center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, novembre 29, 2006

A day at the -election- races

Την κυριακη που μας περασε, ειχαν εκλογες οι μηχανικοι αυτης της χωρας.

Ξεκινησα λοιπον κι εγω περι την μια μεσημβρινην να παω να κανω το ιερο καθηκον μου (p.r. με γνωστους και αγνωστους σε μενα μηχανικους, δηλαδη ανταλλαγη χαζων ανεκδοτων, και στο ενδιαμεσο να σταυρωσω και κανα υποψηφιο)

Φτανωντας στην Πατησιωνε, στο ιστορικο κτιριο του Πολυτεχνειου, οπου και ηταν το εκλογικο κεντρο οοοοοολων των μηχανικων της Αττικης επεσα σε απιστευτο τραφικ τζαμ (βατομουρο).

Ειχαμε κατεβει ολοι οι μηχανικαρες με τα αμαξια μας στα ετσι κι αλλιως πηγμενα σοκακια των Εξαρχειων και ειχαμε προκαλεσει πανικο. Ηταν τοσο ευκολο να καταλαβω ποιοι απο τους κολλημενους οδηγους ηταν μηχανικοι και ποιοι ατυχοι περαστικοι,μονο και μονο κοιτωντας τα αυτοκινητα...Διοτι οι μηχανικοι οδηγουν σχεδον αποκλειστικα δυο κατηγοριες οχηματων.

Κατηγορια πρωτη: Pegeuto 206, saxo, corsa γενικα γαλλικο αμαξι δεκαετιας, στο χρωμα του leasing (ή αλλιως εταιρικο λευκο) ή στο χρωμα του κοκκινου των αυγων του Πασχα (ή αλλιως φερε οτι εχεις ετοιμοπαραδοτο) μεσα στην μπιχλα του εργοταξιου, με τα πισω καθισματα να λειπουν για να χωρεσουν τα οργανα (τι ποια οργανα? ΤΑ οργανα.) και τονους απο ποτηρακια φραπεδων "Οι μερακληδες".
Κατηγορια δευτερη, τα suv και τα οφ ροουντ τα οποια θα επρεπε να ειναι και οφ ταουν, ιδιοκτησιες φτασμενων μηχανικων οι οποιοι ομως δεν εχουν εξασκησει ποτε σοβαρα την ουσια του επαγγελματος του μηχανικου και ετσι ειναι αρκετα ψωνισμενοι και ελαχιστα μαγκακια ωστε να κυκλοφορουν τετοια οχηματα(βασικα ολοι ειμαστε φτασμενοι στον κλαδο, αλλα οι περισσοτεροι προτιμουμε να μην το δειχνουμε)

Εκανα περι τη μιαμιση ωρα να παρκαρω αλλα τελικα τα καταφερα. Λιγο που ημουν πιασμενη τοση ωρα μεσα στο αμαξι και κουτσαινα, λιγο που ειχα να κανω αποτριχωση στο μουστακι κανα μηνα, λιγο που μου ειχαν τελειωσει οι φακοι επαφης και φορουσα τις γιαλαμπουκες μου, λιγο κατι σιγκαριλος με γευση σοκολατα που ξεπροβαλαν απο την τσεπη, λιγο η ζοχαδα, τελος παντων, λιγο-λιγο μαζευτηκανε πολλα και αρχισα να φερνω επικινδυνα στον grοucho marx.

Η πρωτη εικονα που αντικρισα ηταν αυτη των τραπεζακίων των παρατ
αξεων. Με πλησιαζει αρχικα μια γνωστη μου μηχανικου απο τον παγκο της Μπαπ-Νουνου-Φουκουρου.

"Θελω να μου χαρισεις ο,τι πολυτιμοτερο εχεις", μου λεει.

"Χανεη", της απανταω αρχιζοντας την παρασταση και αναβοντας ταυτοχρονα ενα απο τα σιγκαριλος με αρωμα σοκολατας, "εχεις 20 εκατοστα στο παντελονι λιγοτερα και δυο κιλα στα βυζια περισσοτερα για να σε προτιμησω"

"Οχοχοχο οχι", απανταει, "καλε θελω την ψηφο σου."

"Οκ, παρτην, αλλα φροντισε να εχει γυρισει σπιτι πριν τις 1ο το βραδυ", της λεω και τις δινω ενα ψηφοδελτιο της Πασκ(αλ) που μου ειχε δωσει ενας φιλος υποψηφιος απο το σπιτι και εφυγα τρεχοντας γιατι δεν ειχα βρει ακομα το εκλογικο τμημα.

Στην αυλη του Πολυτεχνειου με περιμενε μια αλλη επληξη, μια φιλη μου εβαζε με τη Δηπαμεολοιμαζισεμιαπαραλια και με το που με βλεπει μου λεει,

"Συντροφισα εισαι μαζι μας ιδεολογικα?"

Της απανταω, "Χανεη, αν ημουν πιο κοντα σας ιδεολογικα, θα ημουν απεναντι σας."

Χαρηκε με την απαντηση μου, πηγα κι εγω να ψηφισω, μιση ωρα αναμονη, κλισε συζητησεις στην ουρα με αγνωστους μηχανικους, η αστικη ευθυνη, οι μιζες, οι μιζες (των αυτοκινητων), κατι αλλα θεματα που συζητουσε μια αγενεστατη αρχιτεκτονισσα, θεματα που "εμεις οι νεοι μηχανικοι δεν τα ξερουμε αυτα" και "τι ξερουν τα παιδια" και "με ποιο δικαιωμα εχουμε λογο", και "ειμαστε ερμαια", και "κυρια μου δεν ειμαι ερμαιο, αλλα ευχαριστως θα γινομουν σε αυτον που θα με απομακρυνε απο σας", ηρθε η σειρα μου να ψηφισω. Ενας κυριος απο την επιτροπη, φτυστος ο chico, αρχισε να φωναζει,

"Χιαρ τουτσι φουτσι ψηφοδελτια, χιαρ τουτσι φουτσι ψηφοδελτια!",

μου εδωσε ενα πακο απο δαυτα, το μισο αλσος Παγκρατιου σε χαρτι, γιατι ψηφιζαμε για 2 διαφορετικες επιτροπες, ανωτατα ελεγκτικα, κατωτατα ενστικτα και δεν ξερω εγω τι αλλο.

"Σε εκλογικο κεντρο ηρθα ή σε δανειστικη βιβλιοθηκη?" τον ρωτησα κρατωντας με δυσκολια τα ψηφοδελτια,

"Καθυστερειτε την ουρα" φωναξε η αγενης αρχιτεκτονισσα απο το βαθος,

"Εχε χαρη μανταμ που μπορει να εισαι η rodia και σεβομαι τα blog σου",

σκεφτηκα πριν αρχισω να τσακωνομαι, μπηκα μεσα, ψηφισα 4 διαφορετικες παραταξεις και βγηκα ξανα στην αυλη.

Ειδα συμφοιτητες που ειχα να τους δω χρονια, παλιους συνεργατες, εναν παραλιγο πρωην που εχει κανει φαλακριτσα και ετσι τον ξεπερασα, γενικα εκανα το p.r. που περιεγραψα στις πρωτες γραμμες του κειμενου, ωραια περνουσαμε εκει στην εξοχη, ωσπου...


...Τα μαλλακια μου εγιναν μαλλια αγγελου (οχι λαπας με λεμονι και κατι πρασινα κομματακια απο τον κυβο κνορ βρε βλακα, ξανθα και σγουρα εννοω), μια αρπα κατεβηκε απο το πουθενα και αρχισα να παιζω ουρανιες μελωδιες, και μου κοπηκε η μιλια, ιδιος ο harpo... Τον ειδα...τον ειδα...

...ΤΟΝ ΕΙΔΑ



...Τα ωραιοτερα φρυδια της αριστερας, σε αποσταση 1 μετρου απο μενα...Το βλεμμα του σε μια στιγμη πλανηθηκε μεσα στο χωρο. Ταραχτηκα. Και σκεφτηκα, θε μου εμενανε κοιταει, ομως εκεινος κοιταζε να...βρει τον καδο σκουπιδιων να πεταξει την τσιχλα του, γιατι ειναι και οικολογος συν τοις αλλοι. Κε μπέλα φρυδια ομως...

Με αυτα και με τα αλλα η ωρα περασε, η Κυριακη πλησιαζε προς το τελος της και παιρνοντας την ανηφορα για το αμαξι μου περασα απο την πλατεια, ομορφα ζευγαρια πιασμενα χερι-χερι, ομορφα γιατι ηταν πιασμενα χερι-χερι, και γω γαμωτο μονη, να παριστανω τους αδερφους Μαρξ, ενα μαστουρακι με πλησιασε, κοπελια εχεις κανα τσιγαρο, παρε ρε φουλη ολο το πακετο, τον ειδα να πηγαινει προς την παρεα του να το μοιραστει. Ειναι ωραιο να μοιραζεσαι ε; (Εκτος ισως απο την τελευταια μπουκια του κρουασαν που εχεις φαει τις δυο ακρες και εχει μεινει το κομματι με ολη την γεμιση, κατα τ'αλλα ειναι ωραιο να μοιραζεσαι). Μπηκα στο αμαξι, παραμερισα τα ποτηρια του φραπε και το βρηκα, ευχηθηκα να παιζει το σιντι-πλεηερ, η ευχη μου πραγματοποιηθηκε, παταω >>|, >>|, >>|, >>|, >>|, >>|, ωραια track 6, τέλεια, και τωρα το μονο που απομενει ειναι να βρω καποιον να αγαπησω.


Αχ, ας μου βρει καποιος, καποιον να αγαπησω.








Misirlou Oubliez, 7:40 PM

30 Comments:

Μαρξ, Πολυτεχνειο, ατακες, Φρεντι Μερκουρι, και πολλες καλες ιδεες.

Ερωτηση: Εγω που εκανα φανταρος στο Μηχανικο, μπορουσα να ψηφισω?
Blogger Fight Back, at 29/11/06 20:46  
Εκανα περι τη μιαμιση ωρα να παρκαρω...

Αν είχες διαβάσει τις ανακοινώσεις και δεν είχες πάει χύμα, θα ήξερες ότι στις πλατείες Κάνιγγος και Αιγύπτου μπορούσες να μπεις δωρεάν στο υπόγειο χώρο στάθμευσης, δείχνοντας την ταυτότητα του μηχανικού και μόνο... Φαντάσου να ξεκίναγες κανένα εργοτάξιο με τέτοια προετοιμασία, σε πύργο της Πίζας θα κατέληγε :-Ρ
Blogger Stelios Frang, at 29/11/06 20:56  
Απολαυστικότατο....

Σ:))))
Blogger Μαύρος Γάτος, at 29/11/06 21:01  
de to ksera oti goustareis andres me wraia frudia. Koita ti prosexoun oi gunaikes. Les na ta isiwsw katitis me auto to tsimpidaki ths aderfhs moy???
Anonymous Anonyme, at 29/11/06 21:18  
Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.
Blogger Rodia, at 29/11/06 21:23  
Misirlou, μπράβο που τελικά τα κατάφερες και πήγες και ψήφισες!:-)
..ως συνταξιούχα γιαγιάκα δεν ψηφίζω.. οπότε, έπρεπε να τα χώσεις αν ήταν αναγκαίο.. και.. μη με χρησιμοποιείς για άλλοθι, ε..

Χαχαχαχα! ωραιότατο κείμενο! εύχομαι να τοποθετείς τόσο κεφάτα και τα λιθαράκια σου!:-))

(όσο για την αγάπη, δέξου να αγαπηθείς)
Blogger Rodia, at 29/11/06 21:25  
αν σας βρει κάποιος κάποιον να αγαπήσετε, στείλτε τον μετά κ κατά τα μέρη μου, όχι αυτόν που θα αγαπήσετε τον άλλον που σας τον βρήκε, γιατί υπάρχουν κ μερικά άλλα πράγματα εκτός από την τελευταία μπουκιά στα κρουασάν που δε μου αρέσει να μοιράζομαι ;)
κ μιας κ λέω μοιράζομαι θυμήθηκα κ κάτι άλλο κατεβάζω την ταινία από το torrent reactor αλλά δε βλέπω φως μήπως έχετε κανένα tip να μου δώσετε;
Blogger Bitch Girl, at 29/11/06 22:05  
τι γαμάτο,άραγε σ'αρέσει να τρως τις άκρες κι από άλλα φαγώσιμα και ν'αφήνεις το καλύτρο για το τέλος;γιατί εμένα πάρα πολύ.
μακάρι κι άλλες γυναίκες(μηχανικοί,πανεπιστημιακοί και μη) να σκεφτόντουσαν όπως εσύ
τελικά κέρδιααν την ψήφο σου τα ωραία φρύδια της αριστεράς ή έδωσες ότι πολυτιμότεο είχες στην δεξιά;
Anonymous Anonyme, at 30/11/06 00:08  
Lol...
Μπα σε καλό σου βραδιάτικα :)
Blogger pascal, at 30/11/06 00:53  
nai sas eida, gemise i geitonia xartomani kai aftokinita..
tin alli fora ama kateveis ekei katw call..
kalimera malliomedusa
Blogger polikarpos, at 30/11/06 09:02  
πας καλά κοπέλα μου;

Αν φας πρώτα τις άκρες από το κρουασάν και μετά το κέντρο θα χύσεις την σοκολάτα πάνω σου.

Πάλι ανακρίβειες λές.

Πάρτε την απο μπροστά μου.
Blogger Lex_Luthor06, at 30/11/06 09:49  
εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως μικρή είσουνα ξενέρωτη και δεν έλεγες τα αμάξια πεζώ πεύγκεοτ και γι'αυτό δεν ξέρεις πως γράφεται peugeot και όχι Pegeuto..... Επίσης το corsa είναι όσο Γαλλικό όσο και το Brattwurst..... ή μια οποιαδήποτε random τσόντα με άλογα (συνήθως γερμανικές κι αυτές.... :P όχι πως έχω δει ποτέ, μου το είπε ένας φίλος lol).
πολύ γέλιο το ποστ.... μην πάρεις κανά μετρό και σου πέσει ο κώλος βέβαια.... δεν είσαι για ν'ανακατέβεσαι με τους κοινούς θνητούς εσύ :P
Α και τα υπόλοιπα θα σου τα πω άλλη φορά....
Blogger it is, at 30/11/06 10:25  
ΥΓ Ο καλύτερος τρόπος να φας ένα κρουασάν είναι να φας πρώτα τις άκρες, μετά να βγάλεις όσο το δυνατόν περισσότερο από την "κόρα" μέχρι που να μείνει σχεδόν μόνο η γέμιση... και μετά το τρως και γουστάρεις... άμα σου πέσει πάνω σου η σοκολάτα σημαίνει μόνο ένα πράγμα... Είσαι noob....
Blogger it is, at 30/11/06 10:26  
ΥΓ2 Το ανακατέβω βγαίνει από το ανα και το κατεβαίνω! Ε? Όχι ε? Ανακατεύω είναι?
Αποκλείεται!
Blogger it is, at 30/11/06 10:29  
"...κατηγορια δευτερη, τα suv και τα οφ ροουντ τα οποια θα επρεπε να ειναι και οφ ταουν..."

χα χα χα, γέλασα απίστευτα με αυτή την ατάκα!

Είμαστε εμείς οι οικονομολόγοι (μπλιαχ) αλλά είσαστε και εσείς οι μηχανικοί ρε παιδί μου.

ΥΓ: Όσον αφορά την αγάπη, λάβε σοβαρά υπόψη κάτι που είπε μια χαρισματική προσωπικότητα που άφησε τη σφραγίδα του στον μουσουλμανικό μυστικισμό, ο Τζελαλεντίν Ρουμί :
"ο κόσμος θέλει με και γω τον φεύγω και εσύ φεύγεις μα εγώ εσένα θέλω". Αν και το είπε 8 αιώνες πίσω είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Σκέψου το.
Anonymous Anonyme, at 30/11/06 11:18  
Έχεις προβληματικό βέλος κάμψης και από ξεκινάει όλο το πρόβλημα σου. Ενναλακτικά μπορείς να μεταμφιέζεσαι σε οικολογοεναλλακτική φεμινηστρια ( όχι απο αυτες με τις τριχες στις μασχαλες) και μπορεις να δωσεις την αγαπη σου στις τσιχλες. ( τσιχλες = πετούμενο)
Blogger Κολοκύθι, at 30/11/06 12:19  
Μηχανικοί Για Ένα Καλύτερο ΤΣΜΕΔΕ ΟΛΕΟ

Ερώτημα: Αν έτσι τρως το κρουασάν, πως τρως ένα σάντουιτς τυρί-λουκάνικο; Που πρέπει να ψάξεις το λουκάνικο κι αφού το βρεις, να τρως λίγο από τη μέση (λουκάνικο) λίγο από την άκρη (ψωμί)
Anonymous Anonyme, at 30/11/06 14:55  
ΥΓ Αν θες, αγάπα εμένα.
Anonymous Anonyme, at 30/11/06 14:56  
(Για κάποιο σατανικό λόγο που ερμηνεύεται μέσα από τα εργαλεία της θεωρίας μέτρου και της θεωρίας πιθανοτήτων, έτυχε να ξεκινήσω να διαβάζω το blog σου όταν το cd είχε ήδη φτάσει στο "White Man". Σταμάτα να μου κλέβεις τα ενδιαφέροντα. Αρκετό κακό μου έχεις κάνει με τους Monty Pythons. Χάνω την μοναδικότητά μου. Αρχίζω να πιστεύω ότι είμαστε κατηγορία! Απλά φρικτό!)
Και μετά από αυτή τη μικρή παρένθεση...
Αν είναι ποτέ δυνατόν να έχεις αυτόν το cd στο αυτοκίνητο και μετά να πατάς το 6! Το μόνο κομμάτι που υπάρχει σε αυτό το καταραμένο best που δημιούργησε γενεές “ειδημόνων” πάνω στο φαινόμενο Queen.
Πρώτον, το όλο σκηνικό και δη η θέα των τύπων με το αμάξι μηχανικού #2, θα με διέγειρε αρτιστικά για «Το Βαλς του Εκατομμυριούχου».
Δεύτερον, έστω ότι τον είχα ξεπεράσει τον νεοπλουτισμό των μηχανικών. Είδες εκείνο το παλικάρι που αποφάσισε να αποχωριστεί την τσίχλα του κάτω από το αδηφάγο βλέμμα σου και δε σου γεννήθηκε η επιθυμία να ακούσεις το «Μου Παίρνεις την Αναπνοή Μακριά» ;
Τι να πω...
Βάζω την «Παρέλαση της Μαύρης Βασίλισσας» στο cd player για να χαλαρώσω από τη σημερινή σύγχυση.
Anonymous Anonyme, at 30/11/06 15:07  
@fight back
Εσυ μονο με τανκς 8α μπεις μεσα στο Πολυτεχνειο.

@s.fang
Αααα καταλαβα, γ'αυτο με φωναζουν ντάμα σπαθι μηχανικο, επειδη οι οικοδομες μου πεφτουν σαν τραπουλοχαρτα :)

@chat noir
Σας μερσώ. %)

@Kabamaru
Αστα οπως ειναι ανακατωμενα, ειμαι ληστρικη νατουραλιστρια.

@rodia
Σας φιλω το χερι με αγαπη.

@bitchgirl
Επειδη δεν βλεπω να βρισκεται μεσολαβητης αμεσα, και επειδη το φιζίκ της Βασιλειαδου το εχω ουτως ή αλλως, λεω να κανω ενα καλο στην μπλογκοσφαιρα και να φτιαξω ενα μπλογκ γνωριμιων και να μεσολαβω.

Θα εισαι το πρωτο μου πειραμα, free of charge, πες μου πως τονε θες.

@manu
Μοιρασα ψηφους και φιλια την Κυριακη. Ειμαι υπερκομματικη καυ υποτονικη (δεν βαζω τονους)
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/11/06 15:07  
@Pascal
Ποπο! Και αν αυτο που διαβασες ειναι Δε φανιεστ μπλογκποστ εβερ ριτεν? Πασκαλ ζεις? Εισαι καλα? Εισαι μαζι μας? Παει τον σκοτωσα, θα με κυνηγαει το πανελληνιο, Παπαπα τι εκανα...

@polikarpos
Τσιρ απ ρε και γραψε τιποτα γιατι 8α κατεβαζω διαδηλωση καθε Κυριακη για παρτη σου.

@lex luthor
Τα λιονταρια που σκεφτεσαι να με ριξεις, θα παθουν ζαχαρο αν με φανε, επειδη ειμαι πολυ γλυκια ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. και πιστεψε με ειναι πολλα. πολλα.

@it is
Και τα toyota τα ελεγα τουοτα και του αλλου του ποιητη του Σακεσπύρου του εκανα και γιορτη στις 12 Δεκεμβρη.Βρε αη χασου αποδειξη, που ελεγε και ενας Μητσος.

@σεξ+πυρ
Οι οικονομολογοι ειναι οι χομο ουνιβερσαλις τις εποχης μας. Καλο το κειμενο, τραγικα επικαιρο, και απο κωμωδια να ειναι παρμενο, εξακολουθει να ειναι τραγικα επικαιρο.

@κολοκυθι
Δηλαδη τις τριχες στη μασχαλη πρεπει να τις ξυρισω? Να τις κρατησω λιγο ακομα γιατι μολις τις εκανα ραστα μη πανε τζαμπα τα λεφτα, να τα χαρω και λιγο. Τζαμπα-μαν.

@civil
Ευκολο, φτιαχνω λουκανικοπιτα σε στρογγυλο ταψι, για να ξερω τι και ΠΟΣΟ βαζω αλλα και για να μην εχει αρχη και τελος.
Υ.Γ. Κι εγω σαγαπαω.Ζετεμ συναδελφε.

@τασος
Ρε λες τελικα να ηθελε να με φλερταρει ο Τσιπρας?
Σα να εχεις δικιο, διοτι, σε ρωτω, ποιος, ΠΟΙΟΣ!, ο λογος να πεταξει την τσικλα του στον καδο διπλα μου, ενω μπορουσε καλλιστα να την κολλησει πισω απο το αυτι ή στο μπλεηζερ του και να συνεχισει να τη μασαει αργοτερα.

Βεβαια μπορει απλως να θελησε να με πεταξει εμενα στον καδο για λογους αισθητικης αλλα κρατηθηκε γιατι ο καδος εγραφε πανω "ΟΧΙ ΜΠΑΖΑ".
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/11/06 15:27  
Θα φανώ πολύ αναίσθητη αν σου πω ότι ξεράθηκα στο γέλιο με το ποστ; (Όχι βέβαια με την τελευταία γραμμή να εξηγούμαστε.)

Αν δεν κάνει λάθος το μπερδεμένο μου μυαλό, η ένωσή σας (sic) δεν είχε βγάλει μια διαφήμιση στο ράδιο ότι μπορείτε να ψηφίσετε και μέσω internet?
Θα μου πεις αν είχες ψηφίσει on line δεν θα είχαμε αυτό το απολαυστικό ποστάκιον :P

Καλό ΣΚ :))
Anonymous Anonyme, at 2/12/06 12:54  
misirlou... Σου λεω μονο ενα ψηφιακο "γεια", και ενα "au revoir".
Το "γεια" επειδη στο υποσχεθηκα και το "au revoir" επειδη το "γεια" δεν ειναι αρκετο και η ωρα ειναι 6 το πρωι-(H μουσα μου κοιμαται).
Anonymous Anonyme, at 3/12/06 06:30  
@8ΑΛΑΣΣΟΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ
Σας ευχαριστω που γελασατε, αν και 8α ημουν εξισου γελαδερο 8εαμα αν προσπα8ουσα να ψηφισω on-line.

@the_101_hit
"Απροσμενα" ευχαριστο σχολιο.
Δεν ειμαι σιγουρη βεβαια, αν ησουν ξυπνιος ή κοιμοσουν την ωρα που το εγραφες ;)
Blogger Misirlou Oubliez, at 4/12/06 11:50  
ωραία είναι αυτά των μηχανικών. ο αδερφός μου έκανε pass και πήγε κατευθείαν για καφέ, ο άχρηστος :)
Blogger YO!Reeka's, at 4/12/06 16:04  
Δηλαδη γιατι απροσμενο?(πρωτον)
Ποτε δε θα σαι σιγουρη.(δευτερον)

Εδεσε το κοκο? Εδεσε μαλλον...
Για τη λεξη λεω. Ξερεις,
"ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ":
Εβγαλα ουρα. Απροσμενα.
Αλλα την παω πολυ.
Και την ουρα και την κυρα που μου την κολλησε. Απροσμενα.
Με διασκεδαζουν. Σημαντικο. Απροσμενα.
(τριτον)
Anonymous Anonyme, at 4/12/06 17:23  
@gelial
Gelial ψηφιζω, ψηφο δεν χαριζω.

@the_101th_hit
Της αφιερωσα κειμενο, τι αλλο να καμνω? Ποιημα δεν ξερω να της γραψω.
Blogger Misirlou Oubliez, at 4/12/06 21:14  
...Kαι το σκεφτομουν και γω σημερα καποια στιγμη, αν ειναι 101th ή 101st
Blogger Misirlou Oubliez, at 5/12/06 02:04  
Δε σου ξεφευγει τιποτα.
Anonymous Anonyme, at 5/12/06 08:43  
@the_101st_hit
Μονο τα βασικα. Αλλα και παλι, ο Θεος δεν κρυβεται στις λεπτομερειες?
Blogger Misirlou Oubliez, at 5/12/06 14:21  

Add a comment