center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, octobre 24, 2006

Independence Day - Talking Heads (*)

Υγιες θηλυκο ανηκων στην ινδοευρωπαικη φυλη σε ηλικια γονιμοποιησης και πιο συγκεκριμενα στις γονιμες μερες του.Αν προσθεσεις στο παραπανω οτι μου την εχει δωσει και τρωω σαντουιτς με πακοτινια και μερεντα βλεποντας τα στρουμφακια καθε Σαββατο πρωι, τοτε η περιγραφη της καταστασης μου αυτες τις μερες ειναι πληρης.

Λενε οτι θυμος ειναι κακος συμβουλος (υπο την επηρεια του ριχνεις μπουφλες στη μουρη, ενω αν ειχες την ψυχραιμια σου θα θυμοσουν οτι πρεπει να στοχευεις στα μαλακα μορια του αντιπαλου) . Αλλα δεν υπαρχει χειροτερη επιρροη απο τις ορμονες σου τις ημερες που αυτες κανουν "bring-to-drink" σαηκεντελικ παρτυ. Ειναι σαν να σου λενε, πουλα ολα τα υπαρχοντα σου και παρε μετοχες μια μερα πριν το μεγαλο κραχ.

Πραγματικα στο λεω, γυναικα ειμαι κι εγω και ειναι στιγμες που το μονο που ζηταω ειναι ενας κακομουτσουνος αγριεμενος ποδοσφαιριστης, τον Oliver Kahn τον Σφουγγαρακη για την ακριβεια, να τον στιβω και να στραγγιζω την τεστοστερονη του.
Και ομως, ενω ειμαι τοσο ευαλωτη στο λαθος, δεν ενεδωσα ουτε αυτη τη φορα στις πιεσεις αυτου του ανδρός. Και ενω ο επιμονος επιβητορας μου ειναι κατι πολυ καλυτερο απο κακομουτσουνος, με σωμα οχι απλως ποδοσφαιριστη αλλα δεκαθλητη, με μυαλο που εκπεμπει τοσα brainwaves που μπορουν να ψησουν την γαλοπουλα του Λευκου Οικου για το thanks giving συν την γεμιση, γενικα ο,τι καλυτερο εχω χτυπησει στα τοσα χρονια καριερας μου, εγω ηρνηθει σθεναρως. Ξανα.

Μα γιατι?

Τρεις ειναι οι προυποθεσεις που θα με κανουν να αρνηθω sexual intercourse με καποιον. Και ο τυπος πληρουσε και τις τρεις.

1. Αντρας που ειναι δεσμευμενος, για μενα θεωρειται ευνουχισμενος. Οι γκομενοι των φιλων μου και οι γκομενοι των αλλων γυναικων γενικα (οπως η περιπτωση του), ειναι οντα αφυλα για μενα. Αγγελοι, πως το λενε. Το παρακανω χριστιανικο το κειμενο με αυτο που θα πω, αλλα δεν θελω να κανω κατι που δεν θα ηθελα να μου κανουν. Διοτι αν μου το κανουν, απο την Καινη θα περασω στην Παλια Διαθηκη και θα του παρει και θα του σηκωσει οφθαλμους, οδοντες, κυνοδοντες, και γενικα οτι γεννητικους αδενες βρω μπροστα μου.


2. Ποτε μην κανεις sex με καποιον που εχει περισσοτερα προβληματα απο εσενα.
Διοτι δυο πραγματα μπορει να συμβουν, μαλλον οχι τωρα που ξαναμετραω, τα βρισκω τουλαχιστον τρια (and still counting).
Για παράδειγμα μπορει να σου βγει αγχωμενο το sex και να μην το φχαριστηθεις,ή να σου μεταδωσει τα προβληματα του (και ισως κανενα αφροδισιο, αλλα αυτο μπορει να συμβει και με κατασταλαγμενους τυπους). Το βασικοτερο ομως, ειναι να αγκιστρωθει πανω σου αυτος ο son of a leech και να σε δει φωτεινο δρομοδεικτη και μοναδικη ελπιδα (ελ-πηδα) σωτηριας. Και θα αναρωτηθεις, ¨μα καλα ρε Missy, τι μου λες, και που το ξερεις εσυ οτι εχει προβληματα, και επιπλεον αν τον αλλον τον αγαπας, μπορει να θες να το παιξεις σωτηρας".
Διευκρινιζω λοιπον. Κατ'αρχην δεν αναφερομαι στην περιπτωση καψουρας. Μιλαω για την μοδα των some nights stand (credits@averel). Ασε που μπορει και να την πατησεις και να ερωτευτεις και δεν ειμαστε και σε ηλικια για να το παιξουμε ψυχαναλυτες.
Κατα δευτερον, πως το καταλαβαινεις οτι υπαρχει προβλημα. Ρε συ, μερικες φορες απλως ξερεις. Ειναι σαν να μου λες οτι ενω οδηγεις, βλεπεις στο βαθος μπροστα σου τον προφυλακτηρα ενος ασπρου citroen xsara και δεν ξεφορτωνεσαι τον μπαφο απο το παραθυρο, γιατι μπορει να μην ειναι μπατσικο αυτοκινητο αυτο στο βαθος. Συνηθως ειναι. Και συνηθως σε σταματανε για ελεγχο.





3. Και στην τελικη δεν γουσταρω ρε φιλε να ξεχαρμανιασεις με την παρτη μου (αυτο διαβαζεται με υποκρουση ρεμπετικου). Τραβα στην πουτανα σου (sic) και πληρωσε το κιολας για να το εκτιμησεις.







Ξερω οτι με τετοια μυαλα εχω χασει ευκαιριες για απλό, ωμο, απολαυστικο ζευγαρωμα. Και διαπιστωνω οτι μαλλον θα μεινω μονη, εγω και το γατακι μου για πολυ καιρο. Αλλα δεν με πειραζει καθολουλου. Θα συνεχισω να αντιστεκομαι. Μονο που λυπαμαι πολυ τον επομενο που δε θα πληρει τις παραπανω προυποθεσεις, του οποιου και θα του κατσω. Θα τον ξεζουμισω.
Δεν θα του αφησω νεφρο για νεφρο.
Και αυτο ειναι δεσμευση.
(*)
Misirlou Oubliez, 11:03 AM

26 Comments:

Ελπίζω να μη χρησιμοποίησες τον "Μεγάλο Αυνάνα" του Dali σκεφτόμενη υποσυνείδητα ότι διαπράττεις μαλακία άμα δεν κάτσεις στον εν λόγω τύπο. Ο ένα, άλλα κυρίως ο δύο, είναι ικανές συνθήκες για να επιδείξεις χαρακτήρα. Νομίζω όμως δυστυχώς ότι εξελίσσεσαι σε μια ιδιότυπη μορφή Dr Jekyll and Mr Hyde. Όταν δε έρθει στην επιφάνεια η δεύτερη προσωπικότητά σου, κινδυνεύεις να το κάνετε μέχρι και στο τραπέζι με το «Αλλουνού». Θυμήσου! Πνεύμα και ηθική, πνεύμα και ηθική...
Anonymous Anonyme, at 24/10/06 13:37  
Σβηστο γρήγορα.
Χανεις αναγνωστες

:-p
Blogger Lex_Luthor06, at 24/10/06 13:46  
Είναι περιττό να πω πόσο αντανακλά την πραγματικότητα το κείμενο σου... Τη σήμερον ημέρα είναι πιο πιθανό να μου κάτσει το εξαπλό τζακ ποτ του τζόκερ χωρίς να παίξω, (απλά να το χάσει ο υπερτυχερός στον ίδιο δρόμο που περπατάω ή να μου το κάνει δωρεά... δε με πολυνοιάζει) παρά να έχω μία αξιοπρεπή σχέση και όχι το είδος "γαμοσχέση" του εικοστού αιώνα... που μας επιβάλλουν...
Anonymous Anonyme, at 24/10/06 13:52  
Misirlou μην τους ακους. Σου δίνω ψήφο εμπιστοσύνης! (Τόσοι πήγανε στον βρόντο αυτές τις μέρες.)
Blogger lee, at 24/10/06 14:51  
psixremia....min to analiis toso poli. ola xriazontai....
Blogger wetex, at 24/10/06 15:33  
το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι τι εννοείς προβλήματα.εννοείς ψυχολογικά,παθολογικά ή πνευματικά;.γιατί χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω ΌΛΛΟΙ έχουμε προβλήματα ακόμα κι εσύ.
απλώς υπάρχουν μερικά προβλήματα που για κάποιους δεν είναι ενώ για κάποιους άλλους είναι τα μέγιστα
Anonymous Anonyme, at 24/10/06 15:42  
manu δεν το διάβασες καλά το ποστ ρε συ...λέει κάποιον που έχει περισσότερα προβλήματα...όχι σκέτο προβλήματα.
Νομίζω πως καταλαβαίνω τι λέει απλώς δε μας τα λέει όλα γιατί δε χρειάζεται....
Άμα σου έχει κάτσει η φάση (ή μια παρόμοια anywayz) καταλαβαίνεις τι λέει. Υπάρχουν τύποι που μυρίζουν προβλήματα και γράφουν στο κούτελο "Lokking for saviour" όταν τους βλέπεις η καλύτερη λύση είναι τα πόδια στον ώμο και τρέξιμο...
Back to the abyss you son of a leech!
Blogger it is, at 24/10/06 16:46  
pantos paratirisa oti exis mia latria sta 80s, simera pakotinia me stroumfakia, tin proalles, lipiridis, fasoulas kai giannakis......elpizo na mi foras ekina ta panatlhia sporteks me tin tainia pou kollouse.....ksekolla kale....:)
Blogger wetex, at 24/10/06 17:37  
misirlou εχεις αρχες. αλλα ασχολεισαι με το sex ακομα? παρωχημενη διασκεδαση..
Blogger Fight Back, at 24/10/06 17:55  
@manu
Χωρίς να θέλω να υποκαταστήσω την Misirlou πιστεύω ότι απλά δεν θα προτιμούσε έναν τύπο που τα προβλήματά του θα της έβγαζαν μια μιζέρια ή που θα τα αντιμετώπιζε και αυτός μίζερα...

Υ.Γ.1 @Misirlou. Αφού γράφεις που γράφεις ωραία, δεν δοκιμάζεις να βάζεις και κανένα τόνο; Συγνώμη αν στη σπάω...!

Υ.Γ.2 @manu. Για δες που συναντιόμαστε και σε ξένα χωράφια!
Anonymous Anonyme, at 24/10/06 18:47  
(σοκ)
εεεε πήγα να σου πω ότι μου άρεσε το «Ποτε μην κανεις sex με καποιον που εχει περισσοτερα προβληματα απο εσενα», μεγάλος κανόνας... εεε τι θέμα είχαμε;
Blogger YO!Reeka's, at 24/10/06 22:18  
@τασος
Πνευμα και ηθικη, οινοπνευμα και ανηθικοτητα. Οσο μενω μακρια απο τα αλκολουχα θα ειμαι μια κυρια.

@lex
Δεν πειραζει, κερδισε το αθλημα.

@Eponymous Anonymous
Θα απαντησω στο blog σου.

@lee
Παιρνω την ψηφο, παιρνω και αμπαριζα και βγαινω (μπαροτσαρκα). Ερχεσαι να κανουμε παταγο?

@wetex
Το ξερω οτι κανω αναλυση του κωλου ή αλλιως analυση, αλλα ειναι περα απο τις δυναμεις μου
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/10/06 03:02  
@manu
Ακου τον It Is. Μου την σπαει, αλλα το ειπε.

@It is
Οπου σε βρω θα σε σπασω στο ξυλο.

@wetex
Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι οτι πρεπει να σηκωθω απο τα χαραματα για να φτιαξω κοκορακι το μπροστινο τσουλουφι. Κατα τ'αλλα ηταν μια καλη δεκαετια.

@fight-back
Ελεγα να παω για κατι ρακομελα, αλλα δεν μαζευεται η παρεα.

@gelial
Θα σου πω ενα μυστικο, ξεκινησα να γραφω το κειμενο, με αυτη τη σκεψη στο μυαλο μου. Διαπιστωνω λοιπον οτι στις περιληψεις στην Ομηρου Οδυσσεια στο σχολειο πρεπει να επαιρνες αριστα.
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/10/06 03:08  
Περιμένω πως και πως να μου τσακίσεις τα παΐδια. Μου αρέσει που είσαι τόσο ποιητική φύση :P
Μη νομίζεις πως αισθάνομαι καλά που σε κατάλαβα....κάτι σημαίνει και για μένα αυτό χαχαχα
Blogger it is, at 25/10/06 09:48  
@it is
Αυτο σημαινει οτι για σενα υπαρχει ακομα ελπιδα. Ελα στο φως. (Die)
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/10/06 09:50  
Ρε συ κι εγώ σ'αγαπαω πολύ αλλά δε χρειάζεται να το δείχνουμε στα blogs, είναι προσωπικά αυτά :p
Και btw δε σημαίνει πως υπάρχει ακόμη ελπίδα για μένα...μάλλον το αντίθετο lol
Πάντως αν πεθάνω στα χέρια σου θα είναι ένας γλυκός, ανώμαλος θάνατος, είμαι σίγουρος γι'αυτό χαχαχαχα
Blogger it is, at 25/10/06 11:01  
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
Επί της ουσίας συμφωνώ με όλα. Βάστα γερά. Έρχονται καλύτερες μέρες.
Blogger Κολοκύθι, at 25/10/06 11:38  
@it is
Εχεις δικιο. Θα αφιερωσω ξεχωριστω κειμενο με την χαρμολυπη που θα νιωθω οταν ψοφολογας στα τιμημενα χερια μου. Χαρα γιατι δεν θα ξαναγραψεις σχολιο, κειμενο και γενικα ολα αυτα τα πολιτιστικα που κανεις χαλια. Λυπη διοτι...er...er...θα εχεις λερωσει με αιματα την μπλουζα μου.

@κολοκυθι
Νομιζω πως οι καλυτερες μερες αυτου του κοσμου θα ειναι οι τελευταιες του. Θα εχει αδειασει η Αθηνα και θα βρισκεις ευκολα παρκιγκ στα Πατησια. Βεβαια δεν μενω Πατησια, αλλα ας μην ειμαστε εγωιστες με τα αισθηματα μας. Thanx.
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/10/06 11:46  
You're just encouraging me baby....
Blogger it is, at 25/10/06 12:10  
1. ψυχολογικά ευνουχισμένος/η
2. ωμοφοβικός/-η (= αρνειται την προσφορά του ώμου προς παραμυθίαν και παρηγορίαν)
3. λαίμαργος/-η /στερημένος/-η

Tu veux voir mais...tu seulement reverras.

Καλό βόλι


ps. Ηρθα εδώ απ' του Τομ
Blogger οι σκιές μιλάν, at 25/10/06 13:21  
se oles tis prohgmenes xwres diaxwrizoume sex apo douleia, oikogeneia, provlimata me to big bang kai tis aparxes tou kosmou...an to provlima den einai oti kapoios ton exei pragmatikaaaaa mikro 'h kapoia einai teleiws anorgasmic, tote misirloupoulou bour ston patsa...ta ypoloipa einai pseytoenoxes...gamate giati XANOMASTE!
Anonymous Anonyme, at 25/10/06 13:53  
aaaa kai kati pou jexasa....h agaphmenh mou ataka, citing ta kamakia twn 80s:

"(...) Όποιος φοβάται
πέφτει και κοιμάται!"
Anonymous Anonyme, at 25/10/06 13:57  
dekaetia 80s pou ekanan tis ginkekes na forane akompsa leotards kai mplouzes me maniki nixterida, mono kali den bori na xaraktiristhi.....lol
Blogger wetex, at 25/10/06 23:55  
Καλή η θεωρία σου αλλά ξεπαστρεύει μεγάλο ποσοστό σερνικών
(δηλαδή εγώ δε θα σφυρίξω ποτέ; ΠΟΤΕ;)
Blogger civil, at 26/10/06 11:13  
αν υπήρχε μια λίστα με 10 ανθρώπους από τους οποίους δεν θα έπρεπε να παίρνεις συμβουλές, ο averel θα ήταν στο νο1..

κατά τα άλλα καλά κάνεις, όλοι οι άντρες εκτιμούν μια γυναίκα με αρχές, χαρακτήρα, και προπαντών μεγάλο στήθος..

σεβασμός, το παν!
Blogger bruce is nosebleeding, at 27/10/06 02:26  
@bacall
Τονους ισως να μην βαλω, λεω να βαλω τα μεταξωτα και να φυσαει.
Αλλα αντε να σου κανω το χατιρι,
'''''''<----Οριστε έβαλα και τονους.

@it is
Αρχικα σκεφτομουν μια σφαιρα μονο αναμεσα στα ματια και μπαμ! Αλλα με αναγκαζεις να βρω πιο μαρτυρικο θανατο για το σαρκιο σου.

@οι σκιες μιλαν
Vas y! Ειμαι μαζι σου! Μεχρι να ειμαι εναντιων σου, το οποιο θα ειναι πιο διασκεδαστικο μαλλον.

@anonymous
Δικε μου εισαι και πολυ Σταματης Γαρδελης.
Τωρα, οσον αφορα στο μικροτσουτσουνος,επειδη ολα ειναι θεμα οπτικης γωνιας, σου αφιερωνω τον παρακατω διαλογο:
Αυτος: Μερικα εκατοστα παραπανω και θα ημουν βασιλιας
Αυτη: Μερικα εκατοστα παρακατω και θα ησουν βασιλισσα.

@wetex
Καλη οχι δεν ηταν, ηταν η καλυτεροτερη.

@civil
Ποτέ μη λες "ποτέ" και ποτέ μη λες "ρε". Δειχνει οτι δεν εχεις αγωγη και ντροπιαζεις τη μαμα σου.

@bruce
Βασικα σκεφτομουν να παρω τον averel τον ιδιο.
Επισης, απο τα λιγα που μου λες, καταλαβαινω οτι η Παναγια για σενα ειναι σκανδιναβικης καταγωγης.
Blogger Misirlou Oubliez, at 27/10/06 02:56  

Add a comment