center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, novembre 14, 2006

Λα(λαλαλα) κομφουζιονε, σαρα περκε τι αμο.

Εγω απλως πεινουσα.
Και οποιος καταλαβε, καταλαβε.
Και ας μου πει και εμενα τι καταλαβε για να καταλαβω κι εγω.
Παω να φαω φακες.Τα λεμε σε 1 μηνα.
Ισως και περισσοτερο.

Αυτος για τον οποιο γραφω το παραπανω ξερει ποιος ειναι, οι υπολοιποι 3 που μπαινετε σε αυτο το blog δεν καταλαβαινετε τι γραφω και επειδη ειναι δυσνοητο το κειμενο, με περνατε για μαστορισσα του λογου και μεγαλη καλλιτεχνιδα, και ποπο τι γραφει το ατομο. Επειδη ομως σας ξερω προσωπικα και τους 3 και δεν μπορω να σας κοροιδευω στα μουτρα σας μπροστα, σας λεω οτι δεν ειμαι μαστορισσα του λογου και μεγαλη καλλιτεχνιδα, παρτε τηλεφωνο να σας εξηγησω.
Βασικα με το παραπανω ξορκιζω την κακια διαθεση μου. Ειμαι τοσο ζοχαδιασμενη που μπορει να γραψω και ενα κειμενο με τις σταγονες τις βροχης που κυλανε στο παραθυρο μου, αλλα πρεπει να περιμενω να βρεξει για να το γραψω. Δεν θα περιμενω ομως για πολυ, θα πω στο γειτονοπουλο που πλενει καθε μερα το αμαξι του να παρει το λαστιχο του κηπου και να καταβρεξει το παραθυρο μου.
Αυτα.
Misirlou Oubliez, 6:18 PM

10 Comments:

Καταπληκτικο κειμενο, ψαγμενο οσο κανενα αλλο (ελπιζω οι αλλοι δυο να ξερουνε γιατι μιλας)
Blogger Fight Back, at 14/11/06 22:12  
Καλή αυτή με το πεινασμένο κοριτσάκι!
Δεν την είχα παρατηρήσει. :-)
Anonymous Anonyme, at 14/11/06 22:29  
πσσσσσσσσσσσσσσσσσ

δάκρυσα
Blogger Lex_Luthor06, at 15/11/06 09:05  
Lex βάλε πάλι τον Mr T ρεεεεε!

Μωρή δεν έχω ιδέα για τι μιλάς αλλά θα πεθάνεις.... Ο νταλικιέρης θα πεθάνει κι αυτός γιατί του είχα δώσει τα λεφτά κι ο μαλάκας αστόχησε! Ένα γυφτάκι σου κατουράει το τζάμι... γράψε μου και θα τα πούμε στον άλλον κόσμο!
Ρε τι σκατά εννοείς πες μας κι εμάς μην είσαι τέτοια.....
Blogger it is, at 15/11/06 09:21  
Εγώ μάλλον είμαι ο τέταρτος από τους τρεις.
Blogger civil, at 15/11/06 14:25  
@fight back
Μαζι με σενα ειμαστε δυο ειμαστε τρεις , καβαλα παμε στον καιρο, καμια φορα και αλεξανδρουπολη παμε στον καιρο.

@τασος
Μονο καλη? τρικαλη. (Πιασαμε την γεωγραφια σημερα)

@lex
Βαλε παλι τον μιστερ τι ρεεεεε.

@it is
Ακομα και αν αυτοκτονησω, θα εισαι ο επομενος. Μη ρωτας πως, when there is a will, there is a way.

@civil
Αμα μαζευτουμε πολλοι, θα παιξουμε και Παλερμο (νατη παλι η γεωγραφια)
Blogger Misirlou Oubliez, at 15/11/06 14:38  
Kato apo to dentro. Tha se vro. Tha sou skotoso ton will kai opoion allon fereis parea. Meta tha skotoso esena. Tha sou paro to skulp kai tha to kano papoutsia. O ponos sou tha me gemizei xara.
Etoimasou.
Blogger it is, at 15/11/06 15:05  
@it is
Μα τι ετοιμασου και σπιτικα εκλερ λες? Θα σε σκοτωσω, μετα θα πεθανεις και μετα θα παω να φαω τσουρεκια τερκενλη.
Blogger Misirlou Oubliez, at 15/11/06 23:35  
Τελευταία και καταιδρωμένη, δεν σε πιάνω... έχασα το σήμα σου, ελπίζω να το βρω σύντομα πάντως εφόσον λες οτι είσαι και μαστόρισσα, ποιός τη χάρη μου!!!
Δεν μπορείς να πεις χαμογέλασες ε?

καλησ.. καλημέρες λοιπόν!
Blogger Fibi, at 18/11/06 03:22  
Che confusione, sara' perché ti amo
E un'emozione che cresce piano piano
stringimi forte, e stammi più vicino.
Se ci sto bene, sarà perchè ti amo.
Io canto al ritmo del dolce tuo respiro,
è primavera, sarà perchè ti amo.
Cade una stella, ma dimmi dove siamo
che te ne frega, sarà perchè ti amo.

E vola vola si sa...
Blogger nassos, at 25/11/06 15:45  

Add a comment