center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, août 07, 2006

zair@undernet.org

Ερχεται μια στιγμη στη ζωη ενος παιδιου να γινει αντρας (να παιξει με τα φωτα στον μπροστα του για να κανει προσπεραση) και ενος φοιτητη να γινει επιστημονας ( να κανει την διπλωματικη του).
Ετσι κι εγω, πανε τρια χρονια τωρα, κατασκηνωσα στο εργαστηριο της σχολης μου και αρχισα να παραγω γνωση σαν δαιμονισμενη. Ηταν η πιο ευτυχισμενη περιοδος της ζωης μου. Γρηγορο ιντερνετ, αντισυμβατικα ωραρια και καλη παρεα (αλλοι επιδοξοι επιστημονες με ορεξη για δουλεια, καλη καβα, και ορεξη να την μοιραστουν μαζι σου).
Μια ακομα δραστηριοτητα στην οποια επιδωθηκα με μανια αυτην την περιοδο, παραληλλα με την συγγραφη του thesis μου, ηταν το mirc. Επειδη ειμαι κοριτσι με αναστολες (και εσχατως με αναστολη, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια) , δεν γκομενιζα σε καναλακια τυπου hellas.
Το καναλι στο οποιο εμπαινα ηταν το zair. Ειχε γυρω στα 20 ατομα συχνους θαμωνες, οι περισσοτεροι λατρεις της παραδοξολογιας, της non-sense κουλτουρας και του υπαρκτου σουρεαλισμου. Ομολογω ότι πολλες προσωπικες πολιτιστικες αναφορες τις εμαθα εκει. Τον douglas adams, τη σημασια των εργων του Τσαρλς Μπρονσον, την διψα για δημιουργια που μπορει να προκαλεσει το σφριγος του Ρικ Φλερ. Τελοσπαντων, το καναλι ηκμασε και παρηκμασε, τωρα παιει (πεη) και παραπαιει, αλλα from time to time μνημονευω τα μελη του και τις γνωσεις που πηρα απο αυτους. Ετσι ηρθε η ωρα να πω ενα ευχαριστω στους gorgono, piddling, nirvana, no-human, peowulf,lemmy και τοσους αλλους που η πατινα του μυαλου μου με κανει να ξεχναω.
Xωρις αυτους η εξακοσιων σελιδων "αριθμητικη προσομοιωση φυσικου ολισθαινοντος πρανους" δεν θα ηταν τωρα στην βιβλιοθηκη μου και εγω δεν θα ειχα μαθει ποτε τι ειναι το bukkake (*), (**)



(*)bukkake, αρχαιο γιαπωνεζικο εθιμο, κατα το οποιο, οταν επιαναν μια γυναικα να απαταει τον αντρα της, την εσερναν στην πλατεια του χωριου, κατω απο τον πλατανο, και ολοι οι αντρες της κοινοτητας εκσπερματωναν στο προσωπο της. Κατα τους νεοτερους χρονους αποτελει σεξουαλικη ταση, και μαλιστα υπαρχουν πορνο-σταρ οι οποιες ειδικευονται στο Bukkake σε συγκεκριμενες περιοχες του σωματος τους.
(**) Αυτοι που αναφερω, με εμαθαν μονο την υπαρξη της τασης, τον ορισμο και την ιστορια της. Δεν εχω εφαρμοσει ποτε το bukkake, τουλαχιστον οχι με αυτους, οχι δημοσια, οχι κατω απο πλατανο.
Misirlou Oubliez, 12:43 AM

10 Comments:

δηλαδής τώρα το μπουκάλι αυτό είναι για μπουκάκου

μπλιαχάκου
Blogger YO!Reeka's, at 8/8/06 16:05  
αηδια. ξερω. αλλα δεν ειχα κατι αλλο πιο ελαφρυ (εστω πιο αραιο) για το φωτορεπορταζ μου.
Blogger Misirlou Oubliez, at 8/8/06 16:07  
kala plaka kaneis ... isouna sto zair >? > > ???

lol
e re si des edw pou vrikame kai irc tipaki..ahahhahh . popo ..
Blogger ThinkaGeek, at 22/9/06 12:57  
@loop
Ολοι εχουμε διαδικτυακο παρελθον.
Το δικο μου τυχαινει να ειναι ενδοξο...
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/9/06 13:27  
woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

To zair koimatai...tha ksipnisei otan xreiastei..

no-human
Blogger apartu, at 11/5/08 17:40  
ti mou thumises me to zair!!!! o nirvana ti kanei re?
Anonymous Anonyme, at 29/11/09 18:26  
Ela nde. Woooooooooo
Blogger Misirlou Oubliez, at 1/12/09 22:22  
palies kales epoxes.....
zhtw to zair!!!
Anonymous Anonyme, at 2/12/09 11:34  
Kalore. Poios eisai tou logou sou re diavole
Blogger Misirlou Oubliez, at 2/12/09 13:18  
To zair xreiastike na ksypnisei pali, kai ksypnise... Sikwthike, pige gia katourima kai twra ksanakoimatai naoum
Anonymous Gorgonos, at 8/10/11 01:29  

Add a comment