center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mercredi, novembre 08, 2006

Ξερω τι εκανες περσι το καλοκαιρι

Μια γρια λεσβια απο το νησι της λεσβου, ντυμενη με την παραδοσιακη στολη του νησιου και κρατωντας ενα μαστιγιο για το αλογο που ηταν καβαλα πανω του, το οποιο ειχε βυζια πρησμενα γιατι το αλογο ηταν φοραδα και εγκυος, οταν τη ρωτησα, περσι το καλοκαιρι που ειχα παει για τουρισμο και να απλωσω το κορμι μου στην υγρη και καυτη αμμο, προς τα που ειναι το Πλωμαρι, το οποιο by the way, μου θυμιζει την λεξη παλαμαρι, μου απαντησε εντελως ανορθογραφα και στην ντοπιολαλια του νησιου δινοντας μου λιγο απο το σπερμα της σοφιας των λαικων ανθρωπων, αυτων των εραστων της παραδοσης που παλευουν σκληρα:

"Παρτο ολο χυσια (ο τονος στο υ) και στο σταυροδρομι παρτο δεξια και μολις βγεις απο το δασος, στο οποιο θα μπεις στεγνη και θα βγεις βρεγμενη, μουσκεμα, θα υγρανθεις απο τις δροσοσταλιδες δηλαδη, γιατι το δασος αυτο εχει μικροκλιμα και βρεχει συνεχεια, θα φτασεις στο Πλωμαρι, το οποιο μου θυμιζει την λεξη παλαμαρι".

Αυτα ειπε και χτυπησε αγρια στον κωλο την φοραδα της και χυθηκε στο βαθος του φλογισμενου οριζοντα ο οποιος ηταν γυμνος απο συννεφα. Ενα πουλι σηκωθηκε ερεθισμενο απο τον θορυβο που εκαναν οι οπλες. Πρεπει να ηταν κοτσυφι, αλλα δυστυχως δεν ειχα το οπλο μου να το πετυχω και να του βγαλω εξω τα ματια, ασε που δεν ηταν ακομα 20 Αυγουστου και δεν ειχε ξεκινησει επισημα το κυνηγι πουλιων.

Εμεινα να την παρακολουθω αυτην και το αλογο που ηταν καβαλα και του κουνιουνταν τα μεγαλα βυζια του μεχρι που χαθηκε στο βαθος.


Φωτο του πουλιου της παραπανω ιστοριας
που ερεθιστηκε απο τον θορυβο.



Μολις αυξησα την επισκεψιμοτητα μου μεσω search engines.
(Δεν ακουω χειροκροτηματα ομως.)

Υ.Γ. Α, και Ελενη Φιλινη, Κατερινα Στανιση, και Αποστολος Γκλετσος γυμνοι.
Misirlou Oubliez, 1:20 PM

10 Comments:

Rofl.... egrapses pali....
Die die dieeeeee
Blogger it is, at 8/11/06 13:46  
χαΧΑχαχΑΧχαΧΑχαΧΑχαΧΑχαΧχαΧχ

Εισαι όργιο.

Μια προσφορά και απο μένα. Σου χαρίζω ένα απο τους τακτικότατους επισκέπτες μου μέσω google:

malaperda Μαλαπερδα μαλαπέρδα ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ
Blogger Lex_Luthor06, at 8/11/06 13:53  
Χε χέ πολύ χυ-σουρεαλιστικό

βρε ο κώλος στα γαλλικά είναι αρσενικός, "au grand cul" είναι το σωστό, έχω και ξέρω
Σ;)))
Blogger Μαύρος Γάτος, at 8/11/06 15:38  
Δεν είμαι καλά, Κόλλησα στη φράση «Αυτά είπε και χτύπησε άγρια στον κώλο την φοράδα της». Τη διάβασα 4 φορές για να καταλάβω ότι δε χτυπηθήκανε οι δύο κώλοι μεταξύ τους αλλά ένα αιμοβόρικο χέρι χτύπησε τη κωλοφοράδα.
Όπως κατάλαβες όλα τα άλλα μου φανήκανε φυσιολογικά. Εύγε , εύγε, εύγε.
Blogger Κολοκύθι, at 8/11/06 15:56  
χα χα χα χα χα όντως είσαι όργιο
Blogger YO!Reeka's, at 8/11/06 17:41  
Διαολε, μου κλεβεις την "ελενη φιλινη γυμνη"?
Καταραααααα..
Blogger Fight Back, at 8/11/06 21:09  
(εγώ πάντως, έχω να ευγνωμονώ το "θρασκια βυζια")
υποκλίνομαι
Blogger polikarpos, at 8/11/06 22:00  
(χειροκροτήματα)
Αλήθεια, μήπως είσαι ολίγον ανέραστη;
:P
Anonymous Anonyme, at 10/11/06 11:03  
lol
Blogger civil, at 10/11/06 14:01  
Είσαι πραγματικά όργιο. Αν μη τι άλλο, ένα πραγματικά original blog...
Blogger zabelos, at 12/11/06 21:34  

Add a comment