center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

lundi, août 07, 2006

Worms World Party

Στα μεσα της δεκαετιας του '85 επαιζα αρκανοηντ (*), prince of persia, crystal caves, pharaoh's tomb και γενικα ολα τα shareware παιχνιδια της apogee. Επισης ακουγα Βαγγελη Γερμανο και την Γλυκερια στην ομορφη νυχτα.


Γυρω στο '96, επαιζα μανιωδως την demo εκδοση του world rally fever και ενα αλλο demo με εναν κουνελο τον skunny που φωναζε γιιιχα οταν ετρεχε, δεν θυμαμαι αλλες λεπτομερειες.
Ωσπου γνωρισα τα worms. Επαιζα γιατι ειχαν χαβαλε, γιατι ηταν οι πρωτες φορες που εμπαινα on-line (πινγκ-πινγκ-τσσσσσ), και γιατι οταν δικτυωνομουν μου αρεσε να βρισκω περιεργα nicknames (son of a leech, the ass is always grimer on the other side, etc). Ακουγα blur, τα πρωτα χαι-κου του Δεληβορια και μεχρι το '00 ακουγα και ντιπιτς μοντ, μεχρι που γνωρισα τον φιλο μου τον Γιωργο με τον οποιο καναμε μια σοβαρη συζητηση περι ονοματολογιας και προφορας και εκτοτε δεν ξανακουσα ποτε ντιπιτς μοντ, αντιθετα αρχισα να ακουω ντιπές μοντ.

Μετα τα γραφικα εγιναν περιπλοκα, παρατησα και το pc, πεθαναν για μενα τα παιχνιδια. Και αρχισα να μην ακουω και πολυ καλα απο το δεξι αυτι.

Λενε οτι οταν πεθανεις, μενει στα ματια σου, σφραγιδα αιωνια, να σε στοιχειωνει το τελευταιο πραγμα που αντικρυσες.....


................................ΝΟΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΟ...............................................


Φετος, λογω συνθηκων (εχω την δοξα, αλλα οχι το χρημα, τον χρονο και τον γκομενο) δεν θα παω "καπου" διακοπες. Θα οργωσω ομως την Ελλαδα με το Jazzακι μου.Σκοπος μου ειναι να καλυψω μεσα σε 10 μερες, 6 προορισμους.

Η κατανομη των προορισμων αυτων (Μαρμαρας, Βολος, Ξυλοκαστρο, Πυργος, Χαλκιδα, Αγιοκαμπος) μπορει να φανει τυχαια ( ή Gauss για τους αδιαβαστους στα μαθηματικα) αλλα καθε αλλο παρα τυχαια (ή Gaussian) ειναι.

Σκοπος μου ειναι να επισκευτω ολους τους φιλους μου στα εξοχικα τους. Το προγραμμα απαιτει πειθαρχια στο σφιχτο χρονοδιαγραμμα και πολλα μπουκαλια κρασι (μικρη και σεπτη προσφορα για τους οικοδεσποτες). Θα βαλω και την γιαγια μου να ψησει στον καθενα τους απο ενα καρβελι ψωμι με προζυμι, θα κερασω και μερικα σεηκερ στο κλαμπακ' και ολα καλα, βγηκε η υποχρεωση (εεεεννοειται οτι το σπιτι μου υπηρξε και ειναι ανοιχτο για ολους αυτους). Ειμαι 100% σιγουρη οτι θα περασω αααβαδιστα, τέλεια, αξεχαστα. Τιποτα δεν μπορει να χαλασει την καλη μου διαθεση. Φευγω διακοπες, ταραμ-ταραμ....

....Αλλα και παλι, κατι δεν παει καλα. Ενω ετοιμαζω τα μπαγκαζια για τις μινι-διακοπες, μου ξαναρχονται ολοζωντανες μπροστα μου περιεργα οραματα, νεκροι απο το παρελθον: οι τελευταιες εικονες που αντικρυσα πριν πεθανω για παντα απο ολες τις πιστες, ολων των pc-games. Τι θελουν απο μενα?

Στρυφογυρνανε στο κεφαλι μου, και μαλιστα με μεγαλη ανεση αφου αυτο ειναι αδειο, τεραστια γλυκυτατα σκουληκια που εχουν στησει καινουργια πιστα στην βαλιτσα μου, σερνονται πανω στα σερβιετακια και τις μπλουζες μου, χρησιμοποιουν τα κορδονια των μαγιω μου για να αλληλοεξοντωθουν και ανατιναζονται με τα σουτιεν μου (εχω εκρηκτικο ντεκολτε, ειναι αληθεια). Μα...δεν ειναι καν σκουληκια, ειναι βδελες, βρωμερα παρασιτα....Παρτε τα, παρτε τα απο πανω μου, πανω απο το missoni στραπλες μου εστω...

Μηπως δεν πρεπει να παω? Μηπως γινομαι βαρος? Αλλα και που να παω τελευταια στιγμη. Πως τα καταφερα ετσι παλι? Ουτε διακοπες δεν ειμαι ικανη να οργανωσω. Και μηπως αυτες οι μερες ειναι για οικογενειακες στιγμες?
Ω γαμωτο!

Μηπως τελικα ο βιαιος και ξαφνικος θανατος μου στις πιστες των worms στοιχειωσε για παντα την ζωη μου λοιπον με εναν περιεργο τροπο?

Μηπως, μηπως....Oh my God!....Μηπως καταδικαστηκα σε....

........ΑΙΩΝΙΟ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ?



(victory! yeahhhh....)

(*)αν εχει κανενας εκει εξω το theme του αρκανοηντ, παρακαλω να μου το στειλει.
Misirlou Oubliez, 4:39 PM

7 Comments:

na pas. o parasıtıkos tourısmos eınaı to mellon. toylaxıston to dıko moy.
Blogger averel, at 8/8/06 21:14  
τι σκατά είναι τα worms??????
'ωραίο το πρόγραμμά σου πάντως και θα συμφωνήσω με τον αβερέλ
Blogger YO!Reeka's, at 9/8/06 15:27  
Στο μελλον ολοι θα ειναι διασημοι για 15 λεπτα και φιλοξενουμενοι για μια ζωη.
Blogger Misirlou Oubliez, at 10/8/06 00:41  
worms:
http://en.wikipedia.org/wiki/Worms_(computer_game)

προσεχως links στα κειμενα. τωρα το μαθαινω το ριμαδι. pardon me.
Blogger Misirlou Oubliez, at 10/8/06 00:45  
Eγώ όλα αυτά τα apogee τα έκανα στα μέσα της δεκαετίας του '87! (χαχαχοχο)

ΥΓ To comment είναι απάντηση σε προηγούμενό σου post περι Μικρολίμανου ή "101 τρόποι να χέσετε μία συζήτηση"
Blogger civil, at 17/8/06 10:51  
@civil
'87...
Tote ta paixnidia itan paixnidia kai oi andres itan andres. Kai kerdisame kai to Eurobasket.
Blogger Misirlou Oubliez, at 30/9/06 12:34  
Προφανώς είχες με demoz απο το PC Master, γιατι κι εγω θυμάμαι το Rally Fever και τον κούνελο Skunny σε λειψή version.

Οσο για το theme του Arkanoid, όλο και κάποιος αθεοφοβος θα έχει ανεβάσει 5ωρο walkthrough στο youtube.

Πάρε μια πρόγευση (αν και μοιάζει με theme ιαπωνικής τσοντας με άφθονο bukkake):

http://www.youtube.com/watch?v=lMPX7VgxWQg&feature=related

Οταν λέω προγευση εννοω της μουσικης οχι του bukkake...
Blogger Unknown, at 20/7/10 01:00  

Add a comment