Chantez à l'âne, il vous fera des pêts
La petite chanteuse á grand cul.
vendredi, novembre 03, 2006
Η μαχη του Σεκιγκαχαρα
..."Οι 8.000 αντρες που ηταν στρατοπεδευμενοι στο λοφο Ματσαου υπο τη διοικηση του Κομπαγιαγκαβα Χιντεακι, θα θεωρουσαν ασφαλως καταρα το να βρισκεται κανεις εξω εκεινη τη νυχτα της 21ης Οκτωβριου 1600. Ο καιρος ηταν κακος' το ψιλοβροχο που επεφτε το απογευμα μεταβληθηκε σε ραγδαια βροχη οταν νυχτωσε. Και, καθως βρισκοταν στην κορυφη του λοφου, πανω απο το χωριο Σεκιγκαχαρα στην κεντρικη Χονσου -κυριο νησι της Ιαπωνιας- ηταν εκτεθειμενοι στη μανια μιας δυτικης θυελλας, η οποια ξεχυνοταν ασυγκρατητα ουρλιαζοντας μεσα απο το φαραγγιπου οδηγουσε στη λιμνη Μπιβα. Μπορουσαν, ωστοσο να θεωρουν τους εαυτους τους τυχερους για δυο λογους: πρωτον η καταιγιδα δεν ειχε εξελιχτει σε εναν απο εκεινους τους ταιφου, δηλαδη τους "ισχυρους ανεμους" που σαρωναν συχνα την Ιαπωνια στα τελη του καλοκαιριου και το φθινοπωρο, και δευτερον, γιατι δεν βρισκονταν σε κινηση οπως οι συμμαχοι τους κατω στην κοιλαδα.
Μετα τα μεσανυχτα αρχισαν να φτανουν στο Σεκιγκαχαρα οι 70.000 περιπου αντρες του στρατιωτικου αρχηγου Ισιντα Μιτσουναρι. Μουσκεμενοι, τυφλωμενοι σχεδον απο τη βροχη και βουλιαζοντας ως το γονατο στη λασπη, πασχιζαν ολη νυχτα να διανυσουν τα 16 χιλιομετρα για να φτασουν σε αυτη την αμυντικη θεση. Εδω θα παιζοταν η τελικη φαση μιας διμηνης εκστρατειας, στη διαρκεια της οποιας, ο Μιτσουναρι ειχε πολεμησει για τον ελεγχο της Ιαπωνιας με τον ισχυρο ανατολικο αρχοντα, τον Τοκουγκαβα Ιεγιασου. Μια συγκρουση την προηγουμενη ειχε αποκαλυψει και τις δυναμεις του Ιεγιασου -σχεδον ισες με τις δυναμεις του Μιτσουναρι- και το στρατηγικο του στοχο: να εκπορθησει τη διαβαση του Σεκιγκαχαρα και να καταλαβει την αρχαια πρωτευουσα Κυοτο και το βασιλικο λιμανι της Οσακα. Οχυρωμενος τωρα στην Σεκιγκαχαρα, αναμεσα στα βουνα που προστατευαν την πλευρα του, ο Μιτσουναρι ελπιζε οτι θα υποχρεωνε τους διωκτες του σε μια αποφασιστικη συγκρουση.
Την αυγη η θυελλα κοπασε αφηνοντας πισω της ενα ψιλοβροχι και μια αδιαπεραστη ομιχλη. Ασφαλεις πανω στην κορυφη, οι αντρες του Χιντεακι ακουγαν τις πνιγμενες βρισιες των τελευταιων μοναδων που εφταναν καταλασπωμενες στο Σεκιγκαχαρα. Η ορατοτητα ηταν μολις λιγα βηματα και ετσι οι στρατιωτες ακολουθησαν τον θορυβο αυτων που προηγουνταν. Περασε καμποσος χρονος μεχρι να γινει αντιληπτο οτι οι κλαγγες και ο θορυβος των βηματων δεν προερχονταν μονο απο στρατιωτες του Μιτσουναρι: στις γραμμες τους ειχε αναμιχθει και η προφυλακη του στρατου του Τοκουγκαβα.
Επικρατησε για λιγο πληρης συγχηση. Το μονο που μπορουσε να γινει μεσα στην ομιχλη ηταν μια ατακτη υποχωρηση και απο τις δυο πλευρες. Η οπισθοφυλακη του Τοκουγκαβα μετα την εξουθενωτικη τετραωρη πορεια πηρε τις θεσεις της, ενω κατεφθανε και ο υπολοιπος στρατος. Υστερα απο μια ωρα η ομιχλη εφυγε προς τις πλαγιες του γειτονικου βουνου Ιμπουκι, αποκαλυπτοντας το Σεκιγκαχαρα. Και τοτε αρχισε η μαχη. Απο το παρατηρητηριο του στην κορυφη, ο Χιντεακι παρακολουθουσε επι τεσσερεις ωρες τη μαχη που μαινοταν χωρις καμια πλευρα να μπορει να αποκτησει καποιο προβαδισμα. Συμφωνα με το σχεδιο, επρεπε να εμπλακει πρωτα ολος ο στρατος του Τοκουγκαβα και κατοπιν να εξαπολυθει επιθεση στο αριστερο πλευρο του. Η στιγμη αυτη ηρθε προς το μεσημερι. Περιπου 60.000 αντρες του Ιεγιασου ξεχυθηκαν στην κοιλαδα και τοτε ο Μιτσουναρι εδωσε το σημα στον Χιντεακι να επιτεθει.
Πανω στον λοφο Ματσουο δεν κουνηθηκε κανεις. Ο 22χρονος Χιντεακι επαιζε εδω και βδομαδες ενα παιχνιδι αναμονης. Καθε φορα που πολεμουσε στο πλευρο του Μιτσουναρ, καλυπτοταν κανοντας ανοιγματα στον εχθρο. Το ιδιο και τωρα' ο Ιεγιασου περιμενε οτι τα στρατευματα στο λοφο θα επαιζαν προς οφελος του το ρολο που τους ειχε αναθεσει ο Μιτσουναρι. Στην αρχη, απογοητευτηκε κι αυτος. Ο Χιντεακι -μην εχοντας αποφασισει σε ποια πλευρα να ταχθει- δεν απαντησε στο σημα του. Πηρε την αποφαση μοναχα υστερα απο μια βροχη απο μελη του Τοκουγκαβα και εστειλε τα στρατευματα του κατα του Μιτσουναρι.
Ο Μιτσουναρι δεν ηταν τελειως απροετοιμαστος. Γνωριζε τις δολοπλοκιες του νεαρου συμμαχου του. Αυτο, ομως, που δεν ανεμενε ηταν οτι οι αξιωματικοι του στην αριστερη πτερυγα θα μιμουνταν τον Χιντεακι και θα στρεφονταν και αυτοι εναντιον του. Οι σχηματισμοι του, βαλλομενοι απο καθε πλευρα, διαλυθηκαν. Ο ιδιος ο Μιτσουναρι φονευτηκε και οι αντρες του τραπηκαν σε ατακτη φυγη προς τα δυτικα απο τη διαβαση της λιμνης Μπιβα. Τη νυχτα ο νικηφορος στρατος του Ιεγιασου στρατοπεδευσε στο πεδιο της μαχης. Ο δρομος προς την Οσακα ηταν ανοιχτος.
Η μαχη του Σεκιγκαχαρα αποτελεσε καμπη για το πεπρωμενο της Ιαπωνιας. Απο τη μια εξασφαλισε στον Τοκουγκαβα Ιεγιασου την κυριαρχια του εθνους, αποτην αλλη ομως εγκαινιασε μια εποχη απομονωσης και στασιμοτητας. Επι των διαδοχων του Ιεγιασου η Ιαπωνια πηρε τη σημαντικη αποφαση να αποκοπει ολοκληρωτικα απο τον εξωτερικο κοσμο... "
Time life history of the world Εκδοσεις Κ. Καποπουλος
----------------------------------------------------------------------------------------------
Αν εισαι ο μεσος Ελληνας blogger αυτη τη στιγμη, αυτο που αναρωτιεσαι για μενα, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, αν βεβαια εχεις καταφερει να φτασεις σε αυτες τις γραμμες, ειναι αν χτενιζω το μουνι μου με βουρτσα ή με χτενα.
Εδω ο κοσμος χανεται, σκεφτεσαι, δημοσιογραφοι απολυονται, εκδοτες free press εφημεριδας Αθηναικης εμβελειας τα χωνουν στους bloggers και εσυ μωρη νυχτωμενη ασχολεισαι με την τσουτσου του Γιαπωνεζου (ανυπαρκτα πραγματα).
Κατ'αρχας σε πληροφορω συμφωνα με ανθρωπολογικες ερευνες οι τσουτσουνες των Γιαπωνεζων μεχρι το 1600 ηταν πολυ μεγαλες, μαλιστα υπηρχε και εκφραση εκεινα τα χρονια "Πηδαει σαν Γιαπωνεζος", "if you go yellow, you don't go back" και "Ειναι βαρια βαρια η πουτσα του Απωανατολά".
Κατα δευτερον δεν μπορω να καταλαβω ρε συ φιλε μου και μεσε ορε αγαπημενε μου, ποτε ακριβως χρονολογικα εγινε η μεταφορα της αγελαιας συμπεριφορας σου απο τα καναλακια του Mirc στα blogs.
Δηλαδη ημαρτον, σοκαρεσαι με την απολυση ενος δημοσιογραφου που δεν ξερεις, για μια ιστορια που μισοξερεις και την οποια μαλιστα την εμαθες μεσω αλλων blogs και αρχιζεις και τραβας τα βυζια σου σαν την μανα κουραγιο, για ποιο λογο ακριβως?
Θα σου πω εγω που εχω διαβασει Φρουντ και εχω κανει και δυο παρτουζες παραπανω απο σενα και ξερω πως ειναι η ζωη. Γιατι θες να ανηκεις καπου (ρε). Γι αυτο το λογο. Χαλαρωσε ομως μαγκα μου. Μην χορευεις στο ρυθμο που σου βαρανε γιατι ξερεις τι? Μοιαζεις με εναν φιλο μου Gothá που στον γαμο του προσπαθουσε να χορεψει νησιωτικα. Δεν θελω να σου πω το αποτελεσμα.
Δεν λεω να μην αγγιζουμε θεματα. Αν σε αφορα αμεσα, αν δουλευεις στα media και το θεμα αφορα στα Media για παραδειγμα χωστου γερα του πουστη. Αλλα εχω την αισθηση οτι προσπαθεις να εισαι κουλ και ανετος στα ματια καποιων bloggers που ειναι κουλ και ανετοι -και δημοφιλεις- επειδη εχεμ, ξερεις ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, απλα και μονο με το να ασχοληθεις. Και νομιζεις πως αν συντονιστεις θα γινεις αποδεκτος. Κατι τετοιο τελος παντων.
Εσυ λοιπον αγαπημενε μου μεσε ορε, κατσε και σκεψου πριν γραψεις ενα κειμενο του (ιδιου παντα) στυλ:
"Τα μαθατε? ο Μπλα μπλα μπλα τατατατωσε και μετα τον ζντουπ αβαγάβα. Τατιτατοοο ολοι!"
Περισσοτερες πληροφοριες πατηστε ΕΔΩ και ΕΔΩ και επισης ΕΔΩ και ισως και ΕΔΩ.
αναρωτησου, ποσο με αγγιζει αυτο το θεμα? Μηπως και καθολου? Και αν σε αγγιζει σε επιπεδο να κανεις ενα σχολιο, καντο το γαμωσχολιο σου κατω απο το κειμενο που ανεφερε την ειδηση. Και αν εχεις να πεις κατι αλλο να προσθεσεις ρε αδερφε, και αν ακομα πηρες αφορμη για ενα θεμα που μπορει και να σε ενδιαφερει τελικα, ΤΟΤΕ γραψε και συ ενα κειμενο.
Αλλα αι σιχτιρ ομως. Διαβαζω ενα κειμενο και ειναι σαν να τα εχω διαβασει ολα. Ουτε απο λυσσαρια του Πατακη να αντιγραφατε ολοι σας ρε.
Μετα τα μεσανυχτα αρχισαν να φτανουν στο Σεκιγκαχαρα οι 70.000 περιπου αντρες του στρατιωτικου αρχηγου Ισιντα Μιτσουναρι. Μουσκεμενοι, τυφλωμενοι σχεδον απο τη βροχη και βουλιαζοντας ως το γονατο στη λασπη, πασχιζαν ολη νυχτα να διανυσουν τα 16 χιλιομετρα για να φτασουν σε αυτη την αμυντικη θεση. Εδω θα παιζοταν η τελικη φαση μιας διμηνης εκστρατειας, στη διαρκεια της οποιας, ο Μιτσουναρι ειχε πολεμησει για τον ελεγχο της Ιαπωνιας με τον ισχυρο ανατολικο αρχοντα, τον Τοκουγκαβα Ιεγιασου. Μια συγκρουση την προηγουμενη ειχε αποκαλυψει και τις δυναμεις του Ιεγιασου -σχεδον ισες με τις δυναμεις του Μιτσουναρι- και το στρατηγικο του στοχο: να εκπορθησει τη διαβαση του Σεκιγκαχαρα και να καταλαβει την αρχαια πρωτευουσα Κυοτο και το βασιλικο λιμανι της Οσακα. Οχυρωμενος τωρα στην Σεκιγκαχαρα, αναμεσα στα βουνα που προστατευαν την πλευρα του, ο Μιτσουναρι ελπιζε οτι θα υποχρεωνε τους διωκτες του σε μια αποφασιστικη συγκρουση.
Την αυγη η θυελλα κοπασε αφηνοντας πισω της ενα ψιλοβροχι και μια αδιαπεραστη ομιχλη. Ασφαλεις πανω στην κορυφη, οι αντρες του Χιντεακι ακουγαν τις πνιγμενες βρισιες των τελευταιων μοναδων που εφταναν καταλασπωμενες στο Σεκιγκαχαρα. Η ορατοτητα ηταν μολις λιγα βηματα και ετσι οι στρατιωτες ακολουθησαν τον θορυβο αυτων που προηγουνταν. Περασε καμποσος χρονος μεχρι να γινει αντιληπτο οτι οι κλαγγες και ο θορυβος των βηματων δεν προερχονταν μονο απο στρατιωτες του Μιτσουναρι: στις γραμμες τους ειχε αναμιχθει και η προφυλακη του στρατου του Τοκουγκαβα.
Επικρατησε για λιγο πληρης συγχηση. Το μονο που μπορουσε να γινει μεσα στην ομιχλη ηταν μια ατακτη υποχωρηση και απο τις δυο πλευρες. Η οπισθοφυλακη του Τοκουγκαβα μετα την εξουθενωτικη τετραωρη πορεια πηρε τις θεσεις της, ενω κατεφθανε και ο υπολοιπος στρατος. Υστερα απο μια ωρα η ομιχλη εφυγε προς τις πλαγιες του γειτονικου βουνου Ιμπουκι, αποκαλυπτοντας το Σεκιγκαχαρα. Και τοτε αρχισε η μαχη. Απο το παρατηρητηριο του στην κορυφη, ο Χιντεακι παρακολουθουσε επι τεσσερεις ωρες τη μαχη που μαινοταν χωρις καμια πλευρα να μπορει να αποκτησει καποιο προβαδισμα. Συμφωνα με το σχεδιο, επρεπε να εμπλακει πρωτα ολος ο στρατος του Τοκουγκαβα και κατοπιν να εξαπολυθει επιθεση στο αριστερο πλευρο του. Η στιγμη αυτη ηρθε προς το μεσημερι. Περιπου 60.000 αντρες του Ιεγιασου ξεχυθηκαν στην κοιλαδα και τοτε ο Μιτσουναρι εδωσε το σημα στον Χιντεακι να επιτεθει.
Πανω στον λοφο Ματσουο δεν κουνηθηκε κανεις. Ο 22χρονος Χιντεακι επαιζε εδω και βδομαδες ενα παιχνιδι αναμονης. Καθε φορα που πολεμουσε στο πλευρο του Μιτσουναρ, καλυπτοταν κανοντας ανοιγματα στον εχθρο. Το ιδιο και τωρα' ο Ιεγιασου περιμενε οτι τα στρατευματα στο λοφο θα επαιζαν προς οφελος του το ρολο που τους ειχε αναθεσει ο Μιτσουναρι. Στην αρχη, απογοητευτηκε κι αυτος. Ο Χιντεακι -μην εχοντας αποφασισει σε ποια πλευρα να ταχθει- δεν απαντησε στο σημα του. Πηρε την αποφαση μοναχα υστερα απο μια βροχη απο μελη του Τοκουγκαβα και εστειλε τα στρατευματα του κατα του Μιτσουναρι.
Ο Μιτσουναρι δεν ηταν τελειως απροετοιμαστος. Γνωριζε τις δολοπλοκιες του νεαρου συμμαχου του. Αυτο, ομως, που δεν ανεμενε ηταν οτι οι αξιωματικοι του στην αριστερη πτερυγα θα μιμουνταν τον Χιντεακι και θα στρεφονταν και αυτοι εναντιον του. Οι σχηματισμοι του, βαλλομενοι απο καθε πλευρα, διαλυθηκαν. Ο ιδιος ο Μιτσουναρι φονευτηκε και οι αντρες του τραπηκαν σε ατακτη φυγη προς τα δυτικα απο τη διαβαση της λιμνης Μπιβα. Τη νυχτα ο νικηφορος στρατος του Ιεγιασου στρατοπεδευσε στο πεδιο της μαχης. Ο δρομος προς την Οσακα ηταν ανοιχτος.
Η μαχη του Σεκιγκαχαρα αποτελεσε καμπη για το πεπρωμενο της Ιαπωνιας. Απο τη μια εξασφαλισε στον Τοκουγκαβα Ιεγιασου την κυριαρχια του εθνους, αποτην αλλη ομως εγκαινιασε μια εποχη απομονωσης και στασιμοτητας. Επι των διαδοχων του Ιεγιασου η Ιαπωνια πηρε τη σημαντικη αποφαση να αποκοπει ολοκληρωτικα απο τον εξωτερικο κοσμο... "
Time life history of the world Εκδοσεις Κ. Καποπουλος
----------------------------------------------------------------------------------------------
Αν εισαι ο μεσος Ελληνας blogger αυτη τη στιγμη, αυτο που αναρωτιεσαι για μενα, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, αν βεβαια εχεις καταφερει να φτασεις σε αυτες τις γραμμες, ειναι αν χτενιζω το μουνι μου με βουρτσα ή με χτενα.
Εδω ο κοσμος χανεται, σκεφτεσαι, δημοσιογραφοι απολυονται, εκδοτες free press εφημεριδας Αθηναικης εμβελειας τα χωνουν στους bloggers και εσυ μωρη νυχτωμενη ασχολεισαι με την τσουτσου του Γιαπωνεζου (ανυπαρκτα πραγματα).
Κατ'αρχας σε πληροφορω συμφωνα με ανθρωπολογικες ερευνες οι τσουτσουνες των Γιαπωνεζων μεχρι το 1600 ηταν πολυ μεγαλες, μαλιστα υπηρχε και εκφραση εκεινα τα χρονια "Πηδαει σαν Γιαπωνεζος", "if you go yellow, you don't go back" και "Ειναι βαρια βαρια η πουτσα του Απωανατολά".
Κατα δευτερον δεν μπορω να καταλαβω ρε συ φιλε μου και μεσε ορε αγαπημενε μου, ποτε ακριβως χρονολογικα εγινε η μεταφορα της αγελαιας συμπεριφορας σου απο τα καναλακια του Mirc στα blogs.
Δηλαδη ημαρτον, σοκαρεσαι με την απολυση ενος δημοσιογραφου που δεν ξερεις, για μια ιστορια που μισοξερεις και την οποια μαλιστα την εμαθες μεσω αλλων blogs και αρχιζεις και τραβας τα βυζια σου σαν την μανα κουραγιο, για ποιο λογο ακριβως?
Θα σου πω εγω που εχω διαβασει Φρουντ και εχω κανει και δυο παρτουζες παραπανω απο σενα και ξερω πως ειναι η ζωη. Γιατι θες να ανηκεις καπου (ρε). Γι αυτο το λογο. Χαλαρωσε ομως μαγκα μου. Μην χορευεις στο ρυθμο που σου βαρανε γιατι ξερεις τι? Μοιαζεις με εναν φιλο μου Gothá που στον γαμο του προσπαθουσε να χορεψει νησιωτικα. Δεν θελω να σου πω το αποτελεσμα.
Δεν λεω να μην αγγιζουμε θεματα. Αν σε αφορα αμεσα, αν δουλευεις στα media και το θεμα αφορα στα Media για παραδειγμα χωστου γερα του πουστη. Αλλα εχω την αισθηση οτι προσπαθεις να εισαι κουλ και ανετος στα ματια καποιων bloggers που ειναι κουλ και ανετοι -και δημοφιλεις- επειδη εχεμ, ξερεις ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, απλα και μονο με το να ασχοληθεις. Και νομιζεις πως αν συντονιστεις θα γινεις αποδεκτος. Κατι τετοιο τελος παντων.
Εσυ λοιπον αγαπημενε μου μεσε ορε, κατσε και σκεψου πριν γραψεις ενα κειμενο του (ιδιου παντα) στυλ:
"Τα μαθατε? ο Μπλα μπλα μπλα τατατατωσε και μετα τον ζντουπ αβαγάβα. Τατιτατοοο ολοι!"
Περισσοτερες πληροφοριες πατηστε ΕΔΩ και ΕΔΩ και επισης ΕΔΩ και ισως και ΕΔΩ.
αναρωτησου, ποσο με αγγιζει αυτο το θεμα? Μηπως και καθολου? Και αν σε αγγιζει σε επιπεδο να κανεις ενα σχολιο, καντο το γαμωσχολιο σου κατω απο το κειμενο που ανεφερε την ειδηση. Και αν εχεις να πεις κατι αλλο να προσθεσεις ρε αδερφε, και αν ακομα πηρες αφορμη για ενα θεμα που μπορει και να σε ενδιαφερει τελικα, ΤΟΤΕ γραψε και συ ενα κειμενο.
Αλλα αι σιχτιρ ομως. Διαβαζω ενα κειμενο και ειναι σαν να τα εχω διαβασει ολα. Ουτε απο λυσσαρια του Πατακη να αντιγραφατε ολοι σας ρε.
Misirlou Oubliez, 1:37 PM
17 Comments:
Φυσικά, έχετε αναλογιστεί και την περίπτωση αυτών που επιδιώκουν να ανήκουν κάπου με το να μην ανήκουν πουθενά.
:)
Η ανάλυση σας, είναι, δυστυχώς αφελής (και καλογραμμένη φυσικά). Ίσως γιατί δεν γνωρίζετε καλά το θέμα που έχει δημιουργηθεί.
Θα δείτε, με τον καιρό, ότι δεν πρόκειται απλά για μπαρούφες προς εσωτερική κατανάλωση.
:)
Η ανάλυση σας, είναι, δυστυχώς αφελής (και καλογραμμένη φυσικά). Ίσως γιατί δεν γνωρίζετε καλά το θέμα που έχει δημιουργηθεί.
Θα δείτε, με τον καιρό, ότι δεν πρόκειται απλά για μπαρούφες προς εσωτερική κατανάλωση.
Τοκουγκαβα Ιεγιασου και σένα....
Αχαχαχα ρε μλκ κάθησα και το διάβασα όλο σα μαλάκας :S Μου την έφερες... περίμενα το διά ταύτα να έχει να κάνει με κάτι άλλο. Πολύ καλό πάντως καλά τα είπες...
Και για να μην ξεχνιώμαστε ετοιμάσου να πεθάνεις έναν οδυνηρό θάνατο....
Αχαχαχα ρε μλκ κάθησα και το διάβασα όλο σα μαλάκας :S Μου την έφερες... περίμενα το διά ταύτα να έχει να κάνει με κάτι άλλο. Πολύ καλό πάντως καλά τα είπες...
Και για να μην ξεχνιώμαστε ετοιμάσου να πεθάνεις έναν οδυνηρό θάνατο....
Pascal έχω την αίσθηση πως δεν την έπιασες... αλλά οκ... θα σου απαντήσει και η ίδια... Η αίσθησή μου είναι πως βιάστηκες να συμπεράνεις αυτά που συμπέρανες πάντως....
@pascal
δεν αναφέρομαι στο σημερινό θέμα. σε μια γενικότερη κατάσταση.
, at δεν αναφέρομαι στο σημερινό θέμα. σε μια γενικότερη κατάσταση.
@pascal
Ταδε εφη (πικουλα) ο p.t.
@it is
Η διαθηκη ετοιμη? Πακεταρισε γιατι αναχωρεις.
Ταδε εφη (πικουλα) ο p.t.
@it is
Η διαθηκη ετοιμη? Πακεταρισε γιατι αναχωρεις.
Εχω λυσάξει από τα νεύρα μου. Βράζω. Πουτανα τύχη. Γαμημένη στατιστική.
Είχα σκεφτεί πριν δυο μέρες το αστείο ''τάδε εφη πίκουλα''. Χαμογελασα αυτάρεσκα και ειπα να το χρησιμοποιήσω σε καποιο κειμενο.
Να ομως που το σκέφτηκε και αλλος και το χρησιμοποιήσε πριν απο μενα. Σε μισω μισιρλού σε μισώ.
................................
Στο δια ταφταφ τώρα:
Εχω να πω οτι δεν εχω τιποτα να πω.
Είχα σκεφτεί πριν δυο μέρες το αστείο ''τάδε εφη πίκουλα''. Χαμογελασα αυτάρεσκα και ειπα να το χρησιμοποιήσω σε καποιο κειμενο.
Να ομως που το σκέφτηκε και αλλος και το χρησιμοποιήσε πριν απο μενα. Σε μισω μισιρλού σε μισώ.
................................
Στο δια ταφταφ τώρα:
Εχω να πω οτι δεν εχω τιποτα να πω.
Βασικα μιλαω για τις αγελες.
Και ποσο ευπλαστο υλικο ειμαστε ολοι μεσα στην αφελεια μας.
Τωρα και πριν μια βδομαδα ημασταν με την σωστη αποψη.
Αν αυριο, για καποιο αλλο θεμα, καποιοι blogger με επιρροη τα εχουν παρει απο την λαθος μπαντα και κατευθυνουν αλλιως τα πραγματα?
Φοβαμαι οτι θα σπευσουν ολοι στην λαθος κατευθυνση τοτε.
Αυτο ηθελα να τονισω.
Και ποσο ευπλαστο υλικο ειμαστε ολοι μεσα στην αφελεια μας.
Τωρα και πριν μια βδομαδα ημασταν με την σωστη αποψη.
Αν αυριο, για καποιο αλλο θεμα, καποιοι blogger με επιρροη τα εχουν παρει απο την λαθος μπαντα και κατευθυνουν αλλιως τα πραγματα?
Φοβαμαι οτι θα σπευσουν ολοι στην λαθος κατευθυνση τοτε.
Αυτο ηθελα να τονισω.
@lex
Ε ασε κατι και για μας ρε, Νικο Καζανακη.
Τι?...Α.... Κι αυτο το ειχες σκεφτει πρωτος? Ρε αι απο δω, ποιον κοροιδευεις, λογοκλοπε.
Και μη μου κανεις Χαρουλες Αλεξιου να με καλοπιασεις, ειμαι δυσκολος ανθρωπος.
Ε ασε κατι και για μας ρε, Νικο Καζανακη.
Τι?...Α.... Κι αυτο το ειχες σκεφτει πρωτος? Ρε αι απο δω, ποιον κοροιδευεις, λογοκλοπε.
Και μη μου κανεις Χαρουλες Αλεξιου να με καλοπιασεις, ειμαι δυσκολος ανθρωπος.
σκάνδαλο..αυτή η φωτογραφία στο δικό μου desktop είναι κάπως έτσι:
only one thing is better than an olympic medal
.............
not being retarded
, at only one thing is better than an olympic medal
.............
not being retarded
Άλλο πράγμα η "απόλυση ενός δημοσιογράφου" (ιστορία άγνωστη σε μένα), οπότε δεν έχει λόγο ένας άσχετος να μιλήσει, και άλλο πράγμα μια άστοχη στάση ενός κρατικού μηχανισμού απέναντι στα μπλογκς, που με αφορά επειδή είναι η συμπεριφορά του κράτους μου. Θεωρώ ότι εδώ αναφέρεσαι στο πρώτο θέμα, όμως.
Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την "αγέλη" δεν είναι να μας εκπλήσσει. Στην τελική και οι μπλόγκερς προϊόντα συγκεκριμένης κοινωνίας είναι. Όμως η γενίκευση και κάποια κρεσέντι κριτικής πιθανό να πιάνουν κάπως αδιαφοροποίητα τους πάντες, που νομίζω δεν είναι η θέση σου.
Δεν είμαστε και οπαδοί του κεντρικοποιημένης φεουδαρχίας τύπου Τοκουγκάβα, άλλωστε!
Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την "αγέλη" δεν είναι να μας εκπλήσσει. Στην τελική και οι μπλόγκερς προϊόντα συγκεκριμένης κοινωνίας είναι. Όμως η γενίκευση και κάποια κρεσέντι κριτικής πιθανό να πιάνουν κάπως αδιαφοροποίητα τους πάντες, που νομίζω δεν είναι η θέση σου.
Δεν είμαστε και οπαδοί του κεντρικοποιημένης φεουδαρχίας τύπου Τοκουγκάβα, άλλωστε!
Αυτα που σου ειπα εγω παρα τεταρτο misi, μας τα λες και πεντε. Στο χα πει οτι ανθρακες ο θησαυρος. Επισης σου ειχα πει πολυς logos και ringtones για το τιποτα.
Χαρακτηριστικο log απο συνομιλια σε msn:
Misi says:
Εχω σκασει με αυτο που μας ετυχε σε εμας τους μπλογκερς
FB says:
Μην τρελαινεσαι.
Χαρακτηριστικο log απο συνομιλια σε msn:
Misi says:
Εχω σκασει με αυτο που μας ετυχε σε εμας τους μπλογκερς
FB says:
Μην τρελαινεσαι.
@potatojunkie
Αν το σκανδαλο δεν περιλαμβανει σεξ, ναρκωτικα και σεξ -ξανα-, τοτε δεν υφισταται.
@Cérulaire
Εμ...με κανατε να συνειδητοποιησω οτι αν τεκμηριωνα λιγο καλυτερα τις αποψεις μου θα ημουν (ηδη) διασημη.
Θαμμενα νοηματα κατω απο τονους λεκτικου κονιορτου<--τα κειμενα μου.
Συγγνωμη τωρα, παω να κλαψω καπου που δεν θα με βλεπουν.
@fight back
Θα ασχοληθω με την καριερα μου στο δεσιμο περιτεχνων ναυτικων κομπων. Επρεπε να σε ακουσω απο την αρχη, τοσος χαμενος χρονος, τοσοι χαμενοι κομποι...
Αν το σκανδαλο δεν περιλαμβανει σεξ, ναρκωτικα και σεξ -ξανα-, τοτε δεν υφισταται.
@Cérulaire
Εμ...με κανατε να συνειδητοποιησω οτι αν τεκμηριωνα λιγο καλυτερα τις αποψεις μου θα ημουν (ηδη) διασημη.
Θαμμενα νοηματα κατω απο τονους λεκτικου κονιορτου<--τα κειμενα μου.
Συγγνωμη τωρα, παω να κλαψω καπου που δεν θα με βλεπουν.
@fight back
Θα ασχοληθω με την καριερα μου στο δεσιμο περιτεχνων ναυτικων κομπων. Επρεπε να σε ακουσω απο την αρχη, τοσος χαμενος χρονος, τοσοι χαμενοι κομποι...
Misirlou,
τα δάκρυά σας με ταρακούνησαν. Μην κλαίτε! Pas la peine! Η δική μου τεκμηρίωση θέλει, παραδέχομαι, λίγο πουδράρισμα. Θόλωσα από τις πολλές οθόνες τις τελευταίες μέρες, μου πέρασε όμως όταν διάβασα το υπόλοιπο blog. No bad feelings!
Με τιμή, Γκο-Γιοζέι
ΥΓ. Γράψτε κάτι για το βιβλίο, αν θέλετε!
τα δάκρυά σας με ταρακούνησαν. Μην κλαίτε! Pas la peine! Η δική μου τεκμηρίωση θέλει, παραδέχομαι, λίγο πουδράρισμα. Θόλωσα από τις πολλές οθόνες τις τελευταίες μέρες, μου πέρασε όμως όταν διάβασα το υπόλοιπο blog. No bad feelings!
Με τιμή, Γκο-Γιοζέι
ΥΓ. Γράψτε κάτι για το βιβλίο, αν θέλετε!
Την συνέχεια με τους γιαπωνέζους, θα μας την πεις;
εγώ έχω να δηλώσω ότι ο γεράσιμος γιακουμάτος είναι ο πρώτος άνθρωπος που έκανε το λογοπαίγνιο "εφη (πικουλα)" το 1945,κατά την διάρκεια μιας νύχτας γεμάτης σεκσ, βίας και προσευχής.
μετά γέλασε τόσο δυνατά, που η Ιαπωνία παραδό8ηκε στους συμμάχους.
και έτσι έληξε ο βου παγκόσμιοσ.
κατά τα άλλα, συμφωνώ με όσα λέει η μισιρλού, αξιωματικά.
να φανταστείτε δεν διάβασα καν το σεντόνι, βαριόμουνα.
(πλάκα πλάκα, έκλεισε κ ο υλό, στο τέλος θα μείνουμε εγώ, εσύ και ο σακος με μπιφτέκια να γράφουμε τις μπούρδες μας και να εκδίδουμε ο ένας τα βιβλία του άλλου...
teleia teleia teleia, μαη χαρτ ιζ μπιτιν!)
μετά γέλασε τόσο δυνατά, που η Ιαπωνία παραδό8ηκε στους συμμάχους.
και έτσι έληξε ο βου παγκόσμιοσ.
κατά τα άλλα, συμφωνώ με όσα λέει η μισιρλού, αξιωματικά.
να φανταστείτε δεν διάβασα καν το σεντόνι, βαριόμουνα.
(πλάκα πλάκα, έκλεισε κ ο υλό, στο τέλος θα μείνουμε εγώ, εσύ και ο σακος με μπιφτέκια να γράφουμε τις μπούρδες μας και να εκδίδουμε ο ένας τα βιβλία του άλλου...
teleia teleia teleia, μαη χαρτ ιζ μπιτιν!)
@civil
Τωρα ετοιμαζω κειμενο-θουριο το πεος του '40.
@polikarpos
υλο υλο λαμα σαβαχ8ανι. Εκδοσεις Μαραθια σου ερχομαστε!
Τωρα ετοιμαζω κειμενο-θουριο το πεος του '40.
@polikarpos
υλο υλο λαμα σαβαχ8ανι. Εκδοσεις Μαραθια σου ερχομαστε!
www.arelis.gr
periexei to ervtonomikon
με μπολικα οργια ανδρων και γυναικων και σκανδαλα
ποικιλων ειδων
, at
periexei to ervtonomikon
με μπολικα οργια ανδρων και γυναικων και σκανδαλα
ποικιλων ειδων