center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, septembre 18, 2006

Elective affinities (*)

Ενα μηνα και κατι μετα το τελευταιο μου ποστ και ακομα δεν εχω μαθει να κανω ληνκς.Αδιαφορο. Και ψεμα.

Η αυξανομενη πιεση στην δουλεια μου και ο ελεγχομενος πανικος δεν μου εχουν επιτρεψει να γραψω οσα θα ηθελα, αλλα μηπως και αφορα κανεναν?

Περασα πολλα στις συντομες διακοπες μου, κοντεψα να σκοτωθω τρεις φορες, ισως και παραπανω, αλλα ισως και αυτο να ειναι τοσο βαρετο να το δεις γραμμενο, οσο ποδοσφαιρικο ντερμπι α' εθνικης.

Επισης διαβαζοντας ενα βιβλιο του τομ ρομπινς που μου ειχε ξεφυγει διεπιστωσα οτι τα ποστς μου ειναι επηρεασμενα απο το στυλ γραφης του και οτι τελικα αυτος ο ανθρωπος με εχει επηρεασει περισσοτερο απο οτι φανταζομουν, αλλα και αυτο δεν ενδιαφερει κανεναν αλλον παρα μονο εμενα που καταλαβα οτι η σκεψη μου ειναι ενα καλουπι που προυπηρχε.Boring.

Δεν ξερω αν, τοσο αυτα που ηθελα να γραψω,οσο και αυτο που εγραψα παραπανω ηταν σωστο να τα γραψω, γιατι τελικα τι μου επιτρεπεται να γραφω σε ενα μπλογκ? Μηπως το να ειμαι un-cool, εκτος κλιματος, και το να εξακολουθω να πηγαινω πολυ νωρις ή πολυ αργα στα παρτι δεν προκειται να αλλαξει ποτε? Mηπως χανω κατι?

Για αλλη μια φορα ειμαι ασυγχρονη και δεν ξερω τους συσχετισμους δυναμεων, το σεναριο, τι παιζει ρε παιδια.

Διοτι διαβαζοντας τακτικα πολλα μπλογκ διαπιστωνω οτι ολοι ειναι γνωστοι με ολους -πολλα κειμενα γραφονται για οσους ξερουν,σε συνεχεια καποιου γεγονοτος που μερικοι εκει εξω ξερουν, ξερετε εσεις, κτλ- που μου προκαλουν θλιψη,αν οχι εκνευρισμο και το ενοχλητικο ψυχοσωματικο να εχω κνυσμο αναμεσα στα μπουτια.

Προσπαθησα να διαβασω τα αρχεια αυτων των συγκοινωνουντων μπλογκς αλλα ματαια, η σχεση δεν ξεκιναει μεσα απο τα μπλογκς και αν ξεκιναει, αυτο γινεται αποτομα σαν να υπαρχει μια μυστικη συνεννοηση.

Ο ευρυτερος κυκλος μου, ο στενοτερος του ιδιου σχηματος, καθως και οι θαμωνες των διπλανων τραπεζιων οταν κρυφακουω, δεν ασχολουνται με τα μπλογκς, οποτε εσεις οι μπλογκερς που γνωριζεστε μεταξυ σας, μηπως ειστε καποιο ειδικο κομματι της κοινωνιας, μαλλον ΑΥΤΟ το κομματι της κοινωνιας, που δεν μπορω να χαρτογραφησω που μισω να θαυμαζω, το οποιο ξερει για κατι πριν το μαθει? Αυτα τα δεκα δεκαπεντε ατομα που διαμορφωνουν το εκλογικο αποτελεσμα καθε φορα? Η κοινωνικη ταξη η οποια γνωριζει το φερεσθαι για καθε εκφανση της ανθρωπινης δραστηριοτητας, και συμπεριφερεται τοσο φυσιολογικα σε τοσο αφυσικες καταστασεις, σαν να ειναι η ζωη γι'αυτους ενα διαρκες ντεζα-βου. Που πεφτει τηλεπαθητικο συνθημα μεταξυ της εκλεκτης αυτης καστας: "μαγκες, τωρα ασχολουμαστε με τα μπλογκς και ναι, θα το κανουμε και αυτο τέλεια, γαμημενα τέλεια".

Τελικα αυτος ειναι ο ορισμος του να εισαι cool, Ατομο, Μορφη? Αντισυμβατικος αν και κολλεγιοπαις? Να ανηκεις και να εισαι ανενταχτος ταυτοχρονα?

Δεν ξερω, θα περιμενω καποιος να γραψει το βιβλιο με την ιστορια του ελληνικου μπλογκιν', να βαλει ομως και κανενα δενδροδιαγραμμα με τις συγγενειες και πως αυτες προεκυψαν για μενα την ξενερωτη, ε?








Και οταν ξεθαρρεψω, ξεγελασω τον εαυτο μου, και βαλω την αδερφη μου να φτιαξει μπλογκ κι αυτη, ξερει τι εννοω, nudge-nudge, ισως να γραψω για το πως εδεησα να σωθω δυο φορες απο βεβαιο πνιγμο.




(*)
Misirlou Oubliez, 10:46 PM

4 Comments:

τι κακο εχουν τα γραμμενα ντερμπι Α' εθνικης; Μαλλον εχεις δικιο για τα υπολοιπα
Blogger averel, at 20/9/06 16:44  
Λίγα (καλά) μπλογκ είναι έτσι. Σε κάνουν δηλαδή να αισθάνεσαι πως είσαι ο μαλάκας ωτακουστής δίπλα από μια παρέα που περνάει καλά...

ΥΓ Τι σημαίνει το "Chantez a l'ane ...pets";
Blogger civil, at 21/9/06 14:04  
Ε, οχι, δεν το πιστεύω. Είναι δυνατόν να μνημονεύεις το καταπληκτικό σκετσακι των Monty Python από το "Live at the Hollywood Bowl" με το "Nudge, nudge, you know what I mean, you know what I mean?" και να μη σε προσκυνάει ούτε μια ψυχή στα comments; Διορθώνω την παράληψη. Γονυπετής δοξάζω την ανυπέρβλητη Sophia σου.
Anonymous Anonyme, at 28/9/06 16:16  
@averel
Αν γυριζοταν τωρα το Clockwork Orange, o Alex De Large θα αναμορφωνοταν με replay απο αμφισβητουμενα πεναλτι.

@civil
Δεν εχεις παραπονο, σπεσιαλ απαντηση αφιερωμενη.

@tasos
Σε ευχαριστω για τη λατρεια. Αν σου πω οτι μολις κατεβασα τον πρωτο κυκλο επεισοδιων απο τη σειρα "Monty Python's flying circus" θα σφαξεις και κανενα τελετουργικο βοδι για παρτη μου? Νομιζω το δικαιουμαι μεχρι την τελευταια ρανιδα αιματος.
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/9/06 13:34  

Add a comment