center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, novembre 21, 2006

FESTEN

ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2006

....ΒΕΡΕΝΙΚΗ, θα με πω ΒΕΡΕΝΙΚΗ, ωραιο βιβλιο, η κομη της ΒΕΡΕΝΙΚΗΣ, σχεδον κλασσικο, δεν το εχω διαβασει ακομα βεβαια, αλλα γι αυτο δεν το ειπαν και και κλασσικο αλλωστε?

Τζουζ ντισπλεη νεημ, ΒΕΕΕΕ, ΡΕΕΕ, ΝΙΙ,Λ, λα8ος, μπακσπεης, Κ, ΗΗΗΗ....

Οχι δεν μου κανει, δε μου αρεσει, μπακσπεης μπακσπεης, μπακσπεης, μπακσπεης, μπακσπεης, χαχα με επιασε η obsession dissorder μου, ρυθμικα μπακσπεης μπακσπεης μπακσπεης, θρυλεολεο θρυλεολεο, λεο λεο.

.............. (Οι τελιτσες σημαινουν πολλα τσιγαρα)

Γαμωτο, ολη τη μερα σε αυτα τα μπλονκς θα τη φαω, πωςδιαολοταλενε, αναθεμα την ωρα που τα βρηκα, λες και δεν εχουμε δουλειες, ποπο ειπα δουλειες και θυμηθηκα, γαμωτο, που σαι νιοτη που μου λεγες πως θα γινομουν αλλος, τι σκεφτομουν οταν συμπληρωνα μηχανογραφικο, α ρε συ, τι θυμηθηκα, οταν ημουν μικρη ελεγα να γινω χορευτρια ανατολιτικων χορων στην Αιγυπτο, χοχο πλακα δεν εχει. Ρε συ. ΡΕ ΣΥ! το βρηκα! Ελληνιδα Αιγυπτιωτισσα, Μισιρλου, ναι ρε, και μου αρεσει και ο ταραντινο, μιστερ πινκ, οχι ρε ηλιθιε Βλασση, συγκεντρωσου, σαν γυναικα θα γραφεις, γυναικειο ονομα ψαχνεις, Μισιρλου το βρηκες, ολο ξεχνας, σαν το πασγουορντ του αλλου του μπλογκ που ειχες, α ναι ρε, ξεχναω, Μισιρλου φοργκετ, μαλακια ακουγεται, μισιρλου 4γκεητ7, τι σχεση εχει ρε μαλακα ο παοκ με τον γαυρο, πως να με πω πως να με πω, α το ραδιο παιζει πινκ μαρτινι, αμα φορουσαν γουνα θα τους λεγανε μινκ μαρτινι?, τελος παντων, ζε νε βε πα τραβαγιε, ζε νε βε πα ντε ζενε, να να να, ετ ουμπλιγιε, ρε το βρηκα, ΡΕ! ουμπλιε, ξεχναω, ναι ρε αυτο ειναι, Misirlou Oubliez.

Τζουζ ντισπλεη νεημ: MISIRLOU OUBLIEZ.
Τζουζ πασγουρντ: ***
Ριταηπ πασγουρντ: ο γαμωτο τι κωδικο εβαλα? Α ναι, asd. Μην ψαχνομαστε παλι.

Ντα-νταν, το blog μου δημιουργηθηκε! Ειμαι τοσο χαρουμενη, αλλα γιατι ειμαι ΤΟΣΟ χαρουμενη, ετσι πρεπει να ειμαι, μηπως περναω μανιακο επεισοδιο, μηπως? οου νοου νοτ εγκεν...

Γαμωτο, γιατι εχω μια περιεργη αισθηση οτι κατι καλο θα μου συμβει εδω μεσα?


............................................

ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ


Misirlou: I love you pumpkin, ξαδερφουλα
κολοκυθι: Ι love you honeybunny Misirlou, ξαδερφουλα...

Everybody cool, this is a blog-robbery, θα σας παρουμε και τα σωβρακα, if anyone of you bloggers move, δεν μας κανει μπλινκμπλονκ και δεν μας αφηνει σχολια και πει μαλακιες για την παρτη μας, me and my cousin are gonna execute every sexy motherfucking last one of you!!!!








21 Comments:

αφησα σχετικό σχόλιο στην ξαδέρφη.στοπ. ελπίζω σε θετική απάντηση. στοπ.
η θεία από το Σικάγο.
don't stop till you get enough
πολύ καλό το μονταζ με τα κεφάλια. Ουτε που φαίνεται.

(εβαλα κι εγω κάτι μπακσπεης γιατι αντι να γράψω μοντάζ έγραψα μπόνταζ το οποίο μου θύμισε bontage και μου έδωσε ιδεες για παιχνιδια που θα μπορουσαμε να παιξουμε οι τρεις μας με την ξαδερφη σου. οκ οκ οκ το παράκανα ... μπακσπεης μπακσπεης μπακσπεης)
Μιλάμε ότι σήμερα έχω φάει 3 τσουρέκια από τη χαρά μου. Πολύ καλό ρε ξαδέρφη, ξέρουμε και το φωτοσοπ βλέπω ε?Ο άλλος τι θετική απάντηση ψάχνει. Με το ψαχτήρι θα μείνει. αχ.
Den exei thn full version sto youtube. stamataei ekei pou me kalei o dale sto palko. Anaivenw me elafra phdhmatakia, eimai ntumenos me emprime gravata kai mple koustoumi gia na ksexwrizw apo thn mpanta, pernv to kalo mou to xamogelo gia na epeidiksw thn kataleukh odontostoixeia mou, xtenizw ta malia mou pros ta pisw giati den ta krataei pia to mpoukali me to tzel pou ta exw perixusei nwritera kai mpainoun enoxlhtika sta matia mou, koitaw thn ksanthia gomena pou liknizete mprosta mou, pernw vlemma john wayne kanw mia peristrofh ston euato mou , arpazw to mikrofono kai tragoudaw:

Μισιρλού μου, η γλυκιά σου η ματιά
φλόγα μου 'χει ανάψει μες στην καρδιά,
αχ γιαχαμπίμπι, αχ γιαλελέλι, αχ
τα δυο σου χείλι στάζουνε μέλι, οϊμέ.

Αχ, Μισιρλού, μαγική ξωτική ομορφιά,
τρέλα θα μου 'ρθει, δεν υποφέρω πια,
αχ, θα σε κλέψω μέσ' απ' την Αραπιά.

Μαυρομάτα Μισιρλού μου τρελή
η ζωή μου αλλάζει μ' ένα φιλί,
αχ γιαχαμπίμπι, μ' ένα φιλάκι, αχ
απ' το δικό σου το στοματάκι, οϊμέ.

o kosmos paralirei kai epanalamvanei tous stixous meta apo mena.

tipota to idiatero apla mia surealistiki matia sto videaki poy edwses se link
Δεν το είχα προσέξει ότι είναι αριστερόχειρας ο Dick...
Συγχαρητηρια, γεμισατε τη μπλογκοσφαιρα με περιγραφες απο το οικογενειακο σας ριγιουνιον. Τι ν' αυτα ρεεε (με φωνη γεωργιου). Ημαρτον ρε!
Tώρα για να καταλάβω, εσείς είστε άνδρας και σας λένε Βλάσση;;
Τι ζαρζαβατικό πρέπει να είσαι για να έχεις ξαδέρφη ένα κοκολύθι;
Εγω σε καταλαβαινω. Με ξαδελφη την κολοκυθα, πως να εισαι καλα Βλασση μου; Ε;
xe, xe...
όμορφο το σπίτι σας, αν μου πετυχαίνετε και το καφέ, θα σας επισκέπτομαι συχνά.

ΥΓ: Κόμη της Βερενίκης, αστρολογία για αρχάριους, η απλότητα σε όλο της το μεγαλείο.
κ μετά λένε ότι το νησί που μένω είναι ένα μεγάλο κρεβάτι...
υ.γ.το πατατράκ το πήρα το '96 :) αργότερα κυκλοφόρησε και το "sequel" Paso Doble και τα κεφάλια μέσα, του Κουλίκια με ήρωα πάλι τον Βάλτερ(Perugia)...έχω κ το arkanoid σε παιχνίδι στο κινητό, τι να στείλω; :)
Γριβάπ κοζ δη μπόιζ ντοντ στοπ

Σ;))))
ντοντ στοπ τίλ ΔΕΫ (ΓΟΥή) γκετ ηνάφ

Μήπως είμαι spastic disorder;;;;

Ενηγουαίη
Σ;))))
γκιβάπ δλδ όχι γκιράπ
Τι template ειναι αυτο;

Σαν να έχεις εκτυπώσει το ποστ σε Α4 και να το εχεις τοιχοκολλήσει στην ταπετσαρια της γιαγιάς μου.
Άλλαξε template ASAPOR! Έλεος....
@lex
Με δουλευεις? Δεν ειμαι γραφιστας, γραφικη ειμαι.

@κολοκυθι
Ξαδερφη με ρεγουλο τα τσουρεκια, ασε και για μενα γιατι και γω εχω χαρες (και λιγουρες)

@kabamaru
Αυτες οι αγνες, σουρεαλιστικες ματιες λειπουν στον αποστειρωμενο τεχνοκρατικο κοσμο του σημερα. Κι εγω λεω ο,τι να'ναι

@τασος
Βασικα ηταν δεξιοχειρας αλλα τον εδερνε η γιαγια του οταν ηταν μικρος να παιζει με το αλλο χερι, γιατι η γιαγια ηταν και μανατζερ του και το δεξι του προφιλ ηταν χαλια και προσπαθουσε να τον γυρισει απο την αλλη.

@fight back
Αγαπη μου,ειμαι εγγυος (γενναω περιπου 9 bloggerakia σε καθε γεννα). Δεν εχεις δει τι θα πει πηξιμο ακομα...

@gelial
Βλασση Χαηλεδεβεργη Μπελβεντέρε για την ακριβεια. Με σημα τον γαιδαρο.

@civil
Φρουτο απο τα λιγα. Συνειδητοποιησα ομως οτι δεν ηταν τυχαιο που η μαμα μου μια ζωη μου κανει παρατηρηση οτι σε βαρετες κοινωνικες εκδηλωσεις καθομαι "σαν αγγουρι".

@billzuk
Και που να πιασω τα δευτεροξάδερφα. Θα κλαις για την καταντια μου. Ολος ο καμπος του θεσσαλικου (οχι θεατρου, του αλλου) στο γενεαλογικο μου δεντρο βρηκε να φυτρωσει.

@enteka
Σαρδονιο και μαρδονιο (;) χαμογελο. Οπως λεει και ο fight back:
Τι γελας βρε νουμερο;
%)

@σεξ+πυρ
Ο ελληνικος μου ειναι μερακληδικος και τονε λεω κιολας. Εχω και γλυκο κολοκυθι απο τα χερακια μου. Κοπιαστε κοπιαστε.

@bitch girl
Εχει γυριστει Και σε ταινια, την κατεβασα με torrent αλλα ατυχια, ηταν στα ιταλικα και εγω ιταλικα δεν ξερω... cazzo, cazzo, cazzo. Εχω παρει μια χαρα που το εχεις διαβασει!

@Crna macka (μαυρε γατε)
Γαμωτο γιατι δεν γνωριζω τυπους σαν εσενα στα σπαστικ ντιζορντετ σαπορτ γκρουπ (ανοιγουμε και συναυλιες κιολας). Φακιγκ φακ

@lex
Βασικα εμαθε η μανα μου για το blog, μπηκε μεσα και το σιγυρισε λιγο. Μαμαδιστικο γουστο τι περιμενεις.

@It is
Ασε με να το χαρω λιγουλακι, τοσο κοπο εκανα να το φτιαξω ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ. Δεν ειμαι και γαμω τις χακερουδες?
Αχ καημένη misirlou... Το μηχανογραφικό σου έπρεπε να το συμπληρώσεις με erasable ink
misirlou>

Τι, έφτιαξες και εσύ αυτό το φοβερό τσηζκέικ κολοκύθι από τη συνταγή της ξαδέρφης? χε χε.

ΥΓ: ελληνικό διπλό μέτριο πίνω, οι φουσκάλες δεν με απασχολούν και τη μοίρα μου τη καθορίζω ο ίδιος :-PPP

Add a comment