center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, septembre 25, 2006

Eine kleine-meine Nachtmusic

Χτες ηπια χωρις να το αντιληφθω εναμιση λιτρο γαλλικο καφε και εγινα τοσο speedατη που ημουν ορατη μονο με φωτο-φινις.
Ενα αλλο τραγικο αποτελεσμα αυτης της αψυχολογητης πραξης μου ηταν οτι απωλεσα τον υπνο μου. Δεν ηταν η πρωτη φορα και σιγουρα οχι η τελευταια. Διαβαζοντας ομως για να περασει η ωρα τα quotes στο ημερολογιο του γραφειου μου, πετυχα ενα τσιτατο (ή μηπως με πετυχε αυτο?) που με αναστατωσε."Υποφερουμε πολυ για το λιγο που μας λειπει. Χαιρομαστε ομως λιγο για το πολυ που εχουμε".



Και απο υπνο εχω πολυ. Παρα πολυ. Για να το κανω πιο ξεκαθαρο,
αυτο που οι αλλοι λενε ζωη, εγω το λεω το χρονικο διαστημα μεταξυ δυο απλαυστικων υπνακων.
Τα περισσοτερα χρονια της ζωης μου τα εχω περασει στο κρεβατι, οχι προσπαθωντας να αναπαραχθω αλλα προσπαθωντας να ξυπνησω. Αντι λοιπον να γραφω αραδες για κατι που δεν κατεχω, αποφασισα να γραψω μια δυο αραδες για κατι που με κατεχει:


1.Προσωπικος υπνο-μπιχεβιορισμος, μερος πρωτο (sonata allegro)
Δυσκολευομαι πολυ να σηκωθω απο το κρεβατι αμεσως μολις χτυπησει το ξυπνητηρι. Λογικο, ολοι χουζουρευουμε. Εγω ομως χουζουρευω τουλαχιστον για 2 ωρες. Για παραδειγμα, οταν πρεπει να ειμαι στο ποδι στις 7.45 βαζω το ξυπνητηρι στις 7.45, αλλά! φτιαχνω στο κινητο υπενθυμισεις (συσκεψεις οπως επιμενει να τις λεει η νοκία) οι οποιες χτυπανε ανα τεταρτο απο τις 5.45. Αναμεσα σε δυο τετοια meeting λοιπον, οπου ανοιγω τα ματια μονο και μονο για να τις αναβαλω (αντιεπαγγελματικο αλλα τι να κανω), δεν παω γυμναστηριο, ουτε συνανταω executive στελεχη σε ακριβα resto για να ανταλλαξω αποψεις πανω στη δουλεια, παρα μονο αποφασιζω τι ονειρο θα δω για το επομενο τεταρτο.
Εχω διαπιστωσει παντως οτι και 5 λεπτα μεταξυ δυο αφυπνησεων ειναι αρκετα για να καταστρωσω το ονειρο που θελω να δω, να το ονειρευτω και να ξαναξυπνησω ειτε οριστικα, ειτε για να ξανακοιμηθω. Σε αυτο το σημειο θα μπορουσα να γραψω για την ικανοτητα που εχω αναπτυξει στα lucid dreams αλλα δεν ειναι της παρουσης (ειναι δικα μου).



2.Κατουροκαβλες (adante)
Θελω να ακουω καποιον να μιλαει για να με παρει ο υπνος. Στο σεξ παλι, δε θελω να ακουω κουβεντα (γιατι με παιρνει ο υπνος, μολις το ειπα παραπανω).
Οταν το μονο πραγμα που ΔΕΝ χρειαζομαι ειναι υπνος αλλα ενα καλο ==ο>%), δυστυχως δεν εχω καταφερει να κανω τους επιδοξους επιβητορες μου να το βουλωσουν για να προχωρησουμε παρακατω.
Οταν σκοπος μου ειναι η αναπαυση, ακουω ραδιοφωνακι και αποκοιμιεμαι μακαρια. Το προβλημα (?) ειναι οτι ακουω supersport fm και οι τελευταιες λεξεις που θυμαμαι καθε βραδυ ειναι περιπου οι εξης "γεια σου Διονυση (ή Κωστα ή Βασιλη,αναλογα τη μερα και την ωρα κατακλυσης),Μπαμπης απο Αμπελοκηποι, βαζελοzzzzzz....)".
Το καλο ειναι οτι κανω στοιχηματικη υπνοπαιδεια και το πρωι ξερω οτι η Χερτα κατεβαινει χωρις τρεις βασικους της, ολα τα αχαστα-στανταρακια των σκανδιναβικων ομαδων,και αρκετα απο τα αποτελεσματα του αργεντινικου πρωταθληματος( ημιχρονα και τελικα).
Το κακο ειναι οτι ενω οι περισσοτερες γυναικες εχουν ονειρωξη με Μπραντ Πιττιδες, Τζουντ Λωδες και δεν συμμαζευεται, εγω τα βραδυα μαλλον ονειρευομαι οτι κανω τρελλιτσες με τον Τασουλινιο Μιλαμπαλα. Τραγικο το ξερω, και ακομα πιο τραγικο ειναι πως δεν θελω να αλλαξω σταθμο, διοτι δενομαι συναισθηματικα με οποιον κανω σεξ ακομα και αν αυτο συμβαινει κατα λαθος σε ονειρωξη.




3.Μοντερνοι καιροι- μοντερνοι ονειροκριτες (Allegretto)
Το τελευταιο πραγμα που θα επισημανω σημερα αφορα στην ερμηνεια των ονειρων. Παλια ειχαμε εναν Γιουνγκ, εναν Φρουντ, ή έστω τον Καζαμια στο σπιτι της γιαγιας, και για παρα πολλα χρονια που η τεχνολογια ηταν στασιμη ολα αυτα τα συγγραμματα ηταν υπεραρκετα. Τι γινεται ομως στην περιπτωση (μου) που ξυπναω λουσμενη στον ιδρωτα εχοντας δει οτι δεν μπορω να συνδεθω στο ιντερνετ με την παλια pstn μου γραμμη? Η' οταν ο φακος επαφης εχει γινει τεραστιος και δεν μπορω να τον βαλω με τιποτα στο ματι μου? Ποιος θα μου δωσει μια απαντηση στην προαιωνια αγωνια του να μαθω το μελλον ή εστω το υποσυνειδητο μου?


Επιλογος (sonata rondo)
Φτανει για σημερα. Θα επανελθω στο μελλον γιατι με τετοια θεματαρα και με ενα μονο post, αυτο που εξαντλειται δεν ειναι το θεμα αλλα ο αναγνωστης. Τα καταφερα λοιπον και σημερα, τα βλεφαρα σου κλεινουν, τα δικα μου επισης, καληνυχτα λοιπον και ονειρα, γλυκα, πικρα, γλυκοξινα, χωρις αλατι αν εχεις πιεση,δεν εχει σημασια,περι ορεξεως τα γνωστα.

Αντε. Υπνο τωρα γιατι αλλιως θα ερθει η Μεσημερου να σε παρει, και μετα για ποιον θα γραφω?
Misirlou Oubliez, 12:18 AM

10 Comments:

%)
Blogger Misirlou Oubliez, at 25/9/06 23:40  
Αυτό με τα ξυπνήματα ανά τέταρτο το έκανα κι εγώ. Μέχρι που κατάλαβα πως αν βάλω τι ξυπνητήρι απ'ευθείας στις (στην περίπτωσή σου) 7:45 ξέρω πως δεν έχω περιθώρια και σηκώνομαι κατ' ευθείαν απ' το κρεβάτι! (το βάζω επίτηδες τέτοια ώρα που να μην έχω κανένα περιθώριο χουζουρέματος) Με αυτό τον τρόπο πετυχαίνες δύο ακόμα ώρες (5:45 - 7:45) ανέμελου, γνήσιου, απολαυστικού ύπνου!

ΥΓ ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν δεν δουλεύετε δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να χρησιμοποιηθεί το παραπάνω τέχνασμα.
Blogger civil, at 26/9/06 08:57  
Misirlou, to fantastika oti tha eisastan ixthis...topost afto einai endeiktiko
Blogger wetex, at 26/9/06 23:08  
lol
zitw oi ixtheis re ...alla ok min plisiazeis stin giala mou plz ...
Blogger ThinkaGeek, at 27/9/06 11:16  
Η καλύτερη ώρα στον Ελευθεράτο είναι όταν παρεμβαίνει κάποιος σοβαροφανής, (π.χ. ο δικηγόρος ο ΑΕΚτζης) και αηδιασμένος από τη ρηχότητα των λεγομένων των υπολοίπων αποφασίζει αποκαταστήσει την πραγματικότητα με κάποιο ακατάληπτο λογύδριο. Η αλαζονεία και η υπεροψία που βγάζουν οι περισσότεροι στο ραδιόφωνο είναι η καλύτερη άσκηση αυτοελέγχου και επαναπροσδιορισμού της δικής σου ευφυΐας. Δε θα μπορούσες παρά να είσαι fan του σταθμού αγαπητή...
Όπως λέει και ένας ταρίφας στο ομώνυμο τραγούδι των ημισκουμπρίων:
«Έ, ρε κάτι άτομα αυτοί στον sport "fs",
θα ‘ναι νέο φρούτο, αυτός ο Καρεμπές»
Anonymous Anonyme, at 28/9/06 16:26  
1. όταν βάζω ξυπνητήρι σχεδόν ποτέ δε το χρειάζομαι, ξυπνάω μερικά λεπτά πριν. θέλω να σου δείξω πόσο υπεύθυνο άτομο είμαι. μόνο για τις κατουρόκαβλες, όταν με ξυπνάνε 5 το πρωί, κάνω γιόγκα κ παλεύω για κανα δύωρο. ξέρω οτι τελικά θα σηκωθώ να κατουρήσω, αλλά το παλεύω όσο μπορώ.

2. κι εγώ με ελευθεράτο κοιμάμαι, αλλά ξυπνάω κάπου στις τέσσερεις απο κάτι λαϊκά ή διαφημίσεις στριπτιτζάδικων με εκνευριστηκές μελωδίες. όσο για το σεξ, μάλλον σου λένε ξενέρωτα όλοι αυτοί κι αποκοιμιέσαι, δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.

μ'αρεσε το %) σου.
Anonymous Anonyme, at 29/9/06 11:08  
πολύ θα 'θελα να κάνεις ένα post με τις εμπειρίες από το lucid dreaming(να μας περιγράψεις δηλαδή μερικά όνειρα) .Είναι κάτι που προσπαθώ να κάνω για χρόνια αλλά δεν το έχω πετύχει μέχρι σήμερα.
Anonymous Anonyme, at 29/9/06 16:52  
@civil
Ο ανεμελος υπνος που περιγραφεις ειναι μια πολυτελεια που δεν μπορω να εχω.

@wetex
Οταν γραψω και τη συνεχεια θα βεβαιωθεις οτι ο ωροσκοπος μου, η Σεληνη μου, και γενικα ολοι οι γνωστοι πλανητες σε 5 ηλιακα συστηματα ειναι στους Ιχθυς. Ο υπνος ειναι η πιο μακροχρονια σχεση που ειχα ποτε.

@loop
Ζητω!
Μου εδωσες ιδεα για ενα postακι γεματο ψαρια.

@tasos
Μιλας σαν να ξερεις,
ρε μπας και εισαι ο Μιλαμπαλα?

@peeping tom
1.στο χωριο μου, αυτο που εσυ λες γιογκα, εμεις το λεμε αρμεγμα της σαυρας, γειτεμα του ανακοντα, και αλλα τετοια βουκολικα. Ασε με να συμπεραινω λοιπον οτι εισαι παιδι της πολης.
2. Μιλας βεβαια για το club Ανατολη στη Συγγρου που εχει μαζεψει ο,τι καλυτερο απο χωρο του strip-show. Μεχρι να καταλαβω οτι εκανα υπνοπαιδεια τη διαφημιση του, δεν μπορουσα να εξηγησω την ακατασχετη επιθυμια μου καθε Παρασκευη βραδυ να περασω για ενα ποτακι απο εκει.

@manu
Θα προσπαθησω να μεταφερω την αισθηση και την παραισθηση. Συνεχισε να εξασκεισαι! Μονο πιο ξεκουραστος μπορει να νιωσεις.
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/9/06 13:20  
Αναρωτιέμαι ποιος σου μετέδωσε τέτοιο δεινό ταλέντο στη γραφή...

Who, my baby, who ?
Anonymous Anonyme, at 30/9/06 13:49  
τι τρελοκόριτσο που είσαι

θα σου αφήσω ένα σχόλιο σε κάθε σου ποστ και θα σε ρίξω σε τριπάκι ρετροφίλια τόσο που δεν θα ξέρεις πια τι μέρα είναι

μα να σου πω
κάνεις ριράϊτινγκ(sic)
σε όλα αυτά
ή όπως έρχεται
μην μου πεις ψέμματα
γιατί σε έχω

αγαπητή μου
είμαι το κοινό σου
Blogger boywalkinginthewoods, at 19/2/07 23:44  

Add a comment