center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

dimanche, octobre 15, 2006

Ειμαστε οι (Exit) Poll και ειμαστε τεντημπόηδες

Περιμενοντας με αγωνια (;) τα προγνωστικα των εκλογων, θυμηθηκα μια παιδικη αυταπατη μου. Μετα θυμηθηκα και μερικες αλλες και ειπα να τις γραψω. Επισης θυμηθηκα ποσο γλυκες ειναι οι κυριακες των εκλογων. Εχουν μια απροσδιοριστη μαγεια. Σταματαω εδω τους προλογους γιατι νομιζω γινομαι λυρικια.

Οταν ημουν μικρη,

1. επειδη οι εκλογες γινονται σε σχολεια, τα exit poll νομιζα οτι ονομαστηκαν ετσι τιμης ενεκεν στους Poll οι οποιοι ειχαν τραγουδησει στην δεκαετια του '65 τραγουδι με τον τιτλο "Το σχολειο". Μετα εμαθα οτι το τραγουδι αυτο το τραγουδουσαν οι Olympians και απο τοτε δεν ξαναψηφισα.

2. στις μεταγλωτισμενες εκπομπες της κρατικης τηλεορασης, στο τελος νομιζα οτι την "μεταφραση-αφηγηση" εκανε μια κυρια με το ονομα Χαρατσα Κυρη. Εμαθα προσφατα οτι αυτη μαλλον πεθανε γιατι την θεση της εχει παρει μια Χαρα Τσακιρη. Ακου ονομα που εχει η γελοια.

3. επειδη δυο φορες συνεχομενες οι "πρωτοι των πρωτων" των πανελληνιων στο τμημα του marketing ηταν γυναικες με μαλλι οξυζενε, τσιχλα και κουταμαρα, νομιζα οτι απο αυτο το τμημα αποφοιτουν οι ταμιες των super market. Μετα εμαθα την αληθεια, και απο τοτε φερομαι με μεγαλυτερο σεβασμο στις ταμιες.

4.στο τραγουδι της εκπομπης FAME, στο ρεφραιν αντι remember-remember ακουγα bibibo-bibibo και χαιρομουν που μια ελληνικη πατεντα ειχε κατακτησει τον κοσμο. Την πρωτοχρονια του ιδιου ετους, την (πρωτη και τελευταια που ειχα ποτε) ολοκαινουργια πανακριβη Bibibo-αμαζονα την πεταξα απο το μπαλκονι στο απεναντι χωραφι που ειχε λασπες και κουτσουλιες απο τα προβατα που ειχε ο γειτονας μας ο βοσκος.
Λεπτομερεια: ηταν καβαλα στο μοναδικο μικρο μου πονυ που ειχα γιατι ηθελα να δω αν θα γινει ιπταμενη αμαζονα( δεν ειχαν βγει οι σερβιετες με φτερα τοτε).
Απο τοτε δεν μου ξαναπηραν κουκλες, παρα μονο φυσαρμονικες, κομπιουτερακια, ενα φακο, ενα παλιο τηλεφωνο, ενα χαλασμενο ξυπνητηρι του ολυμπιακου, μια γραφομηχανη και γενικα οτι λαχταραει ενα παιδι περισσοτερο (το παιδι του Bob του μαστορα για την ακριβεια). Επισης απο τοτε βγαζω φλυχταινες με το τραγουδι.

5. οταν βουιζαν τα αυτια μου το βραδυ νομιζα οτι με καλουν οι εξωγηινοι γιατι ειμαι κι εγω εξωγηινη αλλα εχω ξεχασει τη γλωσσα και δεν καταλαβαινω πια. Μετα καταλαβα οτι εγω ειμαι η φυσιολογικη και οι αλλοι γυρω μου ειναι εξωγηινοι.

6.ηθελα να γινω σαν τη Μαφαλντα. Αποτυχια. Μου αρεσουν (και) οι σουπες.
Misirlou Oubliez, 4:15 PM

15 Comments:

Ωραίο ποστ.
Ωραίο blog.

Καλά που άφησες το comment στου Πασκάλ. Από εκεί σε βρήκα.
Blogger Ιφιμέδεια, at 15/10/06 18:29  
Αγαπητη μου misirlou νομιζω οτι μας δουλευεις ψιλο γαζι παροτι οπως σε κοβω εισαι ασχετη απο ραπτικη και κοπτικη.
Οταν ησουν μικρη δεν υπηρχαν exit poll αφου ειναι προσφατη ανακαλυψη στα μερη μας.
Blogger Fight Back, at 15/10/06 21:24  
@ιφιμεδεια
Ο φιλοσοφος ποιητης βρηκε τον ποιητη φιλοσοφο, και η απαντηση μου ειναι οπως οταν βαζεις ενα καθρεφτη μπροστα σε ενα αλλο καθρεφτη:

Ωραια ποστ.-τα δικα σου
Ωραιο blog.-το δικο σου

Καλα που αφησες το comment εδω μεσα και σε βρηκα. Τα σεβη μ'.

@fight back
Η εποχη εκεινη του Λιππιριδη, του Φιλιππου, του Φασουλα και του Γκαλη, ολοενα και σβηνει απ'τη σκονη που αφηνει πισω του ο χρονος οταν τρεχει.
Και εν τοιαυτη περιπτωση,αν δεν σε αποσυντονισα αρκετα με τη παραπανω παραγραφοs και συνεχιζεις να μου τηνε σπας και να αναρωτιεσαι, μαθε πως στα 12 μου , οταν εκαναν τα πρωτα δειλα βηματα τα εγκζιτς πωλλς, ημουν ακομα αρκετα μικρη για να δικαιουμαι να εχω αυταπατες.
Και τελικα οπως και να'χει, θα αφησουμε την αληθεια να μας χαλασει μια καλη ιστορια? E?
Blogger Misirlou Oubliez, at 16/10/06 01:34  
Ήθελα να γίνω σαν τον Superman. Αποτυχία. Δε με πειράζει ο Κρυπτονίτης.
Anonymous Anonyme, at 16/10/06 03:19  
:-D
:-D
Blogger Lex_Luthor06, at 16/10/06 08:54  
@tasos
Μονο τα φασολια πειραζουν τασο μου, και αυτα αν ειναι κρυα.

@lex
οπως λεει και μια ψυχη: χαχ!
Blogger Misirlou Oubliez, at 16/10/06 12:35  
γμτ
εδώ και μια ωρα σιγοτραγουδάω
bibibo bibibo bibibo BIBIBOOOOOOOOO

Υ.Γ- στο losing my religion των R.E.M
εγώ τραγουδάω
oh life ,is sticker

;P
Anonymous Anonyme, at 16/10/06 17:29  
Για εμένα πάντως Σοφία μου έχουν ευεργετικές ιδιότητες και ζεστά...
Anonymous Anonyme, at 16/10/06 23:56  
ego otan imoun mikri nomiza oti o mathimatikos sou o diomidis,sto frontistirio, itan peiratis kai eixe papagalo ston omo tou. episis nomiza oti traxanas einai autos o kirios sto dromo me ti mple stoli pou kanei simata sta autokinita . meta ematha oti autoi oi tipoi legontai "troxonomoi",omos de katalava giati polloi odigoi -an kai megaloi- eksakolouthousan na tous fonazoun traxanades.
oraiotato post.euge
Anonymous Anonyme, at 17/10/06 19:07  
η bibibο είχε ένα μεγάλο καλό: δεν λύγιζαν τα πόδια της και έτσι μπορούσες να την κάνεις κατάσκοπο καρατέκα! :)
Blogger YO!Reeka's, at 17/10/06 19:43  
Σε ανακάλυψα κι εσένα. Δεν θα σε αφήσω να μου φύγεις τώρα.
Αν και δεν ξέρω πότε θα φύγω εγώ. (?)
Anonymous Anonyme, at 18/10/06 11:22  
καλό το ποστάκι.
Το πας το γράμμα.

(Την κουνάς την αχλαδιά.
Τη σέρνεις τη μπατανόβουρτσα.
Το αερίζεις το σακάκι.
κ.α. τέτοια αξιοκρατικά)
Blogger civil, at 23/10/06 12:30  
Μονο τα φασολια πειραζουν τασο μου, και αυτα αν ειναι κρυα.

ta fasolia kai i analisi.

kalispera
Blogger wetex, at 23/10/06 16:08  
Αμαν! Κάτι ξέρεις εσύ.
Η χειρότερη ανάλυση δε είναι η συναρτησιακή. Αρχίζεις να βλέπεις γύρω σου ανακλαστικούς χώρους Banah και πυκνά υπεραριθμήσιμα σύνολα. Σου μιλάνε για ανοιχτές μπάλες ακτίνας "ε" και νομίζεις ότι είναι κάτι το τελείως φυσιολογικό.
Ανακαλύψαμε λοιπόν τις δύο χίμαιρες της σημερινής μας εποχής. Συναρτησιακή ανάλυση και φασολάδα. Δεν είναι και μικρό πράγμα...
Anonymous Anonyme, at 24/10/06 02:17  
@μαργαριτα
Detune your head
Το λιγοτερο που μπορω να κανω

@τασος
Γυρνα στο στις πρωτεινες, χτιζουν μυς και κοινωνικες σχεσεις.

@eks_Aimatos
Δεν ηταν παπαγαλος, ενα βρωμικο σκυλακι κανις ηταν.

@gelial
Δεν ξερω, δεν επαιξα ποτε με bibibo
:(

@kogi
Μεινε λιγο ακομα, να κανω το τσιγαρο και φευγουμε

@civil
Την αρμεγω τη σαυρα.

@wetex
Καλησπερα, σαν να εχεις δικιο.

@τασος
Q: What's yellow, normed, and complete?
A: A Bananach space.
@
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/10/06 03:23  

Add a comment