center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, décembre 12, 2006

Ιδρωμενος γαμος

Λιγα λογια για το εργο:

Αν πω σε αυτους που με ξερουν οτι κανω ροκανισματα στους κοιλιακους μου, αυτο που θα καταλαβουν ειναι οτι ειμαι μπρουμυτα ξαπλωμενη σαν χαλακι στο πατωμα και λυνω ασκησεις διανυσματικου λογισμου τρωγοντας σαλατα. Και θα εχουν δικιο.

Αν παλι τους πω οτι ειμαι στον διαδρομο και τρεχω θα καταλαβουν οτι ειμαι στον κεντρικο διαδρομο του σανατοριου, αυτον με τα βαλσαμωμενα ζωα και τους στοιχειωμενους πινακες ψυχιατρων, εχω ξεφυγει απο τους νοσηλευτες μου και τρεχω σαν δαιμονισμενη. Και παλι δικιο θα εχουν.

Δεν θα προσπαθησω να τους πεισω για την εγγραφη μου στο γυμναστηριο, για το οτι εχω αποφασισει να λιωσω τα υπεροχα ξυγγακια μου και να αποκτησω ενα six-pack με τη βοηθεια της γυμναστικης και του Θεου οπως ακριβως εκανε ο Αντωνιος για να κερδισει την Κλεοπατρα (απο-λιπη ο Θεος Αντωνιο...)

Απο τα γυμναστηρια απεχω φυσει και θεσει και αλλες ωραιες λεξεις που τελειωνουν σε -ει, οπως χεσει και πεσει (και λειπει ο μακαριτης ο γερος απο την προταση). Δεν θελω να γυμναστω και το ξερουν. Και δεν θα με πιστεψουν αν τους το πω οτι θελω. Οποτε γιατι να τους το πω?

Δεν τα εχω αναγκη κιολας. Εχω μια ωραια ζεστη μαλακη κοιλιτσα, ωραιους ραχιαιους by deafault, δυνατα ποδια-ναι εξυπνε, μυς ειναι, πιασε να δεις-, γαμπα Σαραβακου (μια φορα που ειχα καιρο να ξυρισω ποδια η μανα μου ειπε στις αδερφες μου, δειχνοντας τους τα ποδια μου, οτι ετσι θα ηταν τα ποδια του αδερφου μας, αν ειχαμε αδερφο), εχω αντοχες Πετρελη -χτυπα κι αλλο-, και γενικα μπορω να σηκωσω με ευκολια ανθρωπο 90 κιλων -το ζυγισμα γινεται μετα το ψησιμο-.

Μην φανταστεις, δεν ειμαι καμια μουνιτσα, σηκωνω βελτιωσεις -αρκει αυτες να ζυγιζουν μεχρι 90 κιλα,δες παραπανω- Και κιλα πρεπει να χασω και τα νυχια μου πρεπει να σταματησω να τρωω και κατι πρεπει να κανω και με τα μαλλια μου, αλλα εμενα μου αρεσω και καμια φορα αρεσω οπως ειμαι. Ανωμαλο αλλα συμβαινει.

Γιατι να μπω στον κοπο λοιπον? Διοτι αγαπαω πολυ τους φιλους μου. Και οταν δυο απο αυτους αποφασισαν να παντρευτουν μου ανεθεσαν τον δυσκολο ρολο της κουμπαρας. Και οπως καθε σωστη κουμπαρα πρεπει να γινω λιγο χειροτερη απο τη νυφη, και οχι λιγο καλυτερη απο την θεια της νυφης που ειναι σαν γρια κοτα, ζουμερη μεν αλλα να αργω να βρασω. "Ψωναρα, ψωναρα" φωναζεις και σε ακουω. "Θες να τραβηξεις την προσοχη πανω σου, μικροαστικη μυξα αποκαλυφτηκες" .Οχι ρε συ, αληθεια, δεν θα το κανω για μενα, θα το κανω για να εχουν οι φιλοι μου καλες φωτογραφιες γαμου. Και κυριως θα το κανω επειδη αγαπω το παιδακι που καποτε θα κανουν και δεν θελω οταν αυτο περασει την φαση που θα βλεπει ταινιες ντισνει και τα οικογενειακα βιντεο απο τον γαμο και την βαφτιση του εκατονταδες φορες, να με βλεπει και να σκιαζεται.

Εικ. 1 Εγω μετα απο 9 μηνες γυμναστικης.
Υπομονη αγορια.


Σκοπευω λοιπον σε αυτους τους 9 μηνες που εμειναν να περπατησω την αποσταση μεχρι την Παναγια της Tηνου πανω στο διαδρομο, να σηκωσω βαρη οσα και τα οικογενειακα βαρη ενος μεθυστακα Καθολικου ιρλανδου και να βρω μια πλατεια με σκαλα στη νεα Φιλεδελφεια να την ανεβοκατεβαινω σαν τον Ροκι.

Και οσο και να αηδιαζω με τα γυμναστηρια, οσο και να τα θεωρω αθλητικο αυνανισμο, θα σφιξω τα δοντια και θα ιδρωσω. Και μαζι μου θα παρασυρω τη νυφη -και ας εχει ηδη σφιχτο κωλαρακι- και τον γαμπρο -και ας εχει και αυτος ηδη μουσκουλο ποπαι-. Αρκει μονο να θυμηθουμε να κανουμε ενα ντουζακι πριν παμε στην εκκλησια. Γιατι αλλιως...



Εικ.2 Οι καλεσμενοι χαιρετανε το νιοπαντρο ζευγαρι
και την κουμπαρα κατα την εξοδο τους απο την εκκλησια.





Misirlou Oubliez, 1:54 PM

24 Comments:

Κουράγιο, ο Θεός μαζί σου και άλλα τέτοια συγκινητικά.
Εγώ πάντως το ποδηλατάκι που πήρα το έχω κάνει ωραιότατη κρεμάστρα, τα βαράκια τα έχω δεξιά και αριστερά του κρεβατιού να τα έχουμε ως πολεμοφόδια, βρε αδελφέ, σε περίπτωση που πλακωθούμε :P
Anonymous Anonyme, at 12/12/06 18:51  
ante na mou rhtei kai mena kamia koumparia mpas kai kapsw kana kilo xrisimopoiontas ta organa tony little pou skouriazoun sth ntoulapa mou
Anonymous Anonyme, at 12/12/06 19:08  
Ωωχ..μη σε πετύχω σε κανά μετρό ή λεωφορείο να τρως τα νύχια σου...
μάλλον έχω φαγόνυχοφοβία....
Blogger Ἄγγελος, at 13/12/06 01:50  
...να χαρώ παράνοια! :)
Blogger Husker Du, at 13/12/06 03:37  
Ξέρασε την αλήθεια φούλα και πες για εκείνο το σφυχτοκωλικό γκομενάκι ( με όλη τη σημασία της λέξης) που έχεις βάλει στο μάτι και άσε τα σάπια για τους γάμους και τα πανηγύρια.

υγ: σοβαρά τώρα η καλύτερη λύση είναι να το ρίξεις στο περπάτημα ή σκέψου και κανά άθλημα. (τύπου φέντερμπαλ)
Blogger Κολοκύθι, at 13/12/06 09:41  
Κοιτα αμα σκασεις στην εκκλησια και εισαι οπως στη φωτο, θα αναφωνησουν ολοι Αξια, Αξια και δε θα εννοουν την κουμπαρια.
Αμα η "διαιτα της κουμπαρας" αποδωσει, μπορεις μετα να το λανσαρεις σε λαιφσταιλ περιοδικα με τιτλο "Ο κουμπαρος την κουμπαρα 2 κιλα την εβδομαδα" και να γινεις και σουργελο των μεσημεριανων εκπομπων.
Blogger Fight Back, at 13/12/06 10:20  
Στην Νεα Φιλεδελφεια εχει γυμναστηριο με μηχανημα-σκαλα με θεα στην πλατεια (ασχετο)
Blogger Spyros, at 13/12/06 11:53  
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα άτομο! Μη νοιάζεσαι, είναι κι άλλοι σαν κι εσένα! Μένω στον 4ο, στον 1ο έχει γυμναστήριο, έχω πληρώσει 3 μήνες, έχουν περάσει οι δυόμιση και έχω πάει μία φορά. Κρίνω πως για κωλόγρια είμαι πολύ γκόμενα:)
Anonymous Anonyme, at 13/12/06 13:25  
AHAHAHahahAhaahahAHahAHH...
Loipon parata to amaksi. Einai i prwti kinisi. Grapsou se kolimvitirio. Oxi se gymnasthrio. Einai kalitera. Kai grafe pio syxna sto blog. Einai kali gimnastiki.
Anonymous Anonyme, at 13/12/06 14:13  
Ελα μωρε, και να μην πιασει η διαιτα μπαινεις σε μια χρονομηχανη και γυριζεις στην αναγεννηση να δουλευεις ως μοντελο για πινακες.
Blogger Lex_Luthor06, at 13/12/06 14:22  
Χειμερινο κολύμπι 4eva!!!

(μπορεί να γίνεις και "βατράχι"- ΟΥΚας...)

:P
Blogger nassos, at 13/12/06 14:33  
χμμμμμ γιατι δεν το παιρνεις αλλιως καλη μου ?
βαζεις την φορμουλα σου....πηγαινεις στο γυμναστηριο...σε ωρα αιχμης.διαλεγεις τον διαδρομο με τον πιο καυτο γκομενο διπλα σου...οπως πινεις το εμφιαλομενο σου...παντα να σταζεις λιγο και στον λαιμο...ετσι ο ιδρωτας ειναι καλη ντανια....και ετσι 8α συνεχισεις και στα οργανα με τα πιο καλα τεκνα απο κοντα..να τους ρωτας για το ενα μηχανημα για το αλλο..τι γυμναζει αυτο...τι εκεινο.....αλλαζει η διαθεση σου λεω και για ποτε κανεις κορμι δεν το καταλαβαινεις....
για αρχη παρε το i pod μαζι....μην καρφω8εις απο την πρωτη εβδομαδα.
Anonymous Anonyme, at 14/12/06 00:24  
Ελπίζω η λεζάντα της φωτογραφίας να μην είναι αναφορά σε αυτό που κρατάει η Αννούλα στο αριστερό της χέρι...
Anonymous Anonyme, at 14/12/06 03:16  
@confused
Εγω το χρησιμοποιω και ως καθισμα οταν εχω καλεσμενους και δεν φτανουν οι καρεκλες.

@kabamaru
Ο τονι λιτλ κλαιει τωρα να ξερεις. Γιατι ο τονι λιτλ εχει οραμα για σενα.

@αγγελος
Μα γιατι εχουν και πρωτεινες. Το γρηγορο σνακ οταν εισαι κολλημενος στην κινηση.

@husker du
Δεν εχεις δει τιποτα ακομα.

@κολοκυθι
Ελεγα κατι σε στατικο αθλητισμο. Σκακι ταβλι ποκερ κτλ. Κυριως το τελευταιο λενω να το προτεινω στο γκομενακι να το κανουμε μαζι στην στριπ εκδοχη του

@fight back
Σουργελο γινομαι οποτε θελω στις μεσημεριανες. Απλα δεν εχω στειλει βιογραφικο ακομα.

@spyros
Ενδιαφερον. Εχει και παουερ πλεητ γιατι βαριεμαι?
Blogger Misirlou Oubliez, at 14/12/06 11:12  
@deaded mind
Ρε συ πολλα κιλα εβαλες στην μπαρα. Θα πω στον Πυρρο Δημα να κανει την κουμπαρια. Χο χο χο

(Ευχαριστω)

@kwlogria
Μα ειναι δυνατον? Θες να κανεις μιση ωρα αερομπικ τον χρονο και αλλη μιση ται-τσι και πληρωνεις 12 μηνες δισταγμου και βαρεμαρας. Απαραδεκτοι.

@Paralife
Οχι θαλασσα, οχι. Μια φορα πηγα για μπανιο και μου εκαναν προταση απο το λιμεναρχειο για προσληψη ως full-time σημαδουρα. Δημοσιο γαμωτο. Ακομα το μετανιωνω.

@nassos
Στην μπαντα περνανε τα κομμαντα. Δεν ειναι κακη ιδεα, μου πανε τα πρασινα. Και τα φυκια.

@lex_luthor
Μεχρι την δεκαετια του 70 καταφερα να φτασω. Μπορει να με θυμασαι. Κανω την χοντρη του θησαυρου.

@pele
Κατσε τωρα γιατι τα λες ωραια και με ψηνεις. Εσυ σε ποιο συχναζεις? Να σου δειξω το αη ποντ μου βρε κουτο. Εχω και μπιτακια μεσα. Αμε.

@τασος
Κι ομως...
Blogger Misirlou Oubliez, at 14/12/06 11:25  
lol....
Είναι μαλακία το γυμναστήριο, όντως...
Το καλύτερο είναι να βρεις κανά άθλημε με τρέξιμο και τπτ φίλους που να γουστάρουν κι αυτοί. Κυρίως όμως να το κάνεις για την πάρτη σου και όχι για την κουμπαριά ffs.
Blogger it is, at 14/12/06 11:37  
Αγαπητή ΜΜΜ ( μικροαστική μύξα μισιρλου) ήμουν η παρέα σας στους διαδρόμους του σανατορίου. Δεν ήθελα επ ουδενί να με αλλάξω και αυτό για να ενισχύω τη βιοποικοιλία.
ΚΛΙΚ! Πάντα κάτι γίνεται όμως και ότι λες με ύφος το λούζεσαι ( με ούλτρεξ ) και βλέπεις. U say it we play it, κουμπαριά , κρίση ηλικίας, νέος γκόμενος κάτι πάντα γίνεται και κηνυγάς τους νοσηλευτές στο σανατόριο να σου δώσουν χάπια αδυνατίσματος. Σε 9 μήνες χάνη ( επαρκής χρόνος) θα έχεις γεννήσει μια νέα ΜΜΜ. Και πίστεψε με , ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΣΤ-Σ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ....Ιγκνορανς ιζ μπλιςς ΑΜΗΝ.
Blogger Crucilla, at 14/12/06 11:52  
Εύγε, να σου ζήσει και να χιλιοχρονίσει η γλυκιά τρέλα σου!!
Λες να τις βάλουμε να ζευγαρώσουν με τη δικιά μου;
Blogger Βαγγέλης Μπέκας, at 14/12/06 14:23  
@it is
Δεν εχω αυτοπαρακινηση αλλα εχω αυτοκινηση, παμε μια βολτα; (Α καλο ε)

@crucilla
Αν δεν τυχαινε ο γαμος, να εισαι σιγουρη οτι ειμαι τοσο καμμενη blogger που θα ξεκινουσα γυμναστικη μονο και μονο για να κανω post.

@vita miα barouak
ενδιαφερουσα ιδεα.

prv msg me ομως, γιατι εδω μας κοιτανε ολοι και ντρεπομαι.
Blogger Misirlou Oubliez, at 14/12/06 14:39  
ax kouklitsa mou....eimaste makrya gmt!
an kai edw,pou paw egw..einai super ta tekna!
kai exw kai free entrance sta apodythria...ameeeeeeeeeeee
8a se mpasw mia mera na deis meta kinhtro....
Anonymous Anonyme, at 14/12/06 21:34  
Χαζή ερώτηση - και ίσως έχω χάσει επεισόδια - short attention span - αλλά το γαλλικό γιατι? Πάει με πιάν0ο κλπ??
Χ
Anonymous Anonyme, at 15/12/06 02:59  
@pele
Ελα λεγε ειναι μακρια? Φτανω με προαστιακο?

@χριστος
Ολες οι αποριες σου για τα γαλλικα θα λυθουν εδω.
Blogger Misirlou Oubliez, at 15/12/06 10:34  
Αν πω σε αυτους που με ξερουν οτι κανω ροκανισματα στους κοιλιακους μου, αυτο που θα καταλαβουν ειναι οτι ειμαι μπρουμυτα ξαπλωμενη σαν χαλακι στο πατωμα και λυνω ασκησεις διανυσματικου λογισμου τρωγοντας σαλατα. Και θα εχουν δικιο.

Να σου πω. Διανυσματικό Λογισμό από ποιο βιβλίο διαβάζεις; Το παλιό (αλλά καλό, σαν το κρασί) του Τσίτσα ή το μαύρο των Marsden-Tromba;
Anonymous Anonyme, at 18/12/06 17:40  
...kai oi fwties? aytes ti tis valame? de skeftikes tis fwties?
an eixes paei ekei tha hsun enas hrwas, tha ekanes swma poio lepto kai poio mavrismeno kai ta mallia tha ta eixes ksyrisei entelws, an de se eixe prolavei h fwtia.
wraio look tha htan.tha evazes ki ena kokalo sto kefali(aparaithto aksesuar gamu)kati tha su thimizei h eikona.tha tromazes poolu kosmo.ase pu borei na se erwtevotan kai kanenas uragotagos...
o filos su axilleas
Anonymous Anonyme, at 5/9/07 12:59  

Add a comment