center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, décembre 06, 2006

Ατιτλο

Αποφασιζω να γραψω ενα καινουργιο κειμενο οταν βαριεμαι το παλιο και οταν αρχιζω να ντρεπομαι γι'αυτο που εγραψα, οταν μπαινω στο blog μου και τρωω στη μαπα την ιδια εικονα, την ιδια πρωτη προταση.

Και συμβαινει επισης το εξης, οσο πιο πολυ μου αρεσε το κειμενο μου, τοσο περισσοτερο ντρεπομαι και τοσο περισσοτερο στροφαρω τη μανιβελα του πνευματος μου για να σκεφτω με τι 8α καταπιαστω στη συνεχεια. Βρισκω ενα 8εμα, ή μαλλον για να ειμαι ειλικρινης βρισκω μια punch line και ενα υφολογικο ευρημα και χτιζω το θεμα (η μορφη ειναι το θεμα, α ρε μεγαλε Τζεης Τζους -Ευειδη- τωρα σε καταλαβαινω και σου υποσχομαι να τον τελειωσω καποτε τον Οδυσσεα σου).

Γραφω σκορπια λοιπον, αυτα που θελω υποτιθεται να δημοσιοποιησω. Και μαλιστα καθε φορα το προχειρο κειμενακι μου ειναι πιο επαγγελματικο. Επαγγελματικο, οχι οπως λεμε επαγγελματικο αυτοκινητο, να ειναι οικονομικο και να το γεμιζω γλαστρες και σανιδες του σερφ (διοτι εχω παρατηρησει οτι ολα τα επαγγελματικα αυτοκινητα στις διαφημισεις τα φορτωνουν με γλαστρες και stuff that cool dudes have). Επαγγελματικο, λες και ειμαι καμια αρθογραφος στον Νιου Γιορκερ, ενω το πολυ-πολυ να εγραφα τα πολιτιστικα στο Νιου Λιοσα.

Γιατι ομως τα τρωει η μαρμαγκα αυτα τα γαματα γαμιστερα κειμενα μου (ναι ρε, γαματα ειναι, τι αρπαζεσαι, ναι ρε, ψωνιο ειμαι, τραβας κανα ζορι, κι εσενα που σου πηρε 32 ποστ να το καταλαβεις και αν δεν στο λεγα δεν θα το καταλαβαινες, δεν εισαι καλυτερος, ενταξει? Και αλλαξε αυτο το υφακι πριν σου ριξω κουτουλια, διοτι αν παρατηρησεις σου εχω αφησει χωρις τονο και τη λεξη "γαματα", κυριως αυτη, και σε αυτην σε πληροφορω πως ο τονος παει στο πρωτο "α" οπως μπαινεις, αρα ειμαι πολυ ταπεινο ανθρωπακι τελικα, λοβ μι λοιπον,γιουηλ γιου?)

Λοιπον μαθε πως τα κειμενα αυτα δεν τους ειναι γραφτο να γεννηθουν διοτι ο 8εος του blogging τιμωρει τους βλασφημους νεοκοπους (και ξυλόκοπους) δοκιμιογραφους. Και τελικα, το γραφω εδω και ας μην κολλαει πολυ, η προσωπικη εμπειρια μου λεει οτι ο ορισμος του blog ειναι πως,

"blog ειναι αυτο που σου συμβαινει ενω εσυ κανεις αλλα σχεδια (drafts) γι΄αυτο."


Διοτι κατι συμβαινει *μπαμ* στη ζωη μου και τοτε ακυρωνεται αυτο που στομφωδες κειμενακι μου, η μορφη παυει να ειναι το θεμα (μαλακα Τζους τωρα θυμηθηκα γιατι δεν τελειωνω τον Οσυσσεα σου, εκει ρε, στο κατω ραφι να σκονιζεσαι, μη σωσεις και σε διαβασω) το θεμα ειναι το θεμα ξανα, και οι σκεψεις μου χοροπηδανε σαν λαγουδακια σε περιοδο αναπαραγωγης στο μυαλο μου και βγαινουν αβιαστα. Σαν κατουρηματακι που το κρατουσα ωρα.



Ανακεφαλαιωση λοιπον, ειπα μεχρι τωρα πως αυτα που γραφω τελικα βγαινουν αβιαστα:
συμβαν, επιμονες σκεψεις, πληκτρολογηση, κειμενο, κουμπακι δημοσιευσης, "ο γαμωτο το εγραψα με εψιλον γιωτα και εφαγα και ενα και", διορθωση, ξανακουμπακι δημοσιευσης, "γαμωτο και αλλα λαθη, να πα να γαμηθει, θα μου τα βρει και θα τα γραψει σε σχολιο ο It is."


Αυτη τη στιγμη ομως που γραφω συμβαινει το εξης, για πρωτη φορα δεν θελω απλως να πληκτρολογω τις σκεψεις μου, θελω να χτυπαω το κεφαλι μου στο πληκτρολογιο για να βγαλω απο μεσα μου ολα αυτα που περνανε απο το μυαλο μου. Υποφερω.

Θελω να πω για το αγχος της δουλειας μου, για τις ευθυνες που δεν μπορω να διαχειριστω, για μια διαισθηση που ειχα και που εγινε βεβαιοτητα και με στεναχωρησε, για το οτι μπορω να κανω κατι καλο και να κερδισω τον παραδεισο και θελω να ερθει το αυριο για να κανω οτι μπορω γι'αυτο, για το οτι κανενας δεν εχει προσεξει οτι γραφω συχνα τη λεξη "τελος παντων" και οτι στις αναφορικες προτασεις μου (ή μηπως ειναι κατηφορικα ψελλισματα?) δεν γραφω "ο οποιος/η οποια/ το όπιο" αλλα "που". Οτι δεν εχω προγραμμα στη ζωη μου, οτι καμια φορα νιωθω πολυ μονη σε ολα, οτι ισως ειμαι τεμπελα και δεν μπορω να παρω τη ζωη μου στα χερια μου, οτι γιατι εβαλα το ισως στην προηγουμενη προταση, οτι με τοσα οτι μπορω να χορεψω νησιωτικο αυτη τη στιγμη (οτι οτι οτι τι παναγιαμου εναπαιδι)

Τα ειπα και ξαλαφρωσα ομως, θα κανω ενα τσιγαρο,8α βαλω και καμια εικονουλα για να μην τρομαξει το κατεβατο, και για να την βλεπω και να την βαρεθω και να γραψω κατι αλλο, 8α πιω την τελευταια γουλια απο τον χτεσινο καφε μου και 8α παω να διαβασω την ιδια σελιδα -την ιδια σελιδα!- με χτες και προχτες, βλεπε προηγουμενα κειμενα.

Και για την ιστορια, στο draft που ετοιμαζα αυτη τη φορα, εγραφα για το προφανες, οτι για μενα τιποτα δεν ειναι οτι δειχνει, γιατι για μενα το προφανες ειναι ενα ζεστο ροφημα στιγμιαιου καφε το οποιο σερβιρεται με καλαμακι αποκλειστικα στην περιοχη του Θεσσαλικου Καμπου.

Α, και και κατι τελευταιο, τον τιτλο των κειμενων μου τον βρισκω παντα τελευταια στιγμη.



Εικ. 1 Ασχετη με το κειμενο αλλα με κοινωνικο μηνυμα.
"Μη διανοηθεις ποτε να τσαντισεις την Βεφα"




20 Comments:

Το κοινωνικό σου μήνυμα είναι το λιγότερο ανατριχιαστικό!

Καλημέρα βρε :))
Ennoia sou kai mi fovasai. Tha vrethoume kai tha sou ftiaksw ti diathesi. Swpa swpa... goutsou goutsou...
Αυτό ακριβώς που λες, η "ποσοτικα & ποιοτικά μετρήσιμη" διάσταση της γραφής το αναλύει με χιουμοριστικό τρόπο ( επίσης. Νομίζω) ο David Lodge. Το παθαίνει ένας συγγραφέας - ελάσσων ήρωας στο βιβλίπ Small World. Το αποτέλεσμα;; Δεν ξαναγράφει, μπλοκάρει, ΣΤΕΙΡΩΝΕΤΑΙ λογοτεχνικά.... Είδες που συνδυάζεται τελικά και η φωτό? ;-)Αχ άτιμο ασυνείδητο!
αγαπητή μου είχα όλη την καλή διάθεση διαβάζοντας το κείμενο σας να κάνω σοβαρά σχόλια, αλλά μετά είδα τη φωτό κ μπλόκαρα, καλύτερα έτσι κι αλλιώς φούτσες θα έγραφα :)
"blog einai afto pou sou symvainei otan kaneis alla drafts gia afto."
kai:
"james joyce eveidi"
XAXAXAXAXAAXXAXAXAXAA
8eiko!
afti tin eikona sto telos ti tin i8eles? aidiasa....
Να σου πω τι θα κανεις οταν σου ρχεται να χτυπας το κεφαλι σου στο κιιμποαρδ(mpenw sto spirit siga siga): Θα γραφεις σε χαρτι.
Παντως δεσποινις, σημερα ειστε ηλεκτροφορο καλωδιο υψηλης τασεως. Πρεπει να σας αγγιζουμε με μη αγωγιμα προστατευτικα.
Σωπα σωπα...
μη μου παθεις καμια εκκενωση...
@confused
Θαλασσομπερδεμενη καλημερα και εμμεσα χρονια σου πολλα, στο blog σου δεν μπορω να μπω γιατι εχεις βαλει ταμ τιριριμ και οποτε το κανεις αυτο κρασαρει ο Μοτζιλας μου.

@The_101_st_hit
Δηλαδη θα παραστησεις τον Τζον Κλιζ σε αυτη τη σκηνη , που οποτε την βλεπω γελαω? Κοπιαστικη σεκανς, ξανασκεψου το. Ισως και να μου αξιζει αυτη η διαθεση που εχω.

@crucilla
Εχετε συνδυασμενα και συνδυαστικα ταλεντα και δηλωνω γοητευμενη.

@bitch girl
Δεν φταιτε εσεις, εγω ειμαι αιωνια καταδικασμενη στην κολαση του ασοβαρου. Δεν επρεπε να ειχα πει "μαλακα" απο μεσα μου εκεινη τη φορα στην εκκλησια οταν ημουν 5 χρονων. Τι τα θετε. Τα σχολια σας παντως ειναι υπεροχα οπως και να ειναι

@polikarpos
Και αλλοι αντρες σαν εσενα που ηπιαν ρακη με τον θανατο και χορεψαν ζεμπεκικο με τον τρομο, επισης μου εκμυστηρευτηκαν την απεχθεια τους για την φωτο. Τραγικο.

@paralife
Μια μερα που ναι σχολη, μια μερα γιορτινη, θα σας παρω, οπως συνηθιζω με ολους τους καινουργιους, και θα παμε μαζι ενα μεγαλο διδακτικο περιπατο στο πυκνο δασος της blogoσφαιρας. Μπορει να μην επιστρεψετε, αλλα απο την αλλη, who did, huh?
Καλη αρχη.
poly tromaktikii fotografia pou teleiwnei to keimeno sou!!!

sigoura einai asxeti me to olo 8ema?
Το blogging είναι για να μας χαλαρώνει και να γλυτώνουμε και κανά φράγγο από τους τρελογιατρούς. Μη το παιδεύεις πολύ και γράφε ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι. Να'σαι σίγουρη ότι πολλοί από εμάς θα θέλαμε να το είχαμε σκεφτεί πριν από εσένα και να το είχαμε αποδώσει εξίσου καλά με σένα :-pp
agaphth mou misirlou mh autoperiorizese. prosupografw to prougoumeno sxolio tou sexpur. periorisou omws ligo se kapoies foto pou anevazeis. o thganitos fallos me ti servirete ws sunodeutiko???
@worm
Ολα συνδεονται ιδανικα με το λεπτο νημα της συμπτωσης. Μα ποσο ωραια τα λεω.

@σεξ+πυρ
Ειχε πει ο Μπεκετ,
"Κοιτα καταματα το χειροτερο μεχρι να βγαλει γελιο".
Οταν ειμαι φρικαρισμενη και γραφω, στο τελος νιωθω πως εχω κανει εναν ειδος εξορκισμου καθε κακιας σκεψης. Βρισκω απο ολες τις διαστασεις των καταστασεων, αυτη που θα με κανει να νιωσω καλυτερα. Ισως οχι την πιο ρεαλιστικη καθε φορα.

@καμπαμαρου
Συνοδευει τελεια μουνια καπελο.

Κατα τ'αλλα δες ανω.
Καλο αυτο με τον τιτλο που τον βρισκεις την τελευταια στιγμη.
Επισης με τετοιες εικονες να εισαι σιγουρη οτι τα κειμενα σου θα τα φαει ή η μαρμαγκα, ή το μαυρο σκοτάδι ή ο μαυρος σκυλος.
Δεν πάει άλλο. Πρέπει να συμπεριλάβεις και αυτό!

http://www.youtube.com/watch?v=FbwkkXGmFrI
Mπορείς να μην βάζεις τόσο μεγάλες γραμματοσειρές γιατί μου βγαίνουν τα μάτια; (Γράψε με κεφαλαία ρε παιδάκι μου)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ κ.OYMΠΛΙΕ
"Η ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ"
(για να γίνεται μέλη 5€ το μήνα, εγγραφές 12-2 το μεσημέρι- διοργανώνουμε και εκδρομές στα αγαπημένα μέρη της Μισιρλούς)
:((
Κι εγώ χρησιμοποιών την φλογισμένη αλεπού και πάει μια χαρά και με τα τιριμ τιριμ! :o
@fight back
'Η ο μαυρος πιτ.

@deaded mind
Οποιος χανει (φωτογραφιες) στα blogs κερδιζει στην αγαπη.

@civil
ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΕ. ΑΛΛΟ. ΠΕΣΤΟ.

@seaconfused
Ειναι πολυ φυσιολογικο, εμενα ποτε κανενα προγραμμα δεν δουλεψε οπως δουλευει σε ολο τον υπολοιπο κοσμο.
μπουαχαχαχα & %-0 & ΓΙΑΚ (τα πρώτα δύο ανάμεικτα, το τελευταίο για τη φωτό)& καλώς σε βρήκα
"Οδηγίες προς Bloggers" θα μπορούσε να ονομαστεί τούτο το γραφτό σου. Αλλά εκείνη την τελευταία φωτο τι την ήθελες; Απάνω που ετοιμαζόμουν να χρησιμοποιήσω το δικό μου για ...κοινωφελείς σκοπούς είδε τη φωτογραφία (βλέπεις κυκλοφορώ γυμνός στο σπίτι), φοβήθηκε κι εξαφανίστηκε... 'Αντε να το φέρω πίσω τώρα να επιτελέσει το έργο του!
χαχαχά

σε είδα
σήμερα
είσαι
φίλη μου

υγ. ηπια ρακη με τον θανατο και
χορεψα ζεμπεκικο με τον τρομο (χμφχαχάχμφ)
η φωτό ειναι οκ
αλλάζει το στατιστικό δείγμα;

χαχαχά

:)
@lost
Μην χανομαστε.

@heliotypon
Συστροφη πεους το λενε. Ειναι ιασιμο, θα δω τι μπορω να κανω.

@boywalkinginthewoods
Μπραβο!Εισαι αντρας ρε. Με κατι @@ να! Ουτε στην χυτρα του δρουιδη δε θα χωρουσαν.

Εξαλλου δεν υπαρχει πιο τρομακτικη εμπειρια απο την φιλια με μενα.

Add a comment