center

Chantez à l'âne, il vous fera des pêts

La petite chanteuse á grand cul.

mardi, août 01, 2006

He said, Ι said vol. 215 (Ή αλλιώς the story of my wicked life)

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ.
Μικρολιμανο, 28.7.06, εγω παρεα με νεαρο σοβαρων προθεσεων και υψηλων προδιαγραφων. (αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι ακουει ιταλοντισκο, αλλα ενταξει κανενας δεν ειναι τελειος, κι εμενα δεν μου αρεσει η free-jazz)


(Παραλειπεται διαλογος διαρκειας δυο ωρων κλιμακουμενης ερωτικης εντασης και λοιπων απεξω απεξω ερωτησεων για το αν ειμαι μονη σαν λεμ
ονι και αλλα τετοια ξινα)

-Εκπεμπεις ερωτισμο το ξερεις? (Με θελει, φουλα μου, με θελει!)
-Ευχαριστω. Ξερεις, πιστευω οτι εχω γεννηθει για ερωτα και για μπιριμπα. Και δυστυχως δεν εχω κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο οσο θα ηθελα. (Αν δεν εχεις καταλαβει, αντιδρω περιεργα στα κοπλιμεντα, και δινω ακομα πιο περιεργες πασες)
-Ε...νομιζω οτι μπορω να κανω κατι γι αυτο... (Εξακολουθει να με θελει,φουλα μου!)
-Α ναι? Πως? Εχεις φερει τραπουλα μαζι σου? (...)
-...(Τι τα θες...)


Μετα απο αυτο, δεν ειναι να απορει κανεις γιατι η επισημη ονομασια του Μικρολιμανου ειναι Μουνιχια. Μουν! τα εκανα παλι.

Misirlou Oubliez, 1:28 PM

5 Comments:

εμένα ο διάλογος μου φαίνεται πολλά υποσχόμενος. γιατί χάλασε η δουλειά? dm ήρθες τελικά? τι εννοείς "να περάσεις" με τόνο στο ε? μήπως δυσκολεύεις τους άντρες μ' αυτά που λες? χρησιμοποίησε την εντολή cout για ευκολότερη συνεννόηση.
Anonymous Anonyme, at 2/8/06 18:19  
Αγαπητε πηππινγκ τομ,
Δεν το κανω επιτηδες, αλλα ειμαι expert στο να καταστρεφω καθε ιχνος ερωτικης επιθυμιας(κληρονομικο χαρισμα).
Οσον αφορα στον ιταλοντιská(sousou), ξενερωσε οσο κι εγω.
Αυτος, διοτι, οπως οι περισσοτεροι, δεν προτιμα θηλυκους γκραουτσο μαρξ (εννοω: δεν κανω αποτριχωση στο μουστακι μου).
Εγω, διοτι περιμενα witty απαντηση (εννοω: λειτουργω πρωτα εγκεφαλικα, και μετα φαλλικα).
Οσον αφορα στη συναυλια, μαλλον θα γραψω ξεχωριστο ποστ γι αυτο.
Οσον αφορα στα αλλα, κοιτα το μεηλ σου.
Blogger Misirlou Oubliez, at 4/8/06 16:54  
κάνε αποτρίχωση και μη μασάς :)
Blogger YO!Reeka's, at 8/8/06 16:08  
γαμω τις απαντησεις. Το ξυρισμα ειναι αλλο θεμα.
Blogger averel, at 20/8/06 17:31  
@gelial
Καντε αποτριχωση, οχι ερωτα.

@averel
τα κειμενα του nikosdimou καμια φορα αγγιζουν ΚΑΙ τις γυναικειες καρδιες:
"Και εχουμε και το πρωινο ξυρισμα"...
Blogger Misirlou Oubliez, at 22/9/06 14:28  

Add a comment