανηλικου σε κινδυνο.
  • Ο κυνηγος τι ρολο βαραει; Γιατι λεει πως γνωριζε την μητερα; Και γιατι επελεξε να τον βλεπει σαν κυνηγο; Μηπως η δραστρια ειναι φαν της holly hunter; Δε λεω, κι εμενα μου αρεσε σε αυτη τη ταινια, αλλα δε βλεπω λογο να γινεται ψυχωση η συγκεκριμενη ηθοποιος σε καποιον εκτος επαγγελματος. Και αν ισχυει αυτο τελικα, γιατι το καλαθι της Κοκκινοσκουφιτσας με την σπανακοπιτα (κοκκινολαχανοπιτα) δεν ηταν μαρκας hunter;
Τελος παντων, δεν ξερω απο τι τελικα πασχει η δραστης, αλλα σιγουρα δεν ειναι σε θεση να δικαστει και αυτο θα εισηγηθω. Και να θυμηθω να ακουσω στο μαγνητοφωνακι πως ειπε αυτο το καλορε η so called Κοκκινοσκουφιτσα με το Δαφνη Σεπολια, να το πω το βραδυ στο καρε στον civil και τον κλεαρχο.

.....................................................................................................................


Σημειωσεις της Δρ. Παιδοψυχολογιας Μαρας Σ., πανω σε μια εκθεση που εγραψε η ασθενης της Μisirlou Oubliez με θεμα "Ενα παραμυθι".

  • Μιλαμε η κοπελα has gone bananas
  • Κλασσικη περιπτωση hypergraphia blogger disorder
  • Να θυμηθω αυτο το καλορε που εγραψε η so called blogger με το Δαφνη Σεπολια να το πω το βραδυ που θα παω για κρασι με τις Καττινες στο Rosebud
......................................................................................................................


Και αλλα παραμυθια!



KABAMARU

FIGHT BACK

CIVIL2006

ΚΩΛΟΓΡΙΑ

BITCH GIRL


ENTEKA


Misirlou Oubliez, 10:00 AM

25 Comments:

H κατάντια της κοινωνιας

Σε λιγο στους βρεφονηπιακους σταθμους θα διαβαζουν το βασικο ενστικτο στα διψασμενα για σεξ, βια και μυστηριο κουτσουβελα.

Οι ενηλικες θα πηγαινουν σινεμα για να δουν αθώες κομεντι με κοπρολαγνους βιαστες κοάλα που ερωτευονται νεκροφιλους πάστορες.

Που ειναι το πνευμα των Χριστουγενων άνθρωποι;

Τι κανει ο Νικος Ευαγγελατος; Γιατι δεν εχει βγάλει ακομα ετουτο το μπλογκ στις αποκαλυψεις;


(κριμα που δεν ειχα χρονο να συμετάσχω)
Blogger Lex_Luthor06, at 21/12/06 09:49  
Εντάξει κοπελιά.
Με κέρδισες.
Με έχεις.

Κάνε με ο,τι θες. Όσα σχόλια και γκλινγκ γκλονγκ μπλινγκ μπλονγκ στο μόνιτορ θες. Θα σου κάνω λινκ από το μπλογκ μου χωρίς να υπάρχει λόγος. Συνέχεια.

Γέλασα δυνατά, κακαριστά κι είχε περάσει καιρός.

Τι να πω;
Συγχαρητήρια στους γονείς για τα γονίδια που κληροδοτήσανε.

Δάφνη Σεπόλια?!
χαχαχα

απίστευτη είσαι...
Anonymous Anonyme, at 21/12/06 11:03  
Η Δάφνη Σεπόλια δεν είναι η ξαδέλφη της Δάφνης Μποκοτά; χιχι Wolverine rulezzzz αλλά τα δάση στον Καναδά είναι μεγάλα κ δεν τον έχω πετύχει ακόμα...που θα πάει όμως...αυτό το πως-το-λένε hypergraphia μην το κοιτάξετε σε γιατρό, σας πάει κουτί ;)
Blogger Bitch Girl, at 21/12/06 11:22  
@lex
Νομιζω το σχολιο σου ειναι ενα παραμυθι εν τη γεννεσει του, με πιθανο τιτλο "Ο κοπρολαγνουλης και ο ανωμαλος παστορας". Δουλεψε το και το δεχομαστε και εκπροθεσμα.

@argyrenia
Καλα, που να σου πω και το αλλο, λεει ο κυριος:

"Φαινεσαι αθλητικο παιδι, με φτερα στα ποδια σου και διακρινω αγνοια κινδυνου. Α, και αν θυμαμαι καλα εισαι απο την Κυπρο. Πως ειπαμε οτι λεγεσαι;"
"Ατρομητος Περιστεριου κυριε"


@bitch girl
Ναι, σωστα τα λες, ξαδερφες ειναι και επισης ειναι συμπεθεροι με τον Χλοης (Λεην).

Και τωρα συγκεντρωσου και γραφε, περιμενω παραμυθι, αλλιως θα γινει χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος,χαμος, χαμος, χαμος, χαμ...
^-----Τι εχεις να πεις τωρα για την υπεργραφια μου εξυπνακια, την βρισκεις ακομα διασκεδαστικη ε;
Blogger Misirlou Oubliez, at 21/12/06 11:53  
Είσαι εξαιρετική. Εξαιρετική! Καλημέρες και πολλά Φιλιά Υπέροχη Μισιρλού!
Blogger Kwlogria, at 21/12/06 11:57  
Scary shit...
Ennow na tin ntubei me prasina kai na ti paei sti thura 7!
Karadiastrofara, e?
Poooolu kalo!
Blogger mithrandir, at 21/12/06 12:34  
exeis mia diastrofoula e? ela paradeksou to! kata talla htan ena akoma klassiko wraio misirlou post as always
Blogger kabamaru, at 21/12/06 13:04  
Η ιδεα σου με τα παραμυθια ηταν φοβερη, αλλα νταξ η εκδοχη της so called κοκκινοσκουφιτσας με συνεχη λογοπαιγνια (holy hunter κορυφαιο), ψυχαναλυσεις και φιναλε-μακελειο με αφηνει να υποκλινομαι στο μεγαλειο σου.
Blogger Fight Back, at 21/12/06 13:15  
ΘΕΪΚΟ!!!


(το δικό μου από αύριο μάλλον)

όπως είπε και κάποιος πιο πάνω συγχαρητήρια στους γονείς σου!
Blogger enteka, at 21/12/06 14:26  
ΓΑΜΑΤΟ!!!!!!
Blogger YO!Reeka's, at 21/12/06 16:01  
ΑΡΚΑΣ! ΚΟΡΥΦΑΙΟ!
Blogger YO!Reeka's, at 21/12/06 16:01  
κ το δικό μου από αύριο αν αποφασήσει ο Blogger να με αφήσει να ποστάρω, ποστ lost - ghost ποστ, το κέρατό μου σήμερα...
:(
Blogger Bitch Girl, at 21/12/06 16:56  
Με έστειλες αδιάβαστο!!
Μου το 'χαν ψιθυρίσει αλλά αυτό που διάβασα δεν το περίμενα με τίποτα...
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 21/12/06 17:25  
@kwlogria
Ελα μη, σταματα, κοκκινιζω. Εχω και αβγαλτο μουστακι, εχω ενα στομαχι τουμπανο απο το φαι, σαν τον αη βασιλη ειμαι. Μου καταστρεφεις το Image.

@mithrandir
Αγαπητε mithrandir, ο Τσουκαλας πολυ παλλικαρι την εσωσε απο το λιντσαρισμα, της βρηκε και δουλεια στην ιντρακομ ως ντελιβερι-γκερλ και βοηθο (σαλατας) κηπουρου.

@kabamaru
quoting kabamaru:...exeis mia diastrofoula e?...

...Οταν ο Χανς Κριστιαν Αντερσεν του ελληνικου διαδικτυου αφηνει τοσο κολακευτικα σχολια για την περσονα μου νιωθω το βαρος της ευθυνης και τον πελεκη της δικαιοσυνης (ασχετο αλλα του πηγαινε) να πεφτει πανω μου...


@fight back
Ανοιξες τον δρομο με τα μακελεια και προβλεπω του χρονου τετοιο καιρο να μην εχει μεινει ουτε νυχι (αβαφο, καλε τι γινεται, καλε τι γινεται;)

@bitch-girl
Το λινκ μου προς το κειμενο σου λειτουργει αψογα. Στελνε κοσμο προς τα εδω να τους στελνω σε σενα με παρακαμψη. Ρε μηπως ο blogger ειναι ελληνικο δημοσιο εργο τελικα?

@baruak
Μμμμαλιστα...και τι αλλο σου ψυθιριζουν οι φωνες; Τις ακους συχνα; Σου λενε να κανεις πραγματα;
Ξαπλωσε ομως πιο αναπαυτικα στον καναπε και μιλα μου, μηπως σε ενοχλει ο ζουρλομανδυας να τον χαλαρωσω λιγο; Τι; Σε φοβιζει αυτη προτομη; Ο Φρουντ ειναι, θα σε βοηθησει, και αυτος κι εγω και μισο ταβορακι την ημερα να γινεις καλα...
Blogger Misirlou Oubliez, at 21/12/06 17:58  
@gelial
Καλα μη σου πω οτι ειναι
"cool pictures 2006",
"Ανεκδοτο-κορυφαιο!",
"Fwd, Fwd, Re, Προωθ., Fwd H AθΗΝΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ!"
;)

@enteka
Περιμενουμε να μας χτυπησει το κυμα της εμπνευσης σου. Τετοιες μερες εγινε και το τσουναμι μην ξεχνας
Blogger Misirlou Oubliez, at 21/12/06 18:18  
Αξίζεις συγχαρητήρια μόνο και μόνο για τα σύνδρομα που επέλεξες. Λίγες φορές μου έχει τύχει να διαβάζω παραμύθι και να αναζητώ μετά τη βιογραφία ενός τύπου ονόματι Fregoli.
Anonymous Anonyme, at 22/12/06 03:55  
OK OK...ψάρωσα...καταπληκτικό!!!! Και οι παραπομπές απίστευτα πετυχημένες!! Διαφήμισέ το μετά τις 12 στο ALTER ως εναλλακτική μέθοδο εκγύμνασης κοιλιακών...Ξεκαρδιστικό!!!
Anonymous Anonyme, at 22/12/06 10:46  
οκ πρασινοσκουφιτσα, και το βιβλιο σου ποτε βγαινει;
Blogger switters, at 22/12/06 14:18  
@τασος
Η νουμερο ενα κινητηριος δημιουργικη δυναμη ειναι η τρελλα.

@downhill
Διαβαζεις τις παραπομπες μου αλλα κυριως τις πομπες μου, ρεζιλι εχω γινει. Thanks

@switters
Eισαι ο μονος που επεσημανε οτι τα κανονικα αλλα επρεπε να λεει το τραγουδι. Οσον αφορα στο βιβλιο, επειδη πιστευεις σε μενα, θα εισαι αυτος που θα παρω μαζι μου στη Φρανκφουρτη.
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/12/06 18:51  
απλά δοκιμαστικό κάνω... έτσι και αλλιώς περιμένω τη συνέχεια, ως κλασική ποαραπονιάρα
Η Ε των Πατησίων
Anonymous Anonyme, at 22/12/06 21:05  
@E των Πατησιων,

ΕΙΣΑΙ ΞΕΦΤΕΡΙ! ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΕΜΑΤΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/12/06 21:07  
δε θέλω Asperger, γιατί με τόσο μπούρου μπούρου το έχει μάθει καλά!! ψάξε για ALIEN HAND ΚΑΛΎΤΕΡΑ!!
Ε
Anonymous Anonyme, at 22/12/06 21:14  
Άπαιχτο
Blogger pascal, at 23/12/06 21:46  
Παραλίγο να αυτοκτονήσω, χάθηκαν τα προσωπικά μου δεδομένα, κάποιος να προφυλλάξει τους ανήλικους από αυτο το φριχτό πράγμα...

Τεπα, Είστε καταπληκτική πάντως!
Blogger Mathilde, at 24/12/06 16:26  
you gave change, baby!
Blogger civil, at 3/1/07 08:46  

Add a comment